eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.5هزار عکس
51.8هزار ویدیو
353 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ⚠️آگهی‌های غیرقانونی اما در واقع آزاد اجاره جنسی زنان؛ معضل این روزهای انگلیس ♨️ رسانه‌هایی هم مانند منوتو برای لاپوشانیِ وضعیت اسفناک زنان مستاجر در انگلیس، متوسل به دسیسه چینی و کمپین‌های پوشالی علیه زنان ایرانی شدند یا ایها المومنون 📢 مشغولتون نکنن از اصل بازبمونین!!!! 🚨مسأله اصلی نظم نوین شیطانیست که دشمنان به کمک نفوذیها دارن با رمزریال و واکسن و امواج پیاده میکنن!
🌏🌏💎چهار درخواست اساسی از ریئس جمهور محترم 🌏 ۱~عزل برق اسای مخبرمعاون اول از روزانتخاب به طورمرموزانه، اشکارا وپنهان مجوز گرانی صادر میکند»تابا مدیریت کودتای خاموش گرانیها به دولت انقلابی وملت ضربه بزند وعامل اجرای نقشه های باند روحانی است 🌏۲~کودتای گرانیها راکه قارونها ومنافقین سیاسی از قبل طراحی کرده بودند در همه بخشهاکلیدزدند این گرانیهای عمدی شبیه بمب گزایهای دهه شصت برای ضربه زدن بوده وهست ویقینا ادامه خواهند داد پس باید کاری اساسی کرد 🌏💎 ما مهمتر از وزارت صمت نداریم چون تمام مراکز تولیدانجاست ولی وزیر مثل مرده متحرک فقط ناظر این گرانیها بود بی کفایتی او دستاوردهای دولت را خدشه دار نموده فتنه گران میخواهند بماند چون بابودنش برای ضربه خوردن، دیگر احتیاج به دشمن خارجی نداریم 🌏🌏۳~تغییرچندوزیری که عناصر فاسدباندروحانی رادرمدیریتهای کلیدی نگه داشته اند مدیران مذکورمشغول خیانتند وزیرنادان به خیانت اینها راضی شده تا اگر انها سرکارامدند نانی که به انها قرض داده را به او برگردانند! 🌏🌏۴~ وزیر بهداشت همدست مافیای درمان شده وتمام قددرمسیر باندروحانی قیمت دارو وخدمات پزشکی راکه بایستی کاهش میداد رانجومی افزایش داده تاضربه به انقلاب ودولت بزند یا ایها المومنون 📢 مشغولتون نکنن از اصل که مبارزه با صهیونیسم جهانی و نفوذیاست بازبمونین!!!! .
خریت مدرن آخرالزمان😖 ✍🏻خریت مُدرن میدونی چیه؟!!!!!!! این که تو این بحبحه ی مرگ و زندگی دوستت، هم نوعت، هم وطنت به خاطر طرح مهندسی کشتار توسط واکسم و... مُفت جانشون رو از دست بدن و به ازای تک تکشون یه خانواده داغدار بشه بعد یه عده بگن مرگ و زندگی دست خداست و از اون بدتر با کمال هیجان تمام غمشون بازی استقلال_پرسپولیس باشه! پزشکان و سردمداران که هیچ تک تک ماها به عنوان یک انسان مسئولیم..... خلاصه!!!!!!!!!!! به آخرالزمان خوش آمدید✋🏻 یا ایها المومنون 📢 مشغولتون نکنن از اصل بازبمونین!!!! 🚨مسأله اصلی نظم نوین شیطانیست که دشمنان به کمک نفوذیها دارن با رمزریال و واکسن و امواج پیاده میکنن!
. ♨️♨️♨️❗️بده و بستان با دولت روحانی و رئیسی/ استیضاح چند وزیر اعلام وصول نمی‌شود و چرا؟! 🔰عضو کمیسیون اجتماعی مجلس می‌گوید: ‼️الان ۵-۶ استیضاح در مجلس مطرح است ‼️که هیچکدام اعلام وصول نمی‌شود، ‼️ در دولت آقای روحانی هم طی ۱۵ ماهی که این مجلس با آن دولت کار کرد ‼️همینطور ۵-۶ استیضاح مطرح شد و هیچکدام اعلام وصول نشد. ظاهرا مشی آقای رئیس این است که با دولت‌ها همکاری کرده و تعامل مثبت داشته باشد. ♨️♨️♨️❗️رئیس مجلس مکرر و متعدد آیین‌نامه را زیرپا می‌گذارد و نقض می‌کند ‼️ و عملا براساس همان آیین‌نامه برخورد جدی نمی‌شود با رئیس مجلس کرد. ‼️ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅❤️❤️ بحرینی ها تو‌ عروسی هاشون سلام فرمانده پخش میکنن☺️ پ ن: بحرینی‌ها در دینداری و ولایت مداری واقعا کمنظیرند 😍 تو سفر اربعین در یکی از موکبها با یک بحرینی که خیلی هم شبیه ایرانیا بود آشنا و هم‌صحبت شدم بعد ازظهر بود و همه در حال استراحت بودند او در حالیکه دراز کشیده و استراحت میکرد بشدت بیصدا گریه میکرد و اشک‌ میریخت طاقت نیاوردم و دستی روی سرش کشیدم گفتم مشکلی پیش آمده ؟؟؟ او سریع بلند شد و مودبانه نشست و از واقعه ی عاشورا و اسارت خانواده امام گفت و از مصیبت اهل بیت امام... اما ایشان به علت اختناق شدید نمیدونست ایرانیه ، وقتی قضیه رو بهشون گفتم‌ و گفتم شما یک ایرانی هستید چشمانش چنان برق شادی زد و خوشحال شد که نمیتونم وصف خوشحالی او را براتون بیان کنم او با خوشحالی و هیجان گفت تو عروسیم یه تمثال بزرگ امام خمینی اون بالا بغل جایگاه گذاشتیم ولی آل خلیفه اه اه هیچکی دوستش نداره‌ با خوشحال و هیجان از امام تعریف میکرد و... اون بحرینی دوست داشتنی رو حدود ۳ سال پیش دیدم ولی از اون روز تا حالا شاید هزار بار جلوی چشمانم آمده ... به امید روزی که بحرین عزیز به آغوش مام وطن بازگردد .
. 🔸 طنز علم پزشکی : کرونای فعلی واکسن گریزتر است، پس برای جلوگیری از آن واکسن بزنید 💉💉💉💉💉 ♦️وزیر بهداشت که دم از علم می زد، منظورش همین علم بود!!!! یا ایها المومنون 📢 مشغولتون نکنن از اصل بازبمونین!!!! 🚨مسأله اصلی نظم نوین شیطانیست که دشمنان به کمک نفوذیها دارن با رمزریال و واکسن و امواج پیاده میکنن!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️❗️📣📣📣📣📣📣📣بنیاد و و نقش آن در تولید واکسنی که هندی ها را فلج کرد!!!!!! ✅امام زمان علیه السلام می فرمایند: و و کسانى که پر و بال پشه از دین دارى آنان برتر و محکم تر است، ما را آزار می دهند. 📚احتجاج/ج2/ص289 بحارالأنوار/ج25/ص267/ح9 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🌎 آیا این شیطان پیر و تبهکار... با اجنه و شیاطبن‌ سر و کار داره 🤔 ؟؟؟ با کی داره دست می‌ده😏 ؟؟؟. چرا هی دور خودش دور میزنه‌ و سررگردونه 😂 ؟؟؟ نشر دهید لطفا .
35.23M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خیییییییلی مهم حتما ببینید ✅حتتتتما قابل توجه ‼️کسانیکه منکر طب اسلامی شده اند و جواب خدا را نمیتوانند‌ بدهند 🤔 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🟩📣📣📣📣📣📣📣 علت شهادت دکتر نادر طالب‌زاده معلوم شد قسمت دوم حتتتتتتتتتما ببینید و نشر دهید نشر دهید
💉💉⛓سکته های پی در پی مردم بعد از واکسن و گستاخی سیستم بهداشتی در ماله کشی و اجبار مجدد مردم به واکسن ⛓ سه نمونه از جنایات سیستم بهداشتی را که شخصا به عنوان مدیر کانال ذره بین دیدم، عرض می کنم. این مطالب را نشر بدید تا مردم روشن بشوند: ⛓ 1. امروز متوجه شدم یکی از دوستان سکته کرده. 16میلیون هزینه عمل قلبش شده. نصفش رو بیمه سلامت داده. هشت میلیونش رو خودش داده. فنر گذاشته و تا یک سال باید بایست روزی دوتا قرص بخوره که هر قرص 80 هزار تومان پولش میشه و بیمه هم اصلا پول قرص را نمیده و باید آزاد بخره. ⛓ 2. چند روز قبل تر هم یکی دیگه از دوستان سکته ناقص زده. هر دو نفر شون هم بعد از دوز سوم واکسن به این روز افتادند.⛓ ⛓ 3. بخاطر اینکه آب لوله کشی بشدت بو و مزه ی کلر داره، تصمیم گرفتم برم آب شیرین از مغازه های آب شیرین بخرم. بهش گفتم فیلتر دستگاه شما کلر را هم تصفیه می کنه. گفته تصفیه می کنه، اما وزارت بهداشت الزام کرده که بعد از تصفیه کامل آب، دوباره کلر بزنیم. ما گرفتار این سیستم کثیف بهداشت هستیم که راه را برای سلامتی ما بسته. 🔺⛓کسی نیست مردم را از چنگال این سیستم بهداشتی پلید نجات بده؟؟⛓ 🔺 ⛓کسی نیست غل و زنجیرهایی که سیستم بهداشتی در تمام ارکان و تاروپود جامعه بسته، باز کنه؟؟ ⛓ 👌 لعنت بر سیستم بهداشتی. خدا نابودشون کنه بحق امام حسین علیه السلام😭🤲 یا ایها المومنون 📢 دقیقا طبق پیش‌بینی های ما درآستانه سروکله کروناهراسی پیدا شد؛ چون اربعین خط قرمز صهیونیست هاست! به و...مشغولتون نکنن از اصل بازبمونین!!!! 🚨مسأله اصلی نظم نوین شیطانیست که دارن با رمزریال و واکسن و امواج پیاده میکنن!
این حد از پیشرفت شگفت آوره یا ایها المومنون 📢 دقیقا طبق پیش‌بینی های ما درآستانه سروکله کروناهراسی پیدا شد؛ چون اربعین خط قرمز صهیونیست هاست! به و...مشغولتون نکنن از اصل بازبمونین!!!! 🚨مسأله اصلی نظم نوین شیطانیست که دارن با رمزریال و واکسن و امواج پیاده میکنن!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قالیباف: اقتصاد ما آلوده به رباست هیچ کدام از معاملات آنطور که روی کاغذ نوشته شده انجام نمی‌گیرد، همه صوری است بله جناب قالیباف! ما هم افرادی رو سراغ داریم که واکسناشون صوری هست و فقط روی کاغذ ثبت شده😂😂😂😂 حالا راستشو بگو؛ نگرانی شما از اسلامی نبودن بانکهاست یا الکترونیکی نبودن معاملات!؟؟؟ # رمزریال یا ایها المومنون 📢 دقیقا طبق پیش‌بینی های ما درآستانه سروکله کروناهراسی پیدا شد؛ چون اربعین خط قرمز صهیونیست هاست! به و...مشغولتون نکنن از اصل بازبمونین!!!! 🚨مسأله اصلی نظم نوین شیطانیست که دارن با رمزریال و واکسن و امواج پیاده میکنن!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. این کلیپ دیدنی و مهم از چند بخش کوتاه تشکیل شده حتما تا آخر ببینید ♨️❗📣📣📣📣📣📣📣 اعتراف وزارت مثلا بهداشت علت کشته شدن بیماران کرونایی را از سیما اعلام کرد پلی فارماسی= موش آزمایشگاهی👇❗️ 😳🤔‼️ میگه آنقدر داروهای مختلف بهشون داده میشه که ... 😳🤔‼️ گوشه ی بسیار کوچکی از تناقصات کاملا علمیِ و فکاهی... 🔴میگه درسته که ما پیشنهاد میدیم واکسن بزنید ولی عوارضش به ما هیچ ربطی نداره؛ درعین حال اجبار هم نیست ولی اگه نزنید از همه خدمات از جمله سفرهوائی و...محروم میشوید‼️ نه بابا تروخدا بیا با گلوله مجبورمون کن! اگه اسم این تهدید و اجبار نیست پس چیه⁉️فکر کردید اکثریت مردم به خاطر چی واکسن زدند⁉️ خدا لعنت کنه منافق دروغگو رو در هر اسم و رسمی! خواه روحانی و احمدی نژاد باشد خواه انقلابی نمای ساده لوح یا متظاهر! .
با توجه به رسالت‌های محوله از سوی رهبر معظم انقلاب به حوزه‌های علمیه در پیگیری تحقق تمدن و سبک زندگی اسلامی و نجات جامعه از سبک زندگی ارتجاعی غربی که محصول پهلوی و نظام سلطه بوده است تا رسیدن به اهداف گام دوم انقلاب و تشکیل دولت اسلامی، حوزه‌های علمیه باید با پرهیز از پراکنده کاری، موضوعات ذیل را به طور تخصصی و ویژه دنبال نماید و بنا بگذارد با تشکیل کارگروه‌های تخصصی و برگزاری دوره‌های پژوهشی، آموزشی و ترویجی در سرفصل‌های ذیل فعالیت نماید، بنابراین از همه مخاطبان تقاضا داریم ضمن هم افزایی در موضوعات فوق، با ارسال مطالب مرتبط و پژوهش‌ها و مطالب مفید و همکاری در پروژه‌ها، رسالت جمعی خود را در این مسیر به سرانجام برسانید ان‌شاءالله موضوعات راهبردی: نفی قتلگاه جوانان یعنی فضای مجازی در اشغال دشمن و NSA و bbc و voa نفی کنترل جمعیت و who نفی احتکار زمین و FAO و نفی بانکداری ربوی و wb و fatf نفی کاشت درختان غیر مثمر و FAO نفی طب شیمیایی وابسته نظام سلطه و fda & cdc & who نفی آپارتمان سازی و un-HABITAT نفی سربازی و آموزش إجباری و ۲۰۳۰ و یونیسف و یونسکو نفی حکمرانی با مدل‌های بانک جهانی و صندوق بین‌المللی پول wb و Imf نفی حکومت لیبرال دموکراسی و un نفی حوزه سکولار و سکولارهای حوزوی و تشیع لندنی و mi6 و خلاصه نفی هرگونه ساختارهای فاسد تمدن غربی که به نام نظام کارشناسی، بر فرهنگ و اقتصاد و سیاست کشور سلطه یافته است و در مسیر تبعیت از سازمان‌های جهانی در نظم نوین جهانی پیش می‌رود و ترویج ساختارهای جایگزین آن که عبارتند از: جهاد تبیین و فضای مجازی پاک رشد جمعیت و ازدواج آسان آزادسازی زمین و إحیاء موات پول اسلامی (پول‌طلا یا...) و اقتصاد اسلامی و مقاومتی کاشت درختان مثمر و باغ شهر إحیاء طب ایرانی اسلامی إعطاء زمین ۱۰۰۰متر به هر خانواده و ترویج باغ شهر فرهنگ روحیه جهادی و تکلیف گرایی و توجه به کثرت استعدادها و رفع موانع اشتغال و ازدواج آسان در سن پایین ارایه الگوی حکمرانی اسلامی تبیین حکومت ولائی تحقق حوزه انقلابی ۱۱ مورد اول از باب نهی از منکر و ۱۱ مورد دوم از باب أمر به معروف می‌باشد ‌.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅ ا این روش جالب و همسر خود را رفع کنید ✅❤️🌸 روش ایجاد کردن حس نشاط و خنده .
♨️❗️📣📣📣📣📣📣📣 واکسیناسیون آبله میمون ، یک پاندمی یا یک مراسم مذهبی همجنسگرایی😳🤔 ‼️چند روز پیش تدروس دبیرکل سازمان بهداشت جهانی که خود از همجنس‌بازان و پشتیبان بسیار قوی از این عمل شنیع و بدور از انسانیت است به این بهانه بهداشت جهانی بیماری آبله میمون را بعنوان یک وضعیت اورژانس بهداشتی بین المللی اعلام کرد👇❗️ ‼️جالب آنکه در ادامه ویژگی این بیماری را درصد بسیار زیاد ابتلا در مردان همجنسگرا اعلام کرده و بجای محکوم کردن این نوع نگرش جنسی که موجب گرفتاری برای جامعه بشری شده ، از دنیا میخواهد به حقوق بهداشتی همجنسگراها توجه کنند😳😳😳❗️ ❓به نظر شما نتیجه این اعلامیه در کشوری اسلامی مانند ایران که همجنسگرایی را یک گناه نابخشودنی و خلاف قانون می‌انگارد چیست؟ ‼️قطعا وزارت بهداشت به علت تعهدی که به این سازمان جنایتکار صهیونیستی داده است مجبور است ‼️طبق پروتکل‌های سازمان جهانی بهداشت در جهت مبارزه با بیماری آبله میمونی اقدام به شناسایی افراد همجنسگرا و ارائه خدمات بهداشتی ویژه به آنها(واکسیناسیون) نماید. ‼️در این راستا این اولین بار است که در کشور ما عده‌ای برای رفتارهای خلاف قانون و خلاف شرع خود نه تنها جریمه نمیشوند ‼️ بلکه به رسمیت شناخته شده و به آنها خدمات ویژه ارائه میشود. ‼️ثبت شدن افراد همجنسگرا(بدون مجازات) در یک ارگان رسمی کشور 👇👇👇 ‼️میتواند آغازی بر پیدایش انجمن‌های حمایت از همجنسگرایی در کشوری مانند جمهوری اسلامی ایران باشد. ‼️این تازه شروع ایجاد دوگانه‌های مختلف با سلامت است ‼️ که در ادامه میتواند تمامی خط قرمزهای کشور ما را از بین ببرد. نشر دهید تا برسد بدست نمیدانم ...🤔 .
❣خواص عرقیات❣ 🍶عرق 🌟چاق کننده 🌟نیروبخش 🌟معالج رعشه وناراحتی های عصبی 🌟تصفیه خون 🌟کاهش قند خون 🍶عرق 🌟ضد دل درد 🌟دلپیچه 🌟ضد نفخ 🌟بادشکن 🌟تقویت کننده معده کودکان 🍶عرق 🌟اثر قاطع دررفع بیماریهای پوستی و جلدی 🌟ضد چربی وقند خون 🌟ضد خون ریزی 🌟بازکننده عروق 🌟مدر. 🍶عرق 🌟مفید برای کبد 🌟ضد جوش 🌟ضد خارش 🌟تصفیه کننده خون 🌟کاهنده چربی. 🍶عرق 🌟ضد چربی خون 🌟جهت پایین آوردن کلسترول 🌟ازدیاد شیر مادران 🌟درمان لاغری 🍶عرق 🌟درمان قاطع زخم معده واثنی عشر 🌟ضد سرفه 🌟صفرا بر. 🍶عرق 🌟ضد خارشهای پوستی 🌟صفرا بر- تقویت کبد 🌟نشاط آور 🌟ضد نفخ 🌟اشتها آور. 🍶عرق 🌟خواب آور 🌟مسکن 🌟تقویت قلب 🌟اشتها آور. 🍶عرق 🌟ضد چاقی 🌟تصفیه کننده خون 🌟ضد هیستری وتشنج 🌟افزایش شیر مادران 🌟بادشکن 🌟هضم کننده غذا 🌟کاهنده چربی خون 🍶عرق 🌟ضد نفخ معده 🌟ضد ترشی معده 🌟ضد عفونت 🌟ضد انگل 🌟بادشکن 🌟درمان عوارض بعد از ترک اعتیاد. 🍶عرق 🌟معطر کننده 🌟محرک 🌟بادشکن 🌟مدروقاعده آور 🌟درمان بواسیر ونقرس 🌟ازدیاد شیر مادران . 🍶عرق 🌟ضد عفونت مجاری ادراری 🌟سنگ شکن 🌟مدرقوی 🌟ضد سیاه سرفه. 🍶عرق 🌟مدر قوی 🌟رفع سنگ کلیه ومثانه 🌟کیسه صفرا 🌟تصفیه خون. 🌸 🌟تقویت کننده معده 🌟کمک به هضم غذا 🌟بادشکن 🌟ضد سردی 🌟ضد تهوع واستفراغ . 🍶عرق 🌟تقویت کننده فلب 🌟رفع ناراحتیهای اعصاب 🌟ضد تپش قلب. 🍶عرق 🌟ضد ورم روده ومعده 🌟ضد روماتیسم ونقرس 🌟رفع اختلالات قاعدگی و درد دوران قاعدگی. 🍶عرق 🌟ضد خستگیهای روحی 🌟استفراغ های دوران بارداری 🌟برونشیت وتشنج 🌟ضد قلنج 🌟درمان دل پیچه. 🍶عرق 🌟تقویت کننده مغز واعصاب 🌟نشاط آور 🌟تقویت معده 🍶عرق 🌟درمان تب های شدید 🌟درمان دردهای تناسلی 🌟زردی پوست (یرقان) 🌟تصفیه خون 🍶عرق 🌟تقویت کننده اعصاب 🌟معالج برونشیت وزکام 🌟پایین آورنده تب ونیروبخش 🌟ضد تشنج وصرع درمان بیماریهای عصبی. 🍶عرق 🌟مسکن 🌟ضد سرماخوردگی 🌟مقوی معده 🌟معالج بیماریهای قارچی پوست 🌟ضد ورم 🍶عرق 🔆ضد نفخ 🔆ضد دل درد 🔆کاهش قند خون 🔆ضد عفونی کننده دستگاه گوارش 🔆آرامش بخش 🔆ضد تهوع
قلاده های شیطان . . . . 💉 زمستان1400 کشور قرمز شد بنام یادته آیا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اصلا در همه آزمایشگاه های ایران وجود نداشت پس به چه استنادی کشور رو 🚨 کردن؟؟ دَم عیدی، اجبار و جلوگیری از کاسبی مردم و سفرها و.... ⚠️ الان چطور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ رو دارن؟؟؟؟؟؟؟ بستری های بیمارستان در حال حاضر چند درصدشون واکسن کرونا تزریق کردند؟؟؟؟؟؟ چند دوز؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
◾️آمارهای یکی از کارشناسان ارتش آمریکا در مورد افزایش میزان بعضی از بیماری ها که احتمال مرتبط بودن آن با تزریق واکسن های کووید-۱۹ طی تقریباً یک سال و نیم اخیر وجود دارد: ▪️افزایش ۲۰۰۰ درصدی میوکاردیت ها ▪️افزایش ۳۰۰ تا ۹۰۰ درصدی سرطان ها ▪️افزایش ۵۰۰ درصدی ناباروری (در هر دو جنس) ▪️افزایش ۳۰۰ درصدی سقط ▪️افزایش ۱۰۰۰ درصدی اختلالات نورولوژیک ▪️افزایش ۵۰۰ درصدی اختلالات دمیلینه کننده ▪️افزایش ۶۰۰ درصدی MS ▪️افزایش ۵۰۰ درصدی سندرم گیلن باره ▪️افزایش ۵۰۰ درصدی بیماران HIV مثبت ▪️افزایش ۴۰۰ درصدی آمبولی های ریوی ◾️دبیر کمیته ی امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا: "طبق مصوبه ی ستاد ملی کرونا به تمام دستگاه‌ ها ابلاغ شده است که ارائه ی خدمات از ۱۵ مردادماه در بستر سامانه ی "ایران من"، بر مبنای تزریق دو دوز واکسن به اضافه ی دوز یادآور خواهد بود"! ◾️نمی دانم چه بگویم! فقط با توجه به "غیرشرعی" و "غیرقانونی" بودن مصوبه ی اخیر ستاد مذکور، اگر فقیه یا حقوقدان آزاده ای این متن را می خواند، به داد این ملت مظلوم برسد... ✍ دکتر آرمان ابراهیمی t 🌹. me🌹/Dr_ArmanEbrahimi