eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
48.3هزار عکس
53.1هزار ویدیو
360 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از جهاد_تبیین 📡📡📡
. ✅سالی بیشتر از ۵۰۰هزار خارجی برای درمان به ایران می‌آیند، ✅ در داروسازی هفتم ✅ در پزشکی پانزدهم جهان هستیم، ✅ ۹۷درصد داروی کشور را بعد تحریم خودمان می‌سازیم، ✅ قطب سلول‌های بنیادی ✅ درمان ناباروری و رتبه اول تولید علم در منطقه هستیم و... ✅ آیا اینها برای اعتماد به واکسن کرونای ایرانی کافی نیست .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آیة الکرسی عظیم ترین آیه در قرآن است برای حفظ ایمان و مال و جان هرروز آیة الکرسی بخوان‼️
زیارت_عاشورا_سماواتی.mp3
3.75M
⚫️زیارت عاشورا/ سماواتی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 قهرمان من 🔷 بیان ویژگی های شخصیتی شهید حاج قاسم سلیمانی از زبان رهبری ✅ این ویژگی ها را در خود تقویت کنید
🕌 یک تکه جواهرید، نورید شما اسطورۀ غیرت و غرورید شما رفتید اگر چه، زود برمی‌گردید زیرا که ذخیرۀ ظهورید شما
🔴 سایه نویس: سفر مایک پنس به اسرائیل لغو شده است. جامعه آمریکا و براندازان و برخی دیگر آن را عطف به جلسه کنگره در ششم ژانویه میدانند در صورتی که این سفر برای بعد از ششم ژانویه و حدود یک هفته قبل از مراسم تحلیف بایدن تدارک دیده شده است و آن را باید عطف به سخنرانی امروز قاآنی در جلسه غیر علنی مجلس مبنی بر مدل زندگی جدید قاتلان شهید سلیمانی مانند مدل سلمان رشدی دید. نشانه هایی وجود دارد که آن ها تهدید را نزدیک و جدی می بینند.
﷽؛ ♦️عبدالهیان: کیفرخواست پرونده ترور سردار شهید سلیمانی آماده است. 🔹سخنگوی ستاد سالگرد مردمی شهید سردار سلیمانی گفت: با تکمیل مستندات قضایی در داخل و خارج از کشور، کیفرخواست پرونده ترور سردار قاسم سیلمانی با ۴۸ آمر و عاملان این اقدام تروریستی آماده شده.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اینجا اشتوتگارت آلمان مرکز واکسیناسیون کرونا با بی‌اعتمادی مردم به واکسن ساخت غرب! امروز هم دونفر توی فلسطین بعد از تزریق فایزر مردن! تو ایران هم یه عده برای واکسن غربی‌ها خودشون‌رو تیکه‌پاره میکنن!
🔴چرا مسیح علینژاد راجب ۲ تریلیون دلاری که آمریکا واسه جنگ اونم فقط تو عراق خرج کرد چیزی نمیگه؟ در صورتی که ۳۸میلیون نفر طبق ادعای خودشون تو آمریکا زیر خط فقرن. آها حقوقشو قطع میکنن؟ حله آقا ▪️‏خانم مسیح علینژاد که از دارایی‌های بلوکه شده مردم ایران مبلغ پانصد میلیون دلار درخواست غرامت کرده‌اند، سوال می‌کنند که با پنجاه میلیون دلار از کمک‌های ایران به کشورهای منطقه چند دوز واکسن می‌توان خرید!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🔴 پایگاه جاسوسی سیا در ایران کجا بود؟ 🔻سایت کبکان که در سومین قسمت از سریال «روزهای ابدی» به نمایش درمی‌آید، محل استقرار نیروهای آمریکایی برای فعالیت‌های جاسوسی علیه شوروی بود. 🔻در این سایت که در شهرستان درگز خراسان رضوی فعلی قرار داشت، با نصب و راه‌اندازی دستگاه‌های عظیم و مدرن جاسوسی‌ـ‌اطلاعاتی علاوه بر کنترل فعالیت‌های جاسوسی شوروی، از مجموعه فعالیت‌های تکنولوژیکی، نظامی و ... آن‌ها اطلاع پیدا می‌کردند. 🔻رادارهای جاسوسی‌ـ‌اطلاعاتی سیا در ایران توسط اداره کل چهارم ساواک حفاظت و مراقبت می‌شد و این بخشی از تعهدات ساواک در قبال فعالیت‌های سیا در ایران بود. 🔻یکی از کارکنان سیا در این سایت می‌گوید: ما همیشه یک کارت شناسایی حمل می‌کردیم که نشان می‌داد برای شاه کار می‌کنیم.
. 🔴 سخنگوی النُجَباء عراق: سردار سلیمانی مشاور آیت‌الله سیستانی در صدور فتوای جهاد بود 🔹ارتش فروپاشید، مسئولین از بغداد فرار کردند و خزانه خالی شد؛ اما حاج قاسم گفت نباید خطری عتبات را تهدید کند
. روحانی: دست سردار ما را قطع کردید، باید پای شما را از منطقه قطع کنیم؛ تا زمانی که شما در این منطقه حضور دارید، ما انتقام نهایی را نگرفته‌ایم... ➕این صحبتهای جناب روحانی در آستانه سالگرد شهادت حاج قاسم قابل تقدیرست اما لازمه ی باورپذیر شدنِ آن، تفکیک قایل نشدنِ بین ترامپ و سیستم آمریکا و همچنین دل کندن از مذاکره با آمریکا (بعنوان قاتل سردار ما) می باشد! .
🔴 سناتور آمریکایی: حملات سایبری احتمالاً پیش از بهار گذشته آغاز شده است 🔹نائب‌رئیس کمیته اطلاعات سنا گفت احتمالاً حملات سایبری بی‌سابقه علیه نهادهای آمریکا که اخیراً گزارش شده، زودتر از بهار گذشته شروع شده باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 بر اساس گزارش یک رسانه آمریکایی، انفجار شهر نشویل حمله موشکی بوده است و نه انفجار بمب 🔻 این رسانه آمریکایی میگوید، بررسی فیلم لحظه انفجار نشان می‌دهد یک موشک از پهپاد شلیک شد 🔻 همچنین این رسانه آمریکایی در ادامه می‌گوید، هدف موشک تاسیسات مرکزی جاسوسی سازمان NSA آمریکا بوده است ⭕️ بر اساس این گزارش، دولت آمریکا ترجیح داده برای فرار از پاسخ گویی حمله موشکی، آن را انفجار بمب جلوه دهد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📡 اظهارات شنیدنی رئیس پیشین سازمان امنیت ملی سایبری رژیم صهیونیستی به قدرت سایبری سپاه پاسداران 🔸کراینر: ایرانی‌ها قدرت تسلط و سپس منفجر کردن دو بمب هسته‌ای بر فراز کشور آمریکا و یا در دست گرفتنن به راحتی کنترل سیستم برق و یا سدهای آمریکا را دارد و یک بار ۲۰۱۶ این کار را کردند. .
🔴 منظور روحانی از تفسیر قانون راهبردی مجلس مشخص شد! ‼️ «سازندگی» نوشت: 🔹دولت با اعمال تفسیر خود از قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها، همچنان به نگهبانی از برجام وفادار مانده‌است؛ مثلاً در قانون مجلس، سازمان انرژی اتمی مکلف شده «بلافاصله» بعد از تصویب قانون، ذخیره اورانیوم با غنای ۲۰ درصد را ظرف یک سال به حداقل ۱۲۰ کیلوگرم برساند اما در آیین‌نامه اجرایی دولت، تاکید شده سازمان انرژی اتمی ابتدا گزارش جامعی از وضع موجود و پیش‌نیازهای اورانیوم ۲۰ درصد تهیه و ظرف دو ماه آن را به دولت ارائه دهد و بعد از با «تامین اعتبار»، اقدامات درخواست شده مجلس را عملی کند 📌پ.ن: روحانی ۲۴ آذر گفته‌ بود: ما با تفسیر خودمان، آیین‌نامه اجرایی قانون مجلس را خواهیم‌ نوشت .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢💢💢❗️ نظم نوین جهانی "کنترل ذهن" 👈 طریقه کنترل اذهان در نظم نوین جهانی با استفاده از و ❌ هر چقدر بیشتر به کروناهراسی دامن بزنیم بیشتر به برده سازی کامل بشر نزدیک میشیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢❗️تصاویر جدیدی از حمله موشکی در فرودگاه عدن (یمن) منتشر شد. تعداد کشته شدگان به ۳۰ نفر افزایش یافت ...
💢💢💢❗️اصرار نخست‌وزیر عراق بر راه‌اندازی غیرقانونی چند دانشکده دانشگاه آمریکایی بغداد 💢💢💢❗️نخست‌وزیر عراق در پی اصرار بر اقدام غیرقانونی راه‌اندازی دانشگاه آمریکایی بغداد، رئیس سازمان نظارت و ارزیابی علمی این کشور را برکنار کرد. 💢❗️ دانشگاه آمریکایی بغداد و اربیل مثل دانشگاه آمریکایی بیروت محل تربیت و کادر سازی امریکایی هاست. 💢💢💢❗️مهره های انگلیسی... در ایران و عراق مشغولند... .