🔴 فضای مجازی ول، تنها شریک جنایت مشهد و پای ثابت همه جنایتها
🔺جزئیات جدید از حادثه تروریستی حرم رضوی
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی:
🔹پس از حادثه حرم رضوی و حمله به سه روحانی، مظنونانی احضار شدند، امّا متهم پرونده یک نفر است.
🔹متهم در همان روز و قبل از حمله به سه روحانی به دو نفر روحانی دیگر نیز که در محیط بودند حمله کرده، امّا بنا به دلایلی موفق نشده بود.
🔹متهم از طریق فضای مجازی آموزشهایی را در خصوص جاسازی سلاح در عملیات انتحاری دریافت کرده بود و با جاسازی ماهرانه، سلاح را وارد حرم کرده بود.
🔹حمله به سه روحانی غافلگیرانه بود و طبق فیلمهای موجود حرکت مشکوکی تا زمان حمله وجود نداشت.
#⃣ #صیانت_از_امنیت
جبههٔ #انقلاب اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh
هدایت شده از طلبه جوان🇮🇷
13.06M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#پست_جدید
♦️پر سرعت ترین اینترنت جهان کدام کشور است ؟!
♦️شاید کمتر کسی پاسخش را بداند ...
♦️پشت صحنه طرح صیانت با تبیین و روشن گری استاد مومن نسب
🆔@talabe_javan1
2.53M
🌑 درس خارج ابرخودسازی
بسیار پیشرفته و زیبا و با الهام از فرمایش رهبری. هزاران برابر کاراتر و شتابان تر از خودسازی آسید احمد خوانساری
◻️ ابراستغفار در سخن امام خامنهای:
🔹نگاهمان هم به استغفار این نباشد که فقط مثلاً برای گناهان شخصی و برای شستوشوی دل خودمان استغفار کافی است، نه؛ استغفار در #میدانهای_ملی و در #میدانهای_بزرگ_اجتماعی کارکرد و تأثیر دارد و ما را به #توفیقات_بزرگ میرساند.
◻️خودسازی در دستگاه ابرفقه
✍ حجتالاسلاموالمسلمین ابوالفضل #امامی_میبدی ، مجتهد فقه سیاسی و نویسنده این کتابها👇
👉 https://24on.ir/g/12/9
#⃣ #جهاد_تبیین
جبههٔ انقلاباسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh
⭕️ نامه اعتراضی هیئترئیسه کمیسیون مشترک طرح صیانت به قالیباف
🔹در طول چهل و چهار سال گذشته، توقف کار صحن مجلس با کمیسیون جانشین آن بیسابقه بوده
🔹این اقدام غیرمتعارف، نظام قانونگذاری را در آینده تهدید میکند.
#⃣ #صیانت_از_مجلس
جبههٔ #انقلاب اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh
💠 آذریجهرمی در پاسخ انتقادهای آیتالله #علم_الهدی از ولنگاری فضای مجازی نوشته با بومیسازی بسترها نمیتواند مانع انتشار محتوای مخرب شد. بعد هم امثال آیت الله علمالهدی را به درگاه الهی و امام عصر حواله داده که باید در محضرشان پاسخگو باشند❗️
چند نکته
1⃣ ولنگاری فضای مجازی به قدری برای این جریان ناموسی است که حاضرند با مواضع غیرکارشناسی خود را مضحکه کارشناسان کرده و آبرو و حیثیت خود را به باد فنا دهند. هر کاربر معمولی میداند که اینستاگرام اجازه انتشار محتوا درباره #حاج_قاسم را نمیدهد.
2⃣ زبان درازی این عنصر معلومالحال به دلیل کوتاهی دستگاه قضا در محاکمه اوست.
3⃣ رهاسازی فضای مجازی نقش غیرقابل انکاری در گسترش فساد و ابتذال به ویژه بین نوجوانان و جوانان دارد، از هم پاشیدن هزاران خانواده به واسطه ولنگاری فضای مجازی بر شما پوشیده نیست، تضعیف ایمان و اعتقاد مردم، اباحه گری و دهها معضل فرهنگی، خانوادگی و اخلاقی دیگر، نتایج عملکرد خسارت بار آذریجهرمی در توسعه منجلاب مجازی است.
🔺ماده ۲۸۶ قانون مجازات اسلامی میگوید: «هرکس به طور گسترده مرتکب . . . دایرکردن مراکز فساد و فحشا یا معاونت در آنها گردد بهگونهای که . . . سبب اشاعه فساد یا فحشا در حد وسیع گردد، مفسد فیالارض محسوب و به اعدام محکوم میگردد.»
✅ آقای قاضیالقضات❗️
درباره چرایی عدم محاکمه این فرد، چه جوابی برای محکمه الهی آماده کرده اید⁉️
4⃣ درباره حواله دادن به درگاه احدیت و امام حی ناظر نیز فقط میتوان گفت: وقاحت تا کجا⁉️
✍ نیما سعیدی
#⃣ #جهاد_تبیین
جبههٔ #انقلاب اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh
⬅️ اینکه در خبرها گزارش شود اینستاگرام یا تلگرام یا واتساپ از فلان قابلیت رونمایی کردند و...؛ اینها ترفند برای آگهی مجانی نرمافزارهای وابسته به استکبار جهانیست.
🔺تا کی میخواهیم مُبلّغ بیجیره و مواجب دشمن باشیم⁉️
✍ #مهدی_متین
#⃣ #جهاد_تبیین
جبههٔ #انقلاب اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh
⚠️ عریانترین اینترنت دنیا
🗣 حجتالاسلام عبدالرضا #نظری
🆔 @abdorrezanazari
#⃣ #جهاد_تبیین
جبههٔ #انقلاب اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh
جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی
🎓 دورۀ بینظیر، جامع و پیشرفتۀ آموزش فضای مجازی و سواد رسانهای 1⃣ خانم و آقا، بدون محدودیت سنی و ب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
👆مظورشون این دوره است👇
👉 https://24on.ir/g/1/9
👈 شما هم حتماً شرکت کنید...
✍ پیام یکی از اعضاءِ کانال گپِ جبههٔ #انقلاب اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh
هدایت شده از نوشتههای مهدی جمشیدی
🔻 آنک غفلت از «خلوص»، اینک غلبۀ «متوسطان»:
ناکامیِ مجلس در آزمونِ فوریّتِ «مدیریّت فضای مجازی»
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مهدی جمشیدی
[1]. فراموش نمیکنیم که «نیروهای شبهاصولگرا»، زوایه و شکاف بسیار جدّی با آیتالله مصباح داشتند و همواره بر «نقدِ نفیگونۀ» وی همّت میگماردند؛ چنانکه تفکّر مصباح به «دشمنِ درجۀ اوّلِ» اینان تبدیل شده بود. صاحبِ این قلم در تجربۀ بیستسالۀ خویش در عرصۀ فعّالیّتهای روشنفکرانه دریافت که عمدۀ ضربهها و هجمهها از سوی «لایههایی از جبهۀ خودی» است. یکی از این موارد، دوگانۀ «وحدت/ خلوص» بود؛ بهطوری آشکار و پنهان، مصباح به «وحدتشکنی» متهم میشد و غرض از وحدت نیز «تسلیمشدن به فهرستِ شبانتخاباتیِ سهمیهبندیشدۀ شبهاصولگرایان» بود. آیتالله مصباح تا پایان عمر شریف خویش، در برابر این «تحمیلهای قدرتمدارانه»، مقاومت ورزید و «تصاحب کرسی» و «ارتقای منزلت» را بر «حقیقت» و «راستی» و «صلاحیّت»، ترجیح نداد.
[2]. امروز بهروشنی، جلوهها و نمودهایی از «حکمتِ سیاسیِ» آن متفکّر بزرگ را درمییابیم و متوجّه میشویم که آن «حسّاسیّتها» و «باریکاندیشیها»، نابجا نبوده و از آیندۀ تلخی حکایت میکرده که امروز با آن دستبهگریبان هستیم. مجلسِ کنونی، ترکیبی است «ائتلافی» و «عملگرا» و «موقتی» که هیچگونه چترِ گفتمانیِ واقعی بر آن سایه نیفکنده است. عدّهای از بهاصلاح عقلای اصولگرا در هنگامۀ نزدیک به انتخابات، در کنار یکدیگر نشستند و پس از بحثهای کمعمق و بیخاصیّت، به گزینههایی رسیدند و کرسیهای قدرت را میان خویش «توزیع» نمودند. و روشن است که در این «منطقِ عملگرا»، معاملههای فراوان و دادوستدهای گسترده صورت پذیرفت تا آن شد که اکنون میبینیم. البتّه در این آشفتهبازارِ قدرتپرستی، عدّۀ بسیار اندکی نیز بودند که به پیروی از آیتالله مصباح، «حقیقت» را قربانی «منفعت» نکردند و به بازیِ سیاسیِ خودپرستانه وارد نشدند و انقلابیگری را بدنام نساختند. این «عدّۀ ناچیز»، اکنون در مجلس حضور دارند، ولی چه فایده که «جریانِ غالب و مسلّط» از آنِ شبهاصولگرایانی است که با حقیقت بیگانهاند و سودای نفسانیِ «منزلتِ سیاسی» و «قدرتنشینی» دارند. مشاهده میکنید که اینان در اوجِ «ندانمکاری» و «دوگانهگزینی»، ازیکسو به مطالبۀ رهبر انقلاب دربارۀ «فوریّتِ ساماندهی به فضای مجازی»، بیاعتنایی میکنند و ازسویدیگر، «بودجۀ گزاف برای جهاد تبیین» تصویب میکنند که بهناچار، شخص رهبر انقلاب در سخنرانیِ عمومیِ خویش، به نفی آن میپردازند! اینچنین مواجههای، جز بر «کاسبکاری» و «عملگرایی» و «خویشپرستی» و «قدرتمداری» دلالت دارد؟! شما صداقتی احساس میکنید؟! صبغه و رنگِ خدایی در میان است؟!
[3]. باز گردیم به دقّتها و حسّاسیّتهای آیتالله مصباح دربارۀ «انتخاب نیروهای سیاسی برای حاکمیّت». با نظر به وضع کنونی، به چه نتیجهای دست مییابیم؟! آیا آن همه «ملاحظه»، صواب و روا نبود؟! آیا «وحدتِ معطوف به نشستن بر کرسی قدرت»، به شکلگیریِ مجلسی نینجامیده که «چندپاره» و «گسسته» است و از درون خودش، نفی میشود و «بازیهای سیاسیکارانه»اش با ارزشهای انقلابی، رسواست؟! چنین مجلسی، شایستۀ «حرکتِ جهشوار در گام دوّم انقلاب» است؟! اینان همان «جوانان مؤمنِ انقلابی» هستند که مطابق بیانیّۀ گام دوّم انقلاب باید به حاکمیّت راه مییافتند تا «غصّهها» و «رنجها» و «دردها»ی بدنۀ اجتماعیِ انقلاب، پایان یابد؟! بدنۀ اجتماعیِ انقلاب که امروز با اینان زاویه یافته و بهوضوح فهمیده که مناسباتِ آلودۀ به «قدرتخواهی» و «سهمطلبی»، مجلسی پدید آورده که در مردابِ «محافظهکاری» و «وادادگی» و «انفعال» فرورفته است! مواجهۀ جریانِ غالب در مجلس با مسألۀ «مدیریّت فضای مجازی»، در عمل نشان داد که برگزیدن نیروهای بهظاهر انقلابی که «خلوص» و «اصالت» و «ریشه» ندارند، چه ضربههای دردناکی به «اعتماد سیاسی» میزند و «آرمانهای انقلابی» را به عقب میراند.
[4]. مسأله، ساده و آشکار است: میهراسند که همراهی با دغدغۀ «مدیریّت فضای مجازی»، هزینۀ اجتماعی برایشان بیافریند و در دورۀ بعدی انتخابات، کنار نهاده شوند. در ذهنشان چنین «محاسبهای خودمدارانه»ای شکل گرفته است. به گفتههای صوری و اشکالهای به ظاهر محتوایی، اعتنا نکنید؛ چراکه «پوششها» و «توجیهها»یی بیش نیستند. گذشته اینکه گرفتار «محاسبۀ نامؤمنانه» شدهاند، حتّی این اندازه تدبیر نیز ندارند که با راهاندازیِ یک «موجِ رواییِ متفاوت و روبهپیش»، بازیِ ساختهشده از سوی جریانِ غیرانقلابی و دگراندیش را تغییر دهند و روایتِ رهبر انقلاب از مسألۀ «مدیریّت فضای مجازی» را بهدرستی به افکار عمومی، تفهیم نمایند.
https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi