eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
48.9هزار عکس
54.2هزار ویدیو
361 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️ واعظی: روزی می‌رسد که به «کار کارستان» ما افتخار خواهید کرد‌ ‌ 💢 رئیس دفتر رئیس‌جمهور در یادداشتی نوشت:‌ بابت همه رنج‌ها و مشقت‌ها و دشواری‌های این سال سخت از شما پوزش می‌طلبیم اما به شما اطمینان می‌دهیم که ما نیز از این سختی‌ها فارغ نبودیم و با تمام توان کوشیدیم از آلام و مشکلات‌تان بکاهیم.‌ 💢 یک روز زمان آن خواهد رسید که شرح حکمرانی در این سه سال سخت را با شما بازگو کنیم و اطمینان داریم که آن روز به کارِ کارستان رزمندگان و تلاشگران جبهه خودی در این جنگ فراگیر اقتصادی، افتخار خواهید کرد. ‌ ‌
🔴 شهادت مامور بدرقه متهم در اصفهان 🔹 رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان: سروان «اسماعیل الله وردی» پنجشنبه ۲۸ اسفند ماه حین انتقال سارق به زندان در پمپ بنزین به دنبال آتش سوزی خودرو دچار سوختگی شدید شد. 🔹 مجرم شرور در زمان سوخت گیری خودرو از فرصت استفاده کرده و با گرفتن نازل سوختگیری به سمت مردم قصد فرار داشت که این شهید والامقام در اقدامی شجاعانه و ایثارگرانه مانع از این کار می‌شود. 🔹 این شهید به علت سوختگی شدید در بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم (ع) بستری بود و پس از تحمل درد فراوان به دلیل میزان سوختگی امروز به فیض شهادت نائل آمد. متهم نیز متواری شده بود که در عملیات تعقیب و گریز مجدداً دستگیر شد.
🌱 امام صادق(ع) نوروز از روزهای ما و شیعیان ماست، ایرانیان آن را حفظ نمودند اما شما آن را ضایع کردید.🌺
📸 رئیس‌جمهور تراز در بیانات رهبر انقلاب 
🔻اولین مانع‼️
سلبریتی هایی که تا دیروز با حمایت کورکورانه شان از حسن روحانی کشور را به وضعیت فعلی تبدیل کرده اند حق ندارند امروز با انتقاد از عملکردش برای خود وجهه اجتماعی بخرند شما بزرگترین سهم را در به وجود اوردن این وضعیت برای کشور دارید. 
💢💢💢❗️باور کنیم، حافظه تاریخی‌مان ضعیف است😳😏😔 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢❗️پلیس مسکو و کسانی‌که ماسک نمیزنن😳😏 سازمان کشتار جهانی اونجا هم داره میتازه❗️ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. سال هزارو سیصدِ بی کربلا گذشت ❤️🌹سالی پر از زیـارت اربابـم آرزوست _را 
📢 توصیه رهبر انقلاب به مردم برای انتخابات ۱۴۰۰: هرکس به دنبال سعادت کشور است، رئیس‌جمهوری با این شاخصه‌ها انتخاب کند رهبر انقلاب، در سخنرانی نوروزی: ◀️ یکی نکته دیگر درباره انتخابات خطاب به آحاد مردم است. هر کسی که به دنبال سعادت کشور است یک چنین رئیس جمهوری می خواهد: 1️⃣ دارای مدیریت و کفایت مدیریت باشد. 2️⃣ با ایمان باشد. آدم بی ایمان کشور را منافع کشور را یک وقتی میفروشد. 3️⃣ عدالتخواه و ضد فساد باشد. این یکی از مهم ترین خصوصیاتی است که بایست در رئیس جمهور وجود داشته باشد. 4️⃣ دارای عملکرد انقلابی و جهادی باشد یعنی با عملکرد اتوکشیده و اینها نمیشود کار کرد برای یک کشوری با این همه مسائل اساسی که در کشور وجود دارد. 5️⃣ به توانمندیهای داخلی معتقد باشد. به جوانان معتقد باشند. جوانها را به عنوان پیشران حرکت عمومی کشور بشناسد و به آنها اعتماد کند. 6️⃣ مردمی باشد، امیدوار باشد، آدم مایوس و بدبین و با نگاه تلخ به آینده و تاریک به آینده نباشد.
14000101_40570_1281k.mp3
13.9M
✅❤️ بشنوید | صوت کامل سخنرانی نوروزی رهبر انقلاب خطاب به ملت ایران. ۱۴۰۰/۱/۱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️♦️اگر به دنبال تفسیر مناسب از و هستید لطفا این کلیپ که مربوط به دهه فجر پارسال هستش رو تماشا کنید و انتشار بدید.
نبخشیدن باعث کوچک شدن افق نگاهت و پرشدن فضای ذهنت از چیزهایی می شود که هیچ نیازی به آنها نداری می بخشی چون به اندازه کافی قوی هستی که درک کنی همه آدم ها ممکن است خطا کنند. بخشیدن هدیه ای است که تو به خودت میدهی، به خاطر بسپار که آدم های ضعیف هرگز نمی توانند ببخشند. بخشیدن خصلت آدم های قوی است. بخشیدن یک اتفاق لحظه ای هم نیست. فقط قدرتمندها می بخشند، پس قوی بودن را انتخاب کن. در سال نو ببخش خالی شو....
😂لطیفه قرآنی😂 قوف و قیف دو نفر با یکدیگر رفیق بودند یکی از آن دو فضل و کمالش بیشتر بود و دیگری بهره چندانی از کمال نداشت. از بس که رفیق بی کمال بالای منبر سخنان بی قاعده می گفت روزی رفیق با کمالش به وی گفت: هر وقت بالای منبر سخنی بی قاعده گفتی من سرفه می کنم تا بفهمی و سخنت را اصلاح کنی. روزی رفیق بی کمال می خواست بالای منبر سوره قاف را تفسیر کند، لذا گفت: قاف (سوره ق1) 🍀 از قضا رفیقش بی اختیار سرفه ای عارض شد و نتوانست خودداری کند و سرفه کرد. رفیق منبری اش به خیال آن که قاف را غلط تلفظ نموده، گفت: قوف این بار رفیقش عمداً سرفه کرد تا اشتباهش را به او بفهماند. رفیق منبری گفت: قیف دوستش بار دیگر سرفه کرد. رفیق منبری گفت: سرفه و مرگ، خلاصه یا قاف است، یا قوف است، یا قیف 😂😂🌷🌷🌼🌼😂😂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
برنامۀ نوروز1400 متا - ضرورت پولطلایی شدن ایران قسمت1️⃣ وضعیت اقتصادی کشور 🔺دولت آینده، هنوز نیامده بدهکارترین دولت تاریخ است و با روبرو خواهد شد. ⚠️امروز دستاوردهای انقلاب اسلامی در مشکلات اقتصادی گم شده است. باید به مسئلۀ اقتصاد داشته باشیم : ساختارها، انسان ها را جهت میدهند. 🏅ما معتقدیم نیروهای انقلابی باید روی اقتصادی کار کنند؛ وگرنه سلمان فارسی هم مدیر این سیستم بانکی شود، مشکل حل نخواهد شد.
14000101_40570_1281k.mp3
13.9M
✅❤️ بشنوید | صوت کامل سخنرانی نوروزی رهبر انقلاب خطاب به ملت ایران. ۱۴۰۰/۱/۱
💢 روحانی پیام داده با آرزوی پایان تحریم وکرونا😳 آشیخ جنابعالی ۸سال پیش همچین روزایی باشعار برداشتن تحریم رای جمع کردی حالا تازه آرزوش رومیکنی؟!!!!! چراتموم نمیشی😡⁉️ ان شاالله با تموم شدن روحانی و عمر ستاد کرونا 👇 که به رهبری سازمان کشتار جهانی صهیونیستی ست .، کرونا از ایران رخت بر میبندد.البته به شرطی که یه یک آدم حسابی و کار بلد مومن و دلسوز مثل آیت الله رئیسی و یا دکتر جلیلی و سردار سعید محمد رای بدیم 😍😍😍😍😍😍 ان شاالله .
. خییییییییلی مهم و حیاتی حتما ببینید و نشر ⛔ ماسک بدون چون و چرا برای سلامتی مضر است و یک حقیقت است حتی اگر کسی با لباس سفید بیاید و بگوید که اینطوری نیست ! حقیقت همیشه حقیقت میماند حتی اگر کسی سعی در تغییر آن داشته باشد ! 🛑 ما باید متوجه جدیت کار باشیم - اثرات ماسک از همین الان تا سال ها بعد، زندگی و سلامتی ما و فرزندانمان را تحت تاثیر قرار خواهد و آسیب های جبران ناپذیری به سلامتی ما و فرزندانمان خواهد زد ! بیایید اختلافات را کنار بگذاریم و با منطق و عقل رفتار کنیم . اجازه ندهیم که صهیونیست ها دهن ما را ببندند . نگید چرا میگه صهیونیست ها - اگر تحقیق کنید متوجه میشوید که سازمان فاضلاب جهانی مال ایلومیناتی ها / صهیونیست ها است . (صهیونیست ها یکی از بازوهای اجرایی ایلومیناتی ها هستند) ⁦ این فیلم بصورت کامل 19.49 دقیقه است که اول در یوتوب گذاشته شده بود و سریع توسط یوتوب حذف شد (از حقیقت میترسند) ولی اینجا کامل میتوانید ببینید👇 در انال ه‍ئیت محبان چهارده معصوم س ⁦✳️⁩⁦✳️⁩⁦✳️⁩ از دقیقه 8.49 در مورد اثرات مخرب ماسک برای کودکان صحبت میکنه ! ⁦✳️⁩ سابقه پروفسور مارگارتا گریس بریسون 👇 .
🔴خصوصیات لازم برای رئیس جمهور آینده از منظر رهبرمعظم انقلاب: ✅ با کفایت ✅ با ایمان ✅ عدالت خواه ✅ ضد فساد ✅ دارای عملکرد انقلابی و جهادی ✅ معتقد به توانمندی‌های داخل ✅ معتقد به جوانان ✅ مردمی ✅ امیدوار به آینده ✅ توانمند برای مدیریت مشکلات .
29.07M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. خییییییییلی مهم و حیاتی حتما ببینید و نشر ⛔ ماسک بدون چون و چرا برای سلامتی مضر است و یک حقیقت است حتی اگر کسی با لباس سفید بیاید و بگوید که اینطوری نیست ! حقیقت همیشه حقیقت میماند حتی اگر کسی سعی در تغییر آن داشته باشد ! 🛑 ما باید متوجه جدیت کار باشیم - اثرات ماسک از همین الان تا سال ها بعد، زندگی و سلامتی ما و فرزندانمان را تحت تاثیر قرار خواهد و آسیب های جبران ناپذیری به سلامتی ما و فرزندانمان خواهد زد ! بیایید اختلافات را کنار بگذاریم و با منطق و عقل رفتار کنیم . اجازه ندهیم که صهیونیست ها دهن ما را ببندند . نگید چرا میگه صهیونیست ها - اگر تحقیق کنید متوجه میشوید که سازمان فاضلاب جهانی مال ایلومیناتی ها / صهیونیست ها است . (صهیونیست ها یکی از بازوهای اجرایی ایلومیناتی ها هستند) ⁦ این فیلم بصورت کامل 19.49 دقیقه است که اول در یوتوب گذاشته شده بود و سریع توسط یوتوب حذف شد (از حقیقت میترسند) ولی اینجا کامل میتوانید ببینید👇 🌏https://bit.ly/2H2P2ZC ⁦✳️⁩⁦✳️⁩⁦✳️⁩ از دقیقه 8.49 در مورد اثرات مخرب ماسک برای کودکان صحبت میکنه ! ⁦✳️⁩ سابقه پروفسور مارگارتا گریس بریسون 👇 🌏https://bit.ly/3jT6fDE .