eitaa logo
جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی
51.3هزار دنبال‌کننده
12.2هزار عکس
3.9هزار ویدیو
310 فایل
امام خامنه‌ای: 💠 اداره فضای مجازی کشور، نیازمند حرکتی انقلابی است. 📜 اهداف: momennasab.ir/2081 🎓 آموزش: 24on.ir 🤖 اطلاعات: zil.ink/jebheh 🔗 لینک عضویت: https://eitaa.com/joinchat/543817728Cc264cfff87 🗨️ زیر نظر استاد روح‌الله مومن‌نسب @momennasab
مشاهده در ایتا
دانلود
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
زور آزمایی❗️
@jebheh
🆕 جدید! 🎓 دوره آموزش سواد رسانه‌ای و مبانی امنیت سایبری 👨‍🏫 استاد سید علیرضا 🔢 ۲۷ جلسه ⌚️ هر جلسه متوسط ۱۰ دقیقه 📝 ثبت‌نام و شروع فوری دوره👇 👉 https://24on.ir/g/14/9
👆 شرح در تصویر ✍ پیام یکی از اعضاءِ کانال ایتای جبههٔ اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh
⬅️ حکمرانی مجازی، آینده جهان را رقم خواهد زد. ⬅️ انقلابی‌های ساده‌لوح هم با شعار جانم فدای رهبر تحت حاکمیت دشمن در پی ایجاد تمدن اسلامی با کمک 🇺🇸واتس‌اپ و 🇺🇸اینستاگرام هستند! ⬅️ زمانی که مظلومیت علی(ع) در بین یاران تمام شود، مهدی(عج) هم خواهد آمد. ⬅️ اول باید آماده شویم، بعد آماده کنیم تا امام بیاید. ⬅️ با سطحی‌نگری در فضای مجازی، به حاکمیت دجال دامن نزنید... ✍ امین یوسفی #⃣ جبههٔ اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh
🔺نظر شهید بابایی درباره شبکه‌های صهیونیستی! 🌹شهید بابایی نوشابه پپسی نمی‌خورد!! می‌گفت: نمی‌خورم، چون مال اسرائیلی‌هاست... ⭕️ حالا بماند که خرید نوشابۀ اسراییلی «فقط کمک مالی» به اسرائیل است! 📲 ولی نصب شبکه‌های صهیونیستی هم کمک مالی‌ست، هم ابزار جاسوسی، هم ابزار تخریب عقاید اسلامی، هم شبهه‌افکنی و صدها مورد دیگه... ♻️ یقیناً شهید بابایی اگر امروز هم بودند، از 🇺🇸واتس‌اپ و 🇺🇸اینستاگرام و ✡تله‌گرام استفاده نمی‌کردند. https://eitaa.com/joinchat/2150563959Ccf592a4422 ✍ #⃣ جبههٔ اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh
🔴 در اتحادیه اروپا تصویب شد 🔹اعضای اتحادیه اروپا به منظور صیانت از کاربران اروپایی در برابر سخنان نفرت‌انگیز، اطلاعات نادرست و سایر محتواهای نامطلوب در فضای مجازی، روز شنبه «سند خدمات دیجیتال برای کنترل شرکت‌های فناوری آنلاین» را تصویب کردند که به موجب این سند شرکت‌های بزرگ فناوری مانند گوگل و متا(شرکت مادر فیسبوک، واتس‌اپ و اینستاگرام) باید پلتفرم‌های خود را با دقت کنترل کنند؛ در غیر این صورت مجازات‌های سنگینی برای آن‌ها درنظر گرفته شد. #⃣ جبههٔ اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh
👆🔔 شهریه دوره جدید استاد را فقط امروز با ۵۰٪ تخفیف بپردازید: 🏷 کد تخفیف:
6DJU3TUKQB
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔻پاسخ به منطقِ حجت‌الاسلام علوی‌تهرانی: سازگاری میانِ «اصالت فرهنگ» و «اولویّت اقتصاد» __________________________ مهدی جمشیدی [۱]. آیت‌الله خامنه‌ای معتقد است که فرهنگ نسبت به سیاست و اقتصاد، امر «اصیل/ زیربنایی/ بنیادی» است، و روشن است امری که اصیل است، «ترجیح» و «فضیلت» دارد و باید «ابتدا» و «بیش از هر چیز»، به آن پرداخت. [۲]. با این‌ حال، ممکن است در برخی مواقع، سیاست یا اقتصاد نسبت به فرهنگ، امر «اولویّت‌دار/ مقدّم/ فوری» باشند. [۳]. اولویّت‌دار بودنِ سیاست یا اقتصاد، تعارضی با اصیل‌بودنِ فرهنگ ندارد؛ زیرا همواره «اولویّت» به معنی «اصالت» نیست و هرچه که اولویّت دارد، اصیل نیست، امّا هرچه که اصیل است، اولویّت دارد. [۴]. از طرف ‌دیگر، اولویّت‌دار بودنِ سیاست یا اقتصاد، معطوف به «شرایط خاص»، و ازاین‌رو، «موقعیّتی/ موقتی/ زمان‌مند» است، نه همیشگی. پس «قاعدۀ نظری»، اصالت فرهنگ است، امّا گاه در «عمل» و در متن «بسترهای عینی»، ناچار می‌شویم که ابتدا به سیاست یا اقتصاد بپردازیم. [۵]. با وجود این، باز هم آیت‌الله خامنه‌ای، فرهنگ را به حاشیه سوق نمی‌دهد و می‌گوید «اقتصاد» و «فرهنگ» و «علم»، سه مسألۀ اساسی ما هستند، و این یعنی فرهنگ همچنان «صدرنشین/ عمده/ تعیین‌کننده» است. [۶]. شاید اشکال شود اگر فرهنگ، امر اصیل است و یکی از معانی اصالت فرهنگ، این است که از لحاظ «علّیّت/ فاعلیّت/ اثرگذاری»، فرهنگ می‌تواند دگرگونی‌زا باشد، پس حتّی در شرایط خاصِ اقتصادی نیز باید از قابلیّت فرهنگ استفاده کرد و آن را ترجیح داد، نه اقتصاد را. پاسخ این است که تغییر فرهنگی، «دیربازده/ دیریاب/ بلندمدّت» است، امّا نیازهای اقتصادی، «فوری/ روزمرّه/ حیاتی»: آدمی، اوّل حریص نان بُود زان‌که قوت و نان، ستون جان بُود سوی کسب و سوی غصب و صد حیَل جان نهاده بر کف از حرص و اَمَل (مثنوی معنوی، دفتر چهارم، بیت‌های 1189-1190). ازاین‌رو باید در قدم نخست، دشواری‌های معیشتِ روزمرّۀ مردم را علاج کرد و از «وضع اضطراری» خارج شد. البتّه باید تأکید کرد که این توصیه، به «وضع اضطراری»، اختصاص دارد، وگرنه بیشترِ طرح‌های اصلاح اجتماعی را باید به‌صورت «همزمان/ توأمان/ متقارن» و «ترکیبی/ چندلایه‌ای/ موازی» در پیش گرفت و دچار تک‌بعدی‌نگری نشد؛ چراکه جهان اجتماعی، هویّت «شبکه‌ای/ تودرتو/ پیچیده» دارد و از منطقِ «خطّی/ یکنواخت/ زنجیره‌ای»، تبعیّت نمی‌کند. [۷]. ازآنجاکه اکنون، اوّلاً در شرایط معیشتیِ «اضطراری» و «بسیار ناگوار» قرار نداریم، و ثانیاً تهدیدزایی و چالش‌آفرینیِ شبکه‌های اجتماعیِ بیگانه نیز منحصر به قلمرو «فرهنگ» نیست، بلکه «تمام شئون و ساحات زندگیِ فردی و اجتماعیِ» ما را به مخاطره افکنده است، بدون‌شک باید به تعبیر رهبر انقلاب، اهتمام به مدیریّت فضای مجازی، جزو «اولویّت‌های کوتاه‌‌مدّت» در مجلس باشد. [۸]. همچنین این‌که تصوّر کنیم چنانچه معیشت مردم سامان یابد، دشواری‌های فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی، «خودبه‌خود» برطرف خواهند شد، رویکردی است که از «اصالت اقتصاد» برمی‌خیزد، درحالی‌که این امر، تنها بخش کوچکی از واقعیّت‌های جهان اجتماعی را توضیح نظری می‌دهد و از عهدۀ تبیین بسیاری دیگر، عاجز است. این‌که در تمدّن غربی با وجود «بهره‌مندی‌های اقتصادی فراوان»، شاهد «افول و انحطاط فرهنگی» هستیم، دلالت بر همین معنا دارد. و یا اگر چالش‌های فرهنگی در «شهر»، بیش از «روستا» است و در شهر نیز «مناطق بالانشین و مرفه» نسبت به «مناطق فرودست و فقیر»، بیشتر به انحراف‌های فرهنگی مبتلا هستند، نافی ادّعای یادشده است. https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎧📴 چرا نباید بلافاصله بعد از بیدار شدن از خواب گوشی تلفن همراه‌مان را چک کنیم⁉️ 👨‍🏫 اطلاعات بیشتر در این دوره👇 👉 https://24on.ir/g/1/9 #⃣
جبههٔ  اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh
👆 شرح در تصویر ✍ پیام یکی از اعضاءِ کانال ایتای جبههٔ اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh