eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.6هزار عکس
51.9هزار ویدیو
353 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
روزگار عجیبی است مردم از با وفایی گرگ و بی وفایی سگ می گویند.
شاه کلیدی که در اسرائیل، اتریش ،ترکیه جواب نداده ولی در ایران جواب میده🤦‍♂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بعد از ده سال فهمیدیم دختران ما رو عقیم کردن! ‏افشاگری مرحوم علی اصغر زارعی نماینده سابق مجلس از جنایت وحشتناک فرانسوی‌ها بر علیه مردم آفریقا از طریق تزریق واکسن!! با این وجود چرا اکثر واکسن‌ها وارداتی است؟!و داخلی که هم تولید میکنیم با فرمول انهاست؟!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌸خییییییلی مهم عااااااالیه😍 قسمت دوم حتتتتتما ببینید و نشر دهید .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💦💦💦💦💦💦 😊 فراتر از آن چیزی که فکرمیکنید میفهمد وراحتر از آن چیزی که فکرمیکنید آرام میگیرد با فرزندان 💕❤️💕❤️💕 ❌ = ❌ تک فرزند همیشه تنهاست پس از نبود پدر و مادر تنهاتر هم میشه❌ .
❗️فدک❗️ باغ بود و کسی نمی تواند باغ بودنش را انکار کند❗️ باغی که مطالبه می شود‼️ ولی در اصل👇 ولایت و حفظ ولایت و حفظ اسلام هدف است‼️ ماهم مطالبه گر اقتصاد و باغ و مزرعه و مرتع هستیم ولی در اصل👇 اسلام و جمهوری اسلامی و حفظ چادر و عفافمان هدفمان است. ‼️ اگر به دنبال باغ و مزرعه و غذا و اقتصاد نباشیم ‼️ چادر از سرمان می کشند ❗️ و در مدارسمان 2030 اجرا می کنند❗️ و به خاطر قرارداد آب و هوای پاریس کشورمان را به بیگانه می فروشند❗️ و کارخانه های ما را تعطیل می کنند❗️ و کاری خواهند کرد که خودمان به خاطر گرسنگی فرزندانمان، ناچار خواهیم شد از دین و اسلام و حجابمان دست بکشیم‼️ «مولف کتاب اقتصاد مقاوم تر....۹۷٫۷٫۱۴» 🍃🌸« لبیک یا فاطمه الزهرا»🌸🍃🕊🍃🌸🍃🕊🍃🌸🍃🕊🍃🌸🍃🕊🌸🕊🍃🕊🍃🕊🍃🕊🍃🕊🍃🕊 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
توجه توجه خیییییییییلی مهم👇👇👇❗️ 💢❗️⚠️دشمن روی بحران جمعیت ایران حساب باز کرده است. .
🌸«ما کوثریم و کم نمی شویم» 🌸 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⛔️ 🔴 ما این همه از تفکرات و تنگناهای اقتصادی حرف میزنیم باید از تربیت اقتصادی هم حرف بزنیم... 📛 خطر پیری جمعیت جدی است.... 🎙حجت الاسلام استاد 🔶🔸 موضوع: فرزندآوری و موانع آن 📺 شبکه سه سیما .
هدایت شده از جهاد_تبیین 📡📡📡
⁉️📣📣📣📣📣📣📣 صدای تلخند هم در اومد یه سؤال:👇👇👇😳 اگه حیات انسان‌ها تا این حد وابسته به این نظام پزشکیه که نهایتا 200 سال عمر داره 😳😳😳 پس انسان‌های 500/000 سال پیش چجوری تونستن تا قرن نوزده میلادی دووم بیارن؟! {کانال تلخند طب اسلامی}😂😂😂 پ ن: قابل توجه پزشکان ثروت اندوز و پول پرست و متوهم... .
. توجه مهم👇👇👇❗️ ‼️وزارت ارتباطات به کدام‌ سو می‌رود؟! ‼️1️⃣وزارت ارتباطات به مدیران فیسبوک و اینستاگرام نامه نوشته خواستار بازگرداندن حساب‌ها و پست‌های تعلیقی شده است. ‼️2️⃣در میدان‌داری آمدنیوز در اغتشاشات دی‌ماه ۹۶ نیز، آذری جهرمی در توئیتی به مدیر تلگرام، فعالیت آمدنیوز را محکوم و خواستار برخورد مدیر تلگرام با آن شد. ‼️3️⃣وزارت ارتباطات دولت انقلابی و وزارت ارتباطات دولت کدخداپرست چه تفاوتی با هم دارند؟! ‼️نهایت توان هر دو برای دفاع از استقلال و کیان کشور، فشار توئیتری است؟! ‼️4️⃣وزیر ارتباطات نهیب‌های رهبری درباره رهاسازی فضای مجازی را شنیده،👇👇👇⁉️ پس چرا طی چند ماه گذشته اقدام قابل‌توجهی صورت نگرفته است؟! ‼️5️⃣بدون شک زارع‌پور، آذری جهرمی نیست؛ اما وقتی حمید فتاحی دست راست وزیر جوان غرب‌گرا، همچنان دست راست وزیر جوان انقلابی است، نباید انتظار تغییر داشت. وقتی آذری جهرمی با پرونده قطور قضایی و به‌عنوان یکی از متهمان اصلی اغتشاشات سال ۹۸ به‌جای محاکمه همچنان در ساختار وزارت ارتباطات حضور داشته و اعمال نفوذ می‌کند نباید انتظار تغییر داشت. ✅6️⃣جناب آقای وزیر! جریان انقلاب از شما انتظار دارد فضای مجازی کشور منطبق بر مطالبات رهبری متحول شود. ‼️ نهیب دوباره ایشان بر مسئولان فضای مجازی، ‼️یعنی با گذشت چهار ماه از وزارت شما، اقدام درخور توجهی صورت نگرفته ‼️ و در همچنان بر همان پاشنه سابق می‌چرخد. ✍️این یادداشت را به قلم محمدکرباسی بخوانید https://www.nikru.ir/p/38769 https://chat.whatsapp.com/BgLlooz3EP36CyaVKlc153 @ammar_1318‌ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. این کلیپ عااااالی و مهم😍😍😍 را از دست ندید ✅👌خنثی کردن اثر سحر و جادو... اگر از سحر و ماوراء می‌ترسید... ✅✅✅ روزی ۵۰ آیه تلاوت قرآن تمام سحرها را می‌بلعد نشر این کلیپ صدقه ی جاریه است نشر حد اکثری حتما .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 سخنان شیرین آقای قرائتی درباره 😋 فرزند آوری عاااااااااااااایه❤️🌸🌸🌸🌸🌸 . .
❗️📣📣📣 نسل شیعه در ایران 👇 در حال نابودی و انقراضست به خود آییم... بدون شک روز قیامت حضرت زهرا گردن پدر مادرهایی که توکلشان در فرزنداوری بخدا نبود و در این بحران شریک بودند را میگیرد ... @heiat_14masoum .
. ✅📣📣📣 ماخودمان هم این قانون را قبول نداریم!! 🔸سال ۱۳۷۷ به عنوان رایزن فرهنگی در کشور بوسنی و هرزگوین مشغول خدمت بودیم؛ برادران سپاه آن جا عملیات بازسازی به عهده شون بود و بعد از جنگ، در حال بازسازی بودند. یک بار حاج قاسم تشریف آوردند آن جا و شب مهمان ما شدند. سوال کردم از تعداد فرزندانشان. دهه هفتاد بود… حاج قاسم گفت: ما رعایت قانون جمهوری اسلامی رو نکردیم. (یعنی کنترل جمعیت که دوتا بیشتر نشه) بعد خاطره ای نقل کرد که: من خدمت مقام معظم رهبری رسیدم، بحث فرزند شد من گفتم که ما رعایت قانون جمهوری اسلامی رو نکردیم. آقا فرمودند: این قانون رو ما خودمون هم قبول نداریم. 📚 کتاب حاج قاسم .
. شما به گروه دعوتید لینک گروه 👇👇👇🌸🌸🌸🌸 ❗️📣📣📣 نسل شیعه در ایران 👇 در حال نابودی و انقراضست به خود آییم .https://eitaa.com/joinchat/3436773536Cffa8ba7294 .
🎥تشییع پیکر پاک 250 شهید گمنام؛ امروز 🔸امروز در سالروز شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر پاک 250 تن از شهدای گمنام دفاع مقدس در مناطق مختلف کشور تشییع و به خاک سپرده می شوند. 🔹در تهران مراسم تشییع پیکر مطهر 150 شهید گمنام تا ساعاتی دیگر از مقابل دانشگاه تهران به سمت معراج شهدا آغاز شده... 🇮🇷🇮🇷..... الان.. دانشگاه تهران 🖤🖤😔😔😔