ماکه میدونیم لایق شهادت که هیچ ، لایق یک مرگ خوب هم نیستیم اما چهکنیم که به رحمتواسعهی تو امیدواریم و میدانیم اگر تو ما را بخری حتما ما لایق شهادت خواهیم شد...
حسین جان! نیمنگاهی جان مادرت💔
سختش کردی
زندگی رو میگم
زندگی رو سخت نگیر
فقط به چیزی که سخت میگیری
نفْس وجود خودت باشه
که اینجوری جلا بگیری
از دخترم تشکر میکنم که دیشب با صدای گریهی نیمهشب ساعت ۳بامدادش باعث شد من نماز صبحم قضا نشه؛
ممنون نورایِ بابا
توی تله چت مجازی و ببخشید لاسزدن نیوفتی ،الان بهت میگم نگی نمیدونستم چون اونموقع نمیشه دیگه جمعش کرد...