الهیییی بمیرمممم براییی همتوننن همتوننن عشقاییی منیدددد بدون شماااا من نمیدونستم الان چیکار کنممممم💘💘😭✨🛐 اما انگاری از طرف بعضی نسبتا خیلییییی دارم ایگ میشم و انتظار نداشته باشید همیشه من اول پیام بدم و البته من همیشه سعی کردم با همه مهربون باشممم و احساس ایگ شدن از طرف من نکنن اما انگار این کارم داره به خودم بدجوری آسیب میزنه و
اگر میخوای نسبتیمون ادامه پیدا کنه ریپلای کن(فداشون میشم)
اگر نه بیان پیوی دیل نسبت👍
_جندوکی
_چشای کورتو باز کن فور نیست
⏤͟͟͞͞🦚 ᥣі𝗍𝗍ᥣᥱ ȷᥲᥒძᥙkі
برام مهمیییی تو ابجییییممممم😭💘
توهممممم قربونت برممممم😭✨🛐