eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.6هزار عکس
51.9هزار ویدیو
353 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
. بسم الله الرحمن الرحیم ‼️تیتر امروز یورونیوز و یک‌معما☝️ آغاز موج هفتم کرونا در فرانسه افزایش ۵۴ درصدی مبتلایان 😜😏 پ.ن : عه مگه واکسن معجزه نمیکرد؟؟؟ مگه اونا چنددد دوز واکسن نزده بودن؟؟؟🤔 پ چطور هنوز کرونا دارن؟؟؟ ✅📣📣📣📣📣📣📣 آخه ما با سه دوز مدت زیادی هست دیگه فوتی روزانه صفر و تک رقمی داریم😅😜 ✅ تازه ۱۴ میلیون ایرانی👇 هیچ مدل واکسنی نزدن😂 ✅ و ۵۰ میلیون هم دوز سوم رو نزدن ‼️پ.ن ۲ : اطلاع موثق داریم برخی کشورهای اروپایی تا ده دوز واکسن هم تزریق کرده اند... تو خود حدیث مفصل بخوان ازین مجمل ✅ پ.ن۳: سربسته بگم👇😜 به برکت دولت انقلابی بود که در ایران با سه دوز تمومش کردند وگرنه اگر دولت لیبرال روحانی بود خدا می‌داند... ‼️ یا👇❗️ .
تربیت نسلی با روح انسانی بین‌المللی ما تأکید و اصرار داریم که بایستی این نوع بینش حاکم، به کلی دگرگون شود و ما انسان‌هایی آزاداندیش، مستقل، باشخصیت و با هویت بار بیاوریم و براساس ایدئولوژی غنی اسلام، نسلی بسازیم متحرک، هدف‌دار و کارآمد که بخواهد جامعه‌ی خودش را در تمام ابعاد متحول کند، دگرگون کند و پیشرفت دهد و بسازد و یک روح انسانی بین‌المللی در او به وجود بیاید که به صلاح و سعادت همه‌ی انسان‌ها بیاندیشد، از موضع حمایت از مستضعفین جهان به کل دنیا بنگرد. نسل ما نسلی باشد و بار آید که از حرکت‌هایی که در دنیا برای مستقر کردن حاکمیت مستضعفین بود آمده است، حمایت کند و پیوند خودش را با محرومان جهان و با مظلومان جهان و مستضعفان جهان مستحکم‌تر کند و در برابر طاغوت، در برابر استکبار، در برابر زورگویی، در برابر سلطه‌جویی، احساس قدرت و مقاومت و مبارزه کند و علاوه بر این، نوعی روشن‌بینی و هوشیاری در این نسل به وجود آید که بتواند درون خودش بجوشد مبارزه ضدتوطئه و دسیسه و مداومت در سازندگی و جهت دادن و سرعت بخشیدن به حرکت تکاملی اجتماعی‌مان در روند اسلام. شهید باهنر مصاحبه با روزنامه جمهوری، بخش دوم مردادماه سال ۱۳۵۸ .
هدف اول از آموزش و پرورش و نیز ما تأکید داریم بر این‌که بایستی هدف از مدارس خصوصاً دبیرستان‌های ما آن نباشد که به صورت یک ماشین مدرک‌سازی و دیپلم‌سازی درآید، برای آن‌که افرادی را برای پشت‌میز نشینی آماده کند، بلکه بایستی نیاز جامعه‌ی خودمان را از لحاظ فنی و کشاورزی و صنعتی و مدیریت‌ها و غیره... در نظر بگیریم و تربیت ما در مورد نسل‌مان به گونه‌ای باشد که مناسب با زمان و نیاز، افراد را بسازیم، به‌طوری که به سرعت جذب بازار کار و نیازهای اجتماعی ما گردند و این، احتیاج به برنامه‌ریزی دقیق و مشارکت وزارتخانه‌های دست در کار و همفکری و همکاری و آمارگیری سالم دارد. بایستی بخش عمده‌ای از کار مدارس ما به تربیت افراد براساس مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در سطوح مختلف بسیج شود و ما بتوانیم برای نیاز آینده‌ی مملکت‌مان در زمینه‌ی احیای صنعت‌مان، صنعت مستقل و احیای کشاوزی‌مان و بازسازی جامعه‌مان در همه‌ی سطوح اجتماعی، کارشناس‌ها، تکنسین‌ها و حتی کارگرهای فنی و ماهر به اندازه‌ی کافی تربیت بکنیم. البته در همه‌ی این مراحل آن سازندگی فکری و روحی و تربیت اخلاقی و انسانی باید دقیقاً حاکم شود که ما در درجه‌ی اول می‌خواهیم انسان بسازیم و انسان مسلمان، در درجه‌ی دوم یک تکنسین و یا کارگر فنی یا مهندس و یا دبیر. شهید باهنر مصاحبه با روزنامه جمهوری، بخش سوم مردادماه سال ۱۳۵۸ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بلایی که ، و با بر سر شاخص تولید ناخالص داخلیGDP آوردند ۲۰۱۳: شروع ریاست جمهوری روحانی ۲۰۱۵: پذیرش برجام ۲۰۱۷: شروع دور دوم ریاست روحانی ۲۰۱۸: خروج آمریکا از برجام .
این کلمات، فرمایشات رهبر انقلاب است، خوب بخوانید! دولتی‌ها بیشتر ماهاتیر محمد به من گفت: من فقط همین قدر به شما بگویم که ما یک شبه گدا شدیم! البته وقتی کشوری وابستگی اقتصادی پیدا کرد و خواست نسخه‌های اقتصادی ‎ و ‎ را عمل بکند، همین طور هم خواهد شد ‏از هیچ‌جا نباید تقلید کرد؛ نه از ‎، نه از ‎، نه از فلان کشور چپ، نه از فلان کشور راست؛ هرجا اقتضایی دارد. فرق است بین استفاده کردن از تجربیات دیگران، با پیروی از مدل‌های تحمیلی و القایی و غالباً هم منسوخ ‏عمل کردن به سیاست‌های ‎، سیاست تعدیل، سیاست‌های مربوط به بعضی از معاهدات بین‌المللی، به قول خودشان کنوانسیون‌ها؛ این سیاست‌ها را عمل کردن، جزو ‎ در کشور است ‏کشور به سرمایه‌های انسانی و طبیعی و هویت ذاتی متکی است و مستوجب رشد و شکوفایی واقعی اقتصادی است؛ اما نه آن گونه که ‎ و ‎ برای ما نسخه بنویسند و ما هم طبق همان نسخه، اقتصاد خودمان را تدوین کنیم .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅📣📣📣📣📣📣📣 این صدای ولایت است من به مسئولان با سلائق مختلف اعتماد میکنم، اما این اعتماد من موجب نمی‌شود که اگر چنانچه شبهه ای در ذهن کسانی هست، این شبهه دنبال نشود. پ‌ن: نکند آقا خبر ندارد که این کار تضعیف نظام و ولایت است؟ .
. ♨️❗📣📣📣📣📣📣📣 آیا کسی مالک بدن خودش و یا دیگری👇 است تا قسمتی از آن را ببخشد... پاسخ: ‼️مرتکب قتل و از گناهان کبیره است ‼️ اهدای اعضای افراد زنده ، یکی از ترفندهای بسیار خطرناک وزارت بهداشت است ، جهت کسب درآمد و کاسبی بیشتر از این راه از شخصی که در کماست و احتمال برگشت دارد. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. خیییییییلی مهم ببینید و نشر دهید تا برسد بدست دولت انقلابی😡 ، انقلابی که مسئولین فقط نامش را یدک میکشند تا به اهداف نهایشون برسند‼️ ♨️❗️📣📣📣📣📣📣📣 در سالن های تئاتر چه می گذرد؟ ‼️نمایش های ضعیف و لااوبالی گرایانه😳🤔 😡 رامبد جوان اینو چی میگی؟ تو نمایش دارن میگن به نوزاد تو تجاوز شده چه غلطی می کنه😡؟!؟!؟! ‼️ ..._فساد‼️ . .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅‼️شما حجت شرعی دارید👆 ✅‼️شما دادستان هستید و باید داد مردم را بستانید اما همچنان موعظه میکنید😳🤔 ؟! ❌مسئولان امر اقدام کنند⁉️ مسئول امر، خود خود شما هستید❗️ ✅‼️پ ن : پس از دیدن فرمایشات این آقا 👇 بیاد جمله ی گوهربار امام خامنه ای افتادم که در جواب باید بایدهای روحانی کذاب ، فرمودند شما خودتون مخاطب این بایدها هستید...‼️👇 ✅مطالبه گری مردم شریف ایران از قوه قضاییه👇 ✅ ۸ توصیه‌ مهم امام خامنه ای به مسئولان دستگاه قضا ۱) عمل به سند تحول قوه قضائیه ۲) مبارزه جدی با فساد ۳) تشویق قضات و کارکنان شریف و زحمتکش ۴) معطل نماندن هیچ‌یک از اختیارات و مأموریت‌های قانونی قوه ۵) پیشگیری از جرم ۶) تنظیم ارتباطات قوه قضائیه و ضابطان قضایی ۷) مسئولیت قوه قضائیه در قبال امنیت روانی مردم ۸) هر پرونده را تا آخر ادامه دهید و نهایی کنید ‼️ .
. ♨️❗📣📣📣📣📣📣📣 طی هفته گذشته سگ های ولگرد جان دو کودک را گرفتند ولی از سلبریتیای سگباز در فضای مجازی خبری نیست ...😳🤔‼️ ‼️ ‼️ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♨️❗📣📣📣📣📣📣📣*سلام گرگ ( آل سقوط صهیونیست) بی طمع نیست! 👈 مهمان نوازی قاتلین شهدای منا و کودکان مظلوم یمن از زوار ایرانی وووووووووووووووووو😳🤔‼️ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. این کلیپ عااااااااالیه😍😍😍 🔴 رژه نیرو های ... پرچم حق ان شاء الله به زودی بلند خواهد شد... # علائم_ظهور .
. ‼️بازی جدید کرونای خیالی داره شروع میشه😜😜😜 مراقب باشیم👇 چون صدای پای عید غدیر و محرم و صفر داره میاد😔😔😔😔 .
.. سید جلال حسینی امروز از فوتبال خداحافظی کرد ✅او درباره این که چرا عکس شهدا را بر روی پیراهن خود حک می‌کرد گفته بود: این کار نذری همسرم هست و من آن را اجرا می‌کنم. ‼️ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
‌ این تابلو هم رمی جمرات می‌طلبد... حجاج چند سنگ به این هم می‌زدند جای دوری نمی‌رفت... بهداشت و سلامت تحت تسلط سازمان به اصطلاح بین‌المللیWHO امریکائی صهیونیستی بیدار شو مسلمان! طب استعماری دشمن برای ما شفا نمی‌آورد! از تسلط یهود رها شو... معجزه ایست برای مقدمه سازی ظهور ✌️ رسوائی کروناهراسان نزدیک است... چون ظهور نزدیک است✌️ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. ❓😳🤔فقط زمان روحانی این کارا گناه بود؟؟؟؟ ♨️❗️امان از تعصب جاهلی امان از غربال آخرالزمانی ‼️بهداشت و سلامت تحت تسلط سازمان به اصطلاح بین‌المللیWHO امریکائی صهیونیستی بیدار شو مسلمان! طب استعماری دشمن برای ما شفا نمی‌آورد! از تسلط یهود رها شو... ✅ ۵۲ میلیون ایرانی آگاه نوبت سوم واکسن را نزدند معجزه ایست برای مقدمه سازی ظهور ✌️ رسوائی کروناهراسان نزدیک است... چون ظهور نزدیک است✌️ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. خییییییییییلی مهم این کلیپ را از دست ندید ⁉️تراریخته یعنی چی؟! ⁉️ سوال اول وزارت بهداشت و کشاورزی در زمینه ورود و توسعه محصولات تراریخته چه اقداماتی انجام داده اند ؟ ⁉️سوال دوم آیا تاکنون مطالبه ای از سوی مردم در این زمینه وجود داشته ؟ # آیا وقت آن نرسیده که بیدار شویم 😳🤔؟!؟!؟!؟! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅📣📣📣📣📣📣📣 نظر امام خمینی (ره) 👇👇👇❗️ ‼️خطر بزرگ برای حکومت و دولت 🇮🇷 برگرفته از سایت جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران . پ ن : جناب دولت انقلابی بشنو کلام امام خمینی را این تذهبون؟!؟!؟! سردار قاسمی : جناب رییسی اینا بریز بیرون تا همه رو از بین نبرند .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
با زندانی ایرانی ابوغریب که تصاویر شکنجه‌ شدن‌هایش معروف شده بود اما تاکنون مصاحبه‌ای نکرده بود .