جانـان۱۲۸ .
منم همینطور حاجمحمود، منم همینطور..
دیشب اولین شبی بود که دیگه نشد بگیم:
خدایا رهبرمون رو حفظ بفرما..
هدایت شده از ‹آبینه.›
حضورتون در مساجد و تجمعات دست کم نگیرید…
از اینجا به بعد ستون های نگهداری ایران ما مردم عادی هستیم!
حتی یک نفر هم یک نفره؛ پس امشب هر کسی وظیفهاش شرکت در تجمعاته!
جانـان۱۲۸ .
من همیشه اون روز رو برای خودم تصور میکردم که عکاس بیتم :)
برای خودم و رفیقام *
هدایت شده از ریح
توی خونه نمونید بچه ها، میدون رو از حرامزادگانی که میخوان آشوب به پا کنن بگیرید. اگر تریبونی هم دارید خوانندگانتون رو ترغیب کنید به توی میدون بودن.