eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
49هزار عکس
54.3هزار ویدیو
361 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 وزیر دروغگو را عزل کنید آقای رئیسی عزیز دروغگویی از وزرای دولت قبلی بد بود و از وزرای دولت جنابعالی بسیار بدتر . درست است که شاید دروغ عین اللهی وزیر بهداشت اهمیت چندانی مانند دروغ های وزرای دولت قبل نداشته باشد مثل زنگنه که دو روز قبل از افزایش قیمت بنزین ، محکم در جلوی دوربین ها هرگونه تصمیمی برای افزایش را رد کرد! 🔺اما از دولت شما که ادعای انقلابی بودن دارید (و الحق و الانصاف در خیلی موارد هم انقلابی بوده اید) انتظار دروغگویی و پاشیدن بذر بی اعتمادی در جامعه نمی رود. پیشنهاد دلسوزانه این است که هرچه سریع تر نسبت به عزل وزیر بهداشت اقدام نمایید تا برای همیشه جلوی دروغگویی در دولتتان و از بین رفتن اعتماد و امید مردم گرفته شود ... ✍"قاسم اکبری" رسانه های دنیا را حذف میکنند ... مخالفان واکسن را هم حذف میکنند ... چه زیبا قهرمانان مبارزه با صهیونیزم را نشان میدهند ... اگر چشم بیداری مانده باشد! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. روشنگری خیییییییلی مهم👇❗️ 💢💢💢❗️ تاثیر درمیوسیت‌ها وقتی‌ با امواج‌الکترومغناطسی‌خارجی برانگیختہ‌میشوند،امواجی‌چونامواجG5 باعثبرانگیختہ‌شدن‌اکسیدگرافنشده.... درنتیجہ‌درضربان‌قلب‌تغییرایجادمی‌کنند. ❌دلیل‌اصلیآریتمی‌ها👇🏻 حملات‌قلبی‌وسکتہ‌های‌اخیر هرنادانی‌میتواندبِداندمُھم‌فھمیدن‌است برخیزاز‌خوابِ‌گران‌انسانِ‌‌‌غافل‌ شرف‌مَرز‌نداره‌آزاده‌باشیم☝️🏻 را حذف میکنند ... مخالفان واکسن را هم حذف میکنند ... چه زیبا قهرمانان مبارزه با صهیونیزم جهانی را نشان میدهند ... اگر چشم بیداری باقی مانده باشد! اینبار برای تسخیر_لانه_جاسوسیWHO و پایان دادن به نفوذ عوامل صهیونیستی آن در ایران .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🔆🔅 راه بیداری 🔅🔆 🔴 پز اپوزسیون! 🔆 تذکر شهید سردار سلیمانی به کسانی که امروزه باید پاسخ‌گوی عملکرد خود باشند: 🔹 "من متأسفم برای بعضی‌هایی که نام پیروی از خط امام را بر خود می‌گذارند، اما به جای نامه‌ی سرگشاده به دشمن، نامه سرگشاده به ولیّ ایستاده در در مقابل دشمن می‌نویسند!....  🔹خط امام(ره) این است که آبرو را بر دست بگیرید به خدمت او بروید... نه این‌که در گوشه‌ای کز بکنید و بر علیه نظامی که امام(ره) تأسیس کرده است... پز بدهید!" سال ۱۳۸۸ #رهبر .
🔴 توئیتر، بخش کوچکی از واقعیت جامعه است 🔻حجت الاسلام طهماسبی، نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی نوشت: 🔹دوسال قبل در کلاس انقلاب دانشگاه شریف، یکی از دانشجویان گفت که درصد خیلی کمی از مردم روزه می‌گیرند، چرا روزه‌خواری علنی ممنوع است؟ 🔹گفتم اینطور نیست. ببینید نزدیک افطار چقدر ترافیک میشود اما بعد از افطار خیابانها خلوت می‌شوند، یکی گفت این دلیل نمیشود. 🔹گفتم اگر سحرها نگاه کنید، چراغ اکثر منازل روشن است، یکی گفت: این دلیل نمیشود چراغ منزل ما همیشه روشن است! 🔹گفتم در همین دانشگاه شریف اکثر دانشجویان و اساتید مذهبی هستند؛ در نمازجماعت ظهر دانشگاه حدود ۱۲۰۰ نفر شرکت می کنند. اما جو حاکم به نحوی است که گمان می‌شود اکثریت با غیر مذهبی‌هاست و لذا بسیاری از افراد بخاطر همرنگی با محیط، بروزات مذهبی ندارند. برای همین خیال می‌کنید اکثرا مذهبی نیستند درحالیکه حتی بسیاری از کسانی که پوشش مناسب ندارند مذهبی‌اند و عبادات را انجام میدهند. 🔹یکی دیگه گفت: افرادی که پیش شما می‌آیند مذهبی هستند. ما بین بچه‌ها هستیم، اینطور نیست، گفتم آمار وزارت علوم نشان ‌می‌دهد که ۶۷٪ دانشجویان شریف به‌طور منظم نماز می‌خوانند و کسانی که اعتقادات مذهبی دارند بالای ۹۰ درصدند. یکی گفت: حتماً رفتند از مسجد دانشگاه آمار گرفتند! 🔹یک دفعه یک نفر با اعتمادبه نفس گفت: اصلاً بیایید از همین کلاس به عنوان نمونه آمار بگیریم! یک تحدی برای بحث بود. گفتم باشد، کاغذ بین خودتان پخش کنید و محرمانه بنویسید که روزه هستید یا نه و چند نفر از خودتان با نظارت بقیه بشمرید. 🔹نتیجه جالب بود: ۳۱ نفر از ۴۴ نفر روزه بودند! یعنی بیش از ۷۰% کلاس! نتیجه‌ای که فکر می‌کنم برای همه‌ی کلاس غیر منتظره بود. 🔹جالب این بود که بعد از این آمار، تازه دانشجویان موافق شروع به حرف زدن کردند و یکی هم گفت چرا کسی کاری به این روزه‌خواری‌های علنی در دانشگاه نداره؟! تاقبل از نظرسنجی، روزه دارها فکر می‌کردند در اقلیتند و ساکت بودند اما آن چند نفری که مخالفت می‌کردند،خود را اکثریت مطلق می‌دانستند. 🔹بعدا یکی دیگر از اساتید معارف دانشگاه به من گفت که شنیدن این قضیه برایم عجیب بود، لذا هفته بعد از آن در کلاس خودم همین نظرسنجی را انجام دادم و نتیجه همین بود! 🔹فضای مجازی، به‌خصوص توئیتر، فضای واقعی جامعه نیست؛ بلکه قشر مخالف اسلام و جمهوری اسلامی عمدتاً در این فضا فعالند و به‌خاطر این غلبه در ابراز نظر و حملات بی محابا و فحاشی، جرأت بسیاری از افراد مؤمن در این محیط برای ابراز نظر مؤمنانه کم شده و در نتیجه باور آن مخالفین به این‌که اکثریت هستند هم تقویت شده! 🔹 این جدا از اپوزوسیون خارج نشین، ربات‌ها، نیروهای منافقین و روزمزدهایی است که شغلشان حملات در فضای مجازی است. عموم مردم ایران دیندارند، شب‌های قدر، اعتکاف‌ها و عزاداری‌ها، نشانه‌هایی از آنند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 قابل توجه و عین الهی و همه نوکران دلباخته غرب : ‼️ اربابانتان دستور دادند کشتن کودکان با دوز بوستر کار صحیحی نیست بهتر است بر گروه‌های در معرض خطر تمرکز کنید ( و فقط آنها را بکشید! ) ‼️ رئیس سازمان جهانی بهداشت، Tedros Adhanom، در نشست مطبوعاتی در ۲۰ دسامبر، در اعتراض به تجویز بی‌رویه واکسن بوستر، میگوید: ❌«بعضی کشورها واکسن‌های بوستر را برای کشتار کودکان استفاده میکنند؛ و این کار صحیح نیست». ➖➖➖➖➖ را حذف میکنند مخالفان واکسن را هم حذف میکنند رسانه های صهیونیستی حقیقت را به ما نشان میدهند اگر چشم بیداری مانده باشد...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌷 ببینید| لحظاتی از حضور رهبر انقلاب در منزل شهید علی‌محمدی‌‌ ‌ 🔲 بازنشر به مناسبت ٢٢دی‌ماه، سالگرد شهادت دانشمند هسته‌ای، شهید مسعود علی‌محمدی‌‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅📣📣📣📣📣📣📣 تایید درمان کرونا با داروی امام کاظم در صدا و سیما .
AUD-20210812-WA0021.mp3
1.22M
چله» 🎤 محسن فرهمند روزاول
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴❗️فتنه اکبر خدایا ما را دچار امتحان و فتنه‌های آخرالزمان نکن خداوندا بر بصیرت ما و تشخیص حق از باطل در دوران آخرالزمان بیافزای .
واکسن های بی منطق نمیزنیم ‼️ با هیچ ترفندی😉 را حذف میکنند مخالفان واکسن را هم حذف میکنند رسانه های صهیونیستی حقیقت را به ما نشان میدهند اگر چشم بیداری مانده باشد... را با شکست شبکه دشمنانش یاری کنید✌️
شیر بادام از شیر و بادام نیست بلکه از بادام خشک شیر میگیریم . https://eitaa.com/modafezist
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🔴 خاموشی‌های و توافق نامه پاریس ابزاری برای عقب نگه داشتن کشورهای جهان سوم 🔹 سید یاسر جبرائیلی:خاموشی‌های شبانه تنها بخش کوچکی از ثمرات پیوستن به توافقنامه پاریس است! توافقنامه‌ای که صنایع فولاد، آلومینیوم، سیمان، شیشه و ... را با مشکلات جدی مواجه می‌کند! .
هدایت شده از جهاد_تبیین 📡📡📡
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅📣📣📣📣📣📣📣بنده نگذاشتم از بانک جهانی 👇👇👇 وام بگیرند .... ✅رهبر انقلاب :در طول سال های گذشته ، در دولت های مختلف ، چندین بار میخواستند از بانک جهانی و صندوق بین المللی پول وام بگیرند و مقدمات را فراهم کرده بودند ، بنده نگذاشتم اینکه ما از بیگانه طلب بکنیم و متعهد در برابر بیگانه بشویم ، این خطای بزرگیست ۱۳۹۷/۱/۱ 🔴❗️📣📣📣📣📣📣📣 قابل توجه دولت انقلابی و جناب رییسی 💢❗️عبور از خط قرمز های اسلام و رهبری توسط رئیسی . .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. استاد ‌‌ 📝 «این مجلس و آن مجلس ندارد، به وعده‌هایتان عمل کنید» 🔴آقایان و خانم‌های نماینده با شعار رای آوردید، چکار می‌کنید!؟ شما به مردم وعده دادید چه شد پس!؟ 🔸برخی از مخالفین شفافیت شرف دارند به کسانی که گفتند این طرح را قبول دارند و بعد زیر آن زدند. ❌❌❌❌ .
. ✅ توییت استاد دلخوش: سوالی که اندیشه منو درگیر کرده 🔴📣📣📣📣📣📣📣آیا واکسن مسئولین با بقیه فرق میکنه؟ 💢💢💢❗️آدم‌های عادی اما سرحال و جوان با یک یا دو دز واکسن👇👇👇❗️ عوارض عجیب داشتن و از توان افتادند؛ 😳😳😳 بعد مسئولین خسته و کم توان، سه دز واکسن زدند ولی هیچ چیزشون نشده... 😳😳😳 ✅ اندیشکده هجرت ✍ شایدم کارت واکسن گرفتن و یا به اعتبار مسیولیتشون کسی بهشون گیر نداده و نمیدد اگر هم نزده باشند .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 💢💢💢❗️مافیای خودرو چگونه تشکیل شد و پشت پرده‌ی این مافیا چه کسانی هستند؟ تازه داستان داره جذاب میشه، حتما ببینید پشت پرده مافیای خودرو (قسمت چهارم) برشی از مستند «اختاپوس» .
. 💢💢💢❗️رسانه های انگلیسی در حالیکه به مردم ما میگن نام های مذهبی را دور بندازید و نام های اصیل آریایی برای فرزندانتان انتخاب کنید خودشون اسامی مذهبی عبری دارند،الیزابت(همان الیصابات مادر حضرت یحیی)،جوزِف(یوسف)،ماریا (مریم)،دَنیِل(دانیال)سایمون(شمعون) «چیزای خوب را برای خودشون می خوان» .