eitaa logo
موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای
16.7هزار دنبال‌کننده
29.8هزار عکس
30.8هزار ویدیو
265 فایل
۴رکن جهادتبیین از بیانات مقام معظم رهبری: -فریضه -قطعی -فوری -عینی آیدی ادمین ارشد و تبلیغات👇👇 @f_aaha @jahadetabiinvasavaderesanehei 📖 مؤسسه جهاد تبیین و سواد رسانه زیر نظر استاد #امیرعلی_حیدرِ_امیری آیدی جهت تبلیغات👇 @ahmaddalvand1
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴روز دختر جهانی چیزی شبیه به روز دختر ایرانی نیست ▪️روز دختر جهانی متناسب با فرهنگ فمنیستی غرب در راستای تحقق جامعه‌ی فمنیستی و کاهش مشکلات دختران با رویکرد فمنیستی طراحی شده است. این روز مثل روز دختر ایرانیان یک جشن عمومی در کشور نیست و باید به طور جدی از فرهنگ سازی آن ممانعت شود. ◀️ روشنگری‌های بانوی ساکن سوئد درباره‌ی روز جهانی دختر را ملاحظه بفرمایید . ✍عالیه سادات . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
این همان اجرا و نهادینه کردن سند۲۰۳۰ هست لطفا به عادی شدن چنین روزی در تاریخ ایران تن ندهید ایران فقط روز دختر میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها هست نه تابعیت از فرهنگ غرب
🌤 اذان ظـــــهر «ٱللَّهُمَّ صَلِّ عَلَىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ و عجّل فرجَهُم» 🕋 لا حَوْلَ وَ لَا قُوَّهَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ حی علی الصلاة✨️ حي علي خيرالعمل💫 ▪️الّلهُــــــمَّ عَجِّــــــلْ لِوَلِیِّکَــــــ الْفَـــــــــرَجْ▪️ . . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مرد در سایه نیروی قدس کجاست و کیست؟ . . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
اتحادیه اروپا هواپیمایی ایران‌ایر، ماهان‌ایر و ساها را تحریم کرد 🔹اتحادیه اروپا سه شرکت‌ هواپیمایی ایران‌ایر، ماهان‌ایر و ساها را به بهانه ادعای بی‌اساس دخالت ایران در مناقشه اوکراین از طریق ارسال موشک‌های بالستیک به روسیه تحریم کرد. . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 هوش مصنوعی؛ سلاح جدید صهیونیست‌ها در جنگ علیه محور مقاومت . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 ماجرای اسارت نیروهای حزب الله چیست؟ 🔸ارتش اسرائیل، امروز ۲۲ مهر ماه با انتشار ویدئویی مدعی شد یکی از اعضای حزب‌الله در داخل یکی از تونل‌های این گروه را در جنوب لبنان دستگیر کرده است 🔸این ویدئو متعلق به ۲۱ مهرماه سال گـــــذشته است 🔸علاوه بر این برخی فعلان فضای مجازی لبنانی و همچنین حساب شبکه العالم نیز اعلام کردند این ویدئو جعلی است 🔸یکی از فعالان رسانه‌ای لبنانی نیز با اشاره به بطری آب موجود در ویدئو نوشت که در لبنان این بطری‌های آب وجود ندارد ❌بنابراین ویدئویی ادعایی در کانال ارتش اسرائیل، قدیمی و جعلی است❌ . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢فیلم کامل خسارات و تلفات و اعزام آمبولانس ها . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢سخنگوی ارتش اسرائیل: اطلاعات مجروحان و کشته‌ شدگان را منتشر نکنید. . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
💢بیانیه مهم حزب‌الله لبنان در مورد عملیات پهپادی امشب بسم الله الرحمن الرحیم 🔹پس از اینکه رژیم صهیونیستی با ترور فرماندهان ارشد حزب‌ الله و رهبر بزرگوار آن شهید سید حسن نصرالله گمان می‌کرد می‌تواند اراده حزب‌الله را تضعیف کند، در اتاق عملیات تصمیم گرفته شد که از این پس رژیم صهیونیستی باید با چنین عملیات های مهم و کوبنده ای تنبیه و مجازات شود 🔹رژیم صهیونیستی قمار کرد، دشمن اشتباه کرد و تاوان آن را خواهد پرداخت، از این پس در هر زمان و مکانی که مناسب باشد عملیات های مهم و دردناکی بر علیه دشمن انجام خواهیم داد 🔹رزمندگان حزب‌الله امشب طی عملیات موفق، جلسه افسران و نشست سربازان رژیم صهیونیستی در پایگاه گولانی را مورد اصابت قرار دادند. . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢در زمان جنگ تعریف[مجیز گویی] از دشمن هم حرام شرعی است هم حرام عقلی. بیان ضعف مسلمانان[تحقیر قدرت نظام اسلامی و انداختن ترس به دل های مردم] ، هم حرام فقهی است هم حرام عقلی.💢 . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺بریم زیر زمین ایران ببینیم چه خبره ؟؟؟؟؟ شهر زیرزمینی هواپیمایی هم داریم مگه !!!!!!😁 این کلیپ بشدت غرور ملی رو بالا میبره 🖤 🚀🔥 🥀 ✾࿐🍃❤️🍃🍂❤️🍃࿐✾ ╭┅ঊঈ🌹🍃🌸🍃🌹ঊঈ┅. @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹تونل های مقاومت ✾࿐🍃❤️🍃🍂❤️🍃࿐✾ . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️هشدار! دیدن این کلیپ ممکن است برای کودکان مناسب نباشد.🔞 🔥سرداران ابلیس! (اسامی+ تصاویر)🔥 👹 ابلیس سردارانی دارد که همه ی ما در زندگی روزمره با آنها سر و کار داریم که بنی آدم را به کمک آنها فریب می دهد. 🤖 از هوش مصنوعی خواستیم تا تصاویر وزرای کابینه شیطان را تصویرسازی کند. دیدن این تصاویر جالب به همراه پادکست معرفی سرداران ابلیس با روایت جذاب استاد نخعی خالی از لطف نیست. ------------------------------------------------- ✾࿐🍃❤️🍃🍂❤️🍃࿐✾ . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️پیرمرد عارف شهر بابل مازندران می‌گفت: هر کس این دو دقیقه زمان رو گذاشت و کارش حل نشد، به من لعنت کنه. من نود سالمه، آخر عمرمه، الکی لعنت برا خودم نمی‌خرم!! @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔥کمین رزمندگان مقاومت برسر نیروهای اشغال گر 😁😍 حتما ببینید عجب فیلمیه. از دستش ندید @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد
🌤 اذان مغــــرب «ٱللَّهُمَّ صَلِّ عَلَىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ و عجّل فرجَهُم» 🕋 لا حَوْلَ وَ لَا قُوَّهَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ حی علی الصلاة✨️ حي علي خيرالعمل💫 ▪️الّلهُــــــمَّ عَجِّــــــلْ لِوَلِیِّکَــــــ الْفَـــــــــرَجْ▪️ . . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
‌💢عراقچی: برای هر سناریویی کاملا آماده هستیم 🗣 وزیر امور خارجه: 🔹روابط میان سلطان نشین عمان و جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر صداقت، احترام متقابل و همکاری مشترک در بسیاری از مسائلی است که دو کشور دوست درباره آن اتفاق نظر دارند. 🔸گفتگوهایم با وزیر خارجه سلطان نشین عمان در مسقط ثمربخش بود که طی آن به تحولات جاری در منطقه پرداخته شد. 🔹ایران برای هر سناریویی کاملا آماده است. دیپلماسی تنها راه برای جلوگیری از بحران‌های بزرگ در منطقه و اجتناب از تشدید تنش‌ها و جنگ هاست. . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 استفاده حزب‌الله از پهپاد بسیار پیشرفته 🔹خبرنگار الجزیره: به نظر می‌رسد در حمله حزب‌الله به جنوب حیفا از پهپادی بسیار پیشرفته استفاده شده است. . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حملات مشترک سوریه و روسیه به تروریست‌ها 🔹منابع محلی از آغاز حملات هوایی مشترک جنگنده های سوری و روس در ریف ادلب و لاذقیه خبر داد. 🔸در جریان این حملات هوایی پایگاه‌های آموزش نیروهای گروهک تروریستی تحریرالشام در جنگل باسل در غرب شهر ادلب و تپه های اطراف شهرک های الشیخ بحر و کفر جالس بمباران شدند. 🔹در حملات فوق انبارهای زیرزمینی تسلیحات در نزدیکی کارگاه کنسروسازی در شهر ادلب نیز هدف قرار گرفت. 🔸بمباران های هوایی جنگنده های سوری و روس مراکز حضور نیروهای موسوم به حزب اسلامی ترکستانی در تپه های کبانی را نیز هدف قرار داد. . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
💢اینجا برای ما نیست! باید برویم «هاآرتص» در تحلیلی به قلم «آری شاویت» می‌نویسد: 🔹به نظر می‌رسد ما با مبارزترین و صعب‌العبورترین مردم تاریخ روبه‌رو هستیم و چاره‌ای جز به رسمیت شناختن حقوق آنها و پایان دادن به اشغالگری وجود ندارد. ظاهراً ما از نقطه بی‌بازگشت عبور کرده‌ایم و ممکن است اسرائیل دیگر نتواند به اشغال پایان دهد، استعمار را متوقف کند یا به صلح دست یابد. اگر وضعیت به همین شکل ادامه یابد، هیچ دلیلی برای زندگی در این کشور وجود ندارد. 🔸شاید ما باید از آنچه راگل آلفر دو سال پیش پیشنهاد کرد، پیروی کنیم و اسرائیل را ترک کنیم. فریب و دروغ همان چیزی است که اسرائیلی‌ها را آزار می‌دهد و هر روزه با آن مواجهند. حیفا یا عکا، اسرائیلی‌ها می‌دانند که آینده‌ای در فلسطین ندارند. این سرزمین، بدون مردم نیست، آن‌چنان که آنها به دروغ ادعا می‌کردند. . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
🔰روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: «مراسم تشییع و خاکسپاری سردار رشید و اندیشمند، سرلشکر پاسدار شهید عباس نیلفروشان مستشار عالی جمهوری اسلامی ایران در لبنان به شرح زیر خواهد بود؛ روز دوشنبه ۲۳ مهر ماه پس از انتقال پیکر مطهر شهید، مراسم تشییع و طواف در شهرهای نجف، کربلا و مشهد برگزار می‌شود. روز سه‌شنبه ۲۴ مهر ماه ساعت ۹ صبح مراسم تشییع در میدان امام حسین(ع)تهران برگزار خواهد شد. مراسم وداع در روز چهارشنبه در اصفهان، تشییع و خاکسپاری در بعدازظهر پنجشنبه ۲۶ مهر ماه در اصفهان برگزار خواهد شد.» 🔰«سید عباس عراقچی» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: «ایران موشک بالستیک به روسیه ارسال نکرده است.» وی در ادامه افزود: «در دیدار با مقامات اروپایی در حاشیه نشست سازمان ملل متحد با تاکید بر این موضوع به آنها یاد آوری کردم برخی اروپایی‌ها به رژیم اسرائیل انواع سلاح‌های پیشرفته را ارائه داده و مشتاقانه در عملیات نظامی علیه ایران شرکت کردند. سیاست فشار حداکثری ایالات متحده همچنان برقرار است و بنگاه‌های اقتصادی در اروپا به طور کامل از دستورالعمل‌های وزارت خزانه‌داری آمریکا پیروی می‌کنند.» 🔰به تازگی برخی کاربران و کانال‌های تلگرامی مدعی ترور فرمانده موشکی سپاه به نام سردار «سینا شاهمیری» در لبنان شدند. این رسانه‌ها با انتشار تصویری از فرد نامبرده کنار شهید حاج قاسم سلیمانی، مدعی شدند که این به اصطلاح سردار سپاه از چهره‌های نزدیک به شهید سلیمانی بوده که در لبنان مأمور به خدمت بوده است. این درحالی است که فردی به نام «سینا شاهمیری» وجود خارجی ندارد و تصویر هم مربوطه به شهید فضل ابراهیم سلامی، از رزمندگان حزب‌الله است که در سال ۱۳۹۴ در سوریه به شهادت رسیده است. 🔰«امانوئل مکرون» رئیس جمهور فرانسه در گفت‌وگو با «نجیب میقاتی» نخست‌وزیر لبنان بر ضرورت آتش‌بس در لبنان بدون هیچگونه تأخیری تأکید کرد. این در حالی است که رژیم صهیونیستی همچنان به جنایت‌های خود در جنوب لبنان ادامه می‌دهد. بر اساس گزارش وزارت بهداشت لبنان، از ابتدای حملات رژیم صهیونیستی به لبنان از 8 اکتبر 2023 تا کنون، 2306 لبنانی به شهادت رسیده و بیش از 10600 نفر دیگر نیز مجروح شده‌اند. 🔰روزنامه اصلاح‌طلب «هم‌میهن» از قول پژوهشگر اندیشکده استیمسون و نزدیک به دولت آمریکا مدعی شده است، آمریکا به دلیل نزدیکی به انتخابات نمی‌تواند کاری بکند، اما دولت ایران می‌تواند (به شکل یکطرفه) اعتمادسازی کند. «باربارا اسلاوین» در مصاحبه عجیب با یک روزنامه ایرانی که بدون هیچ نقد و گریزی منتشر شده است، خواهان تحویل دادن همه ابزارهای قدرت منطقی ایران به دشمن شده است! . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 قالیباف: عملیات گولانی نشان داد حزب‌الله زنده است 🗣 رئیس مجلس در اجلاس اتحادیه بین‌المجالس کشورها: 🔸امروز علم و فناوری به جای اینکه آینده ای روشن به ارمغان آورد در خدمت جنگ و ترور برای رژیم صهیونیستی قرار گرفته است. 🔹من از میانه خرابه‌های بیروت آدم و صدای مردم مظلوم لبنان هستم که هر لحظه منتظر حمله جنگنده‌های آمریکایی هستند. 🔸ایران از هر آتش بسی که دولت و مجلس و مقاومت لبنان تایید کند حمایت می‌کند. حزب‌الله زنده است و از سوی مردم لبنان حمایت می‌شود. 🔹ما با رژیمی مواجه هستیم که هیچ ارزشی قائل نیست. جهان با افرادی مواجه است که نسل‌کشی را افتخار می‌داند. 🔸با رژیم روبه‌رو هستیم که از زنده‌سوزاندن غیرنظامیان ابایی ندارد. این رژیم را می‌توان آموزگار همه جنایت‌کاران تاریخ خواند. 🔹رژیم صهیونیستی فکر می‌کرد با ترور سیدحسن نصرالله توانسته پایانِ مقاومتِ لبنان را رقم بزند اما عملیات گولانی نشان داد حزب‌الله زنده است. . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 تحرکات تروریست‌های سوری مورد حمایت ترکیه همزمان با جنگ لبنان 🔹گروه‌های تروریستی که در سال‌های اخیر طی عملیات‌های مشترک ارتش سوریه و نیروهای محور مقاومت متحمل شکست‌های سنگین شده و در ادلب و ریف حلب در محاصره قرار گرفته بودند؛ همزمان با حملات گسترده اسرائیل به لبنان در تلاش‌اند تا سوریه، را نیز هدف حملات و تجاوزات خود قرار دهند. 🔹هیئت تحریرالشام و سایر گروهک‌های تروریستی وابسته به ترکیه با حمایت آمریکا، فرانسه و حتی اوکراین توافقات آتش‌بس سابق را زیرپا نهاده‌اند. 🔹در همین زمینه منابع آگاه سوری به خبرگزاری تسنیم گفته‌اند که ۳ گروه جبهه الشام، نورالدین زنگی (وابسته به ترکیه) و هیئت تحریرالشام (جبهه النصره سابق) طی ۳ هفته گذشته با اسرائیل به توافقاتی دست یافته‌اند تا عملیات نظامی خود را علیه ارتش سوریه آغاز کنند. 🔹«زاهر طحان» کارشناس سوری معتقد است: این گروه‌ها تلاش خود را بر بسیج عناصر مسلح، انتقال سکوهای پرتاب موشک، توپخانه و تسلیحات به مناطق نزدیک به محل‌های استقرار ارتش سوریه متمرکز کرده‌اند. پ ن : در ارتباط با تحرکات داعشی یهودی در سوریه در آستانه ظهور در مقابل جبهه مقاومت علیه اسرائیل ، پیشگویی های مطلب ذیل را بخوانید و بشنوید 👈 : اینجا .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خییییییییییلی قشنگ و دیدنیست حتما حتتتتتتتتتتما تا آخر ببینید و نشر دهید😍😍😍 📣📢دوستان خودتون رو محروم نکنید از لذت فرزند آوری و داشتن چند فرزند که آینده ایران و بود و نبود ایران عزیز به وجود این دسته گلها بستگی داره وقت تنگ است و فرصت اندک پشیمانی در آینده بسیار نزدیک ، هیچ سودی نداره‼️⚠️   ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌. @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.