eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
48.9هزار عکس
54.2هزار ویدیو
361 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جواد فروغی، مدافع حرم، مدافع سلامت، قهرمان جهان و حالا قهرمان المپیک آنچه خوبان همه دارند، تو یکجا داری👌
↙️ دیاثت سیاسی برخی اصلاح طلبان -حمیدرضا جلایی‌پور از فعالان ستادی اصلاح‌طلب:"مشکلات امروز خوزستان یک نمونه «قابل رویت» است و غفلت‌ها ادامه یابد، می‌تواند فردا مشکل همه ایران باشد! -عبدا... رمضان‌زاده، از دستگیرشدگان فتنه 88 : پیام عدم مشارکت بیش از ۵۰ درصد مردم در انتخابات و پیام اعتراضات مسالمت‌آمیز اخیر مردم خوزستان یکی است. -سعید حجاریان، تئوریسین اغتشاش: ممّد! کاش بودی… در جنگ خوزستانی‌ها بر سر خاک مقابل گلوله‌های روبرو ایستادند اما الان بر سر آب به گلوله‌های پشت‌سر فکر می‌کنند. 🔻پ.ن نمایش جزع و فزع این آقایان به بهانه مشکل خوزستان، به دلیل ناکارآمدی دولتی است که همین افراد در دامن رأی مردم گذاشتند. این آقایان،امروز به جای عذرخواهی، به جای پذیرش مسئولیت و به جای توصیه به مردم برای حل مشکل از طرقی غیر از اعتراض خیابانی؛ مشغول پاشیدن بنزین بر ناراحتی به حق مردم خوزستان هستند. البته خروجی این جریان در مسائل کشور از ناکارآمدی مدیریت شهری در برف تهران تا هشت ماه به آتش کشیدن تهران در سال 88 برای همه مشخص شده است. این جرریان قصد دارند گزینه "پیگیری عقلانی حل مشکلات" را از دسترس مردم به جان آمده از ناکارآمدی‌های دولت آقای روحانی دور کنند و آدرس خیابان را به آنها نشان بدهند. محسن_علمداری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅👌 فیلم کامل لحظه غرورآفرین دریافت اهدای مدال طلا و احترام نظامی به پرچم مقدس کشورمان در المپیک توکیو جالبه بدونید اولین طلای المپیک امسال رو آقای جواد فروغی کسب کرد،‌‎ کسی که هم قاری قرانه هم تیرانداز هم وزنه بردار هم و هم و از پرستاران بیمارستان بقیه اللهالله .
⛔️ دلایل مخالفت با تزریق های کرونا و راه های جایگزین https://www.instagram.com/tv/CQ1j8Ihjfy5/?utm_medium=share_sheet 🔷🔹💉🔹🔷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سال 64 ما درگیر فاو بودیم، آقای نهاوندیان دست زن و بچه‌شو می‌گیره میره آمریکا، دکترای اقتصاد می‌گیره! شما لیبرال‌ها شکست خوردید!
🔴 رئیس جمهور ماداگاسکار که مخالف پروپاگاندای کروناهراسی بود و برای مردم خود یک معجون گیاهی برای کرونا معرفی کرده بود مورد سوء قصد قرار گرفت... ‼️او پیشتر گفته بود : عجله‌ای برای واکسیناسیون در کشورش نیست و ترجیح می‌دهد که درمان گیاهی برای مقابله با کرونا را مد نظر قرار دهد. ‼️همچنین گفته بود: من شخصا واکسن نزده‌ام و قصدی هم برای واکسن زدن ندارم، عوارض جانبی زیادی به همراه دارد.
هدایت شده از جهاد_تبیین 📡📡📡
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ⭕️خجالت بکشید آقای جهانگیری! 🔹ویدئویی از اعتراض سران قبایل عرب خوزستان در جلسه با جهانگیری منتشر شده که خطاب به او می‌گویند خجالت بکشید! چرا اول باید مردم اعتراض کنند بعد آب را آزاد کنید؟ مردم از گفتار درمانی خسته شده‌اند؛ اگر به توصیه‌های رهبر انقلاب در مورد خوزستان توجه می‌کردید کار به اینجا نمی‌کشید. و جهانگیری که در ردیف جلو نشسته برمی‌گردد و فقط تماشا می‌کند! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 💢❗️اعتراف و... طرحی جدید ازین روباه پیر غارتگر 💢💢💢❗️ اعتراف سلطان مافیای ایران به ناکارآمدی برنامه‌هایش! 🔻 اما آقای جهانگیری چرا انقدر دیر؟ ♨️ شما این اعتراف رو باید خیلی وقت پیش می‌کردین که عمر و جان مردم کشورمون برای کوتاهی‌ها و خیانت‌های امثال شما در دولت غارت نشه .
هدایت شده از جهاد_تبیین 📡📡📡
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🔴 😳آماری شگفت انگیز از کشته‌های تیراندازی‌های یک سالِ آمریکا، که بیشتر از تلفات جنگ عراق و افغانستان بوده! 🔺و تعداد تلفات کمپانی های داروسازی، بیشتر از هر دو! # آمریکای_زیبا # اجرای _واکسن _ صهیونیستای _ داخلی # واکسن_خارجی_عامل_افزایش_مرگهاست .
هدایت شده از جهاد_تبیین 📡📡📡
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فائوچی قاتل ۴میلیون انسان در کنگره آمریکا از دکتر فائوچی رئیس مرکز پیشگیری و بیماری های عفونی (CDC) به عنوان قاتل 4 میلیون انسان در جهان یاد میکنند! پ؛ن؛ولی در ایران دستورات فائوچی رو بدون چون و چرا در ستاد ملی کرونا اجرا میکنن!!! کی گفته باید اینجور باشه میگن فائوچی!!! # واکسن _ نمکی_ محرز _ جهان پور # واکسن_خارجی_عامل_افزایش_مرگهاست # کرونا_ نمکی _پروژه_نفوذ_و_تغییر_دنیا .
هدایت شده از جهاد_تبیین 📡📡📡
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خیییییییلی مهم این کلیپ را از دست ندید این جواب کسانیکه میگویند رهبر هم با طب اسلامی مخالف است ✅✅✅ پیام کاربردی از بیانات مقام معظم رهبری در جمع نخبگان برای فعالان طب اسلامی ایرانی سوال: با توجه به بی اعتنایی و مخالفت غیر منطقی مسولان رسمی و تحریم فعالیت های تحقیقاتی، بهداشتی، تغذیه ای، درمانی فعالان طب اسلامی وظیفه ی ما چیست؟ 👆جواب رهبر انقلاب را در این کلیپ کوتاه ببینید 👌دیگه نگی نمیدونم تکلیفم چیه؟ —————————— .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. این کلیپ جالب و هشدار دهنده را از دست ندید 🔴😳😏سیل آنها - سیل ما... 🔸 چرا فاجعه سیل آلمان با ۱۵۷ کشته و صدها زخمی و هزار نفر مفقود در رسانه‌ها بازتابی نداشت و خبری از تحقیر این کشور در رسانه ها نیست؟؟؟ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. *⭕️آقای رئیسی: نباید منتظر شروع دولت شویم؛* 👈 چند خبر امیدوار کننده از کمک های بنیاد برکت برای مردم خوزستان؛ 🔺آقای مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در سفر به خوزستان: تصمیم گرفتیم که برای حل مشکل تأمین آب تمام 702 روستا، ستاد اجرایی امام ورود کند 🔺و جمعا 350میلیارد تومان اعتبار برای حل این مشکلات با مشارکت آبفا اختصاص یابد. ❌تمام این طرح‌ها نهایتا تا پایان سال به اجرا درمی‌آیند 🔺 همچنین آقای مخبر خبر داد برای دامدارانی که دام‌های سنگین خود را از دست داده‌اند نیز دام سنگین اهدا خواهد شد .
. ملاک مفید بودن پیروان یک دین اوّل امر به معروف و نهی از منکر آنان است، حتّی قبل از ایمان به خدا. یهود حقّ ستیز هر بار که به صورت مستقیم، در مقابل اسلام حقّ طلب قرار گیرد، شکست خواهد خورد. دلیل سقوط یهود عمل نکردن به کتاب آسمانی و کشتن مصلحان جامعه بود. در میان اکثریّت فاسد قوم شرور بنی اسرائیل، اقلیّت صالحی بودند که قائم به حقّ و عاملان به کتاب خدا بودند. دشمن، در نهایت به دوزخ ابدی خواهد رفت و سرمایه گذاریهایش در دنیا نابود خواهند شد؛ پس با طناب پوسیدۀ آنان به ته چاه نروید! اگر پایداری و تقوا (تدبیر صحیح برای حفظ خود) را در مقابل دشمن داشته باشیم، نقشه های آنان به ما آسیبی نمی رساند. جامعه ای که ساختارهای آن بر اساس بی تقوایی است، در مقابل دشمن هزینه های سنگین می دهد! و ... ایجاد آمادگی برای عصر ظهور جز با درک عمیق و عمل جدّی به قرآن ممکن نیست. .
. یکی از سیاستهای جبهۀ ابلیس و ایادی یهودش، پروژه «نفوذ» است. جماعتی با اصالتی یهودی و پوششی اسلامی برای نابودی حقیقت اسلام و فرهنگ ناب قرآن واهل بیت.. .
. 💢💢💢❗️اعتراف به فوت شدن بعد از تزریق واکسن!! اما جالب است بدانید فوتی بعد از واکسن هیچ ارتباطی به واکسن نداره!!😳 ولی اگه بدون واکسن فوت کنه میگن ربط به کرونا داره !!اگه واکسن زده بود مشکلی پیش نمی آمد!!! ما در کجا زندگی میکنیم؟!!قبلا منکر میشدن که اصلا فوتی بعد واکسن نیست!!الان اعتراف کردن!!ولی میگن ربط به واکسن نداره!!!بعدها به اسم علم عادی ان را جلوه خواهند داد!!! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 💢❗️این کشور نیاز به این ندارد که وزیر بهداشت بگوید رابطه من و رهبری عاشق و معشوقانه است، به‌جای این ‌حرف‌ها با خدمت اثباتش کنید! بله ایشون چنین حرفی میگه اما خلاف کلام همون رهبری منتقد سیاست های غلط وزارت بهداشت در کاهش جمعیت رو عزل میکنه!!! تو پخش زنده میگه گوه خورده!! ..... یادمون نره امام فرمود لفظ را هم دارن!شیطان هم‌میگوید من انقلابی ام!! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. گفته بود تا آخر دولت دوازدهم از ۲۰۳۰ نخواهم گذشت!! و نگذشت!!جوری که رسما بودجه اختصاص داده بود به این سند!بعد گفتن اشتباهی شده !!!کدوم منطقی اینو میپذیره؟!!اشتباهی بودجه اختصاص بدی؟!!! .
🔴صرفا جهت اطلاع👇❗️ یادمون نره به بهانه کرونا چطور جاهایی که سالها دشمن تلاش کرد تعطیل بشه راحت قفل بر آن زدن و تعطیل!!! با دست خودمون ! حتی محدود هم نکردن!!!کامل تعطیل !ولی تو اوج همون کرونا شاهد هستیم المپیک برگزار میشه!فوتبال برگزار‌میشه!!کنسرت برگزار میشه!!!حتی محدود که هم شده حتما و حتما باید برگزار بشن!!!! ولی به مذهب و عقیده ما که میرسه حتی راهپیمایی ماشینی روز قدس هم نباید برگزار کنیم!!! .
💢❗️ایران همچنان پایبند دستورات سند۲۰۳۰ يك ورزشكار زن و يك ورزشكار مرد تواماً پرچمدار كاروان المپيكى ايران در توكيو بودند چون، ايران به شدت پايبند دستورات ٢٠٣٠ است! نگرانی مجرى شبكه ٣ هم ست نبودن ماسك ورزشكاران با لباس انها بود! پی نوشت : یکی از شعار های اصلی سند 2030 برابری جنسیتی است قسمتی از سند: ما باید حرف رو به عمل تبدیل کنیم و برابری جنسیتی رو ایجاد کنیم نقش ورزش در بدست اوردن برابری جنسیتی بسیار مهم است المپیک توکیو ادعا میکند اولین مسابقات جنسیت برابر در دنیا است (48 درصد ورزشکاران زن هستند) دلیل حمل همزمان پرچم توسط یک زن و یک مرد هم در راستای همین هدف بود .