eitaa logo
جواد زینلی
1.9هزار دنبال‌کننده
7.6هزار عکس
1هزار ویدیو
2 فایل
جوانی که تربیت میشود در کار فرهنگی، باید به معنای واقعی کلمه اعتقاد داشته باشد به استقلال کشورش؛ مؤمن به مبانی انقلاب و نظام، مؤمن به فرهنگ اسلامی، خوش‌بین، خوش روحیّه. کار فرهنگی این است. 👈 ارتباط با مدیر کانال‌‌؛ @javadz45
مشاهده در ایتا
دانلود
غذا سلاح ژئوپلیتیکه نه کالای تجاری آقای همتی! این چیزارو باید بلد باشی با دست خودمون، مستعمره آمریکا نشیم 🆔 @javadzinali
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
علمدار نیامد...🥀
@fori_sarasariمداحی آنلاین - مرا به خیمه نبر - حدادیان.mp3
زمان: حجم: 6.9M
روضه حضرت ابوالفضل العباس(ع) علی با صورت به زمین خورد... ▪️فرا رسیدن تاسوعای حسینی به محضر آقا (عج) و همچنین شیعیان جهان و مخاطبین عزیز تسلیت باد. 🥀 🆔 @javadzinali
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فردا ساعت نه حرکت هیئت از مسجد امام رضا علیه السلام به سمت مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام
+یک بزرگواری میگن دعا کن امام مجتبی دیگه ظاهر بشن و خودشان برامون صحبت بفرمایند ... _میگم حتما دعا میکنم ولی وقتی امام حتی تعاملات ابتدایی رو با مکاتبات پیش می‌برند پس فعلا مصلحت در مهجوریت هست ... +میگن پس ما چیکار کنیم که زیر این همه اخبار و شایعات به همه بی اعتماد شدیم ...و امیدمون به خود امام هست _میگم به مردم اعتماد کن ... امام فرمود کنار مردمم هستم، مردم هر سویی برن آنجا مسیر مطلوب امام است +میگن امام زمان هم بین مردم هستند ولی ما دعای ظهورش را داریم _میگم این مهجوریت فرق داره شبیه سال ۵۷ هست ...امام در فرانسه بود اما با مردم خیابان‌های ایران بود که برای انفجار نور مبعوث شده بودند! دلت امام را می‌خواهد بیشتر بین مردم برو !! قلب این مردم در دست مولای صاحب الزمان است. ✍لیلی حاجی حسنی 🆔 @javadzinali
5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 ایران همزمان به ترامپ و فیفا و نیوزلند گل زد 🆔 @javadzinali
989K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🏴ای اهل حرم میر و علمدار نیامد💔😭 ▪️امسال ایرانی‌ها بهتر از هرکسی معنی این جمله را میفهمند 🆔 @javadzinali
4.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
◾️سیدعلی خامنه‌ای کشته دین است ◾️خون‌خواهی او نصرت این دین مبین است 🆔 @javadzinali
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❗️ پزشکیان: بحث موشکی در تفاهم‌نامه نیست و هیچ‌وقت وجود نخواهد داشت اگر موشک‌های ما نبود اسرائیل و آمریکا ایران را مثل غزه شخم می‌زدند موضع خوب رئیس جمهور ایران 👌 ✍ مطرح شده در برنامه بوقت ایران شهباز شریف بخاطر مطرح کردن این موضوع باید اولا تکذیبیه بده و ثانیا معذرت‌خواهی کنه، چون درادامه موشک‌های بالستیک میگه سلاح‌های شیمیایی و سمی و... این خیلی خطرناکه. ما اصلا سلاح شیمیایی و میکروبی نداریم، اگه بخواد این موضوع حتی مطرح بشه دوباره باید سال‌های سال درگیر باشیم ثابت کنیم که ما اصلا چنین سلاح‌هایی نداریم.. قبل از شهباز شریف، نتانیاهو اینو گفته بود. نمیدونم قصدشون از مطرح کردن چی باشه ولی نباید به همین راحتی ازش گذشت. متأسفانه این چندمین بار هست که میانجی‌گر پاکستانی حرفی میزنه که اشتباهه و به نفع طرف آمریکایی تموم میشه 🆔 @javadzinali
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا