6.34M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 ببینید | «شبیخون فرهنگی»
🔹شهید حاج قاسم سلیمانی: این کلمه "شبیخون فرهنگی" مثل یک "داد" است، "فریاد" است...
#لبیک_یا_خامنه_ای
ال̲ل̲ہ̲م̲ ع̲ج̲ل̲ ل̲ۆ̲ل̲ي̲ك̲ ال̲ف̲ر̲ج̲
@jahad_tabeein
هر سال فاطمیه ده شب روضه داشت.💔 بیشتر کارها با خودش بود، از جارو کشیدن تا چای دادن به منبری و روضه خوان.. سفارش میکرد شب اول و آخر روضه حضرت عباس (ع) باشد. مداح رسیده بود به اوج روضه.. به جایی که امام حسین(ع) آمده بود بالای سر حضرت عباس.. بدن پر از تیر ، بدون دست و فرق شکاف خورده برادر را دیده بود. با سوز میخواند...*
*تا اینکه گفت: وقتی ابیعبدالله برگشت خیمه ، اولین کسی که اومد جلو سکینه خاتون بود. گفت:《بابا این عمی العباس..》ناله حاجی بلند شد !《آقا تو رو خدا دیگه نخون》دل نازک روضه بود.. بی تاب میشد و بلند بلند گریه میکرد. خیلی وقت ها کار به جایی میرسید که بچه ها بلند میشدند و میکروفن را از مداح میگرفتند.. میترسیدند حاجی از دست برود با ناله ها و هق هقی که میکرد ..🕊🕊
شبتون شهدایی
https://eitaa.com/jahad_tabeein
🌹در هر شرایطی #نماز_اول_وقت ادا میشد.
🔹 بدون این كه كلمهای تذكر بدهد، سر #اذان كه میشد، آستینها را بالا میزد.
◇ هركس پیشش بود فرقی نداشت.
تا صدای تكبیر می آمد، آستینهایش بالا میرفت.
یك عذرخواهی كوچك میكرد و میرفت نمازش را میخواند...
📚شهید علم، ج۱، ص۶۱
#نماز_سفارش_یاران_آسمانی
#شهید_دکتر_مجید_شهریاری🌷
#شهید_ترور
#نماز_اول_وقت
https://eitaa.com/jahad_tabeein
280391_816.m4a
2.94M
📖السَّلامُ عَلَیْکِ یَا مُمْتَحَنَةُ امْتَحَنَکِ الَّذِی خَلَقَکِ فَوَجَدَکِ لِمَا امْتَحَنَکِ صَابِرَةً
🏴 #ویژه ایام فاطمیه
🎙 #حسین_طاهری
📝سلام ای مادر
#فاطمیه
#مدیون_شهداییم
https://eitaa.com/jahad_tabeein
🗞 صبح صادق شماره 1122 منتشر شد
📃 جدیدترین نسخه صبح صادق همراه با پرونده ویژه با نام «خانهملت»؛ نگاهی به عملکرد دوره یازدهم مجلس را همینجا بخوانید.
#جهاد تبیین
# ثامن
# معاونت سياسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک
هدایت شده از کانال حوزه مقاومت بسیج شهید مدنی شهرستان اندیمشک
1122.pdf
2.36M
🗞 صبح صادق شماره 1122 منتشر شد
📃 جدیدترین نسخه صبح صادق همراه با پرونده ویژه با نام «خانه ملت»؛ نگاهی به عملکرد دوره یازدهم مجلس را همینجا بخوانید.
#جهادتبیین
#ثامن
#معاونت سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک
هدایت شده از کانال حوزه مقاومت بسیج شهید مدنی شهرستان اندیمشک
1_8467197040.pdf
2.06M
🖼 نسخه #تابلو_اعلانات | شماره جدید نشریه خط حزب الله ۴۲۳
#جهاد تبیین
# ثامن
# معاونت سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❤️شعار یکی از جوانان و واکنش رهبر معظم انقلاب در حاشیه برگزاری مراسم عزاداری فاطمیه امسال در بیت رهبری
🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴گردانهای قسام به انتشار تصاویری از تونل های تازه کشف شده توسط رژیم صهیونیستی نوشتند: دیر رسید، کار انجام شد!
♦️گردانهای قسام تلویحا اعلام کردند این تونل ها مربوط به عملیات طوفان الاقصی بوده و دیگر کارآیی برای آنان ندارد.
🇮🇷 🇵🇸
🖇 #گراپلاس
🔻بریده باد...
یادداشتی برای این ایام " شهادت حضرت زهرا (س) "
🔸سالهای سال است که در ایام فاطمیه اول و دوم عموم دوستداران و محبین حضرت زهرا(س)، پای منبر واعظان و خطیبان و مینشینند و با روضه و ذکر مصائب اهل بیت توسط مادحین آل الله، بر رنج هاو ظلم هایی که بر دختر رسول الله(ص) صورت گرفت می گریند و بر سر و سینه می زنند.
🔹واقعیت آن است که متاسفانه از فاطمهای که برخی تریبون داران محافل مذهبی معرفی می کنند تا فاطمهای که پیامبر اکرم و امیر المؤمنین در ثنایش سخنها گفتهاند فاصله زیاد است. بلاشک فاطمه، فاطمه است اما این فاطمهای که غالباً این روزها از آن می شنویم فاطمه نیست. فاطمهای که خلاصه شود در گزاره هایی چون: دَر، دیوار، کوچه، مسمار، آتش، هیزم و در پایان هم احساس ترحمی و.. همه فاطمه نیست. فاطمهای که اهل قعود است و نه قیام. اشکال آن است که از پشت در رفتن بگوییم اما از چرایی آن نگوییم.
اگر شهید مطهری در قید حیات بود احتمالا در مقابل این قرائت تخدیری از فاطمه زهرا (س) بعد از نگاشتن کتاب حماسه حسینی به فکر نگارش کتاب حماسه فاطمی می افتاد.
🔸منبرها و مرثیههایی که از همه چیز میگویند اما از خطبه انقلابی، صریح و بدون لکنت فاطمه در منکوب کردن برخی اعاظم، علما، انصار و مهاجرین چیزی نمیگویند. از «الجارثم الدار» فاطمه که بیانگر مسئولیتاجتماعی و لزوم کنشگریهای اجتماعی میباشد سخنی گفته نمیشود، از خانمی که تک تک به در خانه انصار و مهاجرین رفت و از اصلح بودن علی گفت و اندکی در بیان حق مصلحت سنجی نکرد و حاضر نشد مصداق روایت «الساکت اخو الراضی» شود حرفی زده نمی شود، از بانویی که سیلی خورد و هزینه داد تا امر به معروف و نهی از منکر را تا ابد الدهر به یادمان بیاندازد سخنی به میان نمی آورند.
🔹حضرت زهرا (س) اگر هم میگریست برای بیعدالتی و فسادی که در آینده بر جامعهاسلامی حاکم میشد میگریست، نه چون شوهرش به خلافت نرسیده است. حتی گریه او هم توأم با دغدغه و مسئولیتشناسی سیاسی و اجتماعی است. او انحراف انقلاب نبوی را میدید. او اشرافیت خواص و شکمبارگی ستمکاران را میدید. او زراَندوزی و تکاثر مدعیان دینداری و مقدسمآبان عافیتطلب را میدید و میگریست.
🔸فاطمه تخدیری برخی محافل مذهبی ما همان فاطمهای است که آیتالله خامنهای سالها قبل از پیروزی انقلاباسلامی در مسجد امام حسنمجتبی مشهد فرمود بریده باد زبانی که اینگونه این بانوی مجاهد را معرفی کند. بخوانید: «بعد از رحلت پیغمبر، [یک] زن جانش را فدا میکند برای این که حکومت به نااهل نرسد. اگر فاطمه زهرا، زن امیرالمومنین هم نبود قضیه همین بود. از شوهرش دفاع نمیکرد از زمامدار به حق دفاع میکرد. نمیگوید من حالا باردارم، بمانم چند روز دیگر آتششان فروکش کند، نه. لطفش در این همین است که در شدیدترین موقعیتها، بزرگترین وظیفهها انجام بگیرد و شدیدترین لطمهها بر جسم و جان وارد بیاید.
🔹مردان و ریش سفیدان و قدرتمندان مهاجر و انصار زیر بار رفتند، بعضی فریب خوردند، بعضی کوتاهی کردند، این زن نه فریب میخورد، نه تنبلی میکند، نه حاضر است به هیچ قیمتی رضایت بدهد. این است که زدند. بعد از آنی که زدند بیهوش شد، وقتی که به هوش آمد دید مثل اینکه قضیه در شرف انجام است. نگفت مریضم.
به مسجد رفتن، به گریه بسنده نکردن. بریده باد زبانی که شأن زهرا را از خطبهخوانی به نوحهسرایی تبدیل میکند. اگر خطبه زهرا را نگفتید، گریه زهرا هم معنی پیدا نمیکند. اگر نفهمیدیم که زهرا آنجا چگونه سخن گفته است، نمیفهمیم که گریه او به چه معناست.
🔸باز به همین هم اکتفا نمیکند. به گفتهای چهل شب، مرتب درِ خانه این مرد، در خانه آن آدم معروف، در خانهی
آن چهره سرشناس میرود. آن زنی که به آن صورت سقط جنین کرده، آن زنی که ضربت دیده، آن زنی که آسیب خورده است. این کارها همه یکسره مبارزه ممتد است، مبارزهای از چند نوع با چند جلوه، مبارزه مثبت، مبارزه با جسم، مبارزه با زبان، مبارزه با تلاشهای پنهانی و نیمه شبانه، مبارزه با سخن گفتن با زنان. مصاحبه فاطمه زهرا با زنان انصار عجیب است. پر از مطالب اجتماعی، سرشار.[و] آخرش هم مبارزه منفی، در شب دفن شدن.»
🔹وقتی از فاطمه معترض، انقلابی، فریادگر و غیر محافظهکاری که نسبت به ارتجاع گفتمانی و بازگشت به ارزشهای جاهلی قبل از انقلابنبوی و تنآسایی و تنپروری و راحت طلبی و خوگرفتن به وضع موجود و سر سفره انقلاب نبوی نشستن خواص هشدار میدهد، سخنی به میان نیاوریم، دیگران از فاطمهای ساکت، مظلوم و مهجوری که در شب و در میان تاریکی تشییع و تدفین شده روایتگری می کنند. روايت و قرائتی که در آن معنویت تهی از عدالت و عبادت تهی از مسئولیت است؛ قرائتی تخدیری که خروجی آن چیزی جز انفعال و محافظه کاری و ارتجاع و درجازدگی هویتی نخواهد بود.
🖋 علی ریاحی پور