eitaa logo
جلسه قرآن مسجد امام رضا(علیه السلام)
142 دنبال‌کننده
242 عکس
1.5هزار ویدیو
46 فایل
کانال اطلاع رسانی جلسه قرآن مسجد امام رضا(ع) «مدرس: استاد رضاجانی پور ،قاری و حافظ کل قرآن کریم» شنبه ها بعد از نماز مغرب و عشاء لاهیجان، میدان تربیت ، یوسف آباد لوکیشن👇 https://nshn.ir/0b2bWuiXeBnGCB
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از پیشنویش
سوره طه ، آیه ۹۶ جنبش فرهنگی منادیان فتح @jalaseqoranyosefabad
هدایت شده از پیشنویش
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
همراه کردن جامعه در امر زمینه سازی ظهور سوره رعد ، آیه ۱۱ ... خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است ، تغییر دهند ... @jalaseqoranyosefabad
هدایت شده از پیشنویش
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بالاتر از جهاد در راه خدا چیست ؟ سوره آل عمران ، آیه ۱۰۴ باید از میان شما، جمعی دعوت به نیکی و امر به معروف و نهی از منکر کنند و آن ها همان رستگارانند @jalaseqoranyosefabad
هدایت شده از پیشنویش
Mehdi Rasoli - Sobh Roz 3Shanbe (128).mp3
3.24M
فاطمیه سوره آل عمران ، آیه ۶۱ ... بگو : بیاید ما فرزندان خود را دعوت می کنیم ، شما هم فرزندان خود را ، ما زنان خویش را دعوت می کنیم ، شما هم زنان خود را ، ما از نفوس خود دعوت می کنیم و شما هم از نفوس خود ، آنگاه مباهله می کنیم... @jalaseqoranyosefabad
97-99 (1).mp3
2.58M
سوره بقره ، آیه های ۹۷ تا ۹۹ حاج آقا قرائتی فسق و گناه زمینه کفر است. Gharaati.ir @jalaseqoranyosefabad
تاثيرات مقام صبا: استفاده از نغمات اين مقام با عنايت به معنا و مفهوم، حال و هواي ملكوتي و روحاني را بر شنونده حاكم مي‌سازد. اين مقام حزن زايدالوصفي در انسان ايجاد مي‌نمايد و حالت هشدار، بيدارباش دارد. برخي گوشه‌هاي آن تاثير شديدي در قاري به وجود مي‌آورد و حالت خوف و اندوه ايجاد مي‌كند. اين نغمه انسان را دعوت به كنكاش در گذشته مي‌كند و همچون جواني بيدار، انقلابي در درون ايجاد مي‌نمايد، و توجه به بازگشت را يادآوري مي‌نمايد. اساتيد لحن گفته‌اند، هر كس ميل بازگشت در او بيشتر باشد، اين مقام را محزون‌تر و بهتر ايجاد مي‌كند. جايگاه اجرا: صبا روش بسياري از قراء در تلاوت است، اكثر قراء آن را با مقامهاي حجاز، عجم و چهارگاه در تجانس مي‌دانند و معمولاً پس از بيات و حجاز آن را اجرا مي‌نمايند. گوشه‌ها و نغمه‌هاي فرعي: بعضي قراء پس از اجراي اين مقام و مراحل اول و دوم آن، در مرحله‌ي سوم از عجم، به جاي جواب‌الجواب استفاده مي‌نمايند. زيرشاخه‌هاي معروف آن تقطيع و عجم است، قسمت اعظم زيرشاخه‌ي تقطيع «رمل» مي‌باشد كه در مقام سگاه و صبا از آن استفاده مي‌شود. در مورد زيرشاخۀ عجم عده‌اي معتقدند كه مقام عجم به صورت مستقل وجود ندارد و فقط در حد همين زيرشاخه است و برخي ديگر عجم را يك مقام مستقل دانسته‌اند و آن را جداي از اين زيرشاخه مي‌دانند. همچنين نغمه‌هاي فرعي «بوسيلك و صبا و زمزم» را مي توان نام برد. قاريان برتر: از مصطفي اسماعيل و عبدالباسط مي‌توان به عنوان اساتيدي كه در اجراي اين مقام، و زيرشاخه‌ي عجم آن، مهارت فوق‌العاده‌اي دارند نام برد. و همچنين اساتيدي چون منشاوي، شعبان صياد، محمد رفعت، حصان، كامل يوسف را مي‌توان نام برد. در اين مقام تلاوت سوره‌هاي احزاب، طبلاوي و هود عبدالمنعم طوخي مشهور مي‌باشد °•⊰ @quran_farna. @jalaseqoranyosefabad