هیچکس بعد رفتن کسی نمیمیرد؛
اگر منظورتان از مُردن این است که
کسی دراز به دراز بیوفتد سینه قبرستان
و رسماً از دست برود؛ بله درست است.
هیچکس بعد رفتن کسی نمرده!
اما نمیدانم، اینکه یک نفر بعد از رفتن دیگری
هنوز قلبش میتپد،
هنوز نفس میکشد،
راه میرود و حرف میزند،
اما خیلی وقت است که تمام شده،
جسمش مانده و روحش مدتهاست دفن شده؛
اسمش چیست؟!
<@jonoon_ETA>
نوشته بود:
مادر بزرگ خیال می کند هر چه بیشتر برایش
قرص بنویسند بیشتر زنده می ماند!
مثل من که خیال می کنم ،
هر چه بیشتر برایت شعر بگویم بیشتر عاشقم می شوی:)
<@jonoon_ETA>
'ڄنۅن♡¡
دل رنجور مرا نیست به غیر از تو دوا ای دوای دل ما، از سر رنجور مرو...! #اوحدی_مراغهای🌱 [ @jonoon_E
شهر بزرگ است تنم، غم طرفی، من طرفی.
#مولانا🌱
[ @jonoon_ETA ]
پدربزرگم سواد زیادی نداشت
ولی یه بار ك خیلی ناراحت بودم ی
حرفی رو بهم زد ك سالهاست تو
سرمه میگفت : بعضی وقتا مشکل از
خود ماست ، واسه کسی ك یه قدم
برامون برمیداره دو کیلومتر پیاده میریم !
چقدر عمیقه این جمله . .
<@jonoon_ETA>
'ڄنۅن♡¡
صدای بعضیا از بهشت میاد🪐✨ <@jonoon_ETA>
6.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
صدای بعضیا از بهشت میاد🪐✨
<@jonoon_ETA>