eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
48.9هزار عکس
54.2هزار ویدیو
361 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
راستی عجب خسارت بزرگی است هر لحظه از نبودنت؛ برای قلبم؛ چقدر راحت راضی به این همه‌ ضرر شده ام.....
🇮🇷۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران گرامیباد .
🌹رهبرمعظم انقلاب: روز دوازدهم فروردین، روز زنده شدن است .
4_5969565011666796628_5976800747365335209.mp3
965.2K
🇮🇷سخنان امام خمینی درباره رفراندوم جمهوری اسلامی 🗳مردم آزادند بگویند ما رژیم سلطنتی میخواهیم (خنده مردم) 🗳نظر امام درباره کسانی که «جمهوری ایرانی» میخواهند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 ویژه ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی/ ما می‌توانیم پرچم اسلام را نگه داریم ❤️سخنرانی رهبر معظم انقلاب در سال ۶۷
🌹گرامیباد دوازده فروردین روز همه پرسی ورای قاطع ملت به جمهوری اسلامی ایران. 🇮🇷 امام خمینی (ره): ♦️صبحگاه 12 فروردین كه روز نخستین حكومت ا... است از بزرگترین اعیاد ملی و مذهبی ماست و ملت ما باید این روز بزرگ را عید بگیرند و زنده نگه دارند. روزی كه كنگره های قصر 2500 ساله حكومت طاغوتی فرود ریخت و سلطه شیطانی برای همیشه رخت بربست و حكومت مستضعفین جانشین آن گردید . " .
🇮🇷جمهوری اسلامی آری
🇮🇷روز جمهوری اسلامی ایران
. 🌹رسول خدا صلي الله عليه و آله فرمودند: ♦️به زودى بعد از شما گروهى مى آيند كه پاداش يك نفر از آنها به اندازه پاداش پنجاه نفر از شماست. آنها گفتند: اى رسول خدا، ما در جنگ بدر و احد و حنين با تو بوديم و درباره ما قرآن نازل شد. رسول خدا صلي الله عليه و آله فرمود: آنچه را آنها به دوش گرفتند، اگر بر دوش شما مى نهادند، مثل آنها صبر و استقامت نمى كرديد. 📚بحارالأنوار، ج 52، ص 130 .
. قرارداد،تفاهم،توافق یا سند؟ ♦️چند نکته را بدانیم: 1️⃣سند موسوم به «برنامه‌ی هم‌کاری جامع فی‌مابین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین» که به امضای وزرای خارجه‌ی دو کشور رسیده، نه قرارداد است و نه تفاهم‌نامه یا توافق‌نامه، بلکه سندی راهبردی است که بیشتر ماهیت نقشه‌ی راه و چهارچوب همکاری و زمینه‌های مشارکت را برای دو طرف دارد. در عرصه‌ی جهانی و تعاملات بین‌المللی، وجود چنین اسنادی برای هر کشوری نوعی دارایی و ظرفیت تولید ثروت به شمار می‌رود، فارغ از آن‌که بین آلمان و ژاپن باشد یا کانادا و ترکیه. این که ایران با دومین قدرت اقتصادی جهان چنین سندی را مبادله می‌کند، یک دستاورد مهم و ارزشمند است. 2️⃣در هیچ‌کدام از بند‌های سند، جمله‌ای که نشان‌دهنده‌‌ی برتری یک طرف بر دیگری یا ضعف یکی در مقابل دیگری داشته باشد، ملاحظه ‌نمی‌شود و از موضعی برابر و با رویکرد دوجانبه تهیه شده است. 3️⃣ عملیاتی کردن مفاد این سند، نیاز به دو گروه اسناد دارد: برنامه‌ی اقدام و عمل (Action Plan) و قرارداد‌های تعهدآور موردی برای هر طرح. لذا حفظ منافع ایران در عمل، بستگی به این اسناد و اجرای آن دارد. 4️⃣ قدر فرصت‌ها را بدانیم و از ارتقاء و توسعه‌ی هم‌کاری‌های بین‌المللی ایران بزرگ حمایت کنیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅تلویزیون لندنی "العربی": توافق ایران با چین چالش بزرگی برای ایالات متحده خواهد بود؛ این توافقنامه رشته آمریکایی ها را پنبه کرد! ♦️ دکتر "مروان قبلان"، مدیر بخش سیاسی شبکه "العربی" در واکنش به توافقنامه ایران و چین گفت:"ایران استفاده زیادی از این توافق خواهد برد؛ آمریکایی ها خوشحال نیستند و این توافقنامه آن ها را نگران کرده است؛ کشورهای حاشیه خلیج فارس روابط گسترده ای با چین دارند چون که شرق آسیا بیشتر از آمریکا و غرب برای آن ها سودآور بوده است"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. آن‌ها یک روز ایستادند که غارت نشویم 👆اشاره جالب سریال «نون خ» به جانفشانی شهدای دفاع مقدس
نصرالله: سعودی‌ها و آمریکایی‌ها وقت را تلف نکنند ♦️ دبیرکل حزب الله لبنان:انقلاب اسلامی در ایران رژیم شاهنشاهی را که متحد آمریکا و اسرائیل و دشمن ملت فلسطین بود از بین برد و از رهبران فلسطینی استقبال کرد. ♦️محور صهیونیستی آمریکایی همچنان در رویای محقق ساختن طرح از نیل تا فرات است؛ فتنه طائفه‌ای و مذهبی بین شیعه و سنی، آخرین سلاح محور آمریکایی اسرائیلی است. ♦️من به آمریکایی‌ها و سعودی‌ها می‌گویم که شما در حال وقت تلف کردن هستید. ♦️تاکید آمریکا بر دیپلماسی با ایران نه به دلیل سخاوت اخلاقی از سوی واشنگتن است بلکه دلیل آن قدرت رو به رشد ایران است. ♦️آمریکا دیگر همانند گذشته نیست بلکه در مرحله افول قرار گرفته است و این چیزی است که رهبر انقلاب ایران بر آن تاکید کرده است؛ هر کسی که منصف باشد باید در کنار ایران بایستد. ♦️اسراییل نیز همانند اربابش به سوی افول و فروپاشی حرکت می‌کند و افزایش قدرت‌های مقاومت سبب نگرانی شدید اسراییلی‌ها شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. صف کیلومتری خرید مرغ در تهران! 🔹عیدی ویژه دولت با عید دیدنی در صف مرغ کرونایی هم که نیست😜 صف ایستاده ایم تا با خرید مرغ خودمان و فرزندانمان 😩ضعف جنسی پیدا کنیم 😩ام اس بگیریم 😩سرطان بگیریم 😩نابارور شویم .... .