eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.5هزار عکس
51.8هزار ویدیو
353 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
. ✅ کمپین حمایت از هموطنان رأی دهنده خارج از کشور مطالبه پیگیری حمله به رأی‌دهندگان ایرانی در انگلیس👇 https://farsnews.ir/my/c/74876 پ؛ن؛کانال های انقلابی لطفا این کمپین را نشر دهید تا حمایت بیشتر بشه شاید یه مسئولی یه حرکتی بزنه ! حتتتتتمابه دست ادمینها برسانید ✅✌️شاید هم یه مسئول دلسوزی خودش پیگیری کنه ما هم‌ باید در حد خود یه حرکتی با رای حداکثری به این کمپین انجام دهیم 💢❗️ ببینید ضد انقلاب چطور دروغ منتشر و یا از کوچکترین مشکل در کشور ما کمپین بزرگ تشکیل میدن و تا حد تحریم ایران پیش میرن!! ✅👌ما هم باید در دفاع از هموطنان خارج از کشورحمایت کافی کنیم ! اعتراض به رفتارهای وحشیانه ی منافقین و سلطنت طلب ها با این عزیزان دور از وطن... . .
خیییییلی مهم نشر دهید👇 💢✡️❗️واکسن صهیونیست ها چگونه مقدس میشود⁉️ 💢💢💢❗️😳واکسن با مواد اولیه انگلیس و آمریکا و مونتاژ بیمارستان «بقیه الله الاعظم ارواحنا لتراب مقدمه الفداء» متعلق به «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی ایران» که بنام مقدس «شهید مظلوم فخری زاده» در طرح واکسیناسیون «شهید مدافع حرم حاج قاسم سلیمانی» با حمایت «ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی قدس الله نفسه الزکیه» اجرایی خواهد شد. روشنگری قضیه ی واکسن های👇❗️ مثلا ایرانی که کپی برابر با اصل واکسن های انگلیسی و آمریکایی با کیست 😳⁉️ ✍️امضا:مینو محرز تبعه ی آمریکا و مقیم موقت ایران 👇 💢❗️اینقدر اسم های مقدس با واکسن گره زدند که آدم فکر میکنه👇😳 موقع تزریقش هم باید قصد قربت کنه!!!!🧐😒😭❗️ —————————— ❗️ .
. 😂جناب تکرار👇 ( خاتمی مفلوک ) سوال میکنه درباره ی مشکلاتی که خودش و رفقاش برای ملت به وجود اوردند خودش هم که این روزها در انزوای سیاسی به سر میبره، استوری گذاشته که آیا دولت رئیسی توان حل مشکلات رو داره... 🔻حالا این به کنار که ۶۷ درصد گفتن آره میتونه،حداقل عجله نکنید و کلمه "میتواند" رو به ادمینتون بگید درست بنویسه .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. خیییییییلی مهم پست ویژه نشر حد اکثری مجلس محترم تماشاچی نباشید لطفا❗️ ✅👌واکنش مجری تهران۲۰👇❗️ به ضعف وزارت خارجه در ماجرای حمله منافقین به رای‌دهندگان ایرانی در اروپا: دیپلماسی فقط مذاکره در هتل نیست! یادمان باشد کسانی که به ما می‌گفتند رای ندید اگر یکم فضا شیر تو شیر شود به صغیر و کبیرمان رحم نمی‌کنند پس ما وزارت خارجه برای چی داریم؟ شما حتی نمی‌توانید امنیت مردم را در جلوی درب سفارتخانه‌مان را تامین کنید، این نشان از اوج ضعف دستگاه دیپلماسی است. اگر برای یکی از همین کشورها همین اتفاق در تهران می‌افتاد چه جنجالی درست می کردند؟ دیپلماسی که تنها مذاکره کردن در هتل نیست! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رئیسی: دستگاه قضا باید مانند پدری مهربان برای مردم عمل کند 🔹رئیس قوه قضائیه: دستگاه قضایی ملجا و پناهی است برای کسانی که مورد ظلم و ستم قرار گرفتند. دستگاه قضایی باید مقتدرانه عمل کند. .
هدایت شده از جهاد_تبیین 📡📡📡
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رئیسی: دستگاه قضا باید مانند پدری مهربان برای مردم عمل کند 🔹رئیس قوه قضائیه: دستگاه قضایی ملجا و پناهی است برای کسانی که مورد ظلم و ستم قرار گرفتند. دستگاه قضایی باید مقتدرانه عمل کند. .
💢💢💢❗️ خبر : اعضای کمیته بررسی عوارض واکسنهای کرونا منصوب شدند... 👌تأیید ضمنی عوارض واکسنها... منبع : https://t.me/phanair/34101 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. *سخنان طوفانی استاد حسن عباسی درباره اولین خیانت‌ دولت روحانی؛* ⭕️ اولین خیانت این بود که هر نوع مواجهه با شیطان بزرگ (امریکا) رو مسدود کرد 🔻هشت سال دشمن آشکار ملت رو بَزک کردن و با آرایش و وعده‌های دروغین به اسلام و مردم ایران صدمات جبران ناپذیری وارد کردن *💠 رسانه تحلیلی سیاسی روشنگری ۵۹* این قاسم سلیمانی(متنوع زیبا قابل پخش ) .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
محمدعلی وکیلی فعال اصلاح‌طلب سلام مدیرمسئول روزنامه ابتکار: آقای شخصیت میدانی دارند و برای ارتباط گرفتن با مردم نیاز به تکلف ندارند. 📍پ.ن: اعترافی به جا و پسندیده ولی چرا دیر هنگام و بعد از انتخابات ⁉️ .
هدایت شده از 
هدایت شده از 
. ❌واکسن بزن، مرغ و گاو و آپارتمان یک میلیون دلاری ببر! 💢❗️فانا: مرغ، گاو، مرخصی با حقوق و حتی یک آپارتمان یک میلیون دلاری جزو جوایزی هستند که از تایلند و اندونزی گرفته تا هنگ‌کنگ قرار است به قید قرعه به افرادی داده شوند که واکسن‌های کرونا را تزریق کنند 💢❗️کشورهای جنوب شرقی آسیا در حال مبارزه با شک و تردید مردم خود نسبت به واکسن‌های کرونا هستند و این در حالیست که شیوع واریانت‌های مسری‌تر ویروس کرونا در چند هفته اخیر، مردم این کشورها را تهدید می‌کند 💢❗️در تایلند به قید قرعه به کسانی که واکسن بزنند، گاو جایزه داده می‌شود. در اندونزی این جایزه مرغ است. در هنگ‌کنگ هم جوایز متعددی مانند کوپن خرید، بلیت هواپیما و حتی یک آپارتمان به ارزش 1.4 میلیون دلار وجود دارد 💢❗️برخی کسب‌وکارها هم قدم‌های بیشتری برداشته‌اند و به کارکنان خود که واکسن کرونا زده‌اند، مرخصی با حقوق می‌دهند/رویترز .
💢❗️اجلاس ۷ کشور ۲۰۲۱ - ماسک فقط برای خدمتگزاران است؟
👆ابتلای 15 هزار نفر از واکسینه شدگان به کرونا در اردن منبع : https://www.ammonnews.net/article/616661
♨️ کشور اردن تزریق واکسن را متوقف کرد https://arabic.rt.com/middle_east/1242883-