eitaa logo
جهاد تبیین
19هزار دنبال‌کننده
13.7هزار عکس
6.5هزار ویدیو
327 فایل
جهاد تبیین *مطالبه گری* آرمانهای امام خمینی ره ، انقلاب شهداء عزیزمان ، منویات رهبر عزیزمان و ارائه تحلیل های روز سیاسی ، فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی و بین المللی بمنظور روشنگری و بصیرت افزایی
مشاهده در ایتا
دانلود
جهاد تبیین
⭕️ بزرگ شده هلند با دیدن قتلگاه امام، جان داد [ از هلند تا کربلا....... ] 🔹️ جوانی که سال قبل در
⭕️ انشالله امسال زیارت اربعین روزی همه عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام شود @jahadetabeen8
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حبس شدن داخل آسانسور 🔻با توجه به افزایش مصرف برق و احتمال قطعی برق، وقتی برق آسانسور رفت اصلا استرس نداشته باش. ✅ با این روش بیا بیرون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دیگه چی میخواهی؟ ثواب عجیب کمک به زوار ابا عبدالله الحسین علیه السلام ‌‌‎ 🚶‍♂زوار پاکستانی و افغانستانی در راه رفتن به زیارت از کشور ما عبور می کنند. 💠خدمات رسانی به عاشقان امام حسین را قدر بدانیم
هدایت شده از صبحانه ای با شهدا
⭕️ همراه و در کنار دولت چهاردهم در کانال شهدا محکم قدم برداریم... 🔹️ اینجا سلیمانیه عراق در مرداد ماه ۱۳۶۶ است که عده ای از رزمنده ها تا پای جان ایستادند تا کانال حفظ شود و بچه ها قیچی نشوند. ◇ حالا رزمنده ها نفوذ کرده و کانال را از بعثی ها و منافقین پس گرفته اند و رفقای خود را دیدند که تا پای جان مقاومت کردند و آگاهانه شهادت آغوش گشوده اند . ◇ بعد از این تصویر دلاورمردان ایران در عملیات نصر ۷ موفق شدند ارتفاعات مهم «دوپازا» و انسداد معبر ضدانقلاب درغرب کشور را تصرف و با رسیدن به اولین قله از بلندی های «بلفت» جاده آسفالت «سردشت- قلعه دیزه» ، پاسگاه مرزی بلفت را در دست خود بگیرند. 🔸️ حالا که از امروز آقای دکتر پزشکیان و دولت جدید سکان هدایت کشور را عهده‌دار خواهند شد ، همه مردمان این سرزمین وظیفه داریم با تأسی از خون پاک شهیدان دست به دست هم داده تا برای آبادانی و سربلندی ایران اسلامی کشور قدم برداریم.امروز باید یادآور شویم که اگر این کانال ها فراموش نگردد ، مسئولین و مردم دیگر سراغ کانال‌های دیگر نمی روند. 🔻 به امید آبادانی و سربلندی کشور عزیزمان ایران ، انشالله مدد و عنایت شهدا بدرقه راه دولت چهاردهم در این مسیر باشد. 🙏 الهی آمین 🔹️ صبحانه ای با شهدا @sobhaneh_ba_shohada 🔺️ کانال ما را از طریق لینک زیر دنبال و به دوستان خود معرفی کنید: https://eitaa.com/joinchat/3191341256C69ef75b671
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
سوره مبارکه نوشته استاد انصاریان - منبع: پایگاه (https://erfan.ir)
077-nesa-fa-ansarian.mp3
5.27M
سوره مبارکه منبع: پایگاه قرآن ایران صدا - ترجمه استاد حسین انصاریان
سوره مبارکه از کتاب تفسیر یک جلدی مبین
077-nesa-ta-1.mp3
5.11M
سوره مبارکه بخش اول مفسر: استاد قرائتی
077-nesa-ta-2.mp3
6.18M
سوره مبارکه بخش دوم مفسر: استاد قرائتی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از صبحانه ای با شهدا
⭕️ روایتی از سردار شهید غلامی درباره تفحص شهدایی که دنبالش بودند 🔹️ سردار شهید علیرضا غلامی در روایتی از تفحص شهدا می گوید: دوستان تماس گرفتند و گفتند دنبال چند شهید می گشتند که نشانی تقریبی محـل شهـادتشان را داشتند. چنـد بـار به آنجـا رفته بودند؛ اما دست خـالی برگشته بودند. ◇ به من گفتند: «شما هم باما بیا؛ شاید قدمت خیر باشد.» 🔸️ منطـقه کاملاً رملی بود؛ کمی گشتیم امـا چیزی پیدا نکردیم. ◇ باد ملایمی می وزید؛ کم کم وزش باد شدت گرفت؛ خودمان را به درختی که نزدیکمان بود رساندیم تا در امـان باشیم. 🔹 وزش بـاد که کم شد بلند شدیم و به اطـراف نگاه کردیم؛ چیزی که پیش از وزش باد، زیر رمل ها مدفـون بود نظـرمان را به خـود جلب کرد. ◇ به طرفش دویدیم ، پیکـر مطهـر همان شهـدایی بـود کــه در جسـتجوی شـان بـودیـم. 🎙 راوی: شهید علیرضا غلامی مسئول تفحص لشکر امام حسین (ع) 📚 کتـاب تفحـص / محمد احـمدیان 🔻 سردار شهید علیرضا غلامی در سال 1343 در شهر مهاباد از توابع شهرستان اردستان متولد شدند. ◇ این شهید بزرگوار به عنوان فرمانده گروه تفحص لشکر14 امام حسین(ع) نیروی زمینی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در ۲۸ خرداد ۱۳۷۶ در محل کربلای فکه در حین تفحص شهدای ۸ سال دفاع مقدس به فیض عظمای شهادت نائل و به یاران شهیدش پیوست. 🔹️ صبحانه ای با شهدا @sobhaneh_ba_shohada 🔺️ کانال ما را از طریق لینک زیر دنبال و به دوستان خود معرفی کنید: https://eitaa.com/joinchat/3191341256C69ef75b671
🌷🌷مبحث ۱۵۰۰ مرداد ۱۴۰۳ شمسی با نام خدای اندیشه آفرین و عرض سلام محضر دوستان شریف قرآنی ام💐 قواعد کشف معارف قرآن 💐 ۱. چند معنا در یک آیه وَمَا قَدَرُوا اللَّهَ حَقَّ قَدْرِهِ إِذْ قَالُوا مَا أَنزَلَ اللَّهُ عَلَىٰ بَشَرٍ مِّن شَيْءٍ قُلْ مَنْ أَنزَلَ الْكِتَابَ الَّذِي جَاءَ بِهِ مُوسَىٰ نُورًا وَهُدًى لِّلنَّاسِ تَجْعَلُونَهُ قَرَاطِيسَ تُبْدُونَهَا وَتُخْفُونَ كَثِيرًا وَعُلِّمْتُم مَّا لَمْ تَعْلَمُوا أَنتُمْ وَلَا آبَاؤُكُمْ قُلِ اللَّهُ ثُمَّ ذَرْهُمْ فِي خَوْضِهِمْ يَلْعَبُونَ [ ﻳﻬﻮﺩﻳﺎﻥ ﺑﺮ ﺿﺪ ﭘﻴﺎﻣﺒﺮ ﺍﺳﻠﺎم ﺑﻪ ﺳﻔﺴﻄﻪ ﮔﺮی ﭘﺮﺩﺍﺧﺘﻨﺪ ﭼﻮﻥ: ] ﺁﻧﺎﻥ ﺧﺪﺍ ﺭﺍ ﺁﻥ ﮔﻮﻧﻪ ﻛﻪ ﺳﺰﺍﻭﺍﺭ ﺍﻭﺳﺖ ﻧﺸﻨﺎﺧﺘﻨﺪ ، ﭼﺮﺍ ﻛﻪ ﮔﻔﺘﻨﺪ : ﺧﺪﺍ ﺑﺮ ﻫﻴﭻ ﺑﺸﺮی ﭼﻴﺰی ﻧﺎﺯﻝ ﻧﻜﺮﺩﻩ . ﺑﮕﻮ : ﻛﺘﺎﺑﻲ ﺭﺍ ﻛﻪ ﻣﻮسی ﺁﻭﺭﺩﻩ ﭼﻪ کسی ﻧﺎﺯﻝ ﻛﺮﺩﻩ ؟ ﻛﺘﺎبی ﻛﻪ ﺑﺮﺍی ﻣﺮﺩمْ ﻧﻮﺭ [ ﻭ ﺭﻭﺷﻨﮕﺮ ﺣﻘﺎﻳﻖ ] ﻭ [ ﺳﺮﺗﺎﺳﺮ ] ﻫﺪﺍﻳﺖ ﺍﺳﺖ ، ﺷﻤﺎ ﺁﻥ ﺭﺍ ﺩﺭ ﻃﻮﻣﺎﺭﻫﺎی ﭘﺮﺍﻛﻨﺪﻩ ﻗﺮﺍﺭ ﻣﻰﺩﻫﻴﺪ ، بخشی ﺍﺯ ﺁﻥ ﺭﺍ [ ﻛﻪ ﺩﻟﺨﻮﺍﻩ ﺷﻤﺎﺳﺖ ﺑﺮﺍی ﻣﺮﺩم ] ﺁﺷﻜﺎﺭ ﻣﻰ ﻛﻨﻴﺪ ﻭ ﺑﺴﻴﺎﺭی ﺍﺯ ﺁﻥ ﺭﺍ [ ﻛﻪ ﮔﻮﺍﻩ ﻧﺒﻮّﺕ ﭘﻴﺎﻣﺒﺮ ﺍﺳﻠﺎم ﺍﺳﺖ ] ﭘﻨﻬﺎﻥ ﻣﻰﺩﺍﺭﻳﺪ ﻭ ﺣﺎﻝ ﺁﻧﻜﻪ ﺣﻘﺎیقی ﻛﻪ ﻧﻪ ﺷﻤﺎ ﻣﻰ ﺩﺍﻧﺴﺘﻴﺪ ﻭ ﻧﻪ ﭘﺪﺭﺍﻧﺘﺎﻥ [ ﺑﻪ ﻭﺳﻴﻠﻪ ﺗﻮﺭﺍﺕ ] ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﺁﻣﻮﺧﺘﻪ ﺷﺪ . ( ای پیامبر در پاسخشان)ﺑﮕﻮ : ﺧﺪﺍ ، ﺳﭙﺲ ﺁﻧﺎﻥ ﺭﺍ ﺭﻫﺎ ﻛﻦ ﺗﺎ ﺩﺭ ﺑﺎﻃﻞ ﮔﻮیی ﻭ ﺧﺮﺍﻓﺎﺗﺸﺎﻥ ﺑﺎﺯی ﻛﻨﻨﺪ . (انعام ٩١) شرح: فراز آخر آیه چنین است: قل الله ثم ذرهم فی خوضهم یلعبون که در این فراز چهار معنا وجود دارد ۱. قل الله: بگو خدا ( نازل فرموده قرآن را ۲. قل الله ثم ذرهم بگو خدا و ایشان را واگذار ( ذره به حساب بیاور ، چون گرد و غبار به بادشان بده ، مثل کشاورزی که گندم و یا جو را به بالا پرتاب میکند تا خاک و خاشاکش بوسیله باد دور انداخته شود! زیرا ادعای مکذبین قرآن باد هواست ۳. قل الله ثم ذرهم فی خوضهم بگو خدا و ایشان ( کافران را) در باطل و خرافاتشان واگذار ۴. قل الله ثم ذرهم فی خوضهم یلعبون بگو خدا و ایشان را ( حق پوشان را) در باطل و خرافاتشان در حالتی که ملعبه و بازی میکنند، واگذار 💐۲. هرگاه دو داستان در قسمتی از جمله ها با یکدیگر مشترک باشند، باید پذیرفت که : هر دو بازگشت به یک مبدٱ میکنند! مانند: در سوره مبارکه انعام در انتهای آیات ۱۵۳،۱۵۲،۱۵۱ سه جمله وجود دارد که کاملا به یکدیگر شبیه هستند. در آیه ۱۵۱ این جمله است: «ذلکم وصاکم به لعلکم تعقلون». در آیه ۱۵۲ آمده: «ذلکم وصاکم به لعلکم تذکرون» و آیه ۱۵۳ نیز چنین است: «ذلکم وصاکم به لعلکم تتقون». این سه آیه فقط در کلمه پایانی با یکدیگر متفاوت اند و آن کلمه های :«تعقلون»، «تتقون» و «تذکرون» است. اگر به معنای این سه آیه دقت کنیم، می بینیم ارتباطی معنوی، معقول و منطقی بین این سه آیه برقرار است: آیه اول از تعقل سخن به میان می آورد «لعلکم تعقلون». آیه دوم از تذکر و یادآوری سخن می گوید:«لعلکم تذکرون» و آیه سوم درباره تقواست: «لعلکم تتقون». این سه آیه، سه مرحله از مراحل رشد انسان را بیان می کنند: مرحله اول تعقل است که انسان باید ذهن و فکر خود را به کار بیندازد و در حقایق عالم هستی اندیشه کند. مرحله دوم مرحله تذکر است، یعنی بعد از این که به واقعیت هایی دست پیدا کرد، این واقعیت ها را برای خود بازگو کند، به یاد خود آورد و به خود تلقین کند مرحله سوم، که نتیجه این دو مرحله است، رسیدن به آن دو صفت عالی و نورانی تقواست. 💐لذا می بینیم که با توجه به معنای این سه آیه ارتباط بسیار روشنی بین آن ها وجود دارد که: یک حقیت پیوسته در انسان مسلمان معتقد اخلاقمدار متشرع را معرفی میکند باشد که یمن اراده ما و عنایت پرورگار، چنین باشیم. 🤲 🌷سیروس کامران ماوردیانی🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌺 حرکت زوار اربعین امام حسین علیه‌السلام از کشمیر، کوه‌های پاکستان، افغانستان و اقصی نقاط جهان... 🍃زیارت حسین(ع) معادل با 100 حج و عمره مقبول امام صادق(ع): «زِیَارَةُ الْحُسَیْنِ ع تَعْدِلُ مِائَةَ حِجَّةٍ مَبْرُورَةٍ وَ مِائَةَ عُمْرَةٍ مُتَقَبَّلَةٍ.» (الإرشاد، ج‏2 ص 134 ) زیارت حسین(ع) معادل صد حج پاکیزه (از گناهان) و صد عمره مقبول است. التماس دعا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حبس شدن داخل آسانسور 🔻با توجه به افزایش مصرف برق و احتمال قطعی برق، وقتی برق آسانسور رفت اصلا استرس نداشته باش. ✅ با این روش بیا بیرون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پاداش قهرمان زمان شاه ⭕️ چون دست شاه رو نبوسید برای همیشه از کشتی گرفتن محروم شد! ⭕️ قابل توجه اونایی که فکر میکنن زمان شاه آزادی بوده.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌رئیس دزدا شده رئیس پلیس! بمب اتم زندان های مخوف یتیم کردن کودکان 🎙رحیم‌پور ازغدی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
سوره مبارکه نوشته استاد انصاریان - منبع: پایگاه (https://erfan.ir)
078-nesa-fa-ansarian.mp3
4.93M
سوره مبارکه منبع: پایگاه قرآن ایران صدا - ترجمه استاد حسین انصاریان
سوره مبارکه از کتاب تفسیر یک جلدی مبین