هدایت شده از 'ڄنۅن♡¡
«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»
♡00:00♡
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
اونجا ک پاندای کونگفو کار میگه: - زخمها خوب میشن پو، ولی جاشون میمونه... [ @jonoon_ETA ]
اونجا که باباسفنجی میگه:
- این عادلانه نیست.
+ زندگی هیچیش عادلانه نیست، باهاش کنار بیا رفیق.
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
شعر در قامَتِ توصیفِ تو لکنت دارد. - روزبه بمانی
•به تو محدود میشود، تمامِ مَن! 🤍•
رسمش نبود عاشق کنی
اما نمانی پای من
مرهم که نه، زخم شوی
بر تک تکِ اعضای من:))
[ @jonoon_ETA ]
میدونی ناامیدی چه شکلیه؟
فکرشو بکن تو واسه ترمیم شکستگیات
به یه آدم پناه ببری،بعد همون آدمم تورو بشکنه...
<@jonoon_ETA>