eitaa logo
موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای
15.2هزار دنبال‌کننده
27.6هزار عکس
28.6هزار ویدیو
247 فایل
۴رکن جهادتبیین از بیانات مقام معظم رهبری: -فریضه -قطعی -فوری -عینی آیدی ادمین ارشد و تبلیغات👇 @f_aaha لینک‌کانال 📖 مؤسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei زیر نظر استاد #امیرعلی_حیدرِ_امیری آیدی جهت تبلیغات👇 @ahmaddalvand1
مشاهده در ایتا
دانلود
🔸پلیس فتا: در تعطیلات لینکی را باز نکنید 🔹کلاهبرداران در ایام تعطیل، لینک‌های آلوده بسیاری را برای مردم ارسال می‌کنند که لازم است مردم با آگاهی بر روی هیچ لینکی کلیک نکنند. 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این کلیپ بدون کلام را حتما ببینید حقیقت آنچه امروز برسرخودمان می آوریم... 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
هدایت شده از اخبار محور مقاومت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣 با گروهک تروریستی موسوم به ارتش مردمی بیشتر آشنا شوید 🔺️گروهک تروریستی موسوم به «ارتش مردمی» به سرکردگی «شاهین لو» (شاهین زحمتکش) خواننده و رپر گروهک TMBAX ساکن هلند بوده که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی نسبت به سازماندهی عناصر و هسته‌های تروریستی در داخل کشور طراحی شد. سیامک تدین طهماسبی نیز که همچون شاهین‌لو در هلند ساکن است، از رابطان اصلی این گروهک و از طراحان اصلی اقدامات تروریستی است. 🔺️اقدامات خرابکارانه این گروهک در داخل کشور اعم از آتش زدن بنر و دیوار نویسی بوده و این اقدامات تنها مقدمه‌ای برای ابلاغ ماموریت‌های تروریستی و خونباری از جمله کار گذاشتن بمب و انفجار در اماکنی چون پمپ بنزین، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، دکل‌های انتقال برق، شبکه‌های گازرسانی و ادارات دولتی و ... بود که سرشبکه‌های این گروهک برای مخاطبان خود طراحی کرده بودند. 🔺️اقلام انفجاری همچون بمب‌های ساچمه‌ای C4 در انواع پرتابی و چاشنی ریموت‌دار ساخته شده و توسط اعضای این گروهک تروریستی تحویل عاملین می‌شده است. 🔺️سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات با رصد لحظه به لحظه تحرکات اعضای این گروهک در زمان مناسب ضربه نهایی را وارد و عوامل تروریستی در چندین استان کشور دستگیر کردند. 🔺️حجم اقلام کشف شده از این شبکه تروریستی به اندازه‌ای بوده که در صورت اجرای موفقیت آمیز تنها یک عملیات از سوی عوامل این گروهک، تلفات جانی و خسارات غیرقابل تصوری بر مردم وارد می‌آورد. 🌐اخبار محور مقاومت @mehvarmo
🔹برگی از تاریخ اسلام محاصره و اخراج یهود بنی قینقاع به دنبال این جریانات عمل ناهنجاری از آنها سر زد که پیغمبر خدا تصمیم گرفت کار یهود مزبور را یکسره کند و خیال خود و مسلمانان را از این دشمن خطرناک داخلی - که به گفته یکی از نویسندگان به صورت ستون پنجمی برای قریش در برخوردهای آینده در آمده بودند و از پشت به اسلام خنجر می زدند - آسوده سازد. ماجرا از اینجا شروع شد که زن مسلمانی به بازار یهودیان آمد تا زیوری برای خود بخرد، یهودیان اصرار داشتند آن زن روی خود را باز کند ولی آن زن که نشسته بود خودداری می کرد تا اینکه یکی از یهودیان یا همان زرگری که می خواست زیوری به او بفروشد از جا برخاسته بی آنکه آن زن بفهمد دامن پیراهنش را از پشت سر بلند کرد و به بالای آن گره زد، زن مسلمان بی خبر از همه جا همین که از جا برخاست قسمت پایین بدنش از پشت نمایان شد و یهودیان خندیدند. زن که متوجه ماجرا شد فریاد کشید و مسلمانان را به یاری خواند و یکی از مسلمانان که شاهد بود پیش آمده و به آن مرد یهودی که این عمل را انجام داده بود حمله کرد و او را کشت، یهودیان نیز به آن مرد مسلمان حمله کرده و او را کشتند، مسلمانان دیگر که قضیه را شنیدند بسختی برآشفتند و رسول خدا(ص)تصمیم به جنگ با آنها گرفت، و دستور حرکت به سوی قلعه های ایشان صادر شد و مسلمانان به دنبال پیامبر اسلام به راه افتادند و خانه های ایشان را محاصره کردند. این محاصره پانزده روز طول کشید و یهود بنی قینقاع که دیدند تاب مقاومت در برابر محاصره و همچنین جنگ با مسلمانان را ندارند تسلیم شدند، ولی عبد الله بن ابی - که هنوز در میان مردم مدینه نفوذی داشت و ضمنا با یهود مزبور نیز همپیمان بود - دخالت کرده و به هر ترتیبی بود از کشتن آنها به دست مسلمانان جلوگیری کرد ورسول خدا(ص)از کشتن آنها صرفنظر نمود ولی دستور داد از مدینه و اطراف شهر کوچ کنند و خانه و زندگی را ترک گفته به جای دیگری مهاجرت کنند و آنها نیز به صورت دسته جمعی به «اذرعات »شام کوچ کردند. اخراج یهود مزبور برای مسلمانان پیروزی بزرگی بود زیرا گذشته از اینکه خیالشان از این دشمن خطرناک آسوده شد خانه و زندگی آنها نیز به غنیمت مسلمانان در آمد و اموال زیادی از این راه نصیب آنها گردید. در واقع باید با کسانی که ناموس مسلمانان را هتک می کنند به شدت برخورد کرد 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
توجه توجه❌ 🔥کاشت ناخن بلای صنعت مد، به جان دختران جوان اگر تونستین و کسی رو می‌شناسین که ناخن کار هست یا خودش بچش فامیلش کاشته براش بفرستین 📣حتما ببینید و نشر حداکثری دهید 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
🔴۶۰۰ کیلومتری که عادی شده است!! امروز و در خلال رزمایش شهید اسحاق دارا نیروی دریایی سپاه اعلام شد که شناورهای این نیرو به موشک‌های ضد کشتی با برد ۶۰۰ کیلومتر مجهز شده‌اند، خبری که برای مخاطبان و افکار عمومی ایران دیگر عادی شده و اصلاً ۶۰۰ کیلومتر چشمشان نمی‌آید در حالی که بیش از ۹۰ درصد از ارتش‌های دنیا موشک‌های ضد کشتی با برد ۱۰۰ کیلومتر به بالا در اختیار ندارند. در طول سال‌های گذشته و در حوزه دریایی ایران به توان خیره کننده و چشمگیری رسیده و مردم همواره به دنبال شنیدن خبر رونمایی از موشک‌های با برد چند هزار کیلومتر هستند اما باید دانست در خلیج فارس که عرض آن در پهن‌ترین نقطه کمتر از ۳۵۰ کیلومتر است مجهز شدن شناورهای سبک نیروی دریایی سپاه به موشکی با برد ۶۰۰ کیلومتر یعنی قدرت برتر و مطلق... این روزها مزدوران اوکراینی ناتو به در و دیوار می‌زنند تا به موشکی با برد بالای ۳۰۰ کیلومتر برسند اما غربی‌ها از ارسال چنین موشکی به او خودداری می‌کنند ولی زراخانه ایران با انبوه موشک‌های بالای ۶۰۰ کیلومتر لبریز است و این را دشمن آمریکایی بهتر از همه درک می‌کند که معنی‌اش چیست.... 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
بر اساس خبری که دقایقی پیش در رسانه ها منتشر شده ، نیروی دریایی ایران جزایر ایرانی که اخیرا درباره اش بلبل زبانی هایی شده بود را به یگان ویژه شهید حججی با موشک هایی با برد 600 کیلومتر مجهز کرده است بدین ترتیب جزایر ایرانی از این به بعد مدافعانی دارد که هر کدام می توانند تا 600 کیلومتر تهدیدید برای دشمن باشند. پس از این به بعد، با این قایق های پرسه زن کوچولو ، هر ناو آمریکا و هر متجاوزی تا 600 کیلومتری ، به عددِ این قایق های کوچک باید مرگ را مقابل چشمان خود ببیند.. 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
‌‌ ⚜پیامبر خدا صلی الله علیه و آله می فرمایند: 🌹زن شوهر داری، که مرد بیگانه ای یا نامحرمی چشمش را پر کرده باشد، مورد خشم شدید خداوند عز و جل است؛زیرا که اگر چنین باشد، خداوند همه اعمال او را باطل گرداند و اگر به شوهر خود خیانت ورزد ، بر خداست که او را بعد از عذاب دادن در قبر ، به آتش دوزخ بسوزاند. (میزان الحکمه، ج5، ص 🍃 @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
کار‌ جھادی‌ یعنی‌؛ قدماً‌ و‌ قلماً‌ و‌ مالاً‌ و‌ جاناً‌ و‌ اهلاً‌ بیای تو میدون‌ اینقدر‌ پای‌ کار‌ امـام‌ و‌ انقلـابت‌ وایسـی‌ تا‌ بخرنـت‌ و ببرنـت..! @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جمع کنید این رحمتتان را✋🏻 دست بردارید از این رحمت هایی که شما توهم میکنید! ❌اینها رحمت نیست اینها مخالفت با خداست! روایت رحمة الله علیه از رحمت و مدارا با مجرمین 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
Mahmoud Karimi - Abalfazl Bavafa Alamdar Lashkaram (128).mp3
3.49M
مداحی زیبای اباالفضل با وفا علمدار لشکرم...🎵 🔶️یکی از عرفا می فرمود: هرکس در عالم به جایی رسیده، لطف و عنایت آقا قمر بنی هاشم علیه السلام در آن نقش داشته است. 🌸السلام علیک یا اباعبدالله الحسین علیه السلام 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
سلام عرض ادب دعای عهد
🗨️فاکس‌نیوز: جمهوری‌خواهان کنگره، زنگ خطر را نسبت به نفوذ ایران در "موسسات مذهبی آمریکایی" به صدا درآوردند. @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
برادران و خواهران گرامی 🔹اگر قصد روشنگری سیاسی دارید 🔹اگر قصدیادگیری سواد رسانه ای را دارید 🔹اگر قصد شرکت در جهاد تبیین دارید 🔹اگر قصد مقابله با شایعات مجازی را دارید 🔹اگر از ایجاد شبهات مجازی رنج می برید 🔹اگر می‌خواهید از آخرین تحلیل های سیاسی مطلع شوید 🔹اگر می خواهید به عمّارهای امام خامنه ای بپیوندید 🔹اگر می‌خواهید در جریان آخرین تحولاتِ روزِ ایران و دنیا قرار بگیرید ♻️ به کانالهای زیر بپیوندید، اینجا دریچه ای برای افزایش سوادرسانه ای و بصیرت افزایی است👇 ۱-📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei ۲-🇮🇷 قرارگاه رفع شبهات و شناخت فتنه ها با جهاد تبیین @rafeshobahatemajazi ۳-🎤نشر آثار استاد امیری https://eitaa.com/aasarostad ۴-🇮🇷 افسران جنگ نرم امام خامنه ای @afsaranemam 🌐اخبار محور مقاومت @mehvarmo 🚩 لطفا با ذکر صلوات لینک های بالا را ☝️برای دوستانتان ارسال و آن ها را به این کانال ها دعوت بفرمائيد.
مقام سابق صهیونیست: اگر ایران حمله کند جان‌ سالم به‌ در نمی‌بریم 🔹گیورا عیلند، رئیس سابق شورای امنیت رژیم صهیونیستی: احیای روابط ایران و عربستان، همکاری ایران و روسیه، موشک‌ها و پهپادهای دقیق و بحران داخلی اسرائیل باعث‌شده تهران به این جمع‌بندی برسد که زمان نابودکردنِ اسرائیل رسیده است. 🔹حملۀ همزمان ایران، حز‌ب‌الله لبنان، حماس در غزه، شبه‌نظامیان شیعۀ سوریه، عراق و یمن و خیزش فلسطینی‌ها در کرانۀ باختری رویدادی خواهد بود که اسرائیل از آن جان به در نخواهد برد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امروز در زمانه ای زندگی می کنیم که بیشتر مردم حیله و فریب را زیرکی می پندارند و افراد جاهل آنها را اهل تدبیر می خوانند مولا امیرالمؤمنین علی علیه‏السلام @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‼️ قابل تأمل قطعا بعضیش درست و صحیحه . خودمون خودمون رو در هلاکت می‌اندازیم . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✡ نقش بهاییان در فتنه اخیر . چرا کرج یکی از مراکز اغتشاشات اخیر بود؟ استاد رائفی پور @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
(۸۵) ✔️🎞اجتماع پیروان زن زندگی آزادی! ✔️وانتهای این راه، سقوط انسانیت. 👈اینها همین خواب را برای جامعه ما دیده اند. ❓فقط تو این رژه دقیقا به چی دارن افتخار میکنن؟🤔 @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
🔴 بعد از کشف حجاب، منتظر نزول بارانِ بلا باشید! 🌕 علی علیه السلام در بیان نشانه‌های آخرالزمان فرمودند: هنگامی که حجاب کشف شود و زنان مانند مردان جوان از خانه بیرون بیایند (یعنی مانند مردان لباس بپوشند)، و احکام قرآن تغییر داده شود؛ پس منتظر نزول بلا باشید؛ طوری که باران از ابرها میبارد. و آن موقع زمان قیام امام مهدی عجل الله فرجه است 📘فجائع الدهور، ص ۱۱۴ 🌀این روزها همان همراهی مسلم در زمان امام حسین(ع) است @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴خشن‌ترین بارش سیل آسا در یک دهه ی اخیر در چین با ۵۰۰ میلی لیتر بارش مقامات حالت فوق العاده اعلام کرده اند @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴لشکرفحاشان زن، زندگی، آزادی، کلماتی گم شده در افکار گویندگانش! @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد