eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
48.9هزار عکس
54.2هزار ویدیو
361 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
اصلا شما شنیدید در این زمانی کرونا اومده حیوانات هم کرونایی شده باشن که بخواد واکسن بهشون تزریق کرد؟! اگه حیوانات به کرونا مبتلا شده بودن الان باید بیش از ۵ تا ۶ میلیارد حیوان فوت کرده بود!!چون که اونا مثل انسان ها ماسک نمیزنن!جلوی عطسه را با دست نمیگیرن!...و دیگر پروتکل ها را نمیتونن رعایت کنن .
وزارت خارجه آمریکا از معترضان ایرانی حمایت می‌کند ✍ اگر آمریکا از معترضین ایرانی حمایت کند میشود مدافع حقوق بشر اما اگر ایران از معترضان آمریکایی حمایت کند میشود دخالت در امور داخلی 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. هیجانی شدن مجدد مردم آمریکا! مدیون هستید اگه فکر کنید در حال فرار برا پیدا کردن پناه گاه هستن!انها هیجانی شدن😂 پ؛ن؛ خطر توهم غرب همه چیز عالی هست!مشکلی نیست!همه پولدار هستن! خیلی جدی هست! این توهم تا جایی پیش رفته که سلبریتی جاهل امیر حسین رستمی اومده بود تو صدا و سیما در پخش زنده میگفت!مردم غرب با اومدن کرونا هیجانی شدن!!تا حالا بحرانی مثل سیل،زلزله... نداشتن!!... این خطر را باید جدی گرفت!کدوم آدم عاقلی باور میکنه در جایی هیچ بحران طبیعی و هیچ مشکلی نیست؟! نباید گذاشت یه مشت دروغگو راحت جوانان کشور رو فریب و به طرف سراب دعوت و لگد به کشور خودشون بزنن
روسیه: اقدامات انگلیس سزاوار پاسخی کوبنده است سخنگوی کاخ کرملین: 🔹اقدامات تحریک‌آمیزی مانند تجاوز ناوشکن انگلیسی به آب‌های سرزمینی این کشور، درخور پاسخی محکم و کوبنده است. 🔹واشنگتن و لندن این اقدام را با هم هماهنگ کرده بودند. 🔸هفته گذشته یک ناو انگلیسی پس از نقص حریم دریایی روسیه در دریای سیاه با شلیک هشدار کشتی جنگی و بمباران اخطار یک جنگنده روس مواجه شد. .
♨️درخواست NGO های انگلیسی برای توقف واکسیناسیون کرونا 👈تعدادی از نهادهای مردمی در بریتانیا اعلام داشتند اسناد کافی را جمع آوری کرده اند که بر اساس آن دولت می تواند خواستار قطع کامل تزریق واکسن کووید 19 به شهروندان شود. ادامه مطلب👇 https://www.tahririeh.com/news/10889
دادگاه نیوزیلند : واکسن فایزر مراحل آزمایشی بالینی خود را طی نکرده است، و نمیتوان از آن در حد وسیع استفاده کرد... منبع : https://b2n.ir/r17008 .
⭕️ مراکز واکسیناسیون در ایالات متحده در حال بسته شدن هستند 👈 مراکز تزریق واکسن در کالیفرنیا به تگزاس ، اوهایو به میسیسیپی در حال بسته شدن هستند زیرا تقاضا برای تزریق واکسنهای کرونا به شدت در سراسر کشور کاهش می یابد - با وجود واکسینه شدن کمتر از ۲۸ درصد از جمعیت به طور کامل ... منبع : https://b2n.ir/d37670 .
♨️ %50 از کسانی که در اراضی اشغالی به ویروس دلتا مبتلا شده اند بطور کامل!! با واکسن فایزر واکسینه شده اند ... منبع : https://b2n.ir/b54160 .
🔺آقای رئیسی! ساختار وزارت بهداشت نیازمند جراحی فوری است! 👈رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله با بیان اینکه وزیر بهداشت آینده تحت هیچ شرایطی نباید در بخش خصوصی فعالیتی داشته باشد، گفت: اگر آقای رئیسی بخواهد کاری کند تا ریشه تعارض منافع در حوزه سلامت بخشکد باید ساختار موجود وزارت بهداشت دچار تحول شود. ادامه مطلب👇 https://www.tahririeh.com/news/11106
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ مناظره کارشناس ایرانی و سعودی 📍کارشناس سعودی: مذاکره با ایران تلف کردن وقت است/ایران به دنبال بیرون کردن همه از منطقه است چه آمریکا باشد و چه روسیه/می‌خواهند نظام های کشورهای منطقه را هم تغییر دهند...! 🔻کارشناس ایرانی: سعودی ها در تمام کشورهای منطقه دخالت کرده‌اند/چه کسی از داعش حمایت کرد و قصد برکناری امیر قطر را داشت؟/قدرت موشکی ایران قابل مذاکره نیست! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ گزارش شبکه مصری: 📍حملات پهپادهای انتحاری در عراق، نگرانی فرماندهان آمریکایی را برانگیخته! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. فقط در ایران است که....👇❗️ توسط صدا سیاسی میلی علی عسگری به نحوی عجیب واکسن های بشدت مشکل افرین طرفدار پیدا کرده 😳😳😳... ❗️ 💢💢💢❗️قالیباف از تریبون مجلس: واکسن هم راحت جان است و هم راحت نان 👆طشت رسوایی واکسیناسیون در ترکیه افتاد! 👌مردم آگاه زیر بار تبلیغات هندوانه فروش های سازمان بهداشت جهانی نمی‌روند! 😜خونه دار، بچه دار، زنبیلو بردار بیار، واکسن خیابانی داریم، سرپایی و سمبل، یکی بخر دو تا جایزه ببر!!! .
✅👌 سردار حاجی‌زاده: برای نخستین بار دولت اسلامی تشکیل می‌شود ✅فرمانده نیروی هوافضای سپاه: آمریکا هیچ وقت دوست ما نبوده و نیست و به همین دلیل روابط ما با آمریکا عادی نمی‌شوند. ✅ مردم امید دارند با تشکیل دولت جدید برای نخستین بار دولت اسلامی تشکیل و گره از مشکلات باز شود. .
. 🔴 آیت الله رئیسی: تعاملات گسترده اقتصادی و امنیت جمعی؛ اولویت‌های روابط ایران و هند ♦️رئیس جمهور منتخب به وزیر خارجه هند: امنیت جمعی با حضور کشورهای منطقه، از جمله ایران و هند به عنوان دو بازیگر مهم منطقه‌ای و نیز تعاملات گسترده اقتصادی از اولویت‌های مهم در روابط دو کشور است. ♦️جمهوری اسلامی ایران از ثبات، امنیت و آرامش در افغانستان حمایت می‌کند. ♦️امروز به اعتراف خود آمریکایی‌ها سیاست فشار حداکثری علیه ایران شکست خورده است و جمهوری اسلامی ایران مسیر پیشرفت را با قدرت ادامه خواهد داد .
خوشبختی یعنی چه؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. 💢❗️😳مرندی ها پشت واکسن برکت ادعای خرابکاری در روند تولید واکسن کرونای بنیاد برکت توسط امریکا!!! دکتر مرندی در گفتگو با یک روزنامه داخلی برای اولین ادعای خرابکاری در روند تولید واکسن کرونای بنیاد برکت کرد 💢❗️ او بدون هیچ دلیلی ادعا کرد که این خرابکاری توسط آمریکا انجام شده است. وی تاکید کرد امکان ارائه جزئیات بیشتر در این زمینه وجود ندارد!!!!! 💢 پدر و پسر مافیا بازی می‌کنند! لعنت خدا و رسول بر گرین کارتیای خاین و جاسوس 🔴 اصرار بر تزریق واکسن به امام خامنه ای توسط مرندی . .
. ⭕️ از صبح امروز با ابتکار 🇮🇷 دور اول مذاکرات بین‌ گروه‌های مختلف سیاسی افغانستان با رهبران طالبان در تهران آغاز شده است امیدوارم همزمان با خروج اشغالگران، با وساطت و نفوذ جمهوری اسلامی در میان گروه‌های مختلف افغانستانی، بالاخره حکومتی مردمی در این کشور برپا شود .
بله کلیت مجلس انقلابی است اما انقلابیگری هم نمره ای دارد میشد مجلس بهتری تشکیل شود اگر لیست بر اساس سهمیه بندی احزاب بسته نمیشد آن وقت بود که مجلس از ابزارهای قانونی برای وادار کردن دولت استفاده بهتری میکرد حالا نه فقط استیضاح ، اما دولت میداند که مجلس بخاطر مصالحی خلع سلاح است و کار خاصی با او ندارد اگر مجلس در انقلابیگری نمره بالایی داشت امروز طرح شفافیت به قید فوریت تصویب شده بود و اولویت را در ساماندهی نظارت بر دولت قرار میدادند تا دولت نتواند کم کاری کند متأسفانه بخشی از انرژی مجلس در این چند ماه صرف انتخابات ریاست جمهوری شد و بخشی از نمایندگان در ستادها فعال بودند تعدادی خودشان کاندیدا بودند و بخشی هم مشغول فراهم کردن پیروزی شوراهای اسلامی شهر در این چند ماه نمره مجلس در انقلابیگری پایین بود