eitaa logo
موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای
16.6هزار دنبال‌کننده
29.6هزار عکس
30.6هزار ویدیو
263 فایل
۴رکن جهادتبیین از بیانات مقام معظم رهبری: -فریضه -قطعی -فوری -عینی آیدی ادمین ارشد و تبلیغات👇👇 @f_aaha @jahadetabiinvasavaderesanehei 📖 مؤسسه جهاد تبیین و سواد رسانه زیر نظر استاد #امیرعلی_حیدرِ_امیری آیدی جهت تبلیغات👇 @ahmaddalvand1
مشاهده در ایتا
دانلود
📌 پنتاگون: در حمله موشکی ایران هیچ کدام از پایگاه های نظامی آمریکا هدف گرفته نشدند. پنتاگون اعلام کرد: در حمله موشکی ایران هیچ کدام از پایگاه‌های آمریکایی در منطقه هدف قرار نگرفتند. روزنامه آمریکایی واشنگتن پست روز سه شنبه به وقت محلی گزارش داد: مقامات پنتاگون می گویند که در حال ردیابی گزارش ها در خصوص حمله موشکی هستند و دیدگاه خود را نسبت به وضعیت تغییری اساسی نداده اند. واشنگتن پست نوشت: به گفته سه مقام دفاعی آشنا با موضوع که خواستند نامشان فاش نشود، هیچ حمله ای به نیروهای آمریکایی گزارش نشده است. . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
📌ارتش اردن: صدها موشک از ایران به سمت اسرائیل شلیک شد. ارتش اردن اعلام کرد: صدها موشک از ایران به سمت اسرائیل شلیک شد. الجزیره نوشت: ارتش اردن اعلام کرده است که صدها موشک از ایران به سمت اسرائیل شلیک شده و از شهروندانش خواسته است در خانه های خود بمانند. . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
📌نمایندگی ایران در سازمان ملل: درصورت شرارت جدید رژیم صهیونیستی پاسخ بعدی ویران کننده خواهد بود. نمایندگی ایران در سازمان ملل در خصوص پاسخ موشکی جدید به رژیم صهیونیستی اعلام کرد: در صورت واکنش رژیم صهیونیستی و شرارت جدید، پاسخ‌ بعدی و ویران‌کننده به دنبال خواهد داشت. نمایندگی ایران در سازمان ملل در خصوص پاسخ موشکی جدید به رژیم صهیونیستی بیانیه ای منتشر کرد. در این بیانیه آمده است: پاسخ حقوقی، منطقی و مشروع ایران به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن اتباع و منافع ایران و تعرض به حاکمیت ملی جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت. در صورت واکنش رژیم صهیونیستی و شرارت جدید، پاسخ بعدی و ویران‌کننده به دنبال خواهد داشت. کشورهای منطقه و حامیان صهیونیست‌ها، حساب خود را از این رژیم جدا کنند. . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
1.24M
💥💥 تحلیل فوری 🚨 تحلیل سیاسی روز 🎙توسط استاد امیری تئوریسین و تحلیلگر سیاسی 🔹این صوت فقط قابل بارگزاری در ایتا است. 🔻۱۰ مهرماه ۱۴۰۳ 👌👌تحلیلی فوق‌العاده مهم و شنیدنی بر: 🚀🚀موشکباران فلسطین اشغالی در عملیات وعده صادق ۲ _ضرورت حضور فعال در فضای مجازی و حقیقی 📣لطفا در دیگر کانال و گروه‌ها نشر دهید 💥حاوی مطالب مفیدی می‌ باشد حتما مستمع باشید و نشر حداکثری دهید 🎤 پایگاه نشر آثار" " @aasarostad 📚 تحلیل های صوتی، تصویری و نوشتاری روزانه را در این کانال دنبال کنید. 🔸 لطفا برای آگاهی دیگران، حتی المقدور با لینک نشر دهید.
📌 اسرائیل هیوم: حریم هوایی اسرائیل بسته شد. اسرائیل هیوم نوشت: حریم هوایی اسرائیل بسته شده و پروازها به فرودگاههای جایگزین در خارج هدایت شده اند. رادیو ارتش اسر ائیل نیز اعلام کرد: پروازها از از فرودگاه بن گوریون و به مقصد این فرودگاه متوقف شده است. . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
📌المیادین: آتش سوزی در سواحل غزه در پی حمله موشکی ایران به یک هدف خبرنگار المیادین در غزه گزارش داد: پس از آنکه موشک های ایران هدفی را در غزه بمباران کردند، شاهد آتش سوزی در سواحل غزه بودیم. المیادین همچنین نوشت: موج جدیدی از موشک های ایران در آسمان غزه به سمت اراضی اشغالی مشاهده شد. براساس گزارش همین شبکه به نقل از رسانه های اسرائیلی، بیشتر موشک های ایران به سمت پایگاههای نظامی پرتاب شد. در یک ساعت اخیر آژیرهای هشدار ۱۸۶۴ بار در سراسر «اسرائیل» فعال شد. . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
📌جلسه فوری بایدن با تیم امنیتی در پی حمله ایران خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد پیش از حمله ایران به رژیم صهیونیستی، «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا جلسه‌ای فوری با «کامالا هریس» معاون و همچنین تیم امنیتی خود تشکیل داده است. ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه سه‌شنبه مدعی شد موشک‌هایی به سمت سرزمین‌های اشغالی از ایران شلیک شده است. طبق گزارش‌ها، آژیرهای هشدار در اکثر مناطق فلسطین اشغالی به صدا درآمده است. المیادین نوشته رسانه‌های رژیم صهیونیستی از برخورد موشک‌هایی به شمال تل‌آویو خبر می‌دهند. شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد ۴۰۰ موشک از ایران به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است. . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
1.24M
💥💥 تحلیل فوری 🚨 تحلیل سیاسی روز 🎙توسط استاد امیری تئوریسین و تحلیلگر سیاسی 🔹این صوت فقط قابل بارگزاری در ایتا است. 🔻۱۰ مهرماه ۱۴۰۳ 👌👌تحلیلی فوق‌العاده مهم و شنیدنی بر: 🚀🚀موشکباران فلسطین اشغالی در عملیات وعده صادق ۲ _ضرورت حضور فعال در فضای مجازی و حقیقی 📣لطفا در دیگر کانال و گروه‌ها نشر دهید 💥حاوی مطالب مفیدی می‌ باشد حتما مستمع باشید و نشر حداکثری دهید 🎤 پایگاه نشر آثار" " @aasarostad 📚 تحلیل های صوتی، تصویری و نوشتاری روزانه را در این کانال دنبال کنید. 🔸 لطفا برای آگاهی دیگران، حتی المقدور با لینک نشر دهید.
📌 کاشانی‌ها برای سر ٣١٣ میلیون دلار جایزه گذاشتند! به کسی که زمین را از لوث وجود حیوانی مثل نتانیاهو پاک کند و فیلمش را بفرستد، از طرف مجمع مطالبه‌گران کاشان به نمایندگی از مردم دارالمؤمنین کاشان ۳۱۳ میلیون دلار جایزه داده می‌شود. . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha ❌حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 لحظه اصابت موشک های ایرانی به اهداف خود . 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‌شادی شدید مردم غزه پس از مشاهده موشک های ایرانی که تل آویو را هدف قرار دادند. . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha ❌حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌نقب اشغالی اشغالی @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha ❌حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 ‌اصابت موشک‌به نواطیم اشیانه اف ۳۵ ها . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha ❌حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📌حمله موشکی ایران به اسرائیل / آژیر خطر در شهرهای فلسطین اشغالی / صهیونیستها به پناهگاه‌ها رفتن/ عبور موشک بالستیک ایران از آسمان کشور ایسنا نوشت: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ضمن انتقاد از کشتار گسترده غیرنظامیان در لبنان توسط رژیم صهیونیستی خواستار آتش‌بس در منطقه شد. او گفت: «اتحادیه اروپا خواست خود برای دستیابی فوری به آتش‌بس بین اسرائیل و حزب‌الله را تکرار می‌کند. باید به قوانین بین‌المللی احترام گذاشته شود.» دیپلمات ارشد اتحادیه اروپا افزود: «نگران تشدید درگیری‌ها در منطقه غرب آسیا هستیم و از همه طرفین می‌خواهیم از خود خویشتنداری نشان دهند.» او همچنین گفت: «اسلحه‌ها باید کنار گذاشته شده و به دیپلماسی و گفتگو روی آورد.» این مقام اروپایی پیشتر گفته بود که هیچ قدرتی از جمله آمریکا توانایی «متوقف‌کردن» بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را ندارد، ابراز تأسف می‌کند. رکیه حمله زمینی اسرائیل به لبنان را به عنوان «نقض حاکمیت و تمامیت ارضی» محکوم و اعلام کرد که «این حمله باید فورا متوقف شود». ادامه مطلب .....👇👇 . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
تکمیلی/ 📌 او روز شنبه در جمع خبرنگاران در نیویورک گفت: «اقدامی که انجام می‌دهیم، فشار دیپلماتیک برای حصول آتش‌بس است، اما به‌نظر می‌رسد کسی نمی‌تواند نتانیاهو را نه در غزه و نه در کرانه باختری متوقف کند». اما، خواست بورل برای دستیابی به آتش‌بس بین رژیم صهیونیستی و مقاومت لبنان درحالی مجددا امروز مطرح می‌شود که ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز سه‌شنبه از آغاز عملیات نظامی متمرکز زمینی در جنوب لبنان خبر داد. از طرفی، تجاوز زمینی رژیم صهیونیستی به لبنان توسط یونیفل و کشور‌های متعدد جامعه بین‌المللی محکوم و به‌عنوان تلاشی غیرقانونی برای اشغالگری و ناقض تمامیت ارضی این کشور توصیف شده است. پولیتیکو به نقل از یک مقام آمریکایی گزارش داد که مذاکرات آتش بس در لبنان متوقف شده است. از سویی دیگر، ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر هدف قرار دادن زیرساخت‌های مقاومت لبنان درحالی است که این رژیم در ساعات و روز‌های گذشته، مناطق مسکونی و غیرنظامی را هدف قرار داده که به شهادت صد‌ها غیرنظامی لبنانی انجامیده است. ارتش رژیم صهیونیستی در کنار ادامه جنایت‌های خود علیه مردم غزه، اخیرا عملیات‌های هوایی را علیه جنوب لبنان و بیروت انجام داد که به شهادت تعدادی از فرماندهان و رهبران حزب الله لبنان از جمله سید حسن نصرالله، دبیرکل این حزب و غیرنظامیان لبنانی منجر شد. حزب‌الله لبنان تاکید کرده است با وجود جنایت‌های رژیم صهیونیستی به حمایت و پشتیبانی از مردم و مقاومت در غزه ادامه می‌دهد. . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴نخستین تصاویر از شلیک موشک‌های سپاه پاسداران . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha ❌حتی المقدور با لینک ارسال شود
🔴 | رییس موساد به درک واصل شد منتظر تایید خبر هستیم. ـــ ـ ـ ـــ ـ . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha ❌حتی المقدور با لینک ارسال شود
متن کامل بیانیه سپاه پاسداران در پی موشک‌باران اسرائیل: واکنش صهیونیست‌ها پاسخ‌های کوبنده‌تر در پی دارد «امت بزرگ اسلامی ملت شریف و شهید پرور ایران لحظاتی قبل و پس از یک دوره خویشتن داری در برابر نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در ترور مجاهد شهید دکتر اسماعیل حنیه توسط رژیم صهیونیستی و برابر حق کشور در دفاع مشروع از خود برابر منشور ملل متحد و تشدید شرارت‌های رژیم با حمایت آمریکا در قتل عام مردم لبنان و غزه و به شهادت رساندن مجاهد کبیر رهبر محور مقاومت و دبیرکل سرافراز حزب الله سید حسن نصرالله و شهادت فرمانده رشید و مستشار عالی سپاه پاسداران در لبنان سرلشکر پاسدار سید عباس نیل فروشان نیروی هوافضای سپاه با پرتاب ده‌ها موشک بالستیک اهداف مهم نظامی امنیتی را در قلب سرزمینهای اشغالی مورد هدف قرار داد که جزئیات آن متعاقباً به استحضار خواهد رسید خاطرنشان می‌سازد این عملیات با تصویب شورای عالی امنیت ملی و ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح و حمایت و پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و وزارت دفاع صورت گرفته است اخطار داده می‌شود چنانچه رژیم صهیونیستی به این عملیات که منطبق بر حقوق قانونی کشور و قوانین بین المللی است واکنش نظامی نشان دهند با حملات کوبنده و ویرانگر بعدی مواجه خواهد شد. و من نصرا الا من عند الله العزیز الحکیم روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha ❌حتی المقدور با لینک ارسال شود
اطلاعیه دوم روابط عمومی کل سپاه 🔹پاسداران انقلاب اسلامی 🔹بسم الله الرحمن الرحیم 🔹امت اسلامی جبهه بزرگ مقاومت وملت شریف ایران اسلامی 🔹پیرو اطلاعیه قبلی، فرزندان شما در سپاه پاسدان انقلاب اسلامی طبق وعده هایی که مسئولان جمهوری اسلامی و فرماندهان نظامی داده بودند ؛ با کمک سایر نیروهای مسلح طی عملیات وعده صادق ۲ با رمز یا رسول الله(ص) 🔹مراکز راهبردی در داخل سرزمین های اشغالی را با موشک های ساخت فرزندان ایران اسلامی مورد هدف قرار دادند. 🔹در این عملیات برخی از پایگاه های هوایی و راداری ؛ مراکز توطئه و طراحی ترور علیه رهبران مقاومت به خصوص شهید دکتر اسماعیل هنیه و رهبرحزب الله لبنان شهید حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله و فرماندهان نظامی حزب الله ، مقاومت اسلامی فلسطین و فرماندهان سپاه پاسداران مورد اصابت قرارگرفتند. 🔹علی رغم اینکه این منطقه با پیشرفترین و پرحجم ترین سامانه‌های پدافندی محافظت می شد ۹۰ درصد شلیک ها با موفقیت به اهداف اصابت کرده و رژیم صهیونیستی از تسلط اطلاعاتی وعملیاتی جمهوری اسلامی به وحشت افتاده است. 🔹این عملیات در چهارچوب حق دفاع مشروع وبراساس قوانین بین المللی انجام گرفته وهرگونه حماقت دشمن به صورت ویرانگر وپشیمان کننده پاسخ داده خواهد شد. 🔹روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha ❌حتی المقدور با لینک ارسال شود
📌بیانیه حماس در خصوص پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد: ما انجام عملیات شلیک موشک‌ها توسط ایران که در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین و لبنان صورت گرفت، تبریک می‌گوییم. جنبش حماس خاطرنشان کرد: ما عملیات قهرمانانه شلیک موشک‌ها که توسط سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران به مناطق گسترده‌ای از اراضی اشغالی در پاسخ به جنایت‌های مداوم اشغالگر در حق ملت‌های منطقه و در انتقام خون شهدای قهرمان امت ما، شهید مجاهد اسماعیل هنیه و شهید سید حسن نصرالله و شهید سردار عباس نیلفروشان صورت گرفت، تبریک می‌گوییم. جنبش حماس عنوان داشت: ما تاکید می‌کنیم این پاسخ شرافتمندانه ایران پیام محکمی به دشمن صهیونیستی و دولت فاشیست آن در راستای بازدارندگی آنها و مهار تروریسم آنها است، چراکه جنایت‌های آنها و زورگویی‌هایشان و نقض قوانین بین‌المللی و عرفای انسانی توسط آنها از تمامی مرزها پا فراتر گذاشته است. جنبش حماس خاطرنشان کرد: ما به برادران در جمهوری اسلامی ایران افتخار کرده و از ایستادگی آنها در مقابل زورگوییِ از کنترل خارج شده صهیونیستی و جانبداری جمهوری اسلامی ایران از ارزش‌های عدالت و مظلومیت مردم فلسطین و مردم لبنان و منافع عالی امت مبنی بر پایان دادن به اشغالگری و بازدارندگی دشمن صهیونیستی فاشیستی، قدردانی می‌کنیم. . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
📌اطلاعیه دوم روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۱۴۰۳/۰۷/۱۰ - ۲۲:۴۳ بسم الله الرحمن الرحیم امت اسلامی جبهه بزرگ مقاومت وملت شریف ایران اسلامی پیرو اطلاعیه قبلی ، فرزندان شما در سپاه پاسدان انقلاب اسلامی طبق وعده هایی که مسئولان جمهوری اسلامی و فرماندهان نظامی داده بودند ؛ با کمک سایر نیروهای مسلح طی عملیات وعده صادق 2 با رمز یا رسول الله (ص) مراکز راهبردی در داخل سرزمین های اشغالی را با موشک های ساخت فرزندان ایران اسلامی مورد هدف قرار دادند. در این عملیات برخی از پایگاه های هوایی و راداری ؛ مراکز توطئه و طراحی ترور علیه رهبران مقاومت به خصوص شهید دکتر اسماعیل هنیه و رهبرحزب الله لبنان شهید حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله و فرماندهان نظامی حزب الله ، مقاومت اسلامی فلسطین و فرماندهان سپاه پاسداران مورد اصابت قرارگرفتند. علی رغم اینکه این منطقه با پیشرفترین و پرحجم ترین سامانه های پدافندی محافظت می شد 90درصد شلیک ها با موفقیت به اهداف اصابت کرده و رژیم صهیونیستی از تسلط اطلاعاتی وعملیاتی جمهوری اسلامی به وحشت افتاده است . این عملیات در چهارچوب حق دفاع مشروع وبراساس قوانین بین المللی انجام گرفته وهرگونه حماقت دشمن به صورت ویرانگر وپشیمان کننده پاسخ داده خواهد شد. روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
📌پوستری که اکانت رهبری منتشر کرد. . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
📌 حمله سایبری در کنار حمله موشکی یوسی ملمن تحلیلگر اسرائیلی: ایران در حال راه‌اندازی یک جنگ سایبری است که در آن پیام دروغی به اسرائیلی‌ها فرستاده که پناهگاه.ها و اتاق‌های مستحکم را ترک کنند و حمله به پایان رسیده است. . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.