eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.5هزار عکس
51.8هزار ویدیو
353 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
. 💢💢💢❗️درس عبرت: 🔴یه نفر به همتی رئیس بانک مرکزی بگه برو نظر سنجی کن ببین چقدر مردم از پیامک های تهدید آمیز بانک ها که بخاطر تاخیر قسط ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان عقب افتاده ناراحت و نگران می شند بعد به دروغ از نگرانی دختران برای پیامک حجاب بگو دیگه حناتون رنگ نداره 😏آقای همتی اگر راست میگی برو با ابر بدهکاران بانکی برخورد کند نه با قشر مستضعف که یه قسطش عقب افتاده .
✨‏با شعار امید و تدبیر آمدند، اما مردم را با بی‌تدبیری‌هایشان ناامید کردند. کارنامه گذشته تجلی تدبیر است و برنامه آینده او نوید امید می‌دهد. .
هدایت شده از جهاد_تبیین 📡📡📡
. 💢💢💢❗️آقای جمله‌ای که به تمسخر گرفتید وصیت‌نامه شهید کوروش باباپور بود؛ ما نمی‌خواهیم فقط کربلا و قدس را آزاد کنیم بلکه هدف‌ما اینست که کاخ سفید را به حسینیه تبدیل کنیم. چقدر از شهدا دورید! گفتید قصد دارید سوار قطار پیشرفت شوید، لابد لازمه‌اش را پیاده شدن از قطار انقلاب می‌دانید! # فننه‌گران # فریبکاران # نه_به_فلاکت_بدبختی # نه_به_سرطان_اصلاحات # نه_به_دولت_بدتر _ از _روحانی .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 کیا مثل من شاخ درآوردن؟! فقط توهین و تحقیر و دروغ و تهمت و بی اخلاقی! و ژست طلبکارانه ! اینا میخوان رئیس جمهور اونم تو این همه مشکلات بشن و پاسخگوی ملت باشن؟!!!!!! بانیان وضع موجود همان طلبکاران وضع موجودند! این هشتک ها رو ترند کنید تا اصلاح طلبان امریکائی حساب کار واسه دروغ و تهمت و هتاکی دستشون بیاد!
عاااااااااالیه حتتتتما ببینید 😍 شعور و شخصیت هموطنان عزیز ترک زبانمان را... عزیزان ترک زبان در هر کجای ایران که هستید سلام و درود خدا بر شما و ... 😍 👏👏👏👏👏👏👏👏😂😂😂😂😂😂😂 ✅👌 واکنش مردم تبریز به ترکی صحبت کردن نامزدهای اصلاح‌طلب .
. 💢⁉️آیا میدانید؟؟؟؟؟ 👇❗️ 💢❗️ناصر همتی از سن ۲۳ سالگی با پارتی بازی و وجود نحس شیخ مغروق استخر فرح در صدا و سیما بعنوان مدیر کل خبر استخدام میشود بمدت ۹ سال. 💢❗️بعد از ۹ سال سمت بالاتری گرفته و بمدت ۶ سال معاون سیاسی صدا و سیما میشود. این میشود ۱۵ سال. 💢❗️سپس بلافاصله بمدت ۱۲ سال رئیس بیمه مرکزی جمهوری اسلامی میشود این میشود ۲۷ سال. 💢❗️سپس ۷ سال مدیر عامل بانک سینا میشود. این میشود ۳۴ سال. 💢❗️بعد برای ۴ سال میشود مدیر عامل بانک ملی ایران این میشود ۳۸ سال. بعد برای ۲ سال میشود رئیس بیمه مرکزی این میشود ۴۰ سال. 💢❗️و بعد ۲ سال رییس بانک مرکزی که این هم میشود ۴۲ سال. ⁉️حالا سوال این است که چرا بچه های ما با داشتن مدرک دکتری و فوق دکتری باید شغل نداشته باشند⁉️ چرا کسانی مانند همتی باید از ۲۳ سالگی در راس امور باشند . و بعد از ۴۲ سال تازه هوس ریاست جمهوری به سرش بزند😳😡⁉️ ما شکایت این بی عدالتی ها را کجا ببریم⁉️ اینها کی بازنشسته میشوند⁉️ کی تاریخ اینها به سر میرسد⁉️ مردم همتی با پارتی بازی شیخ ملعون مغروق استخر به اینجا رسید تا ایران را به ویران تبدیل.... 🔴❗️شما که نمیخواهید دوران روحانی تکرار شود؟ نشر حداکثری .
. جلیلی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری عصر امروز (چهارشنبه 19 خرداد) در جمع فعالان بخش تعاون، اظهاراتی را مطرح کرد که محورهای مهم آن را در ادامه می‌خوانید: 🔹 جمع‌ بندی بنده این است که امکانات کشور به‌گونه‌ای است که اگر یک اراده و باور جدی و برنامه داشته باشیم، کشور را نه فقط میشود اداره کرد بلکه می توان جهش داد. 🔹 برخی میگویند این یک ادعاست، بله این ادعای ماست و قابل دفاع است. با هرکسی که در این موضوع تردید دارد، حاضر به مناظره هستم. 🔹 یکی از بسترهای جهش، تعاونی‌ها هستند. با تعاونی و اتحادیه‌ ها جلسات زیادی داشته‌ایم و به 16 مسئله مشترک رسیده‌ایم. اگر می‌خواهیم جهش ایجاد کنیم باید این 16 مانع را برداریم. 🔹 اقتصاد کشور را در محیطی سیال و لرزان نمی‌شود اداره کرد. لازمه‌اش این است که کشور را معطل خارج از کشور نکنیم. 🔹 اتفاقاً ما نیاز به یک تعامل گسترده و سازنده با جهان داریم اما جهان فقط چند کشور غربی نیست. 🔹 نباید با هم تعارف داشته باشیم؛ با تبعیض و رانت‌خواری هم باید در دولت برخورد کرد و هم باید در بخش خصوصی و اتاق بازرگانی. 🔹 هم دولت باید موانع را بردارد هم بخش خصوصی آسیب ها را بردارد. 🔹 جهش با چند دستگاه اداری صورت نمی‌گیرد، مگر اینکه سازوکار را تغییر دهیم. 🔹 بخش خصوصی و تعاونی‌ها وقتی سراغ یک دستگاه دولتی می‌روند باید هفت‌خوان را طی کنند. نه‌تنها این درست نیست بلکه باید اطمینان حاصل کنید که دستگاه دولتی به سراغ شما می‌آید. 🔹 مردمی کردن اقتصاد یعنی اینکه اگر می‌گوییم‌ سهم تعاونی ها در اقتصاد کشور بیست درصد است، به همین میزان هم باید از تسهیلات سهم داشته باشند. 🔹 روزی 2 هزار میلیارد تومان خلق پول می‌شود. سهم تعاونی‌ها چیست و چرا با این وجود، تولیدکننده‌ها مشکل دارند؟ 🔹 رفتار متقابل دولت و بخش خصوصی مهم است. اگر به بخش خصوصی تسهیلات دادیم، به همین میزان باید بگویند که برای جهش تولید و جهش صادرات چه کردند؟ 🔹 دولت و بخش خصوصی، دو بال یک حرکت برای جهش اقتصاد کشور هستند. 🔹 متاسفانه از تعاونی‌های اعتبار، سوء استفاده شده است و در این باره نباید تعارف کنیم. 🔹 آقایان دولتی می‌گویند در زمینه صادرات با همین عراق هم مشکل داریم. سوال این است چطور بخش خصوصی سالیانه 12 میلیارد دلار به همین کشور صادرات می‌کند و پولش را هم می‌گیرد اما بخش دولتی نمیتواند؟ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‌. 💢⁉️چرا تا الان در صدا و سیما حتی یک سوال هم از من درباره روستا نشده است؟ 🔹مرور خاطرات سفرهای سعید جلیلی به روستاهای اقصی نقاط کشور .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺تهدید ‏سيد حسن نصر الله : 🔹اگر ببینیم راه حلی نیست، نمی‌توانیم این صحنه های ذلت را تحمل کنیم، به ایران می‌رویم و کشتی کشتی بنزین و گازوییل می‌خریم و از بندر بیروت برای مردم سوخت وارد می‌کنیم و بگذار (اگر می‌تواند) دولت لبنان جلوی واردات بنزین و گازوییل برای ملت لبنان را بگیرد. .
📸 تیتر یک سایت رهبر انقلاب 🔹تأکید رهبر انقلاب بر لزوم توجه به سابقه نامزدها برای سنجش حرف‌ها و وعده‌های انتخاباتی .
هدایت شده از جهاد_تبیین 📡📡📡
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عاااااااااالیه حتتتتما ببینید 😍 شعور و شخصیت هموطنان عزیز ترک زبانمان را... عزیزان ترک زبان در هر کجای ایران که هستید سلام و درود خدا بر شما و ... 😍 👏👏👏👏👏👏👏😂😂😂😂😂 ✅👌 واکنش مردم تبریز به ترکی صحبت کردن نامزدهای اصلاح‌طلب .
هدایت شده از جهاد_تبیین 📡📡📡
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. حتتتتما ببینید و نشر دهید 💢💢💢❗️😳وقتی نیکزاد هم همتی رو با مستندات با خاک یکسان میکنه👇 🔻آقای همتی میگه صدای بی‌صداها و بی‌پارتی‌ها هستم❗️ ⁉️پاسخگو باشید در زمان ریاست شما بر کل بانک ها ۲۰۰۰ هزار میلیارد تسهیلات بانکی ارائه شد، چه مقدار از این پول به بی صداها و مردم مستضعف رسید؟! ♨️ متعجبم حتی خودکار آقای همتی خارجیه بعد ادعای طرفداری از مستضعفا رو داره! .
. 🔴 وقتی عده ای نگران اس ام اس بدحجابی هستند آقای رییسی ۱۰۰۰ قاضی زن رو ترفیع داده 😌😌😌😌 ☝️ 🤲🌷 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🎦 دلار ۸ هزارتومان می‌گه من کنترل می‌کنم دلار ۱۳ هزار تومان: ما داریم کنترل می‌کنیم دلار ۲۱ هزارتومان: ما داریم بازار رو کنترل می‌کنیم کلا ایشون هی میخواد بازار رو کنترل کنه ولی لامصب دلار دست و پا داره هی بالا میره! ✍ امين بابازاده 🇮🇷🇵🇸 لعنت برمسئولین خائن و دروغگو لعنت الله علی الکاذبین .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جزییات جلسه سران سه قوه در مورد موضوع افزایش قیمت بنزین آیت‌الله رئیسی در دیدار دانشجویی امروز در دانشگاه تهران: قبل از اجرای تصمیم افزایش قیمت بنزین در نامه‌ای رسمی به دولت هشدار دادم/ زمینه اجرای طرح را مناسب نمی‌دیدم. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. عتاااااالیه👇 🔥سخنرانی فوق جنجالی در مورد مناظرات انتخاباتی و اهانت به حوزه های علمیه ⭕️اولا چرا صدایی از علما و بزرگان بلند نمیشه و ثانیا اون آقایی که اهانت کرده واقعیت رو گفته!!! ✅👌تحلیل ویژه و فوق جنجالی از زبان استاد پورآقایی ☝️ 🤲🌷 .
هدایت شده از جهاد_تبیین 📡📡📡
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. خیلی مهم... از دست ندید 🔴 فوری واکنش👇 اامروز روحانی به سخنان سعید جلیلی در مناظرات انتخاباتی روحانی: اخلاق مهم نیست؟ ظریف: هدف برجام رفع تحریم نبود! .
. 😍😍😍 (یا کهفَ الْحَصٖین): ✅تحصیلات مهرعلیزاده به باد رفت!!! دانشگاه تیلبرگ: تحصیلات خود را به پایان نرساند 🔹سخنگوی دانشگاه «تیلبرگ» هلند در پاسخ به خبرنگار فارس تأکید کرد👇😏 که «محسن مهرعلیزاده» پایان نامه خود را در این دانشگاه به اتمام نرسانده و بنابراین هیچ عنوانی از این دانشگاه هلندی دریافت نکرده است./تسنیم👏👏👏👏👏👏👏 👈نشر حداکثری لطفا .
واعظی هم اظهارات همتی را تکذیب کرد رئیس دفتر رئیس جمهور در گفت‌وگو با تسنیم: 🔹آقای دکتر همتی هیچ اختلافی با آقای روحانی نداشت؛ وقتی هم که کاندیدا شد، می‌خواست مرخصی بگیرد تا اگر رای نیاورد بر سرکارش برگردد. 🔹نمی‌دانم ایشان با چه نیتی این سخن را گفته اما صحبت درستی نیست. البته کسی که می‌خواهد رای بیاورد متوسل به هر چیزی می‌شود. 🔹معمولا در دنیا اینگونه است که رؤسای بانک مرکزی کم حرف می‌زنند، کم مصاحبه می‌کنند اما سنجیده سخن می‌گویند. tn.ai/2517894 @TasnimNews
دانشگاه تیلبرگ: مهرعلیزاده تحصیلات خود را به پایان نرساند 🔹سخنگوی دانشگاه «تیلبرگ» هلند در پاسخ به خبرنگار فارس تأکید کرد که «محسن مهرعلیزاده» پایان نامه خود را در این دانشگاه به اتمام نرسانده و بنابراین هیچ عنوانی از این دانشگاه هلندی دریافت نکرده است. @TasnimNews
. ✅هر موقع در مناطق جنگی راه رو گم کردید نگاه کنید آتش دشمن کدام سمت را می کوبد ، همان جبهه خودی است. "شهید " .