eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.5هزار عکس
51.8هزار ویدیو
353 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
. عصبانیت رئیس سازمان نظام پزشکی ایران از افشاگری استاندار فارس 🔹فانا: محمد رئیس‌زاده رئیس سازمان نظام پزشکی ایران از افشاگری و انتقاد استاندار پزشک فارس از برخی پزشکان ناراحت شد! 🔹استاندار فارس روز شنبه گفته بود: هیج پزشکی حق زیر میزی گرفتن ندارد و تعرفه جراحی‌ها و درمان کاملا مشخص است و قرار نیست برای اینکه فلان پزشک یک عمل جراحی قلب را انجام دهد به جای ١٢ میلیون تومان ٩٠ میلیون تومان پرداخت شود 🔹محمدهادی ایمانیه خطاب به جامعه پزشکی گفته بود: من را تهدید به مهاجرت نکنید. هر که می‌خواهد برود به سلامت! خودم برایش بلیط پرواز هم می‌گیرم چون دوره منحصر به فرد بودن برخی از پزشکان به پایان رسیده است .
🐇🕳ترس از دست دادن جان، دارایی‌ها، روابط یا هر چیز دیگری که دارای ارزش است، می‌تواند باعث شود که فرد تقریباً به هر نوع تهدیدی رضایت دهد و تسلیم شود تا آن چیزها را از دست ندهد. این راهی برای زندگی نیست. تهدید تنها زمانی قدرت خود را از دست می دهد که بر ترس خود غلبه کنید. 🔖 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🐇🕳چگونه مردم کنترل می شوند؟ تونی بن ◾️در این فیلم تونی بن (Tony Benn) به طور خلاصه با مایکل مور (Michael Moore) در مورد اینکه چرا مردم در مقابل قدرت و ثروت نمی ایستند صحبت می کند. ◾️باورنکردنی است که مردم آن را تحمل می کنند... اما... آنها فقیر هستند، روحیه آنها تضعیف شده است، ترسیده اند و بنابراین فکر می کنند شاید مطمئن ترین کار این باشد که دستورات را قبول کنند و به بهترین ها امیدوار باشند. ◾️بخشی از مستند: دموکراسی، سوسیالیسم، روانشناسی و سیستم های مراقبت بهداشتی ـ تونی بن (۲۰۰۷) 🔖 🔴 با هیاهوی صدا و سیمای متخلف و قانون گریز و عین الهی = نمکی ملعون فریب نخورید وزارت بهداشت سرباز بی چون و چرای who سازمان صهیونیستی بهداشت جهانی .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ❌بشریت به کجا می رود؟ قسمت ۳/۸ ◾️وقتی در آینده نقاط را به هم وصل می کنید و قطعات پازل را کنار هم میچینید، به یاد داشته باشید که اول آن را اینجا دیدید. 🔖 ✅ کورکورانه و به سادگی آنچه را که می بینید یا می‌شنوید، باور نکنید، وقت بگذارید، تحقیق کنید ! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌آیا شما یک کمونیست هستید؟ 📝ریست بزرگ آخرین مرحله سرمایه داری است که همان "کمونیسم شرکتی" است. سکوت در برابر ظلم و ظالم یعنی پیروی و اطاعت، یعنی شراکت در جنایت. 🎬 صورت زخمی (۱۹۸۳) 🎼 آهنگ پس زمینه: F.O.O.L - Criminals 🔖 ✅ کورکورانه و به سادگی آنچه را که می بینید یا می‌شنوید، باور نکنید، وقت بگذارید، تحقیق کنید ! تَواصَوا بِالحَقِ‌ّ وَ تَواصَوا بِالصَّبر .
. 🔴❗️تنها چیزی که این دوز ها تقویت میکند سرعت انتشار بیماری و پر شدن جیب طراحان این پلندمیک است!!!!💸💸💸 ◾️برخی از مردم تمام تلاش خود را برای منافع شخصی خود انجام می دهند، حتی به قیمت مرگ و میر و مریضی بقیه مردم و کمتر به طبیعت و انسانیت اهمیت می دهند. این اخلاق یک دکتر و کسانی نیست که سعی می کنند از این عفونت جلوگیری کنند نیست! آنها یک مشت شارلاتان منفعت طلب هستند که سیستم درمان را انحصار کرده اند. این احمق ها کور هستند و چیزی از زیست شناسی نمی دانند. ◾️اگر تزریق واک سم از ابتلا به بیماری جلوگیری نمی کند و از پخش شدن آن هم جلوگیری نمی کند، پس دوز های "تقویت کننده" چه چیزی را تقویت می کند؟ 🔖 .
. ❌📣📣📣📣📣📣📣 ایران، تنها کشوری است که با زبان بازی نفوذیها واکسن های آزمایشی خود را روی رهبر و فرماندهان نظامی کشور و شخصیتهای مهمش امتحان می کند😡😡😡 یا عقل یا تدبیر —————————— ✅ کورکورانه و به سادگی آنچه را که می بینید یا می‌شنوید، باور نکنید، وقت بگذارید، تحقیق کنید ! تَواصَوا بِالحَقِ‌ّ وَ تَواصَوا بِالصَّبر .
. ❌📣📣📣📣📣📣📣 ایران، تنها کشوری است که با زبان بازی نفوذیها واکسن های آزمایشی👇👇👇❗️ خود را روی رهبر و فرماندهان نظامی کشور و شخصیتهای مهمش امتحان می کند😡😡😡 یا عقل یا تدبیر —————————— ✅ کورکورانه و به سادگی آنچه را که می بینید یا می‌شنوید، باور نکنید، وقت بگذارید، تحقیق کنید ! تَواصَوا بِالحَقِ‌ّ وَ تَواصَوا بِالصَّبر .
هدایت شده از جهاد_تبیین 📡📡📡
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴❗️📣📣📣📣📣📣📣آیا می دانید فلوراید از کجا بدست می آید؟ 🚰☠️آنها دروغ گفتند تا از زندگی ما پول دربیاورند. 🚰☠️اکثر افراد حتی دندانپزشک ها نمی دانند فلوراید از کجا و چگونه بدست میاید. سخنران: دکتر والری کانتر یک دندانپزشک، متخصص اندودنتیست و استاد دانشگاه کالیفرنیا، لس آنجلس (UCLA) است که در سال ۲۰۱۶ پس از یک بیداری معنوی، خود و کارش را متحول کرد. ‌ 🔖 ✅ کورکورانه و به سادگی آنچه را که می بینید یا می‌شنوید، باور نکنید، وقت بگذارید، تحقیق کنید ! تَواصَوا بِالحَقِ‌ّ وَ تَواصَوا بِالصَّبر ❌دولت انقلابی و قوه قضائیه خائنین را در یابید جان امت شیعه در خطر است .
هدایت شده از جهاد_تبیین 📡📡📡
. 📌امروز داخل هر گروه و کانال سر میزدی پیام مشترکی وجود داشت. وارد گوگل پلی شوید و به اینستاگرام نمره منفی بدهید ..... گویا ملت برای خونخواهی حاج قاسم حاضر و آماده است . پس چرا به جای برداشتن پایه های اصلی خانه ظلمِ اینستاگرام، توصیه‌ی سنگ زدن به شیشه پنجره آن می کند؟ اگر هر امتیاز منفی باعث کم شدن اعتبار و ارزش اینستاگرام می‌شود . حذف کاربری شما او را خانه خراب خواهد کرد. پ.ن: وقتی نمیتوانم پا روی نفس خود بگذارم و از خیر صفحات دوست داشتنی اینستاگرام بگذرم لطفا کمتر ادعای انتقام سخت کنم. «والسلام» 🌍🚩ما ملت امام حسینیم🚩🌎 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅📣📣📣📣📣📣📣خبر صبحگاهی شبکه اول سیما ۱۱ دی ۱۴۰۰: الزام داشتن کارت واکسن برای دانش‌آموزان در جلسات امتحان، لغو شد👌👌👌 .
هدایت شده از جهاد_تبیین 📡📡📡
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. عااااااااالیه😍😍😍 این چند ثانیه رو از دست ندید 📣📣📣📣📣📣📣 برسانید به گوشِ همه ی مردم شهر که بدانند چرا عاشقِ رهبر شده ام.... حاج قاسم سلیمانی: این را بدانید؛ والله علمای شیعه را ،تماما؛ از نزدیک می‌شناسم، والله، اشهد بالله سر آمد همه این روحانیت، این علما، این مرد بزرگ آیت الله العظمی خامنه‌ای است... 🌹 حاج قاسم سلیمانی:من عضو هیچ حزب وجناحی نیستم. هیچ طرفی جز کسی که خدمت کند به اسلام به انقلاب تمایل ندارم. حاج قاسم را حذف میکنند ... مخالفان واکسن را هم حذف میکنند ... چقدر زیبا قهرمانان مبارزه با صهیونیزم جهانی را نشان میدهند ... اگر چشم بیداری باقی مانده باشد زنده است چون جهاد با صهیونیزم زنده است... قهرمان مبارزه با صهیونیزم جهانیست... یعنی دفاع از ولایت تا پای جان✅ از نائب امام زمان عج در برابر صهیونیست های WHO و عوامل نفوذی اش با تسخیر لانه جاسوسی طبقه هفتم وزارت بهداشت ، تا پای جان دفاع خواهیم کرد✌️ .
هدایت شده از جهاد_تبیین 📡📡📡
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. توضیحات بسیار مهم رائفی پور پیرامون نمایندگان مجلس شورای اسلامی خطر انواع فساد در رای مخفی نمایندگان و ...❗️ ❌دزدها در امانند❗️ .
. ❤️🌹نثار روح مطهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید محمدحسین یوسف الهی "الفاتحة مع الصلوات" ‌.
. 💢 حضرت عزراييل رو تو اورژانس بیمارستان دیدم. مشغول تنفس مصنوعی به مریضی بود. گفتم شما وظيفت قبض روحه، الان مشغول احيا هستي؟ گفت اين بنده خدا هنوز موقع مرگش نرسيده، دكترا دارن ميكشنش!! 😂😂😂 یه بنده خدا .
. ♦️. معاون وزیر بهداشت: MI6 برای کاهش جمعیت ما برنامه دارد حیدری،معاون بهداشتی وزیر بهداشت: 🔹دشمن روی کاهش جمعیت در ایران حساب کرده است 🔹اسناد لو رفته از MI6 نشان می‌دهد که دشمن روی کاهش جمعیت و نابودی کشور حساب کرده است، باید با بصیرت و بینش عمیق در این حوزه اقدام کرد. 🔹مسئله جمعیت کاملاً فرهنگی شده و ذهن افراد نسبت به فرزند آوری تغییر کرده است، شورای اداری استان‌ها باید برای برنامه ریزی و اقدام در راستای افزایش جمعیت بسیج شود./ مهر @AkhbareFori پی نوشت ذره بین: ✅📣📣📣📣📣📣📣 جناب معاون وزیر بهداشت فرمایش دادند👇👇👇 که دشمن داره روی کاهش جمعیت کار می کنه. در این زمینه چند سؤال داریم از جناب معاون وزارت فخیمه بهداشت: 💢❗️1. جناب معاون! تازه فهمیدید که دشمن روی کاهش جمعیت ایران، حساب کرده؟!!! آیا یه کم دیر دوزاریتون نیفتاده؟ 💢❗️2. اگر دشمن دنبال کاهش جمعیت هست، اون کسانی که از دهه 70 تا الان در وزارت بهداشت دنبال روش های کنترل زاد و ولد بوده اند و حتی در دهه 70 از وزارت فخیمه بهداشت نامه زدند به کمیته امداد که اگر مددجویان کمیته امداد تن ندهند به سیاست کنترل جمعیت، کمک های کمیته به اونها قطع بشود آیا این افراد و کل سیستم وزارت بهداشت که در پی محدودسازی نسل و زاد و ولد و کنترل موالید بودند، از مأمورانmi6 بودند؟ یعنی بالاخره اونها که با سیاست کنترل و کاهش زاد و ولد، حتی به مددجویان کمیته امداد رحم نکردند و با قساوت تمام خواستار قطع دادن صدقات مردم به مددجویان کمیته امداد شدند، جزء نفوذی ها بودند یا جزء مأمورانmi6 بودند یا افراد بی بصیرت وزارت بهداشت بودند؟ 💢❗️پس یه فکری به افراد جاخوش کرده در وزارت بهداشت بکنید که نه بصیرتی دارند و نه صاحب فکر عمیق هستند. بلکه بردگان فکری هستند که هم اکنون به همون روش احمقانه و با همان قساوت قلب دارند واکسن اجباری را بر پیر و جوان و بی زمینه و بازمینه و کودک و نوجوان و جوان و باردار و غیر باردار تزریق می کنند. 💢❗️3. خب حالا که فهمیدید کاهش جمعیت ایران در اتاق فکر سازمان های جاسوسی انگلیس طراحی شده👇👇👇❗️ بفرمایید که این واکسن انگلیسی آسترزنکا مورد تایید شماست؟ اگر مورد تایید شماست چطور به خودتون اجازه دادید که از واکسن انگلیسی برای واکسن ملت ایران استفاده کنید که سازمان جاسوسی انگلیس دنبال کاهش جمعیت ملت ایران هست؟ 💢❗️4. جناب معاون وزیر بهداشت که نگران کاهش جمعیت توسط سازمان جاسوسی mi6 هستید، به کدام منطق و دلیل عقلانی میلیون ها ایرانی را وادار به واکسنی کردید که یکی از عوارض کوتاه مدت و دراز مدتش سقط جنین و مرگ و میر زنده ها می شود؟ آیا بعد تزریق بیش از 100 میلیون دوز انواع واکسن داخلی و خارجی که همه را هم فله ای وارد کردید و هم فله ای تزریق کردید، هیچ عوارض اونها را بررسی کردید؟ اگر بررسی کردید، چرا به مردم اعلام نکردید؟ و اگر بررسی نکردید، وای به حال شما بدون بررسی عوارض واکسن، مردم را مجبور به زدن چندین دوز واکسن کردید؟ 💢❗️5. جناب معاون وزارت بهداشت! گفته اید ذهنیت مردم به فرزندآوری تغییر کرده. آیا این ذهنیت را کسانی از وزارت بهداشت ایجاد نکردند که بیش از ده سال تبلیغات کردند" فرزند کمتر، زندگی کمتر" و آیا کسانی این ذهنیت را ایجاد نکردند که به استانداری ها یا هر نهاد دیگر نامه زدند که یارانه فرزند سوم یا چهارم به بعد قطع شود؟ همچنان که امروز هم از همین روش های رذیلانه و با آمارسازی دلبخواهی درباره کرونا، مردم را به زدن چندین دوز واکسن مجبور کردید؟ "و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون" سوره شعرا، ایه 227
. ♦️. معاون وزیر بهداشت: MI6 برای کاهش جمعیت ما برنامه دارد حیدری،معاون بهداشتی وزیر بهداشت: 🔹دشمن روی کاهش جمعیت در ایران حساب کرده است 🔹اسناد لو رفته از MI6 نشان می‌دهد که دشمن روی کاهش جمعیت و نابودی کشور حساب کرده است، باید با بصیرت و بینش عمیق در این حوزه اقدام کرد. 🔹مسئله جمعیت کاملاً فرهنگی شده و ذهن افراد نسبت به فرزند آوری تغییر کرده است، شورای اداری استان‌ها باید برای برنامه ریزی و اقدام در راستای افزایش جمعیت بسیج شود./ مهر @AkhbareFori پی نوشت ذره بین: ✅📣📣📣📣📣📣📣 جناب معاون وزیر بهداشت فرمایش دادند👇👇👇 که دشمن داره روی کاهش جمعیت کار می کنه. در این زمینه چند سؤال داریم از جناب معاون وزارت فخیمه بهداشت: 💢❗️1. جناب معاون! تازه فهمیدید که دشمن روی کاهش جمعیت ایران، حساب کرده؟!!! آیا یه کم دیر دوزاریتون نیفتاده؟ 💢❗️2. اگر دشمن دنبال کاهش جمعیت هست، اون کسانی که از دهه 70 تا الان در وزارت بهداشت دنبال روش های کنترل زاد و ولد بوده اند و حتی در دهه 70 از وزارت فخیمه بهداشت نامه زدند به کمیته امداد که اگر مددجویان کمیته امداد تن ندهند به سیاست کنترل جمعیت، کمک های کمیته به اونها قطع بشود آیا این افراد و کل سیستم وزارت بهداشت که در پی محدودسازی نسل و زاد و ولد و کنترل موالید بودند، از مأمورانmi6 بودند؟ یعنی بالاخره اونها که با سیاست کنترل و کاهش زاد و ولد، حتی به مددجویان کمیته امداد رحم نکردند و با قساوت تمام خواستار قطع دادن صدقات مردم به مددجویان کمیته امداد شدند، جزء نفوذی ها بودند یا جزء مأمورانmi6 بودند یا افراد بی بصیرت وزارت بهداشت بودند؟ 💢❗️پس یه فکری به افراد جاخوش کرده در وزارت بهداشت بکنید که نه بصیرتی دارند و نه صاحب فکر عمیق هستند. بلکه بردگان فکری هستند که هم اکنون به همون روش احمقانه و با همان قساوت قلب دارند واکسن اجباری را بر پیر و جوان و بی زمینه و بازمینه و کودک و نوجوان و جوان و باردار و غیر باردار تزریق می کنند. 💢❗️3. خب حالا که فهمیدید کاهش جمعیت ایران در اتاق فکر سازمان های جاسوسی انگلیس طراحی شده👇👇👇❗️ بفرمایید که این واکسن انگلیسی آسترزنکا مورد تایید شماست؟ اگر مورد تایید شماست چطور به خودتون اجازه دادید که از واکسن انگلیسی برای واکسن ملت ایران استفاده کنید که سازمان جاسوسی انگلیس دنبال کاهش جمعیت ملت ایران هست؟ 💢❗️4. جناب معاون وزیر بهداشت که نگران کاهش جمعیت توسط سازمان جاسوسی mi6 هستید، به کدام منطق و دلیل عقلانی میلیون ها ایرانی را وادار به واکسنی کردید که یکی از عوارض کوتاه مدت و دراز مدتش سقط جنین و مرگ و میر زنده ها می شود؟ آیا بعد تزریق بیش از 100 میلیون دوز انواع واکسن داخلی و خارجی که همه را هم فله ای وارد کردید و هم فله ای تزریق کردید، هیچ عوارض اونها را بررسی کردید؟ اگر بررسی کردید، چرا به مردم اعلام نکردید؟ و اگر بررسی نکردید، وای به حال شما بدون بررسی عوارض واکسن، مردم را مجبور به زدن چندین دوز واکسن کردید؟ 💢❗️5. جناب معاون وزارت بهداشت! گفته اید ذهنیت مردم به فرزندآوری تغییر کرده. آیا این ذهنیت را کسانی از وزارت بهداشت ایجاد نکردند که بیش از ده سال تبلیغات کردند" فرزند کمتر، زندگی کمتر" و آیا کسانی این ذهنیت را ایجاد نکردند که به استانداری ها یا هر نهاد دیگر نامه زدند که یارانه فرزند سوم یا چهارم به بعد قطع شود؟ همچنان که امروز هم از همین روش های رذیلانه و با آمارسازی دلبخواهی درباره کرونا، مردم را به زدن چندین دوز واکسن مجبور کردید؟ "و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون" سوره شعرا، ایه 227
هدایت شده از جهاد_تبیین 📡📡📡
🔺امتیاز اینستاگرام اُفت کرد 🔹بعد از پویش کاربران ایرانی که در اعتراض به حذف نام و تصاویر سردار سلیمانی به اینستاگرام در گوگل پلی امتیاز «یک» دادند، امتیاز اینستاگرام به ۲.۴ افت کرد. 🔹️این ترفند برای اولین‌بار توسط کاربران فلسطینی در اعتراض به بایکوت یکی از فعالان اجتماعی فلسطینی انجام شد و بلافاصله فیسبوک عذرخواهی کرد. .
روزگار عجیبی است مردم از با وفایی گرگ و بی وفایی سگ می گویند.
شاه کلیدی که در اسرائیل، اتریش ،ترکیه جواب نداده ولی در ایران جواب میده🤦‍♂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بعد از ده سال فهمیدیم دختران ما رو عقیم کردن! ‏افشاگری مرحوم علی اصغر زارعی نماینده سابق مجلس از جنایت وحشتناک فرانسوی‌ها بر علیه مردم آفریقا از طریق تزریق واکسن!! با این وجود چرا اکثر واکسن‌ها وارداتی است؟!و داخلی که هم تولید میکنیم با فرمول انهاست؟!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌸خییییییلی مهم عااااااالیه😍 قسمت دوم حتتتتتما ببینید و نشر دهید .