جانـان۱۲۸ .
بچه ها ولی واقعاً سه ماه دیگه ۴۰۴ عه💘
بچه ها ولی واقعاً سه ماه دیگه ۴۰۵ عه💘
هدایت شده از عجم علوی | مهدی مولایی
اویی که در هنگامهٔ خشم و اوج فحاشی دانشجویان در سال ۱۴٠۱، دانشگاه به دانشگاه میگشت و فحش میشنید و گفتگو میکرد و هو میشد و لبخند میزد، سخنگوی دولت قبل بود. اویی که در زمانهٔ اعتصاب و اعتراض بازاریان، عبا بر دوش در بازارها قدم میزد و صدای کسبه را میشنید و امیدشان میداد، رئیسجمهور سابق بود. اویی که شهر به شهر و استان به استان و کوه به کوه میگشت و چهره در چهره با جامعه سخن میگفت و صدای اعتراضشان را میشنید و از شرایط کشور و برنامههای دولت میگفت، آن مردِ رفته بود. این که بین مردم نیست و خود را به نشنیدن صدای دردآلود مردم میزند شمایید. این که قدم از حیاط پاستور بیرون نمیگذارد و لبخندهای مشمئزکننده میزند و خبرهای بد دارد، سخنگوی شماست. این که میگوید «سفر استانی لازم نیست؛ استاندارها آنجا هستند» و از هو و تف شدن توسط پیرمردهای روستایی میترسد، شمایید. این که قدم به بازارها نمیگذارد و خوف از مواجهه با ملت دارد، حضرتتان هستید. قبل از آنکه شیطانصفتها در تجمعات آرام مردم بدمند و منحرفش کنند، شما پیشدستی کنید و به دل جماعت بزنید و بشنویدشان. اینها هنوز مردماند. ما خیر شما و این انقلاب را میخواهیم.
هدایت شده از مَتروك .
انقلاب انقلاب نکن عزیز ِمن ، به قول ِزاکانی گلوتو بمال بره پایین این حرف خیلی گندهتر از دهنته ؛ انقلاب اسلامی با امثال ِبهشتی و مطهری و طالقانی و خامنهای به اینجا رسید ، اونم با رهبری خمینی کبیر، شما که از ادبیاتتون معلومه با خودتون چند چندین ..
هدایت شده از کانال حمید کثیری
روزهای اول و دوم اعتراضاتی که عمدتاً اقتصادی بود از بازار به گوش میرسید. اما در برخی شهرها تلاش دارند رنگ و بوی آن را تغییر دهند. انشاءالله هوشیاری مردم، نقشهشان را به هم خواهد ریخت ...
الْحَمْدُلِلَّهِالَّذِیجَعَلَنَامِنَالْمُتَمَسِّکِینَبِوِلاَیَهِأَمِیرِالْمُؤْمِنِینَ.
هدایت شده از جانـان۱۲۸ .
اگر دقت کرده باشین به نجف میگیم «خانهی پدری»
یعنی که رفتی اونجا سرتو بزار کنارِ دیوار حرم ،
دیگه هرچی میخوای بگو . .
وقتی سرتو میزاری روی پای پدرت چی بهش میگی؟
از ناراحتیات میگی...از روزای سختت...
از اتفاقای خوبی که دیروز برات افتاده میگی..
یک لحظه اونجا حس غربت نداری !
چون میدونی اومدی خونهی پدرت . .
حالا این حسُ فقط تو نجف نداشته باش ،
یادت بیار که پدرت همه جا همراهته ،
وقتی میگیم همه جا یعنی وقتی زمان خداحافظی
تو از این دنیا شد پلهی اول میاد میزبانت ..
نوای حاج منصور ارضی رو یادتون هست؟
«تمام دلخوشی زندگی من این است که وقت
مرگ بیایی و مرگ شیرین است ، آقاجان...»
حالا حرفم اینه که، وقتی غم این دنیا اذیتت
کرد و بریدی ، حتی وقتی حال دلت خیلی
خوب بود و خداروشکر کردی ؛
یادت باشه که پدرت کنارته و صداتو میشنوه
درواقع تا وقتی از صدای اذان نام «علی»
علیه السلام میاد ناامیدی گناه کبیرهاس!
عمیقاً، از ته دلم برای تک تکتون میخوام
که حسرت نجف به دلتون نمونه🤍
گرفتار شاه نجف شدن خیلی قشنگ تر از
این حرفاست ؛ واقعاً خوشبحال ساکنان نجف:)