eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.4هزار عکس
51.5هزار ویدیو
353 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
. خون دل و طعن حسود ♦️مرد میدان کجا و نا مردمی های مدعی دیپلماسی کجا؟! یکی، مزد پنجاه سال مجاهدتش شده همین پیکر پاره پاره. و دیگری، برای کار نکرده و خسارتِ به بار آورده، صد سکه پاداش گرفته! 🔹حالا همین آقا ادعا می کند دیپلماسی، هزینه میدان شد و حال آن که اعتراف دارد: «قبل از شهادت شهید سلیمانی در تمامی نظرسنجی‌‌هایی که ما داشتیم، از سال ۹۶ تا ۹۹؛ محبوبیت من از ۹۰ آمد روی ۶۰ درصد و محبوبیت شهید سلیمانی رفت روی ۹۰ درصد. مردم ما قهرمان بودن در منطقه را می‌پسندند». ♦️اگر واقعیت این است، پس شما چه کاره اید که مرد میدان را متهم کنید؟! و ناکامی های ناشی از کج فهمی خود را پای مرد میدان بنویسید؟ 🔹"از لعل تو گر یابم، انگشتری زنهار- صد ملک سلیمانم، در زیر نگین باشد/ غمناک نباید بود، از طعن حسود ای دل- شاید که چو وابینی، خیر تو در این باشد/ هر کو نکند فهمی زین کلک خیال انگیز- نقشش به حرام اَر خود، صورتگر چین باشد/ جام می و خون دل، هر یک به کسی دادند- در دایره قسمت، اوضاع چنین باشد".  .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅ نگرانی شبکه سعودی از توسعه زرادخانه موشکی ایران...!  .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ⭕️تهمت‌های تقلب در انتخابات، در طول تاریخ انقلاب 🔻شعارشون اینه؛ تا دم گور شهرت و قدرت بجوی😅 یا ما بازی یا بازی خراب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🔴 تصویر حجر الاسود با رزولوشن بالا برای اولین بار توسط دولت سعودی منتشر شد. 🔸این سنگ سیاه رنگ شکسته، به قطر 50 سانتی متر بر دیوار پایه کعبه در مکه نصب شده است. 🔸تکه‌های آن با بست نقره‌ای به هم نگه داشته شده و طواف از این سنگ آغاز می‌شود. 🔸 بیش از 50 ساعت وقت صرف گرفتن عکس و ادیت آن شده است. 🔸 عفیف العاکیتی از محققان مطالعات اسلامی در دانشگاه آکسفورد می‌گوید این عکس‌ها بی سابقه است. 🔸به گفته وی در حقیقت این سنگ سیاه نیست./دیلی میل .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🎧 میگه رو موشک نوشتید مرگ بر اسرائیل، مذاکره رو خراب کردید جواب یک جوون انقلابی به این حرف 👌👆 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. اون زمانیکه داعش، پدرانِ عراقی و سوریه رو مجبور می‌کرد که سندِ بردگیِ دخترانِشون رو امضاء کنند، سردار سلیمانی اجازه نداد که آب تویِ دلِ مردم ایران تکان بخوره! پاسخ حجت‌الاسلام عالی به ظریف .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. خبری که هنوز رسانه‌ای نشده و بایکوت داره میشه باورتون میشه رییس دانشگاه جهاد کشاورزی کرج برگشته در قبال پرچم امریکا و اسرائیل رو روی زمین کشیدن مقاومت کرده و گفته من فردا جواب هییت مدیره رو چی بدم!!!! و بسیجیایی که داشتن پرچم میکشیدن رو اذیت کردن اب ریختن ماشین گذاشتن ✍ 🌌کیهان🌌  .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. شدند مثل اون بابایی که گفت ترک سیگار که کاری نداره، من خودم ده بار ترک کردم! اینا هم تا حالا ده بار تحریمها رو بالمره فرو ریزوندن!  .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. «قسمت بیست و دوم» دروغ ها ، تحریفات، تناقضات و وعده های موهوم حسن روحانی امام حسن عسکری علیه السلام: تمام پلیدی ها در خانه ای قرار داده شده و کلید آن دروغگویی است. مردى به حضور پیامبر صلی‌الله علیه وآله وسلم آمد و گفت: مؤمن زنا می‌کند؟ فرمود: «گاهى ممکن است». پرسید آیا مؤمن دست به دزدى می‌زند؟ فرمود: «گاهى امکان آن هست». پرسید یا رسول الله! آیا او دروغ می‌گوید؟ فرمود: «خیر، خدای تعالی می‌فرماید: "تنها کسانى دروغ‌پردازى می‌کنند که به آیات خدا ایمان ندارند».(سوره نحل ) ############## 🔴روحانی۹۲:آنچنان رونق اقتصادی ایجاد میکنم که مردم درآمد سرشار داشته باشن روحانی ۹۷:بسته‌های حمایتی برای مردم در چندین نوبت توزیع میشود .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. افشاگری یک شبکه هندی از قراردادهای استعماری فایزر: پایگاه های نظامی کشورها در برابر تحویل واکسن! 🔹شبکه هندی Vion در گزارشی افشاگرایانه به قراردادهای شرکت فایزر با کشورهای گوناگون پرداخت و حقائق عجیبی را افشا کرد 🔹 بر این اساس، شرکت فایزر از کشورهای گوناگون خواسته است که برای تضمین پرداخت پول واکسن ها، باید پایگاه های نظامی خود را در اختیار این شرکت آمریکایی قرار دهند  .
. 💢💢💢❗️ رسانه پیاده نظام صهیونیست‌ها در ایران اعلام کرده که توافق حاصل شده و خبر آن طی چند روز آینده اعلام خواهد شد ما هم میدونیم... توافق که چه عرض کنم، همدستی در اجرای برنامه ای که از طرف یانکی ها به اعلام شده و مدتهاست هر یک نقشی را بازی می‌کنند مجلس در اولین فرصت بایستی جلسه علنی تشکیل داده و جلوی این زد و بند کثیف را بگیرد آقای قالیباف... مجلس انقلابی را لکه دار نکن  .
هدایت شده از جهاد_تبیین 📡📡📡
. *چرا رهبر؛ روحانی را بر نمی داره!!*⁉️ اگر روحانی کار نمی کنه یا بد هستش چرا رهبر عزل نیکنه⁉️ . *چرا ؟ چرا ؟ چرا ؟* 💢💢💢❗️*این سوال بیشتر شبیه افرادی که خطا می کنند، بعد از جرم به مامور قانون التماس بخشش میکنند ،* یه سوال هم از طرف ما؟ آیا وظیفه رهبری را میدانید؟ یه سئوال دیگه ؟ کی و کیا روحانی را با رای خودشان به سر کار گماردند؟ *🌴رهبر🌴* یعنی راهنما ، یعنی هدایت کننده، یعنی چراغ راهنما، یعنی چراغ هدایت ، *مگر* رهبر در هر انتخاباتی شرایط تشخیص اصلح را و انتخاب را، و شرایط افراد را ، که صلاحیت دارند ، را گوشزد می کردند: ، بیان میکردند: *نمی شنیدید ؟!!!* *🌴رهبر🌴* یعنی ولی *ولی خانواده کیست؟ پدر و مادر،* *در یک خانه اگر یکی از فرزندان خطا کند و حتی خطاهایش تکراری باشد ،پدر بعنوان ولی باید از خانه اخراج کند*!!! وظیفه هدایتش چی میشه؟ وظیفه راهنمایی و رهبر بودنش چی میشه؟ 💢❗️بیشتر کسانی که مدعی هستند ؛ رهبر چرا؟ حسن روحانی را عزل و بر کنار نمی کند !!!👇 کسانی هستند که به روحانی رای دادن! و حالا نه برای رفع مشکل بلکه برای زیر سئوال بردن رهبر ، با اینگونه چراها اصل،نظام را به چالش می کشانند!!!* 💢❗️در هر حال این دولت کمکار، بی عرضه، _غربزده فرجامی ، زمانشان به پایان رسید ولی همه با هم در این دولت جاسوس پرور و ناکارآمد و ... سوختیم❗️ *شما مواظب رای خودتان باشید به هدر ندهید ، مواظبِ سرنوشت و اعصاب و روانِ خودتان و فرزندانتان باشید .* *در انتخابات آینده به اصلاحات و وابستگانشان رای ندهید* *جهت آرامش و آسایشِ خودتان و فرزندانتان خوب انتخاب کنید ، به جو سازی اصلاح طلب ها گوش ندهید.* پایدار باشید نشر دهید .
🗣خطاب به برخی مسئولین طاغوتی کشور: ‼️ چرا آمریکایی ها به جای ، شما را ترور نمی کنند؟! ❌ مساوی بودنِ بود و نبود برخی از بزرگان نظام ⚠️شکست عظیم مسئولین در تحقق شعار -ع- ، برابری، برادری 🌹پایگاه تنظیم و نشر آثار حضرت آیت الله حامد -حفظه الله- استاد اخلاق انقلابی تهرانتهران .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️تهمت‌های تقلب در انتخابات، در طول تاریخ انقلاب 🔻شعارشون اینه؛ تا دم گور شهرت و قدرت بجوی😅 یا ما بازی یا بازی خراب .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽⭕️ | به مناسبت سالگرد خروج امریکا از برجام 🔻آیا همان روحانی که، انرژی هسته‌ای را فدا کرد، تا دیوارهای تحریم تَرَک بردارند و دلارهای نفتی به کشور سرازیر شوند و اقتصاد رونق پیدا کند که البته این اتفاق نیفتاد! حالا در مذاکرات وین، با دادن موشک هایمان، سعی در بی‌دفاع کردن ایران دارد؟ 🔴آیا او در فکر لیبی و سوریه‌ای کردن ایران است تا جنتلمن های مذاکرات وین کشور را تبدیل به خرابه کنند؟! .
دلار رو رسوندیم به 32 تومن سکه رو به 15 میلیون پراید رو به 150 میلیون قیمت خونه رو 7 برابر کردیم یه خونه برای مردم نساختیم 60 تن از ذخیره طلای کشور رو نابود کردیم 18 میلیارد دلار رو با ارز 4200 از بین بردیم کارخونه‌ها رو یکی یکی تخته کردیم داداشامون و دخترای مظلوممون رو گرفتن 3 میلیون تن فولاد رو غیب کردیم 8 سال کشور رو معطل آمریکا و اروپا کردیم توی سیل و زلزله رفتیم مسافرت و خوشگذرونی از سلبریتی‌های مرفه مالیات نگرفتیم جیب پزشکا رو پر کردیم و جیب مردم رو خالی قرارگاه خاتم سد و پل و جاده ساخت ولی پولشو ندادیم پول کرونا رو برای هیئت علمی شدن دخترمون خرج کردیم افرادمون توی شورای شهر و شهرداری‌ها رو یکی یکی بازداشت کردن ❌ خلاصه که ما کارنامه‌ی درخشانی داریم، چرا شورای نگهبان نباید مارو تایید صلاحیت کنه؟! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️اعتراف کارشناس بی بی سی به قدرت منطقه ای ایران 🔺اگر سردار سلیمانی و نیروهایش نبودند، اکنون ایران به قدرت منطقه ای دست پیدا نمی کرد! 🔻امپریالیسمِ زور، این قدرت را هیچ جوره نتوانست کنترل کند، مگر با قدرت امپریالیسم رسانه و دیپلمات‌های غرب دوست ایرانی... .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ❌ ماجرای هفت تپه از زبان نماینده مجلس احمد نادری: یک ابرمتهم ارزی دو میلیارد دلار با نرخ دولتی برای وارد کردن کالای اساسی گرفته، این جوان پول را در یک اتاق گرفته در اتاق بغلی به ریال تبدیل کرده بدون اینکه کالایی وارد کشور شود و با 6 میلیارد تومان از همان پول‌ها در سال 94 شرکت نیشکر هفت تپه را خریداری کرد.
. 💢💢💢❗️گزارشات مردمی از فوت افراد پس از تزریق واکسن کرونای آسترازنیکای انگلیسی 🔹این ها گوشه ای از جنایات واکسن های آمریکایی-انگلیسی است و فاجعه ی اصلی به زودی طی 6 ماه تا 1 سال آینده رخ خواهد و داد و متاسفانه موج مرگ و میر دست جمعی هموطنان واکسن زده را شاهد خواهیم بود ... ولا تهلکوا بایدیهم الی التهلکه خودتون را به هلاکت نیندازید مرگبار _مرگبار_ خطر❗️