براتون آرزو میکنم سرنوشتتون به آدمی گره بخوره که باعث میشه خودتونو بیشتر دوست داشته باشید !
<@jonoon_ETA>
عباس معروفی در تعریف از عشق دو طرفه خیلی قشنگ میگه: گاهی با دویدن به سمت کسی نفسی برای ماندن در کنار او نخواهی داشت، پس با کسی بمان که نصف راه را به سمتت دویده است.
<@jonoon_ETA>
باور کن وقتی میگم همیشه
بهت فکر میکنم یعنی: 💚
مهم نیست چقدر سرم شلوغ باشه.
مهم نیست مشغول چه کاری باشم.
مغزم همیشه داره بهت فکر میکنه.
<@jonoon_ETA>
من انقــدی دوستت دارم
که
حتی الان که خوابی،دوست داشتنتو تو ذهنم مرور میکنم
چشمامو میبندم
چشمات و صورت و اون موهای فرفریت میاد جلو چشمم
اخه نمیدونی دوستت داشتنت چقدر شیرینه
<@jonoon_ETA>
دوسش داشتم مث بچه ایی ک عروسک دوس داشت ولی فقط میتونس از پشت ویترین خیابونا نگاشون کنه ...! 🫠
<@jonoon_ETA>
تا حالا شده بخوای گریه کنی
ولی هیچ اشکی
برات نمونده باشه
و فقط توی خودت بریزی و شکسته
شدن قلبت رو نادیده بگیری؟؟؟
منم همینطور داداش....
منم همینطور 🥲🖤
<@jonoon_ETA>
تلخ ترین قسمت هر آهنگ همون جاییه که اصلا توجهت به صدای خواننده نیست، تمام توجهت پیش یه تصویری از گذشتست .
<@jonoon_ETA>
اونجا که مولانا میگه:
گر تو گرفتارم کنی،
من با گرفتاری خوشم!
داروی دردم گر تویی
در اوج بیماری خوشم
[ @jonoon_ETA ]