eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.4هزار عکس
51.5هزار ویدیو
353 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
دیگر... بوی یاس... در شهر نمی‌پیچد! بعد از باغبان... یاسِ نبی، پژمرده شد!
. ⭕️ جناب دولت انقلابی❗️ درون مرزهای این کشور اینستاگرام را که باز می‌کنیم، ۹۰٪ پیج‌هایی که در معرض دید قرار می‌دهد تصاویر مستهجن است. لطفاً این فحشاخانه مجازی را جمع کنید. 🔴 جناب دولت انقلابی❗️ این فحشاخانه، مدیریت‌ش مستقیم با اسرائیلی‌ها، بزرگ‌ترین دشمنان مردم ایران است. ⭕️ جناب دولت انقلابی❗️ در برخورد با فساد مقتدر و قوی باش؛ چه فساد اقتصادی و چه فساد مجازی و چه فساد سیاسی. 🔴 جناب دولت انقلابی❗️ در بستر پر از فساد جز براندازی برای نظام و فرهنگ و هویت ایرانی چیز دیگری بیرون نمی‌آید؛ فریب شبهه روشنفکران را نخور‼️ #⃣ جبههٔ اسلامی در فضای مجازی .
هدایت شده از جهاد_تبیین 📡📡📡
VID_20211228_171153_663(1).mp3
3.1M
خییییییییلی مهم حتما گوش کنید👆👆👆 ✅📣📣📣📣📣📣📣📣 وقتی چند ماه پیش اعلام کردیم نقض دستور صریح امام جامعه در ممنوعیت واردات واکسن‌های آمریکایی و انگلیسی و تغییر مبانی دستور ایشان از ماهیت واکسن‌های آمریکایی و انگلیسی [به‌عنوان سلاح حملات بایولوژیک و بایوسایبرنتیک]، به خاک کشورهای آمریکا و انگلیس؛ صرفاً به واردات خود واکسن‌های آمریکایی و انگلیسی محدود نمی‌شود و ادامه‌ی آن منتج به واردات خود این تکنولوژی‌های خطرناک به کشور است، چنین روندی را دیده بودیم. حال اگر با واکسن mRNA ایرانی مخالفت کنید، چنین القاء می‌کنند که انگار با توان دانشی و فنی و ظرفیت نخبگانی کشور مخالفت کرده‌اید! شکوهیان راد یعنی بیرون رفتن و‌تحریم آن✅ وقتی عاشق حاج قاسمیم که با تمام سازمان های صهیونیستی که قاتل او و مکتب او هستند دشمن باشیم از جمله WHO به نظر شما اگر بود تحمل میکرد با نیرنگ کرونا همه امور کشور به دست صهیونیست های WHO افتاده باشد ، و حتی رهبری طبق اوامر آنها روضه برپا کند ⁉️ آیا اشاره رهبری به روایت تسخیر لانه جاسوسی در روز پرستار به حد کافی گویا نبود⁉️ از تو به یک اشاره ... از ما به سر دویدن ...✌️✌️✌️ نشر دهید لطفا ..
هدایت شده از جهاد_تبیین 📡📡📡
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❤️🌹 فیلم دوربین مداربسته از انتظار حاج‌قاسم در پشت دَرِ اتاق عمل جراحی نوه دوست شهیدش ‌ .
هدایت شده از جهاد_تبیین 📡📡📡
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😳😔توجه توجه مهم👆👆👆❗️ ♨️ افشاگری‌های مهم دکتر محمدی از کادر درمان: بیش از ۹۵درصد مراجعین و مبتلایان کرونا افرادی هستند که واکسن زدن! این حرف که غیرواکسینه‌ها عامل انتقال و پخش ویروسن بیشتر لطیفه و جوک هست. مطمئنید دارید کرونا رو جمع می کنید؟ مطمئنید دارید پهنش نمی کنید!؟؟ آقایون تا صبح قیامت هم قسم بخورن من دم خروس رو دارم میبینم بیش از ۹۵درصد مراجعین و مبتلایان کرونا افرادی هستند که واکسن زدن! اقلا به اندازه یه پیراهن و کفشی که میخری و بررسی میکنی برو درمورد واکسن بررسی کن، یه سرچ کن، ببین دانشمندان آزادمرد چی میگن؟ —————————— حاج قاسم را حذف میکنند ... مخالفان واکسن را هم حذف میکنند ... چقدر زیبا قهرمانان مبارزه با صهیونیزم جهانی را نشان میدهند ... اگر چشم بیداری باقی مانده باشد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢❗️این نمایشهای چینی فقطططططط جهت کرونا هراسی و واکسم فروشی در حال اجراست 🔴 چین کمونیست رفیق دزد( شیطان بزرگ آمریکا) و شریک قافله توجه 👇👇👇❗️ 💢💢💢❗️حیله های جدید چین کمونیست تبلیغ جدید و آشوب بپا کردن در دنیا جهت کرونا هراسی و فروش انبوه واکسمها جهت فروش و سود آوری بیشتر و کشتار ملتها ... چین کمونیست مردم رو اینطوری حبس می‌کنه توخونه هاشون و درب ساختمانها رو دارن جوش میزنن تا کسی نتونه از ساختمان بیرون بیاد فکرکنین دوهفته بدون مواد غذایی ... .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🍃‌‌‌‌‌اَُِلَُِلَُِهَُِمَُِ َُِعَُِجَُِلَُِ َُِلَُِوَُِلَُِیَُِکَُِ َُِاَُِلَُِفَُِرَُِجَُ🍃 ⚫️یا رسول الله دوتا پیغام از طرف جبرئیل برای علی آورده ام خونه را خلوت کنید ۰۰۰۰۰ 🔹علت صبر امام (علی علیه السلام) بر سیلی خوردن حضرت زهرا (سلام الله علیها ) ◾️😭😭😭 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. «راز پنهان فاطمیه» 👤 استاد ◾️از چی می دونیم⁉️ چقدر از حضرت زهرا اطلاعات داریم؟ .
. ✅📣📣📣📣📣📣📣 به بچه‌های نازنینتون یاد بدید بدون اطلاع شما هیچ دارویی رو مصرف نکنند بگویید ما ژنتیکی به بعضی داروها حساسیت داریم(همه ادمها به بعضی داروها حساسیت دارند واین یک مسئله طبیعی است)اگر در مدرسه دارویی دادند👇 بگو میبرم منزل تا مامانم👇👇👇 ببیند بعد اگر مشکلی نبود مصرف میکنم .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴روایت بسـیار جـذاب 🔻تشـرف به دین اسلام 🌹خانم یاسمیناگارسینامارگونی ۲۶ساله مسیحی ساکن برزیل که امروز در حرم امام رضا (ع) شیعه شدند و نام خود را به فاطمه تغیر دادند.
28.29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بصیرت یھودی‌زاده همیشه‌یھودی‌خواهدبود یک پدربزرگ، یک مادربزرگ... دو پدربزرگ، دو مادربزرگ... سه پدربزرگ، سه مادربزرگ... من میگم👇 حتی‌تا ۱۰۰ نس‌ قبل‌کسی‌یھودی‌بود او یھودی‌ست... یا‌ایھاالمومنون‌بھوش‌باشید📢 سرنگ‌‌کافران‌جای‌تفنگ‌راگرفتہ یعنی بیرون رفتن و‌تحریم آن✅ وقتی عاشق حاج قاسمیم که با تمام سازمان های صهیونیستی که قاتل او و مکتب او هستند دشمن باشیم از جمله WHO به نظر شما اگر بود تحمل میکرد با نیرنگ کرونا همه امور کشور به دست صهیونیست های WHO افتاده باشد ، و حتی رهبری طبق اوامر آنها روضه برپا کند ⁉️ آیا اشاره رهبری به روایت تسخیر لانه جاسوسی در روز پرستار به حد کافی گویا نبود⁉️ از تو به یک اشاره ... از ما به سر دویدن ...✌️✌️✌️
❓چرا به عزاداری که می رسد، باید امام جامعه را تک و تنها در کادر دوربین با ماسک نشان داد (وقتی کسی نیست، ماسک چرا؟) اما موقع دیدار با مسوولین، پرستاران و...می شود جماعت را به ردیف، مقابل ایشان نشاند؟ ⁉️کی این بازی خناسانه تمام می شود؟ ⁉️فرق آن دیدارها، با عزاداری چیست؟ ❌جماعت مدعی...، برایشان سوال ایجاد نشده؟ ❌اعتراضی ندارند؟ ❌تا کجا سکوت باید کرد؟ ❌آیا همین که آقا دوز سوم را پس از رفتن شیخ انگلیسی بنفش که هزاران فتنه کرونائی داشت، نزدند حجت نیست⁉️ آیا میتوان نتیجه گرفت که مرندی در دفتر رهبری هم نفوذ کرده؟... فرمانده وقتی فرمان آتش به اختیار را به سربازان و افسرانش میدهد که ارتباط بین خودش و آنها قطع شده... از موقعی که کرونا آمده، حدود ۲ سال هست که طبیبان طب اسلامی خواستار ملاقات با امام خامنه ای هستند، هنوز دفتر ایشون اجازه نداده... این چه معنائی میتونه داشته باشه؟! این موضوع چه ارتباطی با فرمان رهبر برای آتش به اختیار شدن نیروهای انقلابی دارد⁉️ ↙️↙️↙️↙️↙️↙️ دشمنان حاج قاسم را حذف میکنند مخالفان واکسن را هم حذف میکنند گویا نیست⁉️ یعنی بیرون رفتن و‌تحریم آن✅ وقتی عاشق حاج قاسمیم که با تمام سازمان های صهیونیستی که قاتل او و مکتب او هستند دشمن باشیم از جمله WHO به نظر شما اگر بود تحمل میکرد با نیرنگ کرونا همه امور کشور به دست صهیونیست های WHO افتاده باشد ، و حتی رهبری طبق اوامر آنها روضه برپا کند ⁉️ آیا اشاره رهبری به تسخیر لانه جاسوسی در روز پرستار اشاره به تسخیر لانهWHO نیست️ از تو به یک اشاره ... از ما به سر دویدن ...✌️✌️✌️
❗️📣📣📣 نسل شیعه در ایران 👇 در حال نابودی و انقراضست به خود آییم... بدون شک روز قیامت حضرت زهرا گردن پدر مادرهایی که توکلشان در فرزنداوری بخدا نبود و در این بحران شریک بودند را میگیرد ...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 سخنان شیرین آقای قرائتی درباره 😋 فرزند آوری عاااااااااااااایه❤️🌸🌸🌸🌸🌸 . .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. این کلیپ عااااالی و مهم😍😍😍 را از دست ندید ✅👌خنثی کردن اثر سحر و جادو... اگر از سحر و ماوراء می‌ترسید... ✅✅✅ روزی ۵۰ آیه تلاوت قرآن تمام سحرها را می‌بلعد نشر این کلیپ صدقه ی جاریه است نشر حد اکثری حتما .