eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.6هزار عکس
51.9هزار ویدیو
353 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✳️ ما به لیسیدن پای شما هم قانعیم! 🔹نوع جدیدی از «انسان» درحال تولد است. انسانی که بدون نیاز، بدون دلیل، بدون توقع دریافت جواب و حتی بدون آنکه بداند چرا، در به در به دنبال چکمه‌ای می‌گردد که آنرا بلیسد. 🔸ما با برآمدن نسلی مواجهیم که نه تنها نتوانسته از «لیسیدن» و «پرستش» دل بکند، بلکه از بوسیدن دست صاحبان قدرت، صاحبان ثروت، شخصیت‌های مذهبی و ملی، به لیسیدن پای «خواننده» و «هنرپیشه» «فوتبالیست» رسیده است. 🔹‏سیگنالی که «نسل جوان» با لیسیدن کفش خوانندگان و هنرپیشه‌ها و فوتبالیست‌ها و «بغ بغو» کردن و ... دارد به اصحاب قدرت و ثروت مخابره می‌کند این است:« بیشتر بچاپید،ما به لیسیدن پای ملیجک‌های بارگاه‌های شما هم قانعیم».
⁉️علت خطای فاحش : 👈حجاب از ایران به اسلام وارد شد! 🔸 ؛ مورخ بزرگ امریکایی، در شاهکار خود ، برای توصیف حجاب سفت و سخت زنان ایران باستان مینویسد: ارتباط اعراب با ایرانیان موجب رواج حجاب در قلمرو اسلام بود! 📚منبع: تاریخ تمدن؛ ویل دورانت؛ ج۱۱؛ ص۱۱۲ در اینکه حجاب اسلامی ربطی به حجاب باستانی ایران ندارد شکی نیست. دلیل این برداشت آقای ویل دورانت در واقع حجاب سخت ایرانیان از اسلام بوده است. حجاب آنچنان در بین ایرانیان ارزشمند بود و رایج، که مورخ بزرگی چون ویل دورانت را در تحلیل این مطلب دچار چنین خطای فاحشی کرده است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✳️ برده‌داری به شیوه 🔹کشورهای جنوب شرق آسیا «بهره‌کش خانه‌» شرکت‌های آمریکایی تولید پوشاک هستند. مردم این کشورها برده‌های بی قید و شرط صنعت مد هستند. 🔸شرکت‌های آمریکایی از نیروی کار بسیار ارزان کشورهای بنگلادش، اندونزی، مالزی و تایلند نهایت بهره را می‌برند. وضعیت نیروی کار این کشورها آنقدر اسفناک است که حتی کودکان ۸ ساله هم به بردگی این شرکت‌ها درمی‌آیند. محصولات تولیدی توسط این بهره‌کش خانه‌ها به اسم کالای ساخت آمریکا در دنیا به فروش می‌رسد. 🔴 پیوستن به بدون داشتن بنیه قوی اقتصادی قابل رقابت و قوانین حمایتی سختگیرانه، نتیجه‌ای جز تبدیل شدن ایران به یکی دیگر از بهره کش خانه‌های شرکت‌های چند ملیتی ندارد. 🔵 فریب دروغ‌پردازی‌های سیاسیون و وارداتچی‌های اتاق بازرگانی را نخوریم، منظورشان از «تعامل سازنده» و «حل شدن در اقتصاد دنیا» دقیقا برای کشورهای صنعتی است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌ کلاه گشاد تساوی حقوق زن و مرد 📌 آن‌ چیزی که به نام تساوی زن و مرد امروز مد نظر غرب هست و در کشور در حال جا افتادن است تساوی افعال انسانی است نه کرامت انسانی ... 👈 اگر مدافع حقوق زنانید این کلیپ را ببینید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 👌 کار جالب بچه‌های توییتر زیر توییت رهبر انقلاب 🔺 در روز ظهورش چه شگفت است مراسم / چون همره مهدی‌ست ابومهدی و قاسم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 💢😏حالا که سلبریتی‌ها هم وارد مسائل انتخاباتی نمیشن، برخی سیاست مداران آویزون شاخ‌های اینستاگرامی شدن! این بشر که با مسخره بازی معروف شده، اصلأ از سند بین ایران و چین چی میدونه که اظهار فضل میکنه؟ 😐 حداقل روی آدم درست و حسابی سرمایه گذاری کنید .
. 💢😏گازم خیلی بو میده، میگم تو چند روز آینده قطعش کنن که از شر بوی گندش راحت بشید! بعد بگید دولت به فکر مردم نیست! .
⭕️ رای ندادن راه درستی برای ابراز نارضایتی نیست... .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. طوری که ظریف و عراقچی توی مذاکرات وین دارن از منافع ملی دفاع می‌کنند! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بیاین چرتکه بندازیم صدام چند کیلومتر خاک ما رو گرفت؟ خب متری چند؟ می‌ارزید 200 هزار شهید بدیم؟ فوقش میشدیم مثل سوریه و عراق دیگه ... بعضیا فقط قیمت خاک رو حساب می‌کنند، قیمت شرف رو حساب نمی‌کنند ... 🎙 سخنرانی شنیدنی استاد رحیم پور ازغدی .
Mohammadi: ⚠️مراقب باشند خلاف و دروغ نباشد 👈مردم غیور و همیشه در صحنه؛👉 با یک پیامک و تماس کوتاه تکلیف خود را نسبت به انقلاب ادا کنیم 🔶«کسانى که بعنوان نامزد انتخابات به مردم معرفى مى‌شوند، معنایش این است که این‌ها صلاحیت دارند و این معرفى، امضاى صلاحیت این‌هاست. دستگاه‌ها بایستى مراقب باشند که این امضاء بیهوده، خلاف و دروغ نباشد. 👈این دروغ گفتن به مردم است؛ 🔻هم رد کردنِ آدم صالح، 🔻هم پذیرفتنِ آدم ناصالح؛ هر دو بد و هر دو خلاف است‌.» ۱۳۸۲/۱۰/۱۸ 🔷مردم عزیز و امت حزب‌الله با رابطین اعضای محترم شورای نگهبان تماس و یا پیامک ارسال کنیم و بصورت جدی و محترمانه درخواست اجرای مر قانون در احراز صلاحیت‌ها و نهایت سختگیری برای مفسدان و مسببان وضعیت اسف‌بار فرهنگی سیاسی معیشتی فعلی را داشته باشیم؛ بویژه تصویب کنندگان ظالم برجام، سند ننگین ۲۰۳۰ ، قراردادهای استعماری غارتگرانه نفتی IPC، پالرمو، FATF، و . . . 🔻رابط آیةالله شب‌زنده‌دار ‏ 0912 749 8996 ‏ 09108987241 🔻رابط آیةالله مدرسی ‏ 0912 749 7962 ‏ 🔻رابط آیةالله اعرافی ‏ 0912 754 3656 ‏ 🔻رابط لاریجانی ملعون ‏ 0912 252 6628 ‏ 🔻رابط آیةالله اراکی ‏ ‏ 0912 748 0016 🔻کدخدایی رفیق جون جونی لاریجانی ‏ 0912 196 7262 🔻آقای طحان نظیف 09124947127 🔻روابط عمومی شورای نگهبان قم ۰۲۵۳۷۷۲۴۶۸۲ 🔻روابط عمومی جامعه مدرسین ۰۲۵۳۷۷۴۳۳۱۱ 🔻 تلفن های شورای نگهبان جهت اعتراض به تایید صلاحیت مفسدینی چون لاریجانی منفور و ملعون... 👇 ۶۶۴۰۱۱۷۱ و۶۶۴۰۱۱۷۳ . نه_به _تایید_ دروغ انتخابات 1400 نشر دهید لطفا .
. دوستان سلام 💢💢💢❗️چند نکته بسیار قابل تامل در خصوص اینترنت هدیه وزارت ارتباطات به مردم. بسیار مشکوکه... !!!!!!!!؟؟؟؟؟؟ ⁉️ لطفا در همه گروههای عضو اطلاع رسانی کنید. کسی ثبت نام نکند. این کار بسیار مشکوک است. اول انتخابات⁉️ دوم افراد بالای ۱۸ سال⁉️ سوم چرا باید ثبت نام کرد آنهم با کد ملی⁉️ مگر اپراتورها شماره های فعال را ندارند⁉️ مگر اپراتورها دسترسی به اطلاعات مالکین سیمکارتها ندارد⁉️ چطور با یک کد، همه چیز را ارائه میدهند، اما الان نمیتوانند⁉️ لطفا تا میتوانید به اقوام و خویشان و دوستان و آشنایان بفهمانید که به هیچ وجه ثبت نام نکنند. یک نکته یادتان باشد؛ 💢❗️این ۷ یا۶ گیگ برای افراد ۱۸ سال به بالاست، و جالب اینکه افراد ۱۸سال به بالا هم فقط میتوانند رای دهند. خطرناکتر اینکه👇❗️ این اینترنت بر اساس کد ملی تعلق میگیرد نه به سیمکارتهای فعال😨😨 و یادمان باشد، برای رای گیری، کد ملی باید ثبت شود❗️ لطفا اطلاع رسانی بفرمایید. .
✊✊ تجمع مطالبه گری پزشکان و پرستاران و طلاب از آیت الله رئیسی : 💉 تزریق واکسن های انگلیسی و آمریکایی را متوقف کنید... ⏰ چهارشنبه ساعت 11/30 🚪خ ولی عصر مقابل قوه قضائیه ✊✊ همه با هم می آییم ان شاء الله... برای نجات جان مؤمنین و هموطنان —————————— ✅ بروزترین پایگاه خبری‌ طب اسلامی @t_124ir
🌹یاد کنیم از شهید محمد جهان آرا ♦️وقتی خرمشهر آزاد شدش جایش خالی بود... .
. اسامی نهایی کاندیداهای ریاست جمهوری ♦️با پایان یافتن روند بررسی صلاحیت‌های کاندیداهای ریاست جمهوری، خبرنگار فارس به فهرست غیررسمی کاندیداهای نهایی دسترسی پیدا کرد. ♦️مطابق شنیده‌های صلاحیت آقایان ۱. سید ابراهیم رئیسی ۲. محسن رضایی ۳. محسن مهرعلیزاده ۴. سعید جلیلی ۵. علیرضا زاکانی ۶. همتی ۷. قاضی زاده هاشمی تایید شده است. ♦️ساعاتی قبل چند نفر از کاندیداهای ریاست جمهوری رسما انصراف خود را اعلام کرده بودند. قرار است وزارت کشور، فهرست نهایی را فردا رسما اعلام کند.
🔴 | دست رد شورای نگهبان به بانیان وضع موجود ♦️با پایان یافتن بررسی صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری در شورای نگهبان، اسامی نامزدهای نهایی به وزارت کشور ارسال شد. ♦️شنیده‌های از منابع مطلع حاکی از آن است که صلاحیت آقایان علی لاریجانی، محمود احمدی‌نژاد و اسحاق جهانگیری مورد تایید قرار نگرفته است. ♦️نتایج نهایی نشان می‌دهد شورای نگهبان در روند بررسی صلاحیت‌ها، پرونده و سوابق افراد را بدون توجه به موقعیت و جایگاه آنها، مد نظر قرار داده و قانون را فدای مصلحت اندیشی نکرده است/فارس .
. 🌹 مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت سردار سید محمد حجازی و گرامیداشت روز مقاومت و پایداری برگزار می‌شود. ♦️مکان : تهران . تقاطع خیابان حافظ و سمیه حوزه هنری 🔸زمان: سه شنبه ۴خرداد 🔸پخش زنده برنامه از شبکه های سراسری رادیویی و تلویزیونی .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴مجری شبکه MSNBC آمریکا: اینکه ما خودمان به اسرائیل و عربستان بمب بدهیم تا آن ها غزه و یمن را تخریب کنند و بعد به دنبال بازسازی آن مناطق باشیم با هیچ عقلی جور در نمی‌آید .
. 💢❗️لاریجانی، آینه عبرتی برای تازه به دوران رسیده‌ها ❗️علی‌لاریجانی از همان ابتدا که پا به عرصه انتخابات گذاشت هیچ‌گاه تصور نمی‌کرد با این سرافکندگی ردصلاحیت شود. ❗️موضع‌گیری‌های تند او و واکنش‌های جکشی مخالفانش بیانگر آن بود که یک طرف کارزار است ولی در دقیقه ۹۰ طعم بی‌رحمی سیاست را چشید. ❗️علی‌لاریجانی که ۴۰ سال تمجید و تعریف را در پیش گرفته بود و خود را شاگرد مثبت نشان می‌داد امروز سیلی شورای‌نگهبان را خود تا درس عبرتی شود برای تازه به دوران رسیده‌های عالم سیاست که هر چقدر هم از مردم دور و به نهادهای قدرت نزدیک شوی و مجیزبگویی تاریخ مصرف که تمام شود باید به بایگانی بروی! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. این کلیپ ۵ دقیقه ای ارزش چندین بار دیدن و خون گریستن را دارد. امان از بی بصیرتی ما مردم. 😭😭😭 .