eitaa logo
تلنگر بیداری دانشگاهیان بیدار
616 دنبال‌کننده
10هزار عکس
4.7هزار ویدیو
493 فایل
جبهه اتحاد دانشگاهیان بصیر ایران
مشاهده در ایتا
دانلود
📌 نه می‌بخشیم، نه فراموش میکنیم 🎋برافراشتن چادرهای خونین شهدای گلگون کفن جنایت تروریستی شیراز کنار پرچم ایران در حرم مطهر شاهچراغ(ع).
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷🎋🇮🇷🎋🇮🇷🎋🇮🇷🎋 💐سید حسن نصرالله: به مردم و دوست داران جمهوری اسلامی اعلام می کنم که ناراحت و نگران_نباشید صاحب اصلی این جمهوری اسلامی مبارک، خود حضرت حجت بن الحسن العسکری است(ارواحنا فداه)❤️ 🇮🇷جمهوری_اسلامی_حرم_است 🇮🇷🎋🇮🇷🎋🇮🇷🎋🇮🇷🎋
🔴 🔔🎋🔔بکشید ما را ملت ما بیدارتر می شود 💐شادی روح مطهر شهدای مدافع حرم و امنیت و همه شهدای 🇮🇷🎋🇮🇷🎋🇮🇷🎋🇮🇷🎋
هدایت شده از 🌎 سیاست و دیانت 🌎
🌠☫﷽☫🌠 لعنت بر «حسرت تان برای یک زندگی معمولی» که  باعث شدید تا امروز زندگی ده ها نفر به پایان برسد. لعنت بر «بوسیدن به وقت ترسیدن» تان که باعث شدید تا امروز ده ها کودک جنازه پدرشان را ببوسند. لعنت بر شعار زن، زندگی، آزادی تان که پشت آن جز مرگ انسان ها و ویرانی یک کشور هیچ چیز دیگری نیست... فتــ🇺🇸ـنـــ🇬🇧ــ️ـه ╲\╭┓ ╭⁦🌺🍂🍃 ┗╯\╲ ╔═••⚬🇮🇷⚬••══╗ @SiasatoDianat ╚══••⚬🌍⚬••═╝
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴نخبه‌ای که در حادثه تروریستی شیراز در به شهادت رسید. 🎋یکی از شهدای حمله بی‌رحمانه به حرم شاهچراغ، دکتر سید فریدالدین از نخبگان کشوری و فارغ التحصیل از نیوزلند و خدمتگزار کشور در زمینه برق بود. ❇️یکی از دوستان این شهید نقل می‌کرد که در سال‌های تحصیل یکی از هم دانشگاهی‌های او به شوخی در نیوزلند به او گفته بود: شما که اینقدر به نماز مقیدی و در تمام نمازهای جماعت نیوزلند شرکت می‌کنی، آخر در شهید می‌شوی. 💐دیروز حین برگشت از ماموریت برای زیارت و به حرم می‌رود که به شهادت می‌رسد. 💐شادی روح این شهید بزرگوار و همه شهدای کیستند؟
💠نکات راهبردی رهبر انقلاب در پیام تسلیت برای شهدای شاهچراغ ▪️۱. همه یکدست شوید... دستگاه‌های حافظ امنیت و قوه‌ قضائیه تا فعالان عرصه‌ فکر و تبلیغ و تا آحاد مردم عزیز باید ید واحده‌ای باشند. ▪️۲. اقدام قاطع و خردمندانه: جست‌وجو از سررشته‌ی این فاجعه‌آفرینی‌ها و اقدام قاطع و خردمندانه درباره‌ آن... ▪️۳. جریانی به جان مردم و امنیت آنان و مقدسات آنان بی‌اعتنایی و بی‌احترامی روا می‌دارد. ▪️۴. دستگاه‌های مسئول یقینا بر توطئه خباثت‌آمیز دشمنان فائق خواهند آمد. +++++++++++++ ⭕️در این آتش هر آن کس هیزمی ریخت شیراز است امروز 💐شادی روح مطهر شهدای مدافع حرم و امنیت و همه شهدای کیستند؟