eitaa logo
جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی
51.6هزار دنبال‌کننده
12.2هزار عکس
3.9هزار ویدیو
310 فایل
امام خامنه‌ای: 💠 اداره فضای مجازی کشور، نیازمند حرکتی انقلابی است. 📜 اهداف: momennasab.ir/2081 🎓 آموزش: 24on.ir 🤖 اطلاعات: zil.ink/jebheh 🔗 لینک عضویت: https://eitaa.com/joinchat/543817728Cc264cfff87 🗨️ زیر نظر استاد روح‌الله مومن‌نسب @momennasab
مشاهده در ایتا
دانلود
❤ هم‌اکنون نرم‌افزار 🇮🇷ایرانی بادصبای‌تان را کنید👇🏻 👉🏻 myket.ir/user/jebheh #⃣ جبههٔ اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تحت تسلط مطلق بنیان‌گذار واتس‌اپ که از برجسته‌ترین افرادِ در خدمت آرمان صهیونیسم است، نمانید! 🔺 روزنامه «جروزالم‌پست» لیست ۵۰ یهودی اثرگذار برای اهداف صهیونیسم و اسرائیل را منتشر کرد. #⃣ جبههٔ اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh
هم‌اکنون گپ‌تان را با امکانات جدید برای زائران به‌روز کنید👇🏻 👉🏻 myket.ir/user/jebheh ⚡️ دنبال کردن کانال جبهه در گپ را هم فراموش نکنید👇🏻 👉🏻 gap.im/jebheh ✍ کمپین حمایت از پیام‌رسان‌های ایرانی را هم امضاء کنید👇 👉 farsnews.ir/my/c/32244 #⃣ جبههٔ اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh
📕 رمانِ اختصاصیِ 📖 قسمت۳۳ تماس را که قطع کرد نگاهش به رویا افتاد که مانند فرفره‌ای مشغول کار بود… . حدود چهل و پنج دقیقه‌ای گذشته بود و رویا و الهام خسته از فعالیت روی کاناپه جلوی تلوزیون لم داده بودند و با چای و میوه شیرینی مشغول پذیرایی از خود بودند. رویا از الهام پرسید: -از دوستای قدیمیته؟ الهام که پیشدستی را روی زانویش گذاشته بود در حال پوست کندن خیار جواب داد: -کی؟ -همین خانمه که قرار بیاد دیگه. -آهان. راستش بود... یعنی دخترخالمه... هم دوست هم دختر خاله، همیشه و همه‌جا با هم بودیم تا اینکه عقاید من عوض شد ولی اون حالا هم ول‌کنم نیست. -ای بابا. -راستی تو چرا این‌قدر به من کمک می‌کنی؟! رویا فنجان چای را روی میز مقابلش گذاشت و صورتش را به طرف الهام برگرداند: -این دیگه سوأل کردن داره؟ ما تو عالم دوستی این حرف‌ها رو داریم مگه؟! الهام خندید و بر شانه‌ی رویا زد: -دمت گرم بابا! صدای زنگ اف اف که بلند شد، آوا از اتاق به طرف آن دوید و الهام هم پشت سرش: -وایسا مامان تو دستت نمی‌رسه. تصویر زهره در حالی که چند شاخه‌گل و جعبه‌ای شیرینی به دست داشت در مانیتور پدیدار شده بود. ادامه دارد ⬅️ نویسنده✍ سفیرِ ستاره‌ها #⃣ جبههٔ اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🎓 دورۀ تخصصی آشنایی با مبانی کاربردی حقوقی و نحوه پیگیری شکایات مربوط به جرایم فضای مجازی 1⃣ خانم و آقا، بدون محدودیت سنی و با هر سطح تحصیلی می‌توانند در دوره شرکت کنند. ⏬ 2⃣ از تدریس فوق‌العادۀ اساتید برجسته کشوری و کارشناس صداوسیما دکتر جواد و دکتر مهدی استفاده کنید. ⏬ 3⃣ بعد از پایان دوره بلافاصله گواهی دیجیتال صادر می‌شود؛ ضمناً می‌توانید درخواست گواهی رسمی به‌صورت چاپی جهت استفاده از فرصت‌های شغلی در ادارات، مدارس، منابر و… را هم ثبت کنید تا به نشانی شما پست شود. ⏬ 4⃣ این دوره محدودیت زمانی ندارد؛ پس از ثبت‌نام، هر وقت خواستید شروع کنید و هر وقت توانستید، تمام کنید. ⏬ 5⃣⚡️با ۴۱٪ تخفیف… 🔻🔻🔻 ℹ️ جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام، این‌جا👇🏻را کلیک کنید: ⏩ https://24on.ir/g/7/9 ℹ️ خانوادۀ نیروهای مسلح (شاغل و بازنشسته) به این‌جا مراجعه کنند👇 ⏩ https://khobregan.tbao.ir/Product?pSpId=66441 🔺🔺🔺 جبههٔ اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh
🌷 پاسدار شهید، صیاد کلانتری 🌹 تولد اول شهریور ۱۳۴۵، سراب ساکن کرج 🌹 شهادت ۱۹ شهریور ۱۳۶۴، قلاویزان مهران 🌹 سن موقع شهادت، ۱۹ سال 🌹 امروز سال‌روز شهادت این شهید عزیز است 📝 فرازی از وصیتنامه شهید: 📌 آرزو دارم كه شما عزيزان همچون امام بزرگ در برابر مشكلات مقاوم باشيد و توكل بر خدا داشته باشيد. 📌 اين‌جانب ولايت فقيه را ضامن حركت‎هاى صحيح در همه ابعاد مى‌دانم. 📌 قدرت‌هاى شرق و غرب با عُمال‌شان همچون حباب تو خالى هستند و پايگاه الهى و مردمى و ايمانى ندارند. لذا با كوچك‌ترين ضربه، قدرت پوشالى آنها در هم مى‌شكند… 🤲 شادی ارواح طیبه شهدا و امام شهدا و این شهید عزیز فاتحه با صلوات 🤲 دعای این شهید عزیز بدرقه امروزتان ان‌شاءالله #⃣ جبههٔ اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh
🔴 شتاب و ارادۀ ابوالحسن فیروزآبادی برای مخدوش کردن اقتدار و از بین بردن ارادۀ نظام در ساماندهی فضای مجازی، باعث تحقیر و تمسخر مرکز ملی فضای مجازی شد 🔺این موضوع و این‌گونه هزینه‌سازی و پیام دادن، بخش رانتی و دوپینگی‌ها رو تشویق می‌کنه که در مقابل منافع مردم و حاکمیت بایستند و حاضر هم نباشند پاسخ بدهند و سهم خودشان از حضور در ایران در حال جنگ فرهنگی بپردازند. 🔺 قبل از نامگذاری سال، در خصوص فضای رها شده و ول مجازی صحبت کردند و امروز هم هر اقدامی برای کنترل این فضا شروع می‌شود و تصمیم گرفته می‌شود با مصادیق رهاشدگی برخورد شود، مرکز ملیِ تحت اشغالِ سرباز حسن روحانی و عاملان وضع موجودِ فضای مجازی، به جای کمک، از بخش خاطی به بدترین شکل ممکن و به صورت علنی و با هزینه کردن از آبروی کشور، حمایت می‌کند. 🔺گویا برخی نسخۀشان برای مقابله با شرابِ خارجی، ساخت مشروبات الکلی با کیفیت بالاتر در ایران است!!! #⃣ جبههٔ اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh
🔺واتس‌اپ، امن است یا مخوف!؟ 🔺نماد‌های صهیونیستی در واتساپ چه می‌کنند؟ 🔻گزارش باشگاه خبرنگاران جوان را بخوانید👇 🔗 https://www.yjc.news/00YXsi #⃣ جبههٔ اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh
🔖 تحریف نشده، طرح توحیدی کردنِ زندگی انسان‌ها [۱]. وقتی انسان با مایه‌های غنی و سرشاری از نیکی و فضیلت، آفریده شده‌است؛ قرار گرفتن در «کانالِ تربیتِ» صحیح است که می‌تواند این مایه‌ها را به ظهور و بروز شایسته‌ی خود برساند و او را به تکاملی هرچه بیشتر نایل سازد. هدف از فرستادن پیامبران در نهایت، انجام همین تربیت و سازندگی است تا انسان با تربیت صحیح انبیاء به پیراستگی و آراستگی ‌رسد و مقصود نهایی از آفرینش تأمین ‌گردد؛ امّا باید دید درجایی که نظام جاهلی، بر روح و اندام انسان‌ها حاکم شده است؛ چگونه می‌توان انسان‌ها را بر طبق الگوهای صحیح، الهی ساخت؟ [۲]. بی‌شک، برای ساختن انسان، باید محیط متناسب و سالم، محیطی که بتواند او را در خود بپروراند، تربیت کرد. برای این کار، جامعه و نظامی عاری از شرک و جهالت لازم است. وقتی چنین جامعه‌ی الهی شکل گرفت؛ «اذا جاءنصرالله و الفتح و رأیت الناس یدخلون فی دین الله افواجا»؛(سورۀ نصر، آیات۱و۲)؛ چون به یاری خدا برسد و فتح بیابد، مردم به دین خدا فوج‌فوج داخل می‌شوند. بنابراین تشکیل محیط و فضای توحیدی، هدفِ همه‌ی انبیاست. محیطی که در آن خدای حاضر و ناظر، حکمرانی می‌کند و قانون خدا اجرا می‌شود. [۳]. نکته‌ی قابلِ توجه این است که نقطه‌ی شروع کار انبیاء از کجا بوده‌است؟ برای ارزیابیِ کارِ انبیاء ایجاب می‌کند که ما، نقطه‌ی شروعِ انبیاء را بدانیم تا یک معرفت کاملی در زمینه کار انبیاء برای ما بدست بیاید. انبیاء نقطه شروع‌شان، بیانِ لُبّ و مغز و اساس و روح مکتب‌شان بود. از ابتدا با «صدق» و «اخلاص»، آن هدفِ واقعی و نهایی خود را بیان کردند. آن‌، چه بود؟ آن، عبارت بود از «توحید»؛ «قولوا لا اله الا الله تفلحوا»؛ یعنی اطاعت انحصاری از آن خداست. «توحید»، همه‌چیزِ مکتبِ انبیاء(علیهم‌السلام) بود. «طرح توحید»، هم مایه‌ی تکامل روح متعالیِ انسان است -که این هدف عالی و نهایی انبیاء است-، و هم به معنای ایجاد یک محیط الهی، یک جامعه و نظام الهی، عادلانه و بی‌طبقه، یک نظام بدون استثمار و بدون ظلم، به معنای تشکیل چنین نظامی است و این، همان محیط متناسب برای پرورشِ موجودِ انسانی، در هر فضایی؛ چه فیزیکی و چه مجازی است. [۴]. اهمیت مسأله این‌جاست که حساسیت و درک مردم هر زمان، نسبت به این «توحیدی» کردن فضاها، معلولِ چیست؟ پیغمبرها وقتی خواستند «منشور توحیدی» را ابلاغ، تبیین و اجرا کنند، دوستان و دشمنان‌شان مشخص شدند. پیغمبرِ عظیم‌الشأن ما، از روز اوّلی که از کوه نور و غار حرا فرود آمد و در سرزمین بی‌حاصلِ آن «گورستانِ فضیلت‌ها»، بنا به رفتن و نغمه توحید سردادن کردند، از اول، مخالفت‌ها شروع شد و دشمن‌های‌شان مشخص شدند، از اول، آن کسانی‌که باید پیغمبر و «طرح توحید»ش را باید بکوبند، فهمیدند که باید بکوبند و برای چه باید بکوبند، برکسی پوشیده نماند. همچنانی‌که هرکسی از آن طبقه که باید بپذیرند، درک و شعور و فهم، و توفیق‌ش بیشتر بود. او هم از اول، و هرچه زودتر فهمید که پیغمبر چه می‌گوید و به چه فرا می‌خواند. [۵]. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن در خصوص این مطلب اینچنین بیان می‌کنند: «بنابراین از اولی که پیغمبر ما مبعوث شد، هم دوستان‌ش، طرفداران‌ش، آن کسانی که او از آن‌ها حمایت می‌کرد و برای آن‌ها بود، هم این‌ها؛ و هم دشمن‌ها، آن کسانی‌که پیغمبر بنا بود سرِ آن‌ها بزند، هر دو گروه فهمیدند که پیغمبر در این دنیا حرف‌ش چیست، چه می‌خواهد بگوید. حرفی که بنده و جناب‌عالی هنوز درست نفهمیدیم. ما باید «بنشینیم»، بنده این‌جا جان بکَنَم، داد بکشم، از «واضحاتِ اسلامی» برای شما بیان کنم... امروز ما باید با شما صحبت کنیم، بگوییم که، روح توحید عبارت است از نفیِ هرگونه قدرتی جز قدرت پروردگار. ابولهب همچین مطلب را همان اولِ اولِ فهمید. ولیدبن مغیره مخزومی، آقای قریش، و ابوجهل، آقای دیگرِ قریش و همچنین امیةبن‌فلان و دیگران و دیگران، آقایانِ قریش، اول، این مطلب را فهمیدند.» [۶]. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در همان کتاب در ادامه تصریح می‌کنند: «شما خیال می‌کنید که علت مخالفتِ کفار قریش، سردمدارانِ فکر و ضلالت با پیغمبر، جز همین مطلب که مقام خود و موقعیت اجتماعی خود را در خطر می‌دیدند، چیزِ دیگری بوده؟ آیا برای بت‌ها دل‌شان می‌سوخت؟». پرواضح است که اگر در فضا و محیطی اجتماعی، محیط به معنای عام، محیط فیزیکی یا مجازی، «روحِ توحید» بخواهد حکمفرما باشد، اولین اشخاصی که در مقابل «طرحِ صیانتِ» از انسانیت، «طرح توحید»ی کردنِ زندگی انسان‌ها، شروع به صف‌آرایی می‌کنند و خواسته یا ناخواسته، تعمدی یا سهوی، برای مخالفت و ضدیت و نابود کردنِ آن طرح، با دشمن هم‌نوا و هم‌جبهه می‌شوند، افرادِ سودجو و موقعیت‌طلب‌اند که منافع خویش را با منافع عمومی در تعارض می‌بینند. ادامه دارد ⬅️
⤴️ eitaa.com/jebheh/22029 ➡️ در ادامه… [۷]. یک مسأله‌ای که باید بیان کرد و فریاد زد این است که، مسلک اجتماعیِ دین و هرآن‌چه وابسته به آن است، یعنی درک و شعور و تبیین و بصیرت و آگاهی. عجیب است که آدمِ متدیّن و آدمِ ضددین، در بعضی از مسایل دینی به نتیجه واحدی می‌رسند؛ هر دو کأنّه باورشان آمده است که دین یعنی نفهمیدن، چشم و گوش را بستن و فکر نکردن. درحالی‌که باید خاطر نشان کرد که، روش تفکر اسلامی و روش پیغمبر اسلام، «تبیین» است. اولین نغمه دعوت انبیاء و نقطه شروع کارشان هم، «اعلام توحید» بود که حرف آخر را اول می‌زدند؛ «رسول‌الله اسوة حسنه»؛ این‌جاست که، باید «رسولانِ» فضای مجازی، با سرلوحه قرار دادنِ «رسول وحی» و قبولِ ولایتِ قرآنیِ ایشان هشیار باشند که هر برنامه زندگی و طرحی، قبل از این‌که وارد زندگی مردم بشود و انتظار برود مردم با آن طرح همراه بشوند؛ در وهله‌ی اول، می‌بایست «روحِ توحید»ی طرح‌ها، از طرف خودِ مصوبین و مجریان طرح و البته با «نظارتِ مردم»، بررسی و در «نیازِ لحظه» تبیین شود؛ آن هم، در مسائلِ مربوط به «پیشرفتِ» ملت و کشور، که «مقاومت»ی باید تبیین کرد؛ چراکه: «تبیین اساس کار ما است. ما با ذهن‌ها مواجه‌یم، با دل‌ها مواجه‌یم؛ باید دل‌ها قانع بشود. اگر دل‌ها قانع نشد، بدن‌ها به راه نمی‌افتد، جسم‌ها به‌کار نمی‌افتد؛ این فرقِ بین تفکّر اسلامی و تفکّرات غیراسلامی است.»(۱۳۹۵/۰۴/۱۲) [۸]. تاریخ نشان داده که، مکاتب و احزاب سیاسی در دنیا، آن‌هایی که با خدا و دین ارتباطی ندارند؛ حرفی ندارند که مدت‌ها مردم را دنبال نخودسیاه بگردانند؛ مدت‌ها سرشان را با شعارهای پوچ و توخالی گرم ‌کنند؛ برای «اعلامیه حقوق بشرِ» دروغینِ خود، چه «طنّازی»‌های سیاسیِ توخالی که نمی‌کنند. بنابراین در جهاد عظیم تبیین، رسولانِ مجازی و افرادی که در نظامِ الهی بر سرِ کار آمده و به برکتِ «روحِ توحید»یِ انقلاب اسلامی، مایه‌های درونی‌اش بالا آمده و شکوفا شده است؛ براساسِ تعهد و تکلیف‌گراییِ خود، باید «قطعنامه» و «اعلامیه‌ی توحید»ی جامعه‌ی مجازی را بی‌رودربایستی و منفعت‌طلبیِ شخصی و ترس فریاد بزنند و از ابتدا به مردمِ -که صاحبان این انقلاب هستند- اعلام کنند که منظورِ ما از «طرح صیانت از فضای مجازی»، «توحیدی کردنِ زندگیِ مجازیِ» انسان‌ها است. 📌 این‌چنین است که اگر «شفافیتِ» طرح، شفاف تبیین نشود، این طرح با شکست مواجه می‌شود، یا منحل می‌شود و یا در مرحله اقدام و عمل، ناقص به اجرا درمی‌آید و یا با وجودِ موانعِ بسیار با حرکت معمولی و به‌کندی پیش می‌رود. زهرا پاک‌نفس ✍ #⃣ جبههٔ اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh