دالَن میلَن حَلَم مولا😭
هدایت شده از سالهایدورازمریخ.
من از نسل درحال انقراض معینی پور نخورده و عکس خود را انیمه نکرده هستم
سلاماً علي غزة الغزه
حتى يطمئن فؤادها
أو حتى تبرد نارها
وحتى تطيب وتشفى
جراحها وأرضها وأهلها
هدایت شده از ترمه
غزه داره تموم میشه، و این جمله بهتنهایی خیلی حرفه. اون همه آدم رو کشتن. نه به جوونش رحم کردن نه به پیرش. نه به زنهاش رحم کردن نه به بچههاش. نه به آدم سالمش و نه به آدم مریضش. توی قرن بیست و یک که ادعای روشنفکری از سر و روی همه میریزه و مدعیترین مردم در بحث روشنفکری روی زمین زندگی میکنن رسماً نسلکشی کردن و صدای هیچکس در نیومد. رسماً با دیکتاتوری هزاران نفر رو بدون روتوش کشتن. و واکنش مردمِ آریایی و عرب نپرستِ ما به آهنگای گلزار از جنایتهایی که توی نوار باریک غزه علیه این همه زن و بچه اتفاق میافته بیشتر بود. حتی هنوز هم هستند کسانی که زیر صفحههای منتسب به اسرائیل توییت میزنن نتانیاهو متشکریم، و حتی احمقهایی که منتظرن بنیامین جان بیاد و ایران رو آزاد کنه. چهخبر از کسایی که دینشون انسانیت بود؟ کجای ماجرا ایستادن؟ چی شد پس؟
به خدا که این روزا از غذا خوردن خجالت
میکشیم، از خندیدن خجالت میکشیم،
از خوابیدن خجالت میکشیم، شما که
غریبه نیستین.. به علی قسم که ما این
روزا از نفس کشیدنمون شرمندهایم:)
زهرااسعد *