eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.6هزار عکس
51.9هزار ویدیو
353 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
. 🌹اعمال و آداب مخصوص شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان .
Juz-022.pdf
1.43M
. 🌹فایل pdf متن جزء بیست ودوم قرآن کریم با ترجمه .
joz e 22 - Tarjome [AtreKHODA]_580892952394465642.mp3
6.43M
. 🌹صوت ترجمه فارسی جزء بیست ودوم قرآن کریم
. 🌹راهکارهای زندگی موفق در جزء بیست ودوم قرآن کریم
. 🌹امام خامنه ای: هر کدام از شما یک نسخه قرآن در جیب بغلتان داشته باشید .
. 🌹 در شب قدر طلب مغفرت كنيم؛ و الا روزی خطاب الهی به گناهکاران می آید که ما شما را فراموش کردیم ♦️امام خامنه ای : ، فرصت مغفرت است. حالا که خدا به من وشما میدان داده که به سویش برگردیم، طلب مغفرت کنیم و معذرت بخواهیم. ♦️اینجا که عذرخواهی درجه می‌آفریند و گناهان را میشوید، از خدا عذرخواهی کنید. ♦️والا روزی خواهدآمد که به مجرمین اجازه عذرخواهی نمیدهند و خطاب الهی به گناهکاران می آید که «انّا نسیناکم»ما شما را فراموش کردیم! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گزارش اطلاعاتی آمریکا: 📍مقدار ذخایر اورانیوم ایران برای ما بسیار نگران کننده است/متحدان منطقه‌ای ایران خطری برای منافع آمریکا در خاورمیانه...! .
. ⭕️اینم سندش: جناب روحانی، رئیس شورای عالی امنیت ملی، مسئولیت مذاکرات هسته‌ای رو به وزارت‌خارجه یعنی به آقای ظریف داده بود! آب و صابون بیاریم؟! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. سؤالات صریح نبویان از ظریف ⭕️ حجت الاسلام نبویان در این کلیپ با طرح واقعیات شکست برجام، سؤالاتی صریح از وزیر امور خارجه مطرح می‌کند و به این پرسش پاسخ می‌دهد که چرا ظریف از حاج قاسم خوشش نمی‌آید؟
شنیده شدن صدای انفجار در ساحل دو شهر لاذقیه و طرطوس سوریه .
. 🔴 احسان ارکانی، عضو کمیسیون برنامه، بودجه در خصوص مذاکرات وین گفت: 🔺مردم و مجلس و تقریباً همه در کشور بی اطلاع هستند که چه موضوعاتی در مذاکرات مطرح می‌شود و مسئولان ما در حال مذاکره در مورد آن هستند.مسئولان وزارت خارجه و دولت انقدر ترس دارند که مشروح مذاکرات ای که در حال انجام است به اطلاع مردمی که هیچ زمانی نامحرم نبوده برساند و درعین حال ادعا می کند که عده ای مخالف هستند. 🔺 اگر راست می گویند و شهامت و جسارت و صداقت دارند بهتر است که شفاف اعلام کنند که مسئولان سیاست خارجی در مورد چه مذاکره می کنند تامشخص شود چه کسانی مخالف هستند و علتشان چیست. اما زمانی که چیزی اعلام نشده مخالفت یاموافقت معنای منطقی ندارد. اگر هم دولتمردان ادعا می کنند کسانی در داخل از به ثمر نشستن مذاکرات نگران هستند یک بلوف سیاسی است. 🔺اگر بحثی هست به محرمانه بودن و مخفی بودن مذاکرات وین و پنهانی بودن صحبت ها بین عراقچی و ظریف است و باز هم مشخص نیست وسط این مذاکرات قرار است چه چیزی از منافع کشور و ملت از دست برود. مانند اتفاقاتی که در برجام و مذاکرات هفت الی هشت ساله دولت فعلی و غربی‌ها افتاد. .
✅شنیدی میگند: بدهکار را چیزی بهش نگی، طلبکار می شد.!! 🔴ما انسانها همان بدهکار هستیم و خدای مهربان همان طلبکار، ولی آنقدر این طلبکار به ما لطف کرده و حتی برومون هم نیاورده که ما طلبکارش شدیم. ‼امشب که شب قدر است سعی کنیم به این واقعیت برسیم که خیلی خیلی بدهکار خداییم و آنوقت هست که شرمنده خدا میشیم و در این هنگام است که خدا کاسه گداییمون را خوب پر می کند. 🔻اینهم آیه ای که می فرماید شما خیلی بدهکار خدایید: وَإِنَّ رَبَّكَ لَذُو فَضْلٍ عَلَى النَّاسِ وَلَٰكِنَّ أَكْثَرَهُمْ لَا يَشْكُرُونَ. به یقین (ای پیامبر) پروردگار تو نسبت به مردم، داراى فضل (و رحمت) است ولى بیشترشان شکرگزار نیستند.(نمل/۷۳) 🍀🍀🍀
وزیر نیرو گفته مصرف آب زیاد شده آب کمتر مصرف کنید! والله نمیدونیم چیکار کنیم؟!! دستمونو بشوریم وزیر نیرو ناراحت میشه😞 نشوریم وزیر بهداشت ناراحت میشه 😕 بمونیم خونه وزیر اقتصاد ناراحت میشه 🙁 بریم بیرون کادر درمان ناراحت میشن ☹️ زنده بمونیم رییس جمهور ناراحت میشه 😣 بمیریم کادر بهشت زهرا ناراحت میشن 😫 الآن چیزی بخوریم خداجریمه میکنه😫 شب بریم بیرون پلیس جریمه میکنه😔 یکی بگه ما چیکار کنیم؟؟؟ 💢 افساد طلبان کار کردند کارستان❗️ . .
هدایت شده از جهاد_تبیین 📡📡📡
وزیر نیرو گفته مصرف آب زیاد شده آب کمتر مصرف کنید! والله نمیدونیم چیکار کنیم؟!! دستمونو بشوریم وزیر نیرو ناراحت میشه😞 نشوریم وزیر بهداشت ناراحت میشه 😕 بمونیم خونه وزیر اقتصاد ناراحت میشه 🙁 بریم بیرون کادر درمان ناراحت میشن ☹️ زنده بمونیم رییس جمهور ناراحت میشه 😣 بمیریم کادر بهشت زهرا ناراحت میشن 😫 الآن چیزی بخوریم خداجریمه میکنه😫 شب بریم بیرون پلیس جریمه میکنه😔 یکی بگه ما چیکار کنیم؟؟؟ 💢 افساد طلبان کار کردند کارستان❗️ . .
هار شدن مجدد تاجزاده مزدور های آمریکا که ۸ سال اقتصاد کشور را گره زدن به مذاکره با آمریکا و گند زدن به زندگی مردم میگویند نگاه به شرق جایگزین نگاه به مردم است!!اما با وجود ۳۲ سال مذاکره انها با امریکا و خسارت سنگین به منافع ملت و زیاد شدن مشکلات مردم هنوز معتقد هستن نگاه به آمریکا نگاه به مردم است! این مزدور مجدد از کم کردن اختیارات رهبری سخن گفته و تمام قد از ظریف حمایت ....رسانه خبیث اصلاحات هم با شوق و اشتیاق گستاخی های این مزدور علیه رهبری را منتشر انها با تمام قوا شمشیر کشیدن علیه رهبری و اصل این انقلاب اقتصاد کشور را به گند کشیدن گرانی به وجود اوردن حالا حرف از انقلاب مثل زمان شاه میزنن که مردم را تحریک کنن علیه اصل نظام با اصل این نظام مخالفه اومده در انتخابات شرکت کنه که بعد از رد صلاحیت مانور روش بده علیه نظام گفتیم سخن ظریف حرف اکثریت سران جبهه اصلاح طلبان است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️نماهنگ | تیر خلاص به که می‌خواهند تصویب برجام را به رهبری نسبت دهند... 📍 رهبر معظم انقلاب: «پس از برجام، نامه‌ای نوشتم و شرایطی را ذکر کردم که در صورت تحقق آنها برجام تصویب بشود؛ حالا اگر این شرایط اجرا و اعمال نشد، وظيفه‌ی رهبری این نیست که بیاید و جلوی برجام را بگیرد؛ لذا برجام رو به اون صورتی که عمل شد هیچ اعتقادی نداشتم و بارها به رئیس جمهور و وزیر خارجه تذکر دادم» .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 💢❗️ترجمه حرفهای یکی ازمهمترین وزرای حسن روحانی: کارگر تا دلت بخواهد هست. این یکی کار نکرد با اردنگ اخراجش کن، یک توسری‌خورتر بیاور. این‌یکی طی سوانح کار مرد، فدای سر کارآفرین، یک جوانترش را استخدام کن. کارگر تا دلت بخواهد هست. این ویدیو فیک نیست، مانیفست طبقاتی ۸ سال دولت روحانی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. حاج قاسم سلیمانی: اگر مقابل داعش ایستادگی صورت نمیگرفت، خدا میداند چه نوامیسی مورد اهانت قرار میگرفت 🔹رهبر انقلاب: [در قضیه دفاع از حرم] صدای توپ را فقط گوش‌های شنوا میشنوند.
. 🔴 آیا تصمیم نظام است؟ 🔹‏یک لحظه فرض کنید رهبری اجازه مذاکره با آمریکا را به دولت روحانی نمی‌داد. یا فرض کنید اجازه امضای برجام را به ‎ و ‎ نمی‌داد. امروز بعد از ۸ سال چه می‌گفتند؟ 🔸امروز در رسانه‌ها می‌گفتند "آهای مردم! ما می‌خواستیم با مذاکره مشکلات را حل کنیم ولی نگذاشتند"؛ "ما با آمریکا تفاهم کردیم و برجامی درست کردیم که تحریم‌ها را رفع کنیم ولی آقایان اجازه امضا ندادند" و ...! 🔹ببینید الان که اجازه داشتند و فتح‌الفتوح ‎برجام را امضا کردند هم طلبکارند که برجام ما را نگذاشتند به هدف برسد! تازه پا را فراتر گذاشتند که برجام تصمیم نظام و رهبری بود و ما فقط مجری بودیم! 🔸اگر منظور از تصمیم نظام، اجازه نظام و رهبری است بله رهبر انقلاب اجازه مذاکره دادند. ایشان علی‌رغم آنکه می‌دانست هیچ نتیجه‌ای نمی‌گیرند برای آنکه به نخبگان و مردم اثبات شود مذاکره و رابطه با آمریکا، هیچ کمکی به حل مشکلات اقتصادی نمی‌کند چون ریشه مشکلات داخلی و سوءمدیریت است، اجازه دادند مذاکرات رودررو صورت بگیرد و برجام با تمام ضعف‌ها و ابهامات و پیچیدگی‌ها اجرا شود. خودشان هم رسماً گفتند برجام اگر سودی داشته باشد همین تجربه است که آمریکا بدعهد است و مشکلات از طریق مذاکره با آمریکا حل نمی‌شود! 🔹اگر منظورتان این است که خیر، اصلاً خود نظام و شخص رهبری اراده مذاکره داشتند و دولت و ظریف را مجبور کردند بروند مذاکره کنند و برجام امضا کنند که هیچ عقل سلیمی این را نمی‌پذیرد. اتفاقاً این شما بودید که اصرار می‌کردید به مذاکره و تمام هم‌وغم‌تان مذاکره بود و رهبری ده‌ها بار می‌گفت که "خوش‌بین نیستم نتیجه نمی‌گیرید"، "مواظب باشید، تضمین اجرایی بگیرید"، "اگر خرشان از پل گذشت به ریش ما می‌خندند"! 🔸اگر منظورتان از نظام هم همراهی مجلس لاریجانی و برخی مسئولین و حمایت افرادی از جبهه اصولگرایی مثل ولایتی و قالیباف و رضایی و غیره با برجام است که بله این‌ها هم از برجام‌تان حمایت کردند و برخی‌شان حالا منتقد برجام شما هستند! ولی این‌‌ها مساوی نظام و رهبری نیستند! 🔻اصل قضیه چیست؟ 🔹روشن است کهدآقایان بعد از ۸ سال نتیجه‌ای نگرفتند و مشکلات بدتر شده ولی حاضر به پذیرش اشتباه خود نیستند! حاضر نیستند اعتراف کنند این راه‌حل مذاکره برای رفع مشکلات اقتصاد، پاسخ معتبری نبوده و نباید تَکرار شود! بلکه ناجوانمردانه مذاکره و برجام را هم تصمیم رهبری می‌خوانند تا خود را از این فاجعه تبرئه کنند. 🔸به فرض برجام تصمیم نظام و رهبری بوده باشد، پس شما چه اصراری دارید که می‌‌گویید اجازه بدهید این ۱۰۰ روز آخر را هم همانگونه ادامه دهیم و تحریم ها را برداریم؟ براستی اگر برجام تصمیم رهبری و نظام است، چگونه به نتیجه نرسیدن آن را هم به گردن نظام و رهبری و می‌اندازید؟ چگونه است که رهبری و نظام هم خودش تصمیم به مذاکره و برجام گرفته، هم خودش مانع برجام است؟ خسته نشدید از این همه تناقض؟! : .
. خیییییلی مهم👇❗️ همان مذاکرات همیشگی؛ همان تحولات بازار دلار و خودرو! ♦️برخی مدیران و رسانه های همسو، سالهاست به جای تاکید بر تدابیر درون زا و مدیریت میدانی، "مذاکره درمانی اقتصاد" را پیشه خود کرده اند! درست در مقاطعی که آمریکایی ها با بی اعتنایی برخورد می کنند، اینها خبر خوش توافق منتشر می کنند تا مثلا به بازار آرامش بدهند(!) 🔹گاهی اوقات هم، مقادیری ارز و سکه طلا در بازار تزریق می شود، یا سهام برخی شرکت ها عرضه می شود و... اتفاقاتی تدارک می شود که حس "حال خوب"(!) را به بازار تزریق می کند. بعدش هم می گویند؛ دیدید مذاکره چه قدر مهم و تاثیر گذار است، بازار واکنش مثبت نشان داد؟! ♦️اقتصاد را شرطی سازی می کنند، بی آن که به ظرفیت های داخلی رونق تولید، افزایش عرضه، مبارزه با سوداگری کاذب و تنظیم واقعی بازار اهتمام کنند. عملا با معتاد سازی و سلب اختیار ملی در برخی مدیریت ها مواجهیم. 🔹جزو همان فضا سازی ها، کاهش مختصر قیمت دلار و خودرو در بازار طی چند روز اخیر بود. همزمان گفته شد، چون دورنمای مثبتی در مذاکرات پدیدار شده، بازار هم واکنش مثبت نشان داده است! ♦️اهل فن "سیاست، دیپلماسی و امنیت ملی"می دانند که انگاره سازی های وابسته گرایانه و شرطی کننده، چه قدر برای کشور آن خطرناک است. اما نگاه عوامانه به ماجرا هم، تعجب و تردید مخاطب را بر می انگیزد. 🔹درست در روزهایی که القا می شد قیمت دلار و خودرو پایین آمده، خودرو رسما گران شد! شورای رقابت که اکثریت اعضای آن، دولتی هستنند، دیروز قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا را ۸/۲ و ۸/۹ درصد گران کرد. شورا، هر سه ماه یکبار، درباره افزایش قیمت تصمیم می گیرد. ♦️اگر واقعا توافقی به نفع کشور در وین پدید آمده بود ، و توافق کذایی هم باید جور تدابیر درونزای دولت را بکشد، چرا قبل از همه، شورای دولتی، چنین انگاره ای را باور نکرده و بر خلاف لوازم آن (کاهش قیمت) عمل نمود؟! 🔹می گویند خروس قصه ها، تا روباه را دید که نزدیک می آید، بالای درخت پرید. روباه گفت "چرا ترسیدی؟ مگر نشنیده ای که شیر دستور داده، حیوانات با هم دوست باشند و به هم آسیب نزنند؟ حالا شرایط فرق کرده. دیگر روزگار، روزگار گفتمان است. بیا پایین، گفت و گو کنیم؛ گل بگوییم و گل بشنویم"! ♦️خروس، به انکار و تردید پرداخت و روباه، مشغول توجیه شد. اما خروس، گردن کشیده بود و به دور دست نگاه می کرد. روباه پرسید "به کجا نگاه می کنی؟". خروس گفت "از دور حیوانی به این سو می دود و گوشهای بزرگ و دم دراز دارد . نمی دانم سگ است یا گرگ". روباه گفت "با این نشانه ها، حتما سگ گلّه است؛ من زودتر بروم". 🔹خروس پرسید "مگر نگفتی که روزگار آینده، روزگار رفاقت و گفتمان است و همه با هم رفیق و فامیل شده اند؟!". روباه پاسخ داد "چرا، همین طور است؛ اما می ترسم سگ چوپان هم مثل تو در بیابان بوده و از تحولات جدید بی خبر باشد"! .
🔰نشریه رصد گام های فتنه تا 🔺شماره دو جان مردم بازیچه دست دولت بی تدبیر