eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.6هزار عکس
51.9هزار ویدیو
353 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
❌سند۲۰۳۰❌ 🔰رابطه وزارت بهداشت و ستاد کرونا با سند 2030 چیست؟ صفحه ۱۵ سند «برنامه ملی واکسیناسیون» تهیه شده توسط وزارت بهداشت، صراحتا تاکید دارد که تمام اقدامات وزارت می‌بایست با سند 2030 هماهنگ باشد! این دلیل محکمی است بر خیانت وزارت بهداشت! 🔸 دقت شود که سند وزارت بهداشت در «مفاهیم کلی» با سند 2030 اشتراک ندارد که ساده‌اندیشانه از کنار آن بگذریم. بلکه تاکید شده در «راهکارهای اجرایی» می بایست با سند 2030 هماهنگی «کامل» وجود داشته باشد. درست است که مفاهیم کلی مندرج در سند 2030 ممکن است انسان‌دوستانه باشد، اما قطعا راهکارهای ارائه شده در این سند، با نیت شیطانی تدوین شده است. در سند 2030 ، هدف بخش بهداشتی آن، «زندگی سالم» قید شده است. اما در سند ia2030 که سند اجرایی بخش بهداشتی سند 2030 است، بیش از « ۲۰۰ بار » تاکید شده است که راه رسیدن به «زندگی سالم» تنها یک چیز است؛ «واکسیناسیون عمومیِ بی‌پایان» 🔹 شک نکنید که در راهکار ارائه شده توسط صهیونیست‌ها شرارتی نهفته است! شک نکنید هنگامی که یهودیان تاکید می‌کنند که واکسیناسیون می بایست به صورت سالیانه، عمومی و پی در پی رخ دهد، حتما اجرای این راهکار، موجب «خسارت محض» خواهد بود. حتی اگر ظاهراً و موقتاً فایده‌ای در آن دیده شود. ———————— فقط ۳۱۳ یار بصیر میخواهد✌️ از نظر طب مقلدWHO عامل ایجاد بیماریست‼️😡 کجائی که ببینی صهیونیزم جهانی با داعش نتوانست ولی با سفیدپوشان WHO خود توانست نظم نوینش را تاحدود زیادی در ایران پیاده کند!
1- کمپین مخالفت با رمز ریال https://www.farsnews.ir/my/c/145306 2- کمپین مخالفت با نصب دکلهای 5G https://www.farsnews.ir/my/c/103512 3- کمپین مخالفت با پاندومی جهانی http://farsnews.ir/my/c/138307 خب اینها☝️ خوبه و در جهت جهاد تبیین و افشاگری توطئه های دشمنه و اصل امربه‌معروف و نهی ازمنکر این روزهاست که از کشتار اصلی واکسن ها و امواج5G و توجیه اون با جنگ و قحطی مصنوعی جلوگیری میکنه و زمینه ساز ظهوره ان‌شاءالله ولی این👇چی؟ پویش آتش زدن دلار‼️ سرمایه ملی رو آتش بزنیم که چی⁉️ بجای اون بهتر نیست کمپین حذف دلار از معاملات رو ایجاد کنیم و از دولت بخواهیم آقائی دلار رو بشکنه⁉️ خودتون قضاوت کنید💐😊 @bidari313yar ☝️☝️☝️☝️☝️ https://eitaa.com/joinchat/2167734418C3f5169aabe گروه جهاد تبیین و افشاگری☝
‼️ ‼️ تبلیغاتچی‌اصولگراهزینه‌زندگی‌چند‌برابرشده⁉️ چنان هشتک میزنند که گوئی همه مردم ایران چمدون بسته بودند برن قزاقستان‼️ فقط باندبازی و جناح بازی‼️ مردم چه گناهی دارن این وسط⁉️ بجای تبلیغ بفرمائید اقتصاد رو درست کنید که بچه مردم برای یک کیلو میوه بهاری گریه نکنه و پدرش شرمنده اون ....😭😭😭😭 اقتصاد لیبرالی تبلیغات هم میخواد‼️ چون مردم خودشون نمیتونند شکوه و رونق اون رو لمس کنند‼️ اصلا پولی مونده که برن سفرخارجه اونم قزاقستان⁉️ بعدشم سفر خارجه برای چند درصد مردمه⁉️ میدونی از دوماه پیش هزینه یه جهیزیه معمولی چندبرابر شده⁉️ میفهمی درد دل یه کارمند رو⁉️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
همه گوش کنید به این مرد خالص وشجاع فقط به خاطر خدا صحبت میکند ! خدایا امام زمان عج همچین یاران بی ریا و خدا ترس شجاع میخواد! این مرد فدایی رهبر است یاد بگیریم واز فتنه ها سر بلند بیرون بیاییم انتقاد سازنده وخالصانه!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🔴 مهمان خارجی صدا و سیما ناگهان بعد از قطع ارتباط مترجم، فارسی صحبت کرد! 🤣🤣🤣 🤔 واقعا تو صدا و سیما چه خبره....⁉️ ➖ ➖ ➖ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️♨️♨️❗️😳🤔اظهارات عجیب مدیرعامل اتحادیه دامداران: صادرات دام باید آزاد شود حتی اگر بر مصرف کننده فشار بیاید! 🔹مجری: اگر صادر شد قیمت گوشت چقدر بالا می‌رود؟ 😈آقای مدیر: هرچه شد شد ما چه کنیم! ✍ به احمق ها سِمت ندهید... شبکه نفوذ دنبال قحطی مصنوعی و خارج کردن مواد غذایی از کشور است... احمق ها لایق مدیریت نیستن... همین فردا حکم اخراجش رو بدین بره عنبرنسا جمع کنه.. 😡 ➖ ➖ ➖ ➖ ➖ نمیتواند با بانیان وضع موجود و نئولیبرال های غربگدا و مزدوران نفوذی دشمن ، اصلاحات کند‼️ از نظر طب استعماری وزارت بهداشت ،عامل ایجاد بیماریست‼️ کجائی که ببینی صهیونیزم جهانی با داعش نتوانست ولی با سفیدپوشان WHO خود توانست نظم نوینش را تاحدود زیادی در ایران محقق کند...❌ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پست_ویژه ۱ امروز کانال منتظران ظهور سال ۱۴۰۱ سالی بسوی ظهور هست🕋 و زمین در سراشیبی ظهور افتاده...⏳ و به سرعت به لحظه با شکوه ظهور نزدیک میشویم و دیگه زمانی برا یار شدن نمانده☄ ➖➖➖➖➖➖➖
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴❗️📣📣📣📣📣📣📣آیا می دانید فلوراید از کجا بدست می آید؟ 🚰☠️آنها دروغ گفتند تا از زندگی ما پول دربیاورند. 🚰☠️اکثر افراد حتی دندانپزشک ها نمی دانند فلوراید از کجا و چگونه بدست میاید. سخنران: دکتر والری کانتر یک دندانپزشک، متخصص اندودنتیست و استاد دانشگاه کالیفرنیا، لس آنجلس (UCLA) است که در سال ۲۰۱۶ پس از یک بیداری معنوی، خود و کارش را متحول کرد. ‌ 🔖 ✅ کورکورانه و به سادگی آنچه را که می بینید یا می‌شنوید، باور نکنید، وقت بگذارید، تحقیق کنید ! تَواصَوا بِالحَقِ‌ّ وَ تَواصَوا بِالصَّبر .
gharardadqa_002.mp3
26.09M
قراردادهای ننگین، یکی پس از دیگری 📢بشنوید صوت مهندس میزوجی/ پرسش و پاسخ، بخش پایانی ◾️۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ 💠با حضور مهمان ویژهء این نشست: مهندس شکوهیان راد ❌مهم‌ترین بحثی که بعد از واکسیناسیون باید پیگیر آن بود، رمز ریال است. ⬅️اگر گروه بچه‌های شیکاگو را رسوا نکنیم، همین گروه باعث شکست دولت انقلابی می‌شوند و این موضوع به پای دولت انقلابی نوشته می‌شود و تهش می‌گویند: رییس جمهور بی‌عرضه و بی‌لیاقت بود، نمی‌گویند همان گروهی که در دولت روحانی داشت تصمیم‌سازی می‌کرد، حالا هم دارد تصمیم‌سازی می‌کند. 🔸تصمیم‌ساز دولت، وزیر یا رییس جمهور نیست، مشاور هست که تصمیم‌ساز است. آیا تمام مشاوران انقلابی‌اند؟ نه! 🔹برای کمک به دولت انقلابی، گروه‌های فکر کوچک باید راه بیفتد، همین گروه‌های فکر 4-5 نفره. و در آن، از موضوعی که تخصصتان است، روشنگری کنید و با سایرین تعامل کنید! ⁉️آیا این فرضیه درست است که بخش اعظم بیماری کرونا، بواسطهء مسمومیت است؟ 🔴قبلاً میزان کلر آب مصرف کنندگان، 0.2- 0.4 ppm (بسته به منطقه، آب و هوا و وضعیت آب) بوده است و در طول دورهء کرونا، این عدد، 1 ppm شده است. یعنی بین 2.5 تا 5 برابر افزایش داشته است. نکته آن است که در تمام پیک‌های کرونا، این عدد از 1 هم بیشتر شده است. ⁉️هیچ کشوری واحد پولیش را به رمز تبدیل نکرده و اسکناس را حذف نکرده. خود آمریکا که مالک فضای سایبر است و با دلارش ادعای سروری دارد، همچنان به دلار کاغذی‌اش افتخار می‌کند و چنین نکرده است! پس چرا ما می‌خواهیم چنین کنیم؟ 🆔@CoronaDeception 🌐لینک پیوستن به کانال: https://eitaa.com/joinchat/93192196Cac05c503bc
ramz_001.mp3
39.59M
📂رمز ریال 🎧بشنوید: صوت مهندس میزوجی و عزیزان محقق/ قسمت دوم 🕰تاریخ برگزاری: ۱۴۰۱/۳/۱۶ 🔸اگر گوشی هوشمند شما، دچار نقص شود، بر رمزریال، اثر می گذارد (یعنی نقص گوشی هوشمند، مقدار آن را بالا و پایین می کند) 🔺امکان ازبین رفتن حریم خصوصی سوء استفاده در رمزریال هست. 🔹هرگونه اشتباه و اختلال در رمز ارز مرکزی، باعث زیر سوال رفتن اعتبار بانک مرکزی می‌شود. زیر سوال رفتن بانک مرکزی، یعنی زیر سوال رفتن دولت و بالتبع، حاکمیت.یعنی مثلاً یک هکر، می‌تواند کل حاکمیت را زیر سوال ببرد. 🔸آنچه در چین برای رمز یوآن در نظر گرفته شده و در حال اجراست، تاریخ انقضا برای رمز یوآن است. بدین ترتیب قابلیت پس انداز از افراد گرفته می‌شود. 🔹همانطوری که بیماری آبلهء میمون، به صورت ناگهانی در 20 کشور شیوع یافت، به گفتهء دکتر جهانپور، در هفتهء قبل، تقریباً 60 کشور، همزمان با هم، مرگ و میر کرونایی شان، صفر شده است. ❌به دروغ می گویند که پول را حذف کنید که از روی آن بیماری منتقل می شود، در حالی که داده‌های علمی، با این قضیه مخالف است. ⭕️دیجیتالیزه شدن، برای رسیدن به اهداف سند 2030، لازم است. 🔹چین به محض اینکه خواست CBDC را راه بیندازد، خرید و فروش تمام رمزارزها را به بهانهء پولشویی و... ممنوع کرد. ⁉️چرا آقای صالح آبادی اعلام می کند که ما باید پول نقد را جمع کنیم؟ 🔸اینکه بگویند رمز ریال، عین اسکناس است، دروغ است، چون قابلیت هوشمند سازی و برنامه ریزی برای اسکناس وجود ندارد. 📂رمز ریال 🎧بشنوید: صوت مهندس میزوجی و عزیزان محقق/ قسمت دوم 🕰تاریخ برگزاری .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✨ مقام معظم رهبری، ۹۶/۲/۱۷: ✅این سند ۲۰۳۰ سازمان ملل و یونسکو و این حرفها، اینها چیزهایی نیست که جمهوری اسلامی بتواند شانه‌اش را زیر بار اینها بدهد و تسلیم اینها بشود. ⁉️به چه مناسبت یک مجموعه‌ی به‌اصطلاح بین‌المللی‌ای -که قطعاً تحت نفوذ قدرتهای بزرگ دنیا است- این حق را داشته باشد که برای کشورهای مختلف، برای ملّتهای گوناگون، با تمدّنهای مختلف، با سوابق تاریخی و فرهنگی گوناگون، تکلیف معیّن کند که شما باید این‌جوری عمل کنید؟ ‼️اصل کار، غلط است. 🔺جمهوری اسلامی خودش ممشیٰ دارد، خطّ‌ و‌ ربط دارد، ما سندهای بالادستی داریم... احتیاج به این سند وجود ندارد. 🔺اینجا جمهوری اسلامی است؛ اینجا، مبنا اسلام است، مبنا قرآن است؛ اینجا جایی نیست که سبک زندگی معیوبِ ویرانگرِ فاسدِ غربی بتواند در اینجا این‌جور اِعمال نفوذ کند. البتّه متأسّفانه اِعمال نفوذ دارند میکنند... امّا این‌جور به‌طور رسمی سند به ما بدهند که «تا پانزده سال دیگر باید شما این‌جوری بکنید، این‌جوری بکنید»، ما هم بگوییم بله، معنی ندارد این کار. ☑️به زودی، با سلسله نشست های بررسی سند ۲۰۳۰، در خدمت شما خواهیم بود.
. ♨️❗️📣📣📣📣📣📣📣 این وضعیت ، مثلا👇👇👇 ازنظر WHO هست! ‼️ همان WHO که تمام دستوراتش موبه‌مو در دوران کرونا👇❗️😳🤔 در ایران اجرا شد و می‌شود! ‼️🤔حالا ببینید وضعیت واکسن‌هایی که حتی WHO هم حاضر نشده تاییدش کند چه خواهد بود! پ.ن: یک نفر یک برگ مقاله علمی معتبر و اکسپت شده نشون بده و ثابت کنه👇👇👇 که برکت یا نورا یا دیگر واکسنهای مثلا داخلی دارای فوایدی بیشتر از عوارضش هستن🤔😔 . .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. وزیر راه و شهرسازی: قرارداد مستاجرین بصورت اتوماتیک تمدید خواهد شد و نیازی به تخلیه وجود ندارد‼️🤣 🔹قاسمی: بر اساس مصوبات صورت گرفته کلیه قراردادهایی که مستاجرین با موجرین دارند بصورت اتوماتیک تمدید خواهد شد و نیازی به تخلیه وجود ندارد در تهران و بقیه کلان شهرها 25 درصد افزایش اجاره بها و در بقیه شهرها این میزان 20 درصد خواهد بود‼️ پ.ن: بگرییم یا بخندیم؟ ضمانت اجراییش چیه؟ خودشون نمی‌فهمند یا مردم رو احمق فرض کردن؟؟؟ جناب رستم قاسمی! واقعا با این ادعات ثابت کردی صلاحیت وزارت رو نداری و مثل دولت قبل فقط حرف‌درمانی و ماستمالی بلدی! مرد حسابی! بیا برو توی هرشهری ببین وضع اجاره به کجا رسیده😔😔😔😔 ❌هرکس حرف وزیر رو گوش نکرد اسمشو توی بدها می‌نویسیم😂😂😂😂 بد بد بد😞 مال‌کشان دیروز، ناله‌زنان امروز🙈 نمیدونم چی شده که یه‌سری ماله‌کش‌ها الان شدن ناله‌زن😂😂😂 این ناله‌هاتون از گرانی مسکن و چیزای دیگه مکافات همون ماله‌هایی هست که کشیدید! اخه رستم قاسمی رو چه به وزارت مسکن و شهرسازی! عملکرد یکساله‌اش هم که معلومه! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👤 ایزدخواه ، نماینده مجلس: اجبار واکسن ، بدون تصویب مجلس ، طبق کدام اصل قانون اساسی است؟ چرا کسی پاسخگو نیست ⁉️ و چرا در خود مجلس هم تریبون ایشان قطع میشود⁉️ ♨️❗️📣📣📣📣📣📣📣چرا مجلس به این جرم و زیرپاگذاشتن قانون اساسی سکوت کرده است⁉️ جناب آقای رئیسی لازم است هرچه سریعتر تکلیف این تصمیمات خودسرانه از طرف مشخص شود و لازم است هرچه سریعتر در دستور کار قرار گیرد 😳❗️ وگرنه این ستاد نظام را از بین خواهد برد ‼️ .
49.99M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سرود سلام فرمانده 🌷 بین الحرمین"کربلای معلی" "السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین " .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅امروز همه می آییم بعد از گذشت ۳ ماه "سلام فرمانده" به خانه اصلی و مرکز انتشارش باز می‌گردد،اجتماع بزرگ خانوادگی یاوران حضرت مهدی(عج) روز سه‌شنبه ۳۱ خرداد ساعت ۱۹ در مسجد مقدس جمکران با حضور حاج ابوذر روحی .
🔸️نکات مهم درباره اجتماع بزرگ خانوادگی 🔺️ سه‌شنبه ۳۱ خردادماه ۱۴۰۱/ ساعت ۱۹/ مسجد مقدس جمکران 📣 برای دیگران نیز ارسال کنید. 💠💠💠 ✅ کانال رسمی مسجد مقدس جمکران: @jamkaran_ir
📿 اثرات سجده طولانی 💠 مرحوم دولابی: ✍ سجده طولانی، اخلاق را عوض می‌کند. 👈 در هر شبانه روز لااقل یک سجده طولانی داشته باشید. 👌 هیچ عبادتی مثل سجده نیست. 📿 به تربت امام حسین(علیه السلام) ، زیاد سجده کردن، اخلاق را عوض می‌کند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
پناهیان -چمران.mp3
1.44M
. 🌱رقصی چنین میانۀ میدانم آرزوست! ❤️🌷روایت‌هایی از خاطرات شهید مصطفی چمران .