آره بچهها شب یلدا بلندترین شب سال بود ؛
ولی تا قبل از
۳۱اردیبهشت ماه ِ
۱۴۰۳. .
گوشیم سه درصد شارژ داره ؛ شارژرم کنارمه
ولی نمیخوام شارژش کنم که کلا فردا نرم
سمتش . . انشاءالله که تصمیم خوبیه🤡
ولی مامان ..
زحمتایی که تو برام کشیدی قابل شمارش نیست
تو سنگ ِصبور منی ؛ تو باارزشترین دارایی منی : )
قربون ِبودنت ، دوست دارم . .
روزت مبارك پناه من♥️