eitaa logo
جنت المهدی۳۱۳
3.1هزار دنبال‌کننده
29.7هزار عکس
18.7هزار ویدیو
508 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 درج عبارت «خطر مرگ» بر روی شیشه واکسن ها 🌕 وزارت داروی آمریکا FDA پذیرفت که واکسن کووید باعث‌ سکته ورزشکاران و نوجوانان شده است و بر شیشه واکسن ها خواهد نوشت: خطر مرگ! ➖کم کم شرکت های انسان ستیز به جنایت هایشان اعتراف میکنند، الان نوشتن خطر مرگ؛ ولی همچنان به مردم حتی کودکان تزریق میشه! در آینده حتی با نهایت پرویی میگن ما به عوارض و خطر مرگ اشاره کردیم اما اشتباه از خودتون بود ➖آیا ورزشکاران و نوجوانان هم به خاطر بیماری زمینه ای مردند؟ چرا نوجوان یا ورزشکار ۲۰ تا ۳۰ ساله باید سکته قلبی و مغزی کنه؟ قبل واکسیناسیون هم اینگونه بود؟ 👈بزودی سونامی سکته و مرگ های ناگهانی به علت عوارض واکسن های زهرماری یهود.. ┄┅┅🌸🌸🌸┅┅┄ 🍏 @jannatolmahdi313🍎    ┄┅┅🌸🌸🌸┅┅┄ سبک زندگی اسلامی (جنت المهدی ۳۱۳)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺سازمان جهانی بهداشت (WHO) مدتی پیش بی سر و صدا راهنمای خود را در مورد "فهرست داروهای حیاتی برای موارد اضطراری رادیولوژیکی و هسته ای" در 27 ژانویه 2023 به روز کرد! آخرین باری که WHO لیست خود را به روز کرد در سال 2007 بود، طبق پست وبلاگ رسمی آنها: ایجاد و مدیریت یک انبار ملی در کشورهای منتخب، یعنی آرژانتین، برزیل، فرانسه، آلمان، ژاپن، جمهوری کره، فدراسیون روسیه و ایالات متحده آمریکا. ' 🔺همچنین در داووس 2023، جرمی یورگنس، مدیر عامل WEF و رئیس مرکز انقلاب صنعتی چهارم گفت: بر اساس نتایج گزارش چشم انداز امنیت جهانی WEF در سال 2023، " یک رویداد سایبری فاجعه بار " احتمالا در دو سال آینده وجود دارد!! ┄┅┅🌸🌸🌸┅┅┄ 🍏 @jannatolmahdi313🍎    ┄┅┅🌸🌸🌸┅┅┄ سبک زندگی اسلامی (جنت المهدی ۳۱۳)
به اسم همهء این بیماری ها نگاه کنید ؛ همهء آنها شماره ثبت دارند ؛ می دانید معنی آن چیست ؟ ‏یعنی این که ساختهء آزمایشگاه های سری شرکت های دارویی هستند. مطابق قانون نورنبرگ هیچ کشور یا گروهی حق ندارد بیماری طبیعی را به نام خود ثبت کند. ‏این یعنی هیچ کدام از این امراض طبیعی نیستند. ┄┅┅🌸🌸🌸┅┅┄ 🍏 @jannatolmahdi313🍎    ┄┅┅🌸🌸🌸┅┅┄ سبک زندگی اسلامی (جنت المهدی ۳۱۳)
هدایت شده از این بقیه الله؟!!
توده ها به آنچه به آنها گفته می شود اعتقاد و اعتماد دارند و بازیچه قدرتمندان و کنترل کنندگان جهان هستند. خود را از هیستری های گروهی و دسته جمعی رها کنید، خودتان فکر کنید و خود را آگاه کنید... ┄┅┅🌸🌸🌸┅┅┄ 🍏 @jannatolmahdi313🍎    ┄┅┅🌸🌸🌸┅┅┄ سبک زندگی اسلامی (جنت المهدی ۳۱۳)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بادکش یعنی این بقیه بچه بازیه😅 ┄┅┅🌸🌸🌸┅┅┄ 🍏 @jannatolmahdi313🍎    ┄┅┅🌸🌸🌸┅┅┄ سبک زندگی اسلامی (جنت المهدی ۳۱۳)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
با یه‌خورده خلاقیت بچه هاتون رو مسئولیت پذیر بار بیارید👌😍 ┄┅┅🌸🌸🌸┅┅┄ 🍏 @jannatolmahdi313🍎    ┄┅┅🌸🌸🌸┅┅┄ سبک زندگی اسلامی (جنت المهدی ۳۱۳)
🔴 موارد موثر در درمان کودکان: 🔸عسل روزانه 🔹حریره بادام 🔸تخم کبوتر 🔹گوشت گنجشک ┄┅┅🌸🌸🌸┅┅┄ 🍏 @jannatolmahdi313🍎    ┄┅┅🌸🌸🌸┅┅┄ سبک زندگی اسلامی (جنت المهدی ۳۱۳)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😡 جنایاتی که وزارت بهداشت ایران علیه فرزندآوری انجام داد ┄┅┅🌸🌸🌸┅┅┄ 🍏 @jannatolmahdi313🍎    ┄┅┅🌸🌸🌸┅┅┄ سبک زندگی اسلامی (جنت المهدی ۳۱۳)
✅🩺دلایل ضعف تخمدان 💮باز گذاشتن پهلوها هنگام خواب و در هوای سرد 💮شستن ظرف بدون پیشبند و خیس کردن شکم 💮استحمام سنگین در زمان پریودی 💮لباس زیر پلاستیکی 💮عدم نوره مالی کمر و زیر شکم 💮تحریك جنسی و عدم ختم آن به ارگاسم 💮کبد داغ و مصرف سردیجات به تبع آن 💮یبوست و عدم دستور تخلیه درست 💮راه رفتن روی فرش ماشینی و پارکت 💮نشستن روی مبل و خوابیدن روی خوشخواب پلاستیکی 💮استفاده از بالش غیر پشم ┄┅┅🌸🌸🌸┅┅┄ 🍏 @jannatolmahdi313🍎    ┄┅┅🌸🌸🌸┅┅┄ سبک زندگی اسلامی (جنت المهدی ۳۱۳)
چرا به پسربچه ها نپوشانیم؟👖 آیا می دانید فعالیت در دمای پایین تر از دمای بدن بیشتر است و فلسفه بیرون آفریده شدن که محل تولید اسپرم و تزاید نسل است، بخاطر قرار گرفتن در محیط خنک تر از بدن می باشد؟ مکانیسم طبیعی فعالیت جنسی در مردان به صورتی است که در هوای سرد با حالت انقباضی به بدن نزدیک تر می شود تا از گرمای بدن استفاده کند و در هوای گرم به صورت انبساطی از گرمای بدن فاصله می گیرید، با توجه به أین مکانیسم هوشمندانه، پوشاندن شرت و شلوارهای تنگ همچون شلوار جین به کودکان از کودکی تا بزرگ سالی این سیستم را دچار تنگنا و در نتیجه قرار میدهد!!!! ┄┅┅🌸🌸🌸┅┅┄ 🍏 @jannatolmahdi313🍎    ┄┅┅🌸🌸🌸┅┅┄ سبک زندگی اسلامی (جنت المهدی ۳۱۳)
🌱 اگر مبتلا به عفونت هستید، زرشک را فراموش نکنید 🌀 زرشک در رفع عفونت های گوارشی تنفسی ادراری و عفونت های قارچی پوست و واژن موثر است.. ┄┅┅🌸🌸🌸┅┅┄ 🍏 @jannatolmahdi313🍎    ┄┅┅🌸🌸🌸┅┅┄ سبک زندگی اسلامی (جنت المهدی ۳۱۳)
ببندید ✍شال کمر جزء لباسهای رسمی ایرانیان بوده ، هم مردان و هم زنان از شال کمر استفاده میکردند و بسته به فصل گرم یا سرد ، جنس شال متفاوت بوده در فصل گرم شال_نخی و در فصل سرد شال_پشمی خانم ها نسبت به آقایان بیشتر به گرمی ناحیه کمرشان نیازمند هستند چرا که تخمدان و رحم شان آنجاست و سرما به راحتی به آنها عارض میشود برخی از مشکلاتی که امروزه خانمها با آن مواجه هستند به دلیل گرم نگه نَداشتن کمر است چرا که عمدتا لباسهای مورد استفاده کوتاه است و ناحیه کمر و لگن را خوب پوشش نمیدهد. توصیه میشود از شال پشمی و نخی برای کمر استفاده نمایید شال کمر را نباید سفت بست زیرا هدف از بستن شال گرم نگهداشتن کمر است .با بستن شال ، کلیه ،مثانه ، رحم و تخمدان‌ها ، کمر و معده از سرما محافظت میشود ┄┅┅🌸🌸🌸┅┅┄ 🍏 @jannatolmahdi313🍎    ┄┅┅🌸🌸🌸┅┅┄ سبک زندگی اسلامی (جنت المهدی ۳۱۳)
حاج آقا پناهیان : ✅ الآن یکی از مهمترین امر به معروف ها تبلیغ چهره به چهره فرزند آوری هست باید تک تک با اونایی که قصد ندارن بچه بیارن صحبت کنیم و تشویق کنیم به فرزند آوری.. 🔰با پیامبر(ص) کسایی مخالفت کردن که نتونستن مناسبات زندگیشون رو با اسلام هماهنگ کنن،میگفتن داریم زندگی مون رو میکنیم،هجرت چیه؟ 🔰امام حسین(ع)رو کسایی تنها گذاشتن و کسایی شهید کردن که نمیخواستند مناسبات زندگیشون رو تغییر بدن 🔰یکی اومد به امام حسین(ع) گفت نرو خطر داره کشته میشی امام حسین(ع)فرمود :بیا باهم بریم طرف گفت من میگم خطر داره نرو، شما میگی منم بیام! عمر سعد از فرزندان رزمنده های اسلام بود طوری کارش عجیب بود که حضرت زینب (س) بهش گفتن:عمر سعد تو اینجا هستی و دارن حسین رو شهید میکنن! ✅ الآنم رهبر ما دستور فرزند آوری دادن، کدوم ما مناسبات زندگی مون رو تغییر دادیم و فرزند آوری رو بیشتر کردیم؟! 🔰 علامه تهرانی(ره) میگفتن: الآن اولویت فرزند آوری انقدر زیاده که حتی میشه شیر دهی تا دوسال رو انجام نداد! و بارداری های نزدیک بهم داشت تا تعداد بیشتری بچه بیاریم. ┄┅┅🌸🌸🌸┅┅┄ 🍏 @jannatolmahdi313🍎    ┄┅┅🌸🌸🌸┅┅┄ سبک زندگی اسلامی (جنت المهدی ۳۱۳)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از جنت المهدی۳۱۳
نام غذا؛ کلوچه با مغز خرما طبع غذا؛ گرم و تر رو به خشکی مواد لازم شیر یا آب: یک پیمانه روغن کنجد: یک پیمانه خرما: به میزان لازم گلاب: به میزان لازم هل : به میزان لازم پودر زنجبیل: یک قاشق چای‌خوری آرد سبوس دار جو: چهار پیمانه روش تهیه: آرد را با شیر یا آب و روغن خمیر کرده و خوب ورز می‌دهیم تا خمیر یکدست شود خمیر را به مدت ۲ الی ۳ ساعت در ظرفی گذاشته و اجازه می‌دهیم که خوب ور بیاید خرما را از هسته جدا کرده و در ظرفی ریخته و با حرارت بسیار ملایم اجازه می‌دهیم نرم شود، سپس هل و زنجبیل را به آن اضافه کرده و خوب با هم مخلوط می‌کنیم بعد از این که خمیر آماده شد، مقداری از آن را برداشته کف دست پهن می‌کنیم، مقداری از خرمای آماده شده را در وسط خمیر گذاشته و آن را گرد کرده و کمی پهن می‌کنیم، کلوچه‌ها را در سینی فر (۱۶٠‌‌ درجه) گذاشته و با حرارت ملایم می‌پزیم. ┄┅┅🌸🌸🌸┅┅┄ 🌮 @jannatolmahdi313🍰 ┄┅┅🌸🌸🌸┅┅┄ آشپزی (جنت المهدی ۳۱۳)
┄┅┅🌸🌸🌸┅┅┄ 🌮 @jannatolmahdi313🍰 ┄┅┅🌸🌸🌸┅┅┄ آشپزی (جنت المهدی ۳۱۳)
: 📝مواد لازم -کره محلی همدمای محیط۱۷۵گرم -شکر قهوه ای پودر شده ۱۷۵گرم -آب لیمو ترش سبز(لایم)۵عدد یا ۶ق س(پوست ۴عدد از لیموها را قبل از آبگیری رنده کنید و ۱عدد را برای تزیین رشته کنید)(قابل جایگزینی با لیمو سنگی،اما رنگ سبز پوست لیمو برای تزیین زیباتر است) -تخم مرغ همدمای محیط ۳عدد(کمی هم زده) -آرد سبوس دار ۱۲۵گرم -پودر نارگیل۷۵گرم -بیکینگ پودر۱ق چ -پودر شکر قهوه ای ۱۰۰گرم -زنجبیل تازه رنده شده با ریز خرد شده۶۰گرم -سیروپ زنجبیل۲ق س -نمک یک پینچ -چیپس نارگیل برای تزیین مقداری 📝مواد لازم سیروپ زنجبیل: -زنجبیل تازه۳۰گرم -آب۱و۱/۲پیمانه -شکر قهوه ای ۱پیمانه(۲۰۰گرم) -آب لیموی تازه۲ق س طرز تهیه کیک: ۱.فر را با دمای۱۸۰درجه سانتیگراد گرم کنید.قالب لوف را چرب و با کاغذ روغنی بپوشانید،به صورتی که کاغذ از دیواره های قالب بلندتر باشد. ۲.کره و شکر را با هم بزنید تا کاملاً کرمی،پفکی و روشن شود. ۳.رنده پوست لیمو و تخم مرغها را دانه دانه اضافه و بعد از هر کدام کاملاً هم بزنید. ۴.آرد،بیکینگ پودر،زنجبیل رنده شده،سیروپ زنجبیل و پودر نارگیل،۲ق س آبلیمو و نمک را اضافه و به آرامی مخلوط کنید. ۵.خمیر کیک را به درون قالب منتقل کرد و در فر گرم شده به مدت۵۰تا۶۰دقیقه بپزید.اگر بعد از ۲۵دقیقه اول پخت روی کیک خیلی قهوه ای شد،میتوانید با یک فویل ذوی کیک را بپوشانید و زمان پخت را ادامه دهید.بعد از پایان پخت تست سیخ چوبی از مرکز کیک انجام دهید. ۲.۶ق س از آب لیمو را کنار گذاشته و مابقی را با ۱ق س از پودرشکر مخلوط کنید و تا زمانی که کیک گرم است آن را روی کیک بریزید.سپس اجازه دهید که کیک تا ۱۰دقیقه خنک شود. ۷.بعد از خنک شدن کیک،برای درست کردن گلیز لیمویی، باقیمانده ی پودر شکر را الک و با ۲ق س دیگر آب لیمو هم برنید و روی کیک بریزید. ۸.در انتها روی کیک را با تکه های چیپس نارگیل و رنده پوست لیمو تزیین نمایید نوش جان👌🥰 ┄┅┅🌸🌸🌸┅┅┄ 🌮 @jannatolmahdi313🍰 ┄┅┅🌸🌸🌸┅┅┄ آشپزی (جنت المهدی ۳۱۳)
📝مواد لازم (برای سه الی چهار نفر) گوشت سردست گوسفندی  ٣٠٠ الی ٤٠٠ گرم پیاز یک عدد متوسط بلغور گندم ٢٥٠ گرم لوبیای سفید، لوبیای قرمز، نخود، لوبیا چیتی از هر کدام ١٠٠ گرم پیاز خلالی سرخ شده سه الی چهار قاشق غذاخوری بادمجان محلی یک کیلو کشک محلی حدود 200گرم نمک دریا ، فلفل و زردچوبه نعنا داغ و سیر داغ به مقدار لازم طرز تهیه آش بادمجان ابتدا گوشت را شسته و به همراه پیاز در قابلمه ریخته میگذاریم تا خوب بپزد و بعد از پخت ریش ریش میکنیم. سپس بادمجان ها را پوست کنده، نمک پاش میکنیم تا تلخاب آن خارج شود. بعد از نیم ساعت  بادمجانها را با دستمال خشک کرده و در روغن سرخ میکنیم و کنار میگذاریم. بعد از خنک شدن آنها را مربع مربع خرد میکنیم در مرحله بعدی تمام حبوبات را که از قبل خیس کرده ایم را میگذاریم خوب بپزه. سپس به  بلغور پخته اضافه میکنیم. بعد پیاز را خلالی خرد کرده وسرخ میکنیم و دو قاشق مربا خوری زردچوبه به پیاز اضافه کرده بعد از کمی تفت به مواد بالا که همان بلغور و حبوبات هست می افزاییم. پس از ان گوشت پخته شده و خرد شده و بادمجان سرخ شده و خردشده را هم به مواد بالا اضافه میکنیم و خوب هم میزنیم تا آش خوب جا بیفته. زمانی که آش کشدار و غلیظ شد 100 گرم از کشک را هم به اش اضافه میکنیم. در مرحله اخر هم در یک ظرف جدا سیر داغ و پیاز داغ و نعنا داغ درست کرده و به همراه ١٠٠ گرم مابقی کشک را برای تزئین آش استفاده میکنیم. ┄┅┅🌸🌸🌸┅┅┄ 🌮 @jannatolmahdi313🍰 ┄┅┅🌸🌸🌸┅┅┄ آشپزی (جنت المهدی ۳۱۳)
💠کانال علمی فرهنگی مذهبی سیاسی اجتماعی جنت المهدی۳۱۳💠 ❤️❤️👇👇👇 ╔═. ♡♡♡.══════╗ @jannatolmahdi313 ╚══════. ♡♡♡.═╝