eitaa logo
موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای
16.6هزار دنبال‌کننده
29.6هزار عکس
30.6هزار ویدیو
263 فایل
۴رکن جهادتبیین از بیانات مقام معظم رهبری: -فریضه -قطعی -فوری -عینی آیدی ادمین ارشد و تبلیغات👇👇 @f_aaha @jahadetabiinvasavaderesanehei 📖 مؤسسه جهاد تبیین و سواد رسانه زیر نظر استاد #امیرعلی_حیدرِ_امیری آیدی جهت تبلیغات👇 @ahmaddalvand1
مشاهده در ایتا
دانلود
💢سرنگونی ٩ پرنده بدون سرنشین ساخت ترکیه متعلق گروه های تروریستی تحت حمایت ترکیه در شمال سوریه توسط دولت مستقر . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
💢 اصابت راکت سنگین حزب‌الله به شهر مجدل الکروم سرزمین های اشغالی . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 جنایت بی‌حد و حصر سربازان رژیم‌صهیونیستی: هدف قرار دادن و تیراندازی مستقیم به کودکان فلسطینی در بیت‌المقدس . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😳تلفات تسلیم ایران در جنگ جهانی اول👈 ۹ میلیون جنگ جهانی دوم👈 ۵ میلیون 🇮🇷ولی در ۸ سال دفاع مقدس: ۲۰۰ هزار شهید 👌دستاورد جهاد بیشتر از هزینه های آن است ... . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
از محافظش پرسید: چقدر سـید حسن رو قبول داری؟! گفته بود: اونقدری که حاضـرم سرم رو واسه‌ش بدم! مجری ادامـه داد: آقای خامنـه‌ای رو چقدر قبول داری؟! جواب داد: اونقدری که حاضـرم سر سیدحسـن رو واسه‌ش ببرم :) شهید نصـرالله بعد از شنیدن مصاحبه بهش گفته بود: ممنون از جوابت، روسفـیدم کردی... مُحافظ وفادار و داماد آقاسید‌حسن‌، شهادت گوارای وجودت . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خون ذریه ی علی اسدالله در رگ های سید علی❤️ . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
📣تلاش بی وقفه دشمن و ضعف جبهه داخلی ✍️با مرور تحولات اخیر و اندک تاملی در وضعیت پوشش و هنجارشکنی‌های اجتماعی، به راحتی میشود متوجه سعی و تلاش بی‌وقفه و برنامه منظم و منسجم دشمن شد؛ نظمی که حکایت از جنگی دقیق و برنامه‌ریزی شده دارد؛ از فتنه ز.ز.آ گرفته تا معضلِ سلبریتیِ داخلی و فضای مسموم مجازی که دائما در حال پمپاژ محتوای بی‌بند و باری و منافی عفت است؛ تا مسئولین، نهاد های فرهنگی و آحاد مذهبی‌ که در خواب غفلت به سر می‌برند. 🔺نتیجه این همه، می‌شود جامعه‌ی مستاصلی که در تقابل با این حجم از بی‌بند و باری و شهوت‌رانی، خودباخته و منفعلانه برخورد می‌کند؛ تاجایی که بی‌حیایی و بی‌عفتی مظهر تکامل و آزادی میشود، و دیاثت، مظهر تحجر زدایی و خرافات ستیزی!! ⁉️واقعا چه کسانی و در کجا میخواهند جلوی عزم راسخ دشمن بایستند؟! کِی میخواهیم باور کنیم درگیر یک جنگ نفس‌گیر با دشمن شده‌ایم؟؟! جنگی که ترکش‌هایش را روی غیرت و عفت و پاکدامنی نسل جوانمان حس می‌کنیم. . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جهاد تبیین با بیان مقام معظم رهبری و استاد امیری https://www.aparat.com/v/kycovq5 🎤 پایگاه نشر آثار" " @aasarostad 📚 تحلیل های صوتی، تصویری و نوشتاری روزانه را در این کانال دنبال کنید. 🔹 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی است. 🔸 لطفا برای آگاهی دیگران، حتی المقدور با لینک نشر دهید. 🎤🎤سخنرانان و اساتید برجسته کشور @asatid313 🔴 گامی بسوی آگاهی‌ بیشتر ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▫️نمــاز تـوسـل بـه امـام جـواد (علیـه السلام) در روز چهـارشنبـه 👈🏻 بسیـار گـره گشـا و مجـرب . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 زنبیل خرید تسلیحات توسط شیوخ عرب از اسرائیل.😅. @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پشت پرده های fatf. اگر مردم با واقعیت ها آشنا شوند در حمایت خود تجدید نظر می کنند.. @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 دوزیستان حرفه ای. 🔹 به اسراییل کمک می کنیم ولی میگیم به فلسطین کمک کردیم. 🔹فاتح اربکان، فرزند نخست وزیر اسبق ترکیه: علاوه بر ادامه صادرات نفت جمهوری آذربایجان از خاک ترکیه، تجارت ما همچنان به شکل مخفیانه با اسرائیل ادامه دارد و فقط در آمار به جای اسرائیل اسم فلسطین ثبت می‌شود.. @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
الله اکبر واقعا معجزه ی الهی است یقیناخدا به این انسان روشن ضمیر قدرتی داده که قابل تامل است.. @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
🍃🌸🍃شهید مجید صانعی موفق از شهدای مدافع حرم و از اساتید صاحب سبک ورزشهای رزمی در ایران. یک هفته مانده بود به رفتنش گفت من شهید می‌شوم تعدادی عکس نشانم داد و گفت این عکس‌ها را روی تابوتم بچسبانید. حرف را جدی نگرفتم و سر به سرش گذاشتم اما جدی گفت: "خواب دیدم شهید می‌شوم در معرکه‌ای بودم که شهید همت و باکری بالای سرم آمدند یکی داشت با عجله به سمتم می‌آمد که شهید همت به او گفت نزدیک نشو او از ماست و من شهید شدم. 🌷 راوی : همسر شهید مجید صانعی.. @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹عاقبت نیش زدن به دیگران...🪱 🎙استاد‌مسعود عالی.. @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔘 تنها راهی که بازگشت ندارد 🔘استاد 🔘 در این دنیا همه راهها امکان بازگشت دارد به جز یک راه ..... @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 قابل تامل و بدون شرح.... @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 مادر شهید: صدای من در رابطه با وضعیت حجاب به مقامات بالا نمیرسد!!! می‌آیم با شهدا حرف میزنم😔 شهیدی که دوست حاج سعید حدادیان بود و با حاج منصور ارضی درد و دل می‌کرد... ❗️ آنقدر منتشر می‌کنیم تا بلکه مسئولین از اشک های این مادر تکانی بخوردند❗️. @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹حکایت تصادف جالب یک دختر بچه و کمک یک پیرمرد به این کودک.. @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
🌎🌎🌎 📛خواب شیطانی اجانب برای زنان چادر به سر ایرانی! ✡مارتین ایندیک 🌀مارتین ایندیک، از عناصر اصلی محقق آمریکایی درباره اسلام و خاورمیانه در اظهاراتی آورده: دیگر وقت آن نیست که دانشجویان را به خیابان ها بکشانیم؛ بلکه باید چادر را از سر زنان برداشت و از این طریق می توان نظام اسلامی ایران را سرنگون کرد. ✡میشل هوئلیک 🌀میشل نویسنده اسلام ستیز فرانسوی می گوید: جنگ بر ضد اسلام گرایی؛ با کشتن مسلمانان فایده ای ندارد؛ فقط با فاسد کردن آن ها می‌توان به پیروزی دست یافت. پس باید به جای بمب بر سر مسلمانان دامن ها ی کوتاه فرو بریزیم. ✡جیمز لادن 🌀خبرنگار رادیو ملی آمریکایی طی گزارشی با خوشحالی اعلام کرد: مردم ایران برای آزادی بیشتر فشار آورده اند. اکنون انواعی از موسیقی که قبلاً با مخالفت شدید رو به رو بود؛ عمومیت یافته؛ و زن ها حجاب را تعدیل می کنند و کت های آنان کوتاه و کوتاه تر می شود. ✡دیوید کیو 🌀دیوید کیو مامور سابق سیا: مهم ترین حرکت در جهت براندازی جمهوری اسلامی، تغییر فرهنگ جامعه فعلی ایران است و ما مصمم به آن هستیم. ✡کنت دمارانش 🌀کنت دمارانش رئیس سابق جاسوسی فرانسه در اظهاراتی به ریگان رئیس جمهور سابق آمریکا گفت: شما نمی توانید با یک عقیده به وسیله تانک و هواپیما مبارزه کنید. شما باید با هر عقیده ای به وسیله عقیده بجنگید. این بار دشمن ما مذهب است. ✡بنیامین نتانیاهو 🌀به کمیته اصلاح دولتی آمریکا گفت: آمریکا می تواند با پخش سریال هایی که افراد زیبارویِ جوان را در وضعیت های متنوعی از برهنگی نشان می دهند و زندگی های فریبنده و مادی گرایانه دارند و رابطه های بی قید جنسی برقرار می کنند یک انقلاب را علیه حکومت ایران به راه اندازد. این[سریال ها] واقعا براندازانه هستند. جوانان ایرانی دلشان از لباس های دلپسندی که دراین سریال ها می بینند خواهد خواست. آن ها استخرها و زندگی های پرزرق و برق راخواهند خواست. ✡مستر همفر 🌀جاسوس معروف انگلیسی: زنان مسلمان دارای حجاب محکم هستند و نفوذ فساد در میانشان ممکن نیست. به هر وسیله ای شده باید آن ها را از حجاب اسلام خارج کرد. آنگاه مردان و جوانان فریفته می شوند و فساد در کانون خانواده ها رخنه می کند. ✡مقامات آمریکا 🌀یکی از جاسوسان کاخ سفید در گزارش خود آورده است: ما موفق شدیم چادر مشکی زن ایرانی را به چادر توری و گل دار تبدیل کنیم چادر را هم به مانتو و مانتوهای بلند را به مانتوهای رنگین تنگ و خیلی کوتاه. اکنون از حجاب برخی زنان مسلمان فقط یک روسری مانده است. 🌀یکی از مقامات بلند پایه آمریکا در ارتباط با پوشش در ایران گفت: هر زن چادری در کوی و برزن ایران؛ به منزله پرچم جمهوری اسلامی ایران است؛ لذا ما برای براندازی این نظام؛ باید حجاب را سست نماییم. حجاب پرچم مبارزه با تهاجم فرهنگی است. گر شکوه زن مسلمان!. @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌عمل جراحی پروستات❌ 🚨بیماری رایج مردان پروستات 🚨 اینم خدمت دوستانی که درمانشون رو جدی نمی‌گیرند واحد درمان قرار نمیگیرند و چند ماه بعد مجبور و محکوم به عمل پروستات میشن. برای اولین بار بدون نیاز به جراحی پروستات رو با داروهای گیاهی با تاییدیه از سازمان غذا و دارو همراه با پشتیبانی روزانه درمان کن جهت اقدام و درمان پروستات وارد کانال زیر شوید👇🏻 🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻 https://eitaa.com/joinchat/1915880205Cc0f1861c79 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ با پر کردن فرم ویزیت زیر میتوانید درعرض ۴۸ ساعت مشکل خود را مطرح نمایید👇🏻 https://app.epoll.ir/44266675
هدایت شده از اخبار محور مقاومت
شیخ نعیم قاسم: قدرت سازمانی خود را احیا کردیم ▪️هیچ پست خالی وجود ندارد قائم مقام دبیر کل حزب الله لبنان: 🔹از آنجایی که دشمن صهیونیستی تمام لبنان را مورد تجاوز قرار می‌دهد ما حق داریم هر نقطه از خاک فلسطین اشغالی را هدف قرار دهیم و عملیات‌های ما ادامه دارد. 🔹به صهیونیست‌ها می‌گوییم که تنها راهکار، آتش بس جامع و پایان کامل در همه جبهه‌هاست و ما از موضع ضعف حرف نمی‌زنیم. 🔹مقاومت هرگز شکست نمی‌خورد، زیرا صاحب حق و زمین است و رزمندگان ما شهادت طلب هستند. ارتش اسرائیل شکست خواهد خورد و حزب الله با وجود ضرباتی که اخیراً دریافت کرد همچنان قوی است. 🔹ما توانستیم قدرت و سلامت خود را بازیابی کنیم و رهبری و فرماندهی سازمانی خودمان را احیا کرده‌ایم. باز هم تاکید می‌کنیم که در هیچ پستی در حزب الله جای خالی وجود ندارد و تحولات میدانی حاکی از قدرت ماست. . 🌐 @mehvarmo 📣 آیدی برای تبلیغات @f_aaha 💥حتی المقدور با لینک ارسال شود.
: سوریه آبستن حوادث زیادی است! طی یک عملیات ، سه گروه تروریستی ، و (جبهه_النصره ) را به وصل نموده است! رژیم‌صهیونیستی، این گروه ها را با هم و برای آن ها ایجاد نموده است! هدف رژیم‌صهیونیستی، ایجاد یک منطقه ، بین گروه های محورمقاومت با مرز ، به منظور جلوگیری از محورمقاومت و آزادسازی است. لذا بزودی استان‌های جنوبی و غربی سوریه از جمله، ریف ، ، و ، منطقه جنگی می‌شوند. در چند روز آینده، همزمان با عملیات گروه های تروریستی سه گانه، تانک های رژیم‌صهیونیستی از مرز جولان به سمت سوریه پیشروی هایی خواهند داشت و سوریه بشدت می‌شود. محورمقاومت به هوش باشند، است، نباید این بازو قطع شود! 🎤 پایگاه نشر آثار" " @aasarostad 📚 تحلیل های صوتی، تصویری و نوشتاری روزانه را در این کانال دنبال کنید. 🔹 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی است. 🔸 لطفا برای آگاهی دیگران، حتی المقدور با لینک نشر دهید.