eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.3هزار عکس
51.5هزار ویدیو
353 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
. 🔸 روسیه قطعنامه شورای امنیت را وتو کرد 🔹روسیه قطعنامه شورای امنیت که الحاق چهار منطقه از اوکراین به خاک روسیه محکوم شده بود را بلافاصله وتو کرد. چین به این قطعنامه رأی ممتنع داد. .
. ‌درشب، آشوب و...👆👆👆🤔 گزارشی از حضور همه‌جانبه گروه‌های مختلف تروریستی و ضدانقلاب در اغتشاشات اخیر کشور که توسط وزارت اطلاعات دستگیر شدند. .
سلبریتی وطن فروش.....😔 .
. ⁉️مگر خون سلبریتی‌های فاسد و وطن فروش و... از خون آحاد مردم شریف ایران رنگین‌تر است؟! ‼️جایی که کارگران زحمت‌کش و... با درآمدهای ناچیز باید مالیات بدهند چرا سلبریتی‌های آشوبگر و... معاف از مالیات شوند و از سر شکم‌سیری به فکر مخالفت و ایجاد آشوب بیفتند. 📎 📎 نفوذ‼️نفوذ‼️نفوذ‼️نفوذ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ‼️📣📣📣📣📣📣📣 اینجا خیابان‌های سوریه نیست ، بلایی است که تروریست‌ها بر سر شهر زاهدان آورده‌اند میخواهند ایران را سوریه کنند ولی کور خوانده‌اند .
ای کاش سلبریتی‌ها ، فوتبالیست‌ها و هنرمندان و... برای شما حداقل یه استوری بذارن .. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. مسیح علینژاد رسما از جنگ و تحریم علیه ایران حمایت می‌کند و همزمان برای مهسا امینی اشک می‌ریزد. هنرمندان باید در دهان این فرد می‌زدند. دولت سعودی یک روز ۸۱ نفر را گردن زد و حالا رسانه‌اش دلسوز مردم ایران شده است. .
📷 تصویری از طبیعت منطقه "پاپی" لرستان در فصل پاییز .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جمهوری اسلامی رو از زنان سلب کرده!؟ 🔸 محتوای این کلیپ طنز برگرفته از کتاب صعود چهل ساله است. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ⭕️ اخطار قاطع سید مقاومت به مسعود بارزانی رهبر اربیل عراق: 🔴 تو مدیون سردار سلیمانی و مسئولین ایران هستی که بدون آنها، امروز اثری از کردستان عراق نبود 🔴وقتی درخواست کمک کردی و گفتی داعش، کردستان را اشغال و مردم را قتل عام می‌کند و هیچ‌کس هیچ پاسخی به‌شما نداد، سردار سلیمانی و نیروهای مقاومت ایرانی و عده ای از نیروهای حزب الله لبنان، ملت اقلیم کردستان عراق را از دست داعش نجات دادند. 🔴نیروهای حزب الله لبنان که در کنار سردار علیه داعش جنگیدند به من گفتند: وقتی خودمان را به مسعود بارزانی در آن تنگنا رساندیم، مثل بید از ترس به خود می‌لرزید، آن‌وقت تو بجای تشکر و قدردانی، کردستان را مقر جاسوسان اسرائیلی علیه ایران نمودی! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امان نامه شاهین نجفی به سپاهی ها! ارتشی‌ها! کارمندان صداوسیما! این آخرین مهلت شماست:) .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. مناظره شیعه و سنی آیا امامت از اصول دین است یا فروع دین؟؟؟ 👌 اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و....اللهم العن الجبت والطاغوت .
. ♨️تقلیل برخورد، از بسترها به لیدرها 📍در اغتشاشات اخیر گرچه برخورد با لیدرها لازم است اما اصلا کافی نیست! 📍در کشور مدعی آزادی، اولین برخورد تنبیهی، اکانت‌های ترامپ بود نه جمع‌آوری امضاء برای برخورد! 📍تریبون فعال امثال و ادامه‌ی لجن‌پراکنی‌ها، محصول سال‌ها رهاسازی بسترهای خارجی و نداشتن است... ✍محمد جوانی 🧠علوم و جنگ شناختی .
❌عادل طالبی از مخالفان اصلی طرح صیانت هم بود❗️ پیدا کنید پرتقال فروش را❗️ •┈┈••✾••┈┈• 🔊 (فضای مجازی تراز انقلاب اسلامی) 🆔 https://eitaa.com/joinchat/3558408204C9325443efc
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 حمله براندازان بی‌فرهنگ به پلیس لندن بعد از این ماجرا جامعه جهانی باید ۴۰ سال مهار این وحوش توسط ایران رو ایستاده تشویق کنه .
🔴 گفته بودند حکمرانی مجازی، حکمرانی غیر متمرکز و غیرقابل کنترل است. می‌گویند با حرکت به سمت رمز ارزها، حتی مدیریت پول هم از کنترل‌های بین‌المللی خارج می‌شود. ساده‌انگارانه، پول مجازی و رمز ارز را ابزار دور زدن دلار و دور زدن نظام سلطه می‌دانند. 🔴 حال چه شد که یک نفر که معلوم هم نیست چه قدرتی دارد، توانسته همه پلتفرم‌ها را مجبور کند مردم را تحریک کنند و به خیابان بکشانند؟ 🔴 ما را چه شده که به راحتی زندگی مردم را در اختیار پلتفرم‌هایی قرار می‌دهیم که یک نفر ناشناس می‌تواند آنها را مجبور کند؟ 🔴 این است که می‌گوییم، حکمرانی مجازی، اتفاقا کنترل‌پذیرترین حکمرانی است. با این تفاوت که حاکمیتش دیگر با ما نخواهد بود. 🔴 در این حکمرانی، نوچه‌های بیل‌گیتس و ایلان ماسک و زاکربرگ که اتفاقا خود این آدم‌ها نوچه لابی‌های سرمایه‌داری هستند بر مقدرات ما حاکمیت می‌کنند. و طبق معمول، خودعالم پنداران حاکم بر فضای پولی و فضای مجازی کشور، این تذکر را هم گوش نخواهند کرد. تا زمانی که میلیون‌ها ایرانی متضرر شود. آن‌گاه همین افراد طلبکارانه خواهند گفت، میخواستید مراقب اموالتان باشید. ☘کانال تحلیل های اقتصادی دکترحمیدرضا مقصودی @hamidrezamaghsoodi
💠 در وضعیتی هستیم که باید بین نسل قبل از خودمان (مسئولان) و نسل بعد از خودمان ( نوجوانان و جوانان) میانجی‌گری کرده و مفاهمه برقرار کنیم تا شرایط کشور اصلاح شود. گره امروز کشور به دست ما باز می‌شود؛ چون نسل قبل، اتوپیای سایبرنتیک دشمن را نمی‌شناسد و نسل بعد از چشم‌انداز و اهداف غایی اطلاع و شناخت چندانی ندارد. 🌐 عموماً ما هستیم که هم اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی را می‌شناسیم و هم بر مبانی و روش‌های تسلط و اشراف داریم. ✍️ مهندس شکوهیان‌راد @SHRChannel 🌐 لینک: https://eitaa.com/joinchat/2793996420C418ac5a508
1.07M
💢 پرسش چهارم سلام علیکم با وجود تمام خطرات و ضرر و زیان‌های پیام رسانهای خارجی چرا تعدادی از انقلابیون، مخصوصا برخی افراد صاحب رسانه بشدت از فضای مجازی خارجی دفاع و نسبت به قطع این پیام رسانها بسیار منتقد هستند؟ .
1.41M
💢 پرسش ششم استاد، اینترنت ملی رو هم توضیح بدید و آیا ما میتونیم پیامرسانی ایرانی در سطح جهانی داشته باشیم؟ -------------------- 💠 گروه مباحثات سایبرنتیک و فضای سایبر 🌐 https://eitaa.com/joinchat/2112159898Ca4354c3962 💠 کانال گزیده‌ی مطالب 🌐https://eitaa.com/joinchat/2744975515Ce0b5e5ebfd
130.2K
لطفاً این هشدار کوتاه رو گوش کنید! 🆔@CoronaDeception .
mahsaamini.mp3
15.1M
📢 بشنوید 🔶🔹 پیشنهاد ویژه❗️ تحلیل‌ها و توضیحات بسیار دقیق، به هنگام و کاربردی استاد عباسی ولدی در مورد ماجرای مرحوم مهسا امینی و حواشی آن: 1⃣ اصول دشمن‌شناسی 2⃣ علائم حمله‌ی تمام عیار دشمن 3⃣ هنگام حمله‌ی رسانه‌ای و شناختی دشمن چه کنیم؟ 4⃣ چرا ایران محور حملات دشمن است؟ 5⃣ ایران چگونه نظم جهان را به‌هم زده و نسخه‌ی مقاومت را ارائه کرده؟ 6⃣ در ماجرای اخیر، ما باید چه کنیم؟ 🔴 در گروه‌ها و کانال‌ها و سایر پیام‌رسان‌‌ها منتشر کنید. ✍️ مهندس شکوهیان‌راد @SHRChannel .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬کابوس / آیا زمان بیداری نیامده است؟ 💢 راز ارتباط مستقیم ۲۰۳۰ با چیست؟ 🔺یکی از اهداف سند ۲۰۳۰، عملیاتی شدن جامعه ی بدون پول نقد است. ❌رمزریال، پروژه شومی است که از دوره حسن روحانی و ریاست عبدالناصر همتی بر بانک مرکزی آغاز شده و اکنون در زمان صالح آبادی در حال عملیاتی شدن است... ⁉️ارتباط صندوق بین المللی پول، این نهاد صهیونیستی با رمزریال در جمهوری اسلامی ایران چیست؟ ‼️بستر رمز ریال، نرم‌افزار هایپرلجر فابریک است، که برخاسته از بنیاد IBM است، توسعه این نرم‌افزار بر عهده ی آمریکا و اسرائیل است. ⁉️بانک مرکزی با کدام منطق، در حال رفتن به زیر سلطه ی سامانه ی آمریکایی-اسراییلی است؟ 🆔@CoronaDeception .
4_5859283973926030670.pdf
1.1M
🔴 تقابل جریان فاسد و ضددین مافیای پزشکی با شرع اسلام و قانون کشور، آن هم به‌نام علم! لطفاً ابتدا، مطلب ذیل را مطالعه کنید که مربوط به حدود دو ماه قبل است: 🌐 https://eitaa.com/SHRChannel/716 حال در ادامه، به نامه‌ی فوق که از سوی انجمن روانپزشکان ایران، خطاب به رئیس‌جمهور نوشته شده، رجوع و متن آن را مطالعه کنید. 💢 از متن تعجب نکنید! این یک متن کاملا علمی است که ادعا می‌کند ۴۴ سال حجاب اجباری باعث تضعیف سلامت روانی - اجتماعی زنان کشور و هتک حرمت آنها شده است! البته همانقدر علمی که پروتکل‌های کرونایی قابل دفاع هستند! ⬅️ و حتی نمی‌دانند که قانون حجاب، در سال ۶۲ مصوب شده، نه ۵۷❗️ اما اینان که خود را از خدا بالاتر پنداشته‌اند، تشخیص دادند: - حکم قطع انگشت سارق - نماز برای مفاصل - حجاب برای سلامت روانی جامعه زیان‌بار است. فقط عجیب نیست که هنوز نفهمیدند سیگار، توتون و تنباکو برای سلامت انسان مضر بوده و باعث سرطان و مرگ می‌شود که همچنان به آنها نشان سیب !! می‌دهند⁉️ 🔶🔹 مستندات صحبت‌های ما هنوز موجود است که چندبار در ایام کرونا، خطر کمیته‌ی علمی قانون‌گریز و بی‌سواد ستاد کرونا را گوشزد کردیم و گفتیم اینها جاپای خود را برای دخالت‌های حاکمیتی پساکرونا، آن هم به‌نام علم و دانش! باز می‌کنند. ✴️ حال امروز برداشت می‌کنند، ثمر آنچه در دو سال گذشته کاشته‌اند. ❌ صراحتا دستورات شرع را غیر علمی و مضر معرفی می‌کنند❗️ ⭕️ مطمئن باشید این کودتا و براندازی که مافیای پزشکی آغاز کرده، ادامه دارد اگر دلسوزان و مسئولان نظام و دین، ممانعت نکنند. ✍️ مهندس شکوهیان‌راد @SHRChannel
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺جورجیا ملونی، نخست وزیر جدید و ضد گلوبالیسم ایتالیا توضیح داد که چرا گلوبالیست‌ها می‌خواهند هویت خانوادگی، دینی و ملی مردم را از بین ببرند. 🔸ترجمه و زیرنویس ویدیو: مرتضی ✔️پ.ن: این صحبت‌های ملونی، در سال 2019 و قبل از نخست وزیری ایراد شده‌اند (و ویدیوی کامل صحبت‌های، وی از یوتیوب حذف شده است). فارغ از این که آیا خانم نخست وزیر، صادقانه سخن می‌گوید یا نقش بازی می‌کند و او هم جزو همان دار و دستهء الیت حاکم بر دنیاست، در اینجا، حرف‌های درستی می‌زند. نکته آن است که پس از انتخاب ملونی، اکثر رسانه‌ها با حمله به وی، او را یک فاشیست راست‌گرای افراطی و موسلینی دوم ایتالیا خواندند.... 🆔@CoronaDeception .