تو سریال گناه فرشته شهاب حسینی یه دیالوگ داره ک میگه
(چه تو این بازی مهتاب دست داشته باشه چه نداشته باشه برام اون آدم سابق نمیشه دیگه نمیشناسمش)
حکایت خیلیامونه...
خیلی از عزیزانمون برامون اون آدم سابق نشدنو دیگه نمیشناسیمشون ...
همه درحال سجود و دل من پیش تو یار!
عذر من چیست که چشمان تو معبود شده؟
[ @jonoon_ETA ]
9.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تولدتمبارکایتولددوبارهزندگی...🤍🌿
<@jonoon_ETA>
تو ماه را
بیشتر از همه دوست میداشتیو حالا ماه هر شب
تو را به یاد من میآورد
میخواهم فراموشات کنم
اما این ماه
با هیچ دستمالی
از پنجرهها پاک نمیشود!
- رسول یونان !'
<@jonoon_ETA>
هیچکس بعد رفتن کسی نمیمیرد؛
اگر منظورتان از مُردن این است که
کسی دراز به دراز بیوفتد سینه قبرستان
و رسماً از دست برود؛ بله درست است.
هیچکس بعد رفتن کسی نمرده!
اما نمیدانم، اینکه یک نفر بعد از رفتن دیگری
هنوز قلبش میتپد،
هنوز نفس میکشد،
راه میرود و حرف میزند،
اما خیلی وقت است که تمام شده،
جسمش مانده و روحش مدتهاست دفن شده؛
اسمش چیست؟!
<@jonoon_ETA>