باز با گریه به آغوش تو بر می گردم
چون غریبی که خودش را برساند به وطن
فاضل نظری
<@jonoon_ETA>
نمیدانستم چرا میخواهم بگریم
اما میدانستم اگر کسی با من حرف بزند
یا دقیق نگاهم کند
یک هفتهی تمام خواهم گریست=)
<@jonoon_ETA>
کسی چون من اگر دیدی..
برای ماندنت جان داد!
از او بستان تو جانش را...
ولی با او بمان لطفا:)
<@jonoon_ETA>
میگویند که درد ،
آدم ها را به هم نزديک مىكند ؛
به من بگو کداممان شاد هستيم که
این همه از هم دور ماندهایم ؟
<@jonoon_ETA>
مهم نیست از آخرین باری که باهاش حرف زدی یه روز میگذره یا ده سال…!!!
وقتی شماره ناشناس زنگ میزنه بهت
اولین کسی که فکرت میره سمتش اونه:)
<@jonoon_ETA>
'ڄنۅن♡¡
«به تن دور و به دل با یارم.» #مولانا🌱 [ @jonoon_ETA ]
«آرام جان او مشو، آزار جان ما مکن»
#فروغی_بسطامی🌱
[ @jonoon_ETA ]