eitaa logo
ستاد مرکزی دکتر سعید جلیلی مشهد
1.3هزار دنبال‌کننده
730 عکس
346 ویدیو
34 فایل
ستاد مرکزی دکتر سعید جلیلی مشهد🇮🇷 ارتباط با ما: @setadm_admin دریافت فایل محصولات تبلیغی: @jalilis آدرس سایت: https://jalilymashhad.ir شماره تماس: ... آدرس ستاد مرکزی: امام خمینی ۴۹، نبش تقاطع اول 🇮🇷 #ایران_قوی
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سخنان بی سابقه جلیلی درباره فساد کرسنت و بیژن زنگنه: اگر ابعاد پرونده کرسنت مشخص شود، (زنگنه) به جای مناظره باید دنبال سوراخ موش بگردد اصلا بابک زنجانی را یکبار هم ندیده ام، این دروغها به خاطر نزدیک بودن حکم دادگاه متهمان دانه درشت کرسنت (زنگنه) است در مناظره های انتخاباتی هم گفتم که جای متهم‌ (زنگنه) در دادگاه است نه مناظره من کسی نیستم که در مبارزه با فساد با به خاطر چهارتا دروغ از صحنه خارج شوم؛ محکم ایستاده ام اگرچه همه مردم خواهان مبارزه با فساد هستند اما امروز نگران شده اند که مبارزه با فساد یک پشتوانه ۱۴ میلیونی محکم نیز پیدا کرده است. 🇮🇷 @jalilimashhad 🇮🇷
⭕️ ثبت امضا در کارزار برگزاری دادگاه علنی پرونده کرسنت و انتشار صورت جلسات دادگاه 🔹با توجه به اهمیت موضوع مبارزه با فساد و روشنگری برای افکار عمومی از قوه قضاییه تقاضا می‌شود جلسات باقی مانده از دادگاه کرسنت را علنی برگزار کند یا صورت جلسات دادگاه های برگزار شده را در اختیار رسانه ها قرار دهد. 🔴 از لینک زیر امضاء کنید https://www.karzar.net/134964 🇮🇷 @jalilimashhad 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️نظر رهبرانقلاب درباره مشارکت در انتخابات و رویکرد انتخاباتی جلیلی دکتر جلیلی در جمع خانواده شهدا: 🔹بنده بعد از انتخابات این توفیق را پیدا کردم خدمت رهبرانقلاب رسیدم. همه ما افتخارمان و آرزویمان این است که اگر کاری میکنیم رضایت ایشان را همراه داشته باشد چون ما اعتقاد داریم رضایت رهبر انقلاب رضایت امام زمان(عج) است. 🔹ایشان فرمودند "من خیلی راضی هستم از این حرکتی که در این جهاد تبیین صورت گرفت." خب این کار، کار شما ها بود‌. نشان دادید این راه متوقف نشده و این راه ادامه دارد و کسانی آنرا دنبال میکنند ولی هنوز به آن نقطه پایان نرسیده است. 🔹رهبرانقلاب در بحث مشارکت حداکثری فرمودند "یک دلیلی که مشارکت بیشتر شد همین حضور شما عزیزان بود که این فضا را ایجاد کرد." 🇮🇷 @jalilimashhad 🇮🇷
جهاد جلیلی‌‌، جهش در فرهنگ سیاسی حزب الله تاملی در منطق عمل سیاسی سعید جلیلی ✍ دکتر سعید خورشیدی 🔹قسمت یک از دو 🔻این روزها که متاثر از نتایج انتخابات ریاست جمهوری، برخی گروه‌های سیاسی و رسانه‌هایشان، انگشت اتهام را به سمت سعید جلیلی و الگوی سیاست‌ورزی او نشانه رفته‌اند و سعی در حذف او از سپهر سیاست ایران دارند، فرصتی است برای نیروهای انقلاب اسلامی تا در الگوی متفاوت سیاست‌ورزی سعید جلیلی تامل کنند. اگر الگوی منش سعید جلیلی را فهم کنیم، حتی می‌توان عملکرد خودش را بر اساس الگوی کلان خودش نقد کرد. برای مثال این که بتوان ایده‌ها و برنامه‌های خود را با زبان توده مردم بیان کرد، الزامی جدی ذیل رویکرد تبیینی و تربیتی در انتخابات است. پس چه طرفدار جلیلی باشیم چه منتقد یا مخالف او، مسأله مهم، فهم منطق کنش اوست. او چگونه می‌اندیشید که انصراف نداد؟ چرا در موضع منتقد وضعیت موجود جمهوری اسلامی ننشست؟ چرا در مناظره از داماد پزشکیان مستقیم نام نبرد؟ و... ابتدا باید این پدیده را «فهم» کرد و سپس موضع جانبداری، بی تفاوتی و یا مخالفت اتخاذ کرد 🔻در دو دهه اخیر، خصوصا پس از رای نیاوردن در انتخابات ۹۲، جریان سیاسی اصولگرا فرصت و زمینه یافت تا ابتدا به صورت تلویحی و زیرپوستی و سپس عریان و صریح این انگاره را در میان حزب‌اللهی‌ها ترویج کند که «مسیر کسب قدرت از طریق سیاست ورزی مکتبی،‌ مسدود است! و اگر تمنای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی در جامعه را دارید، راهکاری جز تن دادن به قواعد سیاست ورزی متداول (البته با کمی روتوش و آرایش) وجود ندارد». اصولگرایان چنین تصویر کردند که جبهه انقلاب تا وقتی که به «قواعد قبیله‌ای سهم بندی در لیست‌بندی‌ها»، «فنون جنگ روانی»، «بازی‌های تبلیغاتی»، «مصلحت‌سنجی‌های بی‌مبنا»، و «تاکتیک‌هایی چون اجماع» و... تن ندهد، اساسا گشایشی در وضعیت سیاسی‌اش رخ نخواهد داد. در این نگاه، انقلاب اسلامی و آرمان‌هایش، صرفا ویترین شعارها و وجهه ما را تامین می‌کند، اما قرار نیست را هم تعیین کند، بلکه سازوکارهای سیاست‌ورزی را باید از دیگران الگو بگیریم. تمکین به این راهبرد، نه تنها باعث شد که حزب الله آرام آرام از روش‌های سیاست‌ورزی خاص خود تنازل کند و کنش سیاسی‌اش رنگ و بوی عرفی بگیرد، بلکه منجر به کودتایی در فرهنگ سیاسی او شد، کودتایی که آن چه بر اساس مبانی نظری انقلاب اسلامی «فرع» دانسته می‌شد را بر «اصل» مسلط کرد. 🔻در نظام‌های سیاسی عرفی، اصلی ترین کارکرد انتخابات، انتقال قدرت به روشی غیرخشونت‌آمیز است و طبیعتا اصلی ترین هدف متصور برای حاضران در کارزار انتخابات نیز کسب قدرت سیاسی است. اما در نظام مبتنی بر نگاه امام و رهبری، انتخابات فراگیرترین سازوکار «سیاست‌ورزی» عموم مردم است. «سیاست‌ورزی» در مکتب امام اساسا یک «کنش و رشدمحور» است. همان طور که فرد برای رسیدن به کمال و تقرب الهی، در جهاد با موانع درونی مثل حسد و کینه و عجب و... اخلاق می‌ورزد، در جهاد با موانع بیرونی مثل ساختارهای ظالمانه و طاغوت‌ها و... باید سیاست‌ورزی کند. در این نگاه، کسب قدرت (ولو با انگیزه خالصانه خدمت) فرعِ رشد و تعالی روحی سیاستمدار، هواداران او و مخاطبان کنش سیاسی او قرار می‌گیرد. در این چارچوب، «سیاست‌ورزی مکتبی» برای یک کاندیدا صرفا محدود به رعایت اخلاق فردی اسلامی (مثل دروغ نگفتن، توهین نکردن، تهمت نزدن و...) نمی شود بلکه سنخی از کنش سیاسی است که در پی رشد و تعالی معنوی و اخلاقی سیاستمدار، بسیج‌شدگان و عامه مردم باشد و یا حداقل با رشد و تربیت هیچ یک از اینان در تعارض نباشد. پیروزی و شکست در انتخابات نیز صرفا بر اساس شاخص رای آوردن یا نیاوردن کاندیدای اصلح سنجیده نمی شود بلکه کاندیدایی موفق‌تر است که در برنامه رقابتی و انتخاباتی خود زمینه چنین «سلوک» تربیتی را بیش از دیگران برای هواداران خود و عامه مردم فراهم ساخته باشد. 🔻شاید یکی از دلایلی که الگوی کنشگری سیاسی سعید جلیلی برای دیگران (و حتی برای برخی از دغدغه مندان گفتمان انقلاب اسلامی) بعضا نامانوس و عجیب به نظر می‌رسید این بود که جلیلی از دریچه چنین مبنایی به انتخابات می‌نگریست. سابقه این نگاه سعید جلیلی به انتخابات را در فضای مجازی می‌توان در متن سخنان او در جمع دانشجویان در زمستان ۸۳ (چند ماه قبل تر از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۴) پیگیری کرد. (isna.ir/x3LBrY) در شرایطی که نقل محافل تشکل‌های دانشجویی مباحثه و مشاجره بر سر احتمال حضور این کاندیدا و آن کاندیدا بود، او در کسوت یک استاد دانشگاه (و نه کاندیدای ریاست جمهوری) توجه دانشجویان (به مثابه کنشگران سیاسی عرصه انتخابات) را به اهمیت گفتمان‌سازی در فرصت انتخابات جلب می‌کند و آنان را به مجاهدت برای طرح یک گفتمان «حقیقی» و «کارآمد» در انتخابات ریاست جمهوری فرامی‌خواند. ادامه دارد... 🇮🇷 @jalilimashhad 🇮🇷
جهاد جلیلی‌‌ و جهش در فرهنگ سیاسی حزب الله تاملی در منطق عمل سیاسی سعید جلیلی ✍ دکتر سعید خورشیدی 🔹قسمت دو از دو 🔻در واقع جلیلی در انتخابات ۴۰۳، عامل به توصیه‌های گذشته خودش بوده است. او در مقابل جنگ نرم طولانی مدت چند ساله دشمن مبنی بر کاشت تصویر «ایران در قعر دره»، تلاش کرد استعاره رهبری از موقف کنونی جمهوری اسلامی مبنی بر «در آستانه قله بودن» را در راهبرد تبلیغاتی خود عینی نماید. جلیلی ضمن بی‌اعتنایی به توصیه برخی کارشناسان رسانه‌ای که معتقد بودند (فارغ از اینکه واقعیت چیست) گفتمان تبلیغات ریاست جمهوری باید بر نفی و نقد گذشته استوار باشد تا مورد اقبال مردمی قرار گیرد، معتقد بود که گفتمان انتخاباتی باید ریشه در واقعیت و ناظر به حل مسائل امروز باشد. او برای پیروزی در انتخابات، بیش از چهل سال مجاهدت صورت پذیرفته در جمهوری اسلامی (رزمندگان دفاع مقدس، جهاد سازندگی، نهضت سوادآموزی، جهاد دانشگاهی، مدافعان حرم، مدافعان سلامت، ...) و نتایج و برکات پدید آمده ناشی از آن‌ها را نادیده نگرفت، بلکه همگان را به شکر جمعی و عملی این نعمات از طریق بهره گیری از فرصت‌های حاصل شده از آنان فراخواند. او با جامعه، از تصویر ایران در آستانه جهش و تعالی سخن گفت و با این ایده خود توانست بیش از سیزده میلیون رای کسب کند. 🔻پرهیز جلیلی از ورود به مشاجرات سخیف شخصی با سایر کاندیداها، صرفا یک وسواس اخلاقی یا پسند شخصی نبود. او نشان داد که مایل است که مردم در انتخابات، جدال اندیشه‌ها و مسلک‌های مختلف را مشاهده کنند و از مسیر مقایسه و ارزیابی این افکار،‌ اولا رشد یابند و ثانیا انتخاب درستی داشته باشند. نگرش تربیتی به سیاست ورزی و انتخابات، باعث می شود که افق عمل سیاسی کاندیدای جبهه انقلاب، کوتاه مدت نباشد، اهل دوپینگ سیاسی نباشد و متوجه این نکته باشد که ، بدنه را ضعیف و از درون تهی می‌کند. او به هوادارانش و بسیج‌شدگان ذیل خودش به چشم «عدد رای» نگاه نمی‌کند که توهم کند عنان آن‌ها به دست اوست و او می‌تواند با هر سنخ ائتلاف و اجماعی، آنان را به سبد رای دیگری «کوچ اجباری» دهد، بلکه او می‌بایست برای آن‌ها به مثابه عاملیت‌های انسانی، اصالت قائل شود. جلیلی در انتخابات اخیر به درستی چنین کرد. او از یک سو فهمید که تحلیل های ریاضی‌وار از کنش انسانی رای‌دهندگان نادرست است و انصراف او به نفع دیگران حتی نتیجه کوتاه مدت حسابگرایانه هم در پی نخواهد داشت. اما مهم‌تر از آن، روشن بود انجام چنین ریسک و قماری، عوارض و لطمات بلندمدت به بدنه اجتماعی جبهه انقلاب اسلامی خواهد زد. این انصراف به هسته مقاوم جبهه انقلاب، پیام ناممکن بودن کنشگری مستقل از جناح‌های سیاسی خواهد داد و به آنان این حس را منتقل خواهد کرد که انقلابیون پیاده‌نظام جناح اصولگرایند و انتخاب و فعالیت ما، اثری ندارد و این حسابگری‌های پشت پرده است که سرنوشت کاندیداها را مشخص می‌کند. تسری چنین نگاهی به فعالان سیاسی جبهه انقلاب، دعوت از آنان به کنشگری در بزنگاه‌های سیاسی آتی را مختل می‌کرد و عملا باعث ریزش جدی در کنش‌گری این بدنه اجتماعی می‌شد. 🔻چنین تحلیل و نگرش مبنایی، سعید جلیلی را برآن داشت که در مقابل فشار سهمگین و بی ضابطه سیاسیون اصولگرا مقاومت کند و آینده سیاسی حزب الله را تضمین نماید. امروز بخشی از انرژی تخریب جلیلی، حاصل جریان‌های سیاسی از جان گرفتن و تداوم این سنخ سیاست‌ورزی مستقل و مردمی در جامعه ایران است. آنان از جوانان مومن انقلابی‌ای می هراسند که در کارگاه بزرگ تربیت سیاسی انتخابات ۴۰۳، از یک سو شیرینی عاملیت سیاسی مستقل از لابی‌های سیاسی را چشیده و از سوی دیگر فعالیت‌های تبیینی‌اش در گفتگو با توده‌های مردم نه تنها موجبات همراهی بیش از سیزده میلیون نفر از جامعه را فراهم ساخته، که تقدیر و لبخند رضایت رهبر انقلاب اسلامی را نیز در پی داشته است. 🇮🇷 @jalilimashhad 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جلیلی: اون زمانی که توافقات رو انجام می‌داد یکی تو خیابون بهم گفت آقا این هسته‌ای چیه؟ همه دنیا ول کرده ایران چسبیده بهش بهش گفتم.... 🇮🇷 @jalilimashhad 🇮🇷
🔹پویش «یک دنیا تجربه، یک ایران روایت، هر ایرانی یک نقش ماندگار» روزهای سختی بود. دکتر جلیلی دریافت پول از افراد وابسته به کانون های قدرت و ثروت را ممنوع کرده بود. تقاضا برای دریافت پوستر و تراکت تبلیغاتی بالا بود. و ما مانده بودیم با کدام پول ... توی جلسه داشتیم برنامه های دکتر را می‌گفتیم. آخر جلسه شد. یک دفعه همه شروع کردن به گفتن خواسته ها. یکی پوستر میخواست، یکی جزوه برنامه ها، یکی تراکت ... گفتیم خدایی طرح ها آماده است ولی یکم هزینه ها هنوز تامین نشده ... یک دفعه یکی از خانم های جمع بلند شد.‌ معلم بود. النگوی دستش را همانجا شکست. آورد جلوی میز. داد و رفت. ما مات و مبهوت بودیم. برگشت و فقط گفت: این حداقل ها فدای دولتی که در مسیر ظهور است ... با سلام و عرض خداقوت🌹 ما در پویش «یک دنیا تجربه، یک ایران روایت، هر ایرانی یک نقش ماندگار»، به دنبال ثبت خاطرات و روایت‌های ارزشمند شما از فعالیت‌ها و تلاش‌هایتان در ایام انتخابات هستیم. هر کدام از شما بزرگواران در این مسیر نقشی داشته‌اید و ثبت روایت ها و تجربیات شما در این دوران، می‌تواند الگویی برای آیندگان باشد. لطفاً روایات، خاطرات و تجربیات خود را از فعالیت‌های انتخاباتی تان، به نام کاربری @Setadjalili8 در پیام رسان ایتا ارسال فرمایید. روایات برگزیده در کانال ستاد مرکزی دکتر جلیلی منتشر می‌شوند. با تشکر از مشارکت شما. 🇮🇷@jalilimashhad🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹پویش «یک دنیا تجربه، یک ایران روایت، هر ایرانی یک نقش ماندگار» ✍ همه خسته بودیم. دیگه خانم ها داشتن یکی یکی میرفتن. در زدن. رفتم در رو باز کردم. دیدم یک دختر خانم روشن دل گفتن اینجا ستاد دکتر جلیلی هست؟ گفتم بله. تاکسی رو حساب کردن و اومدن داخل. اینقدر با هم گرم صحبت شدیم که به خودمون اومدیم دیدیم دو ساعتی هست کنار هم هستیم. خیلی آدم جالبی بود. از بسطام برای تشييع پیکر شهید رئیسی در مشهد سوار قطار شده بود و اومده بود ... بهش گفتم چرا اومدی ستاد؟ گفت هر کاری از دستم بیاد انجام میدم هم واسه جلیلی هم واسه رئیسی ... کارتش رو داد ... مبلغی واریز کرد و یک سری برنامه ها رو با هم بستیم ..‌ دم آخری گفت: ما مدیون شهید رئیسی هستیم، گفتم شاید بتونم با حضور و کمکم تو ستاد جلیلی گوشه ای از زحمات این شهید خدمت رو جبران کنم ... خداحافظی کرد و رفت مزار شهید رئیسی ... گفت این چند شب را تا صبح کنار مزار شهیدم ... با سلام و عرض خداقوت🌹 ما در پویش «یک دنیا تجربه، یک ایران روایت، هر ایرانی یک نقش ماندگار»، به دنبال ثبت خاطرات و روایت‌های ارزشمند شما از فعالیت‌ها و تلاش‌هایتان در ایام انتخابات هستیم. هر کدام از شما بزرگواران در این مسیر نقشی داشته‌اید و ثبت روایت ها و تجربیات شما در این دوران، می‌تواند الگویی برای آیندگان باشد. لطفاً روایات، خاطرات و تجربیات خود را از فعالیت‌های انتخاباتی تان، به نام کاربری @Setadjalili8 در پیام رسان ایتا ارسال فرمایید. روایات برگزیده در کانال ستاد مرکزی دکتر جلیلی منتشر می‌شوند. با تشکر از مشارکت شما. ستاد مرکزی دکتر سعید جلیلی 🇮🇷@jalilimashhad🇮🇷
حاج‌خانم عاقبت‌به‌خیر شد🌹 حاج‌خانم روزی ۲۰ باز زنگ می‌زد به ستاد! خانه‌‌ی فوق‌العاده‌اش را وقف انقلاب کرده بود و الان می‌خواست فقط در اختیار ستاد «سعیدآقا» قرار دهد. وقتی فهمید قرار است طلاب برادر به آنجا بروند خیلی استقبال کرد، با همان مناعت‌طبع و نگاه بلند انقلابی گفت: هرچه از خوراکی لازم‌تان هست در یخچال گذاشتم. برای اینکه ما راحت باشیم، بلیط گرفت و برای عرفه رفت کربلا! چند روزی آنجا مشغول فعالیت‌های ستادی برای «آقای جلیلی» بودیم. روز بعد از عرفه بستگان «حاج‌خانم رحیمیان» اعلام کردند که متاسفانه یا خوشبختانه ایشان در کربلا به رحمت خدا رفته‌اند!😔 با دلی مالامال از اندوه و با انگیزه‌ای بسیار فراتر از قبل در مسیر انقلاب، این ستاد مردمی و انقلابی را به وراث حاج‌خانم تحویل دادیم. «حاج‌خانم» وصیت کرده‌بود منزلش بعد از وفات، وقف مدرسه‌ی علمیه‌ی ولایت شود!👌 با سلام و عرض خداقوت🌹 ما در پویش «یک دنیا تجربه، یک ایران روایت، هر ایرانی یک نقش ماندگار»، به دنبال ثبت خاطرات و روایت‌های ارزشمند شما از فعالیت‌ها و تلاش‌هایتان در ایام انتخابات هستیم. هر کدام از شما بزرگواران در این مسیر نقشی داشته‌اید و ثبت روایت ها و تجربیات شما در این دوران، می‌تواند الگویی برای آیندگان باشد. لطفاً روایات، خاطرات و تجربیات خود را از فعالیت‌های انتخاباتی تان، به نام کاربری @Setadjalili8 در پیام رسان ایتا ارسال فرمایید. روایات برگزیده در کانال ستاد مرکزی دکتر جلیلی منتشر می‌شوند. با تشکر از مشارکت شما. ستاد مرکزی دکتر سعید جلیلی 🇮🇷@jalilimashhad🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ از کاپیتولاسیون تا وعده صادق 🔹روزگاری حق نداشتیم درباره اسرائیل حرف بزنیم ولی امروز مطالبه مردم پاسخ شدید به رژیم صهیونیستی است 🔹 بخشی از صحبتهای دکتر جلیلی در بزرگداشت شهدای قدس در قم 🇮🇷@jalilimashhad🇮🇷
هو الشهید در بزرگداشت چهلمین روز از شهادت سید المقاومة شهيد سيد حسن نصرالله برگزار ميگردد: 🔸همایش«مشهد قلب تپنده مقاومت» ✅با سخنرانی دکتر سعید جلیلی 🕦 زمان : یکشنبه ۱۳ آبان، ساعت ۱۸ 📍 مکان: میدان شهدا ، تالار شهدا آدرس در بله، ایتا و اینستاگرام 🆔 @jebhe_mashhad