eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
48.9هزار عکس
54.2هزار ویدیو
361 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅چرا خداوند متعال نماز اول وقت همه رو قبول میکنه ؟ .
■شهادت پیامبر اکرم(ص) و امام حسن(ع) تسلیت■ ○ احادیث از پیامبر صلےالله علیه وآله: ❶ عبادت هفتاد جزء است که برترین جزء آن طلب کردن (کسب و کار) حلال است. ⇦ حدیث۳۴۸ ❷ بهترین مساجد (برای نماز خواندن) زنان، در گوشه خانه خودشان است. ⇦ حدیث ۴۰۲ ❸ دوست داشتن ما اهل بیت گناهان را پاک مےکند و حسنات را دو چندان می سازد. ⇦حدیث ۴۱۰ ❹ به درستی که افرادی که در آتش جهنم هستند، از بوی بد عالمی که در دنیا به علم خودش عمل نکرده است، در رنج و آزارند. ⇦ حدیث ۴۲۴ ○ احادیثی از امام حسن مجتبی علیه السلام: ❶ شوخی کردن هیبت انسان را میخورد و از بین میبرد، و همانا شخص کم حرف بر اُبهت خویش افزوده است. ⇦ حدیث ۱۹۸۸ ❷ مردم در این دنیا در سرای بی‌خبری و غفلت به سر می برند، عمل می‌کنند نمی‌دانند، وقتی که به سرای آخرت و به خانه ی رسیدند، آنگاه است که مےدانند، ولی دیگر عمل نمےکند. ⇦ حدیث ۲۰۱۵ ❸ هیچ جماعتی با هم مشورت نکردند، مگر اینکه به کمال مطلوب خود رسیدند. ⇦ حدیث ۱۹۹۷ ❹ همانا کسی که بخواهد خدا را عبادت کند، باید خود را برای عبادت (از گناهان) پاک کند. ⇦ حدیث ۱۹۹۹ .
▪️هنگامه رنج و غم و ماتم شده امشب ▪️گریان، ز غمى دیده عالم شده امشب ▪️پایان شب آخر ماه صفر است این ▪️یا آنکه ز نو ماه محرّم شده امشب ▪️از داغ جگر سوز نبى سیّد ابرار ▪️نخل قد زهرا و على خم شده امشب (ص)🖤🍂 🍂💔 .
4_5881906580286342920.mp3
3.73M
🔳 (ص) 🌴دو چشم بی رمق وا کن پدر جان 🌴غم ما را تماشا کن پدر جان 🎤
مداحی_آنلاین_سایه_ات_از_سر_من_رفت_سرم_درد_گرفت_حاج_منصور_ارضی.mp3
6.36M
🔳 (ص) 🌴سایه‌ات از سر من رفت سرم درد گرفت 🌴جگرم بودی و رفتی جگرم درد گرفت 🎤حاج .
❁❁ حرمت را، نه چراغ و نه رواق و نه در است زائر قبر تو، ماه است و نسیم سحر است قبر بی زائر تو، کعبۀ اهل نظر است لاله‌اش خون دل «میثم» خونین‌جگر است... ع🖤🍂 🍂💔
YEKNET.IR - vahed 2 - hafteghi 1399.07.03 - narimani.mp3
6.53M
🔳 (ع) 🌴وقتی گره میفته تو کارم 🌴یا وقتی که خیلی گرفتارم 🎤
‼️اقتصاد ایران گرفتار دام ✍️ دکتر محمد جواد توکلی ⭕️ بیش از سه دهه است که اقتصاد ایران اسیر است، همانها که را در دهه ۱۹۵۰ به آتش کشیدند!‼️ ⁉️ هنوز هم همان بچه‌های شیکاگو یا بهتر بگوییم در پست‌های حساس اقتصادی کشور، از سازمان برنامه و بودجه گرفته تا شورای نقدینگی بانک مرکزی و وزارت اقتصاد برای اقتصاد ایران نسخه می پیچند. 🔻 آنها هنوز هم برای ما می پیچند که نتیجه‌ی جز افزایش شکاف طبقاتی، سقوط ارزش پول ملی و به قهقرا رفتن تولید داخلی نداشته است!‼️ ❎ بچه‌های شیکاگوی وطنی هنوز هم از دهه ۱۹۵۰ برای تدوین بودجه ۱۴۰۱ استفاده می‌کنند، با هدف‌گذاری غیرواقعی نرخ رشد ۸درصدی و با نگاه حاشیه ای به عدالت! ❇️ از آزادسازی قیمت انرژی در پوشش شعار فریبنده حذف یارانه پنهان انرژی و آزادسازی نرخ ارز سخن می‌گویند ولی چشمشان را به بسته اند. ⁉️آنها انگار یادشان رفته که با شان زمینه‌ساز آشوب و ریخته شدن خون افراد بیگناه را فراهم کردند. ⁉️ کاش دولتمردان در این شرایط سخت جنگ اقتصادی سکان کشتی اقتصاد ایران را از می‌گرفتند که جلوی ضرر را هر وقت بگیری، منفعت است. 💠 @QasdWay
. 💢💢💢❗️نتیجه رأی دادگاه بین‌المللی داوری درباره بخش اول پرونده کرسنت: این ملعون گرین کارتی خائن👇❗️ زنگنه ۱۵ هزار میلیارد تومان خسارت روی دست ایران گذاشت‼️ 🔴 با اعلام نتیجه یکی از پرونده‌های مربوط به کرسنت،ایران ۶۰۷ میلیون دلار معادل ۱۵ هزار میلیارد تومان جریمه شد!‼️ ⭕️ زنگنه همیشه مدعی بود ایران در کرسنت، محکوم نخواهد شد!/نودِ اقتصادی .
هدایت شده از جهاد_تبیین 📡📡📡
چقدر آخر این ماه سخت و سنگین است تمام آسمان و زمین بیقرار و غمگین است بزرگ تر ز غم مجتبی «ع» و داغ رضا «ع» فراق فاطمه با خاتم النبیین «ص» است! (ص)🥀 (ع)🥀 (ع)🥀 🥀 .
⚠️با دقت از اول تا آخر بخوانید تا دشمن تان را بشناسید !!⚠️ 🔥 با ابعاد معنوی (spiritual) واکسیناسیون آشنا شوید ! 📌 منبع : 👇 🌎https://www.skynews.com.au/australia-news/go-for-gold-hsc-students-to-get-pfizer-vaccines/video/db6f241304c8011f12e1e029c22502dc 👈قضاوت با خودتان .