eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
48.9هزار عکس
54.2هزار ویدیو
361 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🔴 زندگی فلاکت‌بار صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی به روایت شبکه ILTV اسرائیل: 🔹فروپاشی اقتصادی حتمی است؛ تعداد فقرا ۵۰درصد افزایش یافته است. ۸۶ درصد سالمندان بدون کمک مانده‌اند و ۸۵۰ هزار خانواده به خاطر نیاز به مسکن، خدمات بهداشتی و تحصیلی و غذا، رنج می‌برند! .
🌹امام صادق عليه السلام: زمستان، بهار مؤمن است؛ شبهايش طولانى است و براى عبادتِ نيمه شب از آن كمك مى گيرد و روزهايش كوتاه است و براى روزه گرفتن از آن مدد مى جويد. "ميزان الحكمه جلد6 صفحه400" .
. بسم الله الرحمن الرحیم 🔰در نیشابور چه گذشت⁉️ ♻️خبرهای شنیده شده از نیشابور حاکی از آن است که در هفته ی بعد از ترور دانشمند و پدر هسته‌ای ایران شهید گرانقدر و عالیرتبه فخر ایران و اسلام شهید محسن فخری زاده به دست عوامل رژیم منحوس صهیونیستی و این سگ هار منطقه، جمعی از جوانان حزب اللهی و بسیجی این شهر در تجمعی قانونی و با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی اقدام به انزجار و مخالفت با این حرکت شنیع نمودند. ❇️ اما برخورد برخی از آقایان با این تجمع سوال برانگیز شد. عده ای از حضرات که ناراحت از این تجمع بودند درخواست احضار و برخورد با این جوانان را داشتند!! ⁉️ آقایان شما که در نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئولیت گرفته‌اید، دلیل این رفتار و برخوردتان با حامیان فرهنگ شهید و شهادت چیست؟؟ ⁉️ تکلیف شما و موضعتان نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزشهای فرهنگی و معنوی حاکم بر آن چیست؟؟ ❎ مسئله دیگری که این روزها دل خانواده های شهدا و ایثارگران نیشابور و استان و مردم شریف استان را به درد آورده است، برخورد زشت مسئولین با قطعه شهدا در بهشت فضل است. ❌ علیرغم باز بودن تردد در بهشت فضل نیشابور و امکان ورود همه مردم به این آرامستان و زیارت اهل قبور، متأسفانه در اقدامی زشت دور قطعه شهدای این آرامستان با داربست و حفاظ پارچه ای پوشیده شده است و اکنون مدت‌هاست خانواده‌های شهدا حق زیارت و دیدار قبور عزیزانشان را که ندارند هیچ، نمی توانند حتی از دور هم نظاره‌گر باشند و در هنگام اعتراض به این موضوع نیز با برخورد بد مسئولین روبرو شده‌اند. 💢این اتفاق به هر دلیلی که رخ داده باشد، فرضیه ای جز خصومت با شهدا و فرهنگ شهید و شهادت را ندارد. ✅مطالبه مردم نیشابور و استان از استاندار محترم، دادستان انقلابی مرکز استان و نمایندگان محترم نیشابور آقای ارکانی و خانم چنارانی، رسیدگی سریع به موارد فوق و برخورد با متخلفین و پیگیری برخوردها و رفتارهای زشت و مغرضانه صورت گرفته با تجمع کنندگان در اعتراض به ترور شهید فخری زاده و خانواده شهدای بهشت فضل است. ♻️ در غیر اینصورت فرزندان حزب‌اللهی این مرز و بوم سکوت نخواهند کرد و مطمئناً اقدام به تجمع خواهند نمود. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🔴 پشت پرده صبر استراتژیک ایران در برابر جنگ افروزی های ایالات متحده توسط مجری آمریکایی! ترامپ برای ابقای خود نیاز به جنگ با ایران دارد!!
. ✅👌رئیس قوه قضائیه: پای میز مذاکره‌ای که دنبال محدودسازی 👇❗️ قدرت دفاعی و امنیتی ما باشد، نمی‌نشینیم ✅ حضرت آیت الله رئیسی: «حاج قاسمِ شهید» برای دشمن خطرناک‌تر از حاج قاسم در حال حیات معمولی این دنیاست👇 چرا که امروز هر مرد و زن و دختر و پسری در عالم اسلام احساس می‌کند باید خودش حاج قاسم باشد و از وجود ایشان چهره‌های مصمم و خطرپذیر در مواجهه با استکبار و رژیم صهیونیستی پدید آمده است. ✅ به هیچ عنوان پای میز مذاکره‌ای نخواهیم نشست👇❗️ که دنبال محدودسازی قدرت دفاعی و امنیتی ما باشد و این محدودیت را خلاف امنیت جمهوری اسلامی می‌دانیم و زیر بار آن نخواهیم رفت
. 🏴. پیکر حضرت آیت الله مصباح یزدی به خاک سپرده شد😔 🔹پیکر مرحوم آیت الله مصباح یزدی پس از تشییع در تهران و مشهد، صبح امروز در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) در قم آرام گرفت.
🔴‏"در دیدارم با کسانی که مرتکب قتل میلیون‌ها انسان بی‌گناه و هزاران هزار جنایت جنگی شدند بر سر دریافت بودجه برای وطن‌ستیزی و وطن‌فروشی و فشار دادن گلوی مردم ‎ چانه‌زنی کردم!"
🔴 هفت تپه و ماادراک هفت تپه... 🔹کارگران تماس میگیرند و گمان میکنند جلسه بعدی هیات داوری باز هم درباره فسخ قرارداد است؛ نمیدانند هیات داوری دولت از فسخ عبور کرده و قرار است درباره مبلغ خرید هفت تپه تجدیدنظر کند.... آخر شکایت کرده که هفت تپه را گران حساب کرده اند! سرِ دلارهای ۴۲۰۰تومانی سلامت 💬سیدنظام الدین موسوی 🔸بیت عفری معاون فنی و حسابرسی دیوان محاسبات منتفی شدن فسخ قرارداد واگذاری را در هیات داوری تایید کرد... جالب اینجاست که هیات داوری هم اکنون پیگیر تظلم‌خواهی برای است که شکایت کرده در سال 94 کارخانه را به قیمت گزاف به من فروخته‌اند و باید ضرر و زیانم را پرداخت کنن!! .
. 🔴 بیش از ۸ تریلیون دلار هزینه کردند، ۶۸ هزار سرباز آوردند و ۳۸ پایگاه بزرگ ساختند👇😏 تا حضور نظامی‌شان را در منطقه تثبیت کنند، اما یانکی‌های تروریست فکرش را هم نمی‌کردند که خون شهید این‌طور ملت‌های منطقه را بیدار و رویاهایشان را تبدیل به کابوس کند .
. 🔴❗️ روزنامه ... : دار و دسته ی روحانی از کاندیداتوری لاریجانی حمایت می‌کنند😏 🔴❗️روزنامه ...نوشت: منابع مختلف می‌گویند که این روزها رفت و آمد به دفتر لاریجانی بسیار است و بسیاری از چهره‌های منافقین در حال رایزنی با او، آن‌هم با محور انتخاباتند. بسیاری از خرابکاران دولت روحانی نیز در گفت‌وگوهای خود تأکید کرده‌اند که در انتخابات پیش‌رو از علی لاریجانی حمایت خواهند کرد .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ایران چگونه از آمریکا انتقام می‌گیرد؟ ویدیویی که یک حمله نظامی به پایگاهی آمریکایی را شبیه‌سازی کرده در پیگیری انتقام شهادت . پ‌ن‌. دیروز اسپوتنیک روسیه، این کلیپ را در صفحه اولش منتشر کرده بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅👌 واکنش جالب مجری برنامه تلویزیونی به اظهارات اخیر رئیس جمهور درباره بی‌سابقه بودن کمک به اقشار کم درآمد در این دولت 🔹 مقصودی، مجری و تهیه کننده برنامه ثريا: خیلی فکر کردم که چه سخنی بگویم که احترام ایشان حفظ شود، به نظرم بهترین کار چند ثانیه سکوت و فکر کردن بر اتفاقات اقتصادی سالهای اخیر باشد. 💢❗️ اتفاقاتی مانند رکورد زدن تورم ۵۰ ساله، 💢❗️۶ برابری شدن اجاره بهای مسکن، 💢❗️۸ برابری شدن قیمت ارز، 💢❗️ ۵برابری شدن قیمت خودرو ، 💢❗️افزایش شکاف طبقاتی و 💢❗️توزیع میلیاردها رانت ۴۲۰۰ تومانی و ... .
🔴‏"تجمع چندصدنفره" بی‌بی‌سی فارسی بروایت عکس پ‌ن: دیگه حتی سعی هم نمی‌کنند آن نقاب ادعایی "حرفه‌ای‌گری" رو بر صورت نگه دارند. علنا تبدیل شده‌اند به مجله آنلاین یک گروهک فکری .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. خییییییلی مهم حتتتما ببینید و نشر دهید لطفا 🔴❗️ سخنان روشنگرانه و تکان دهنده دکتر امیر اشرفی ، پاتولوژیست درباره ویروس آزمایشگاهی کووید ۱۹ مقیم استرالیا 💢💢💢❗️عوارض عجیب واکسن‌های عرضه شده نسل جدید و همکاری عجبب وزارت بهداشت ایران با شرکت بدنام کووکس بیل گیتس برای تولید واکسن .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. محببوبیت علی لاریجانی در بین ملت شریف ایران😍😂👌 حتتتتتتما ببینید و نشر دهید 🔴 ملت برای لاریجانی خائن و ملعون برنامه دارند👇👌 که در هر صورت ایران را برای ⁧علی لاریجانی⁩ و دودمانش به جهنم تبدیل کنیم. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آیة الکرسی عظیم ترین آیه در قرآن است برای حفظ ایمان و مال و جان هرروز آیة الکرسی بخوان‼️
زیارت_عاشورا_سماواتی.mp3
3.75M
⚫️زیارت عاشورا/ سماواتی
30.93M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌹 فیلم کامل نگرانی «آقای اصغر» برای حاج قاسم در خط مقدم . .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹مداحی سوزناک سیدرضا نریمانی برای فرمانده مدافعان حرم، سپهبد سلیمانی . .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. مایکل کانل، افسر اطلاعاتی سابق ارتش آمریکا در گفتگو با BBC: ✅👌عدم پاسخ ایران به [شهادت]سردار قاسم سلیمانی به خاطر این نیست که توانایی پاسخ ندارد👇👌 بلکه به این جهت است که فرصت مناسبی که ایران می‌خواهد هنوز فرا نرسیده است. ✅فرمانده جدید سپاه قدس در کار خودش بسیار حرفه‌ای است👌 ♦️از لحاظ اطلاعاتی، مرگ [شهادت] قاسم سلیمانی یک تهدید علیه آمریکا محسوب می شود. .