eitaa logo
'ڄنۅن♡¡
84 دنبال‌کننده
535 عکس
461 ویدیو
0 فایل
به نام خالق طُ): "در کوی تو خاطری ندیدم محزون زاهد از عقل شاد و عاشق ز جنون!" مدیرمون↶ { @zaka_a }
مشاهده در ایتا
دانلود
هیچ‌کس بعد رفتن کسی نمی‌میرد؛ اگر منظورتان از مُردن این است که کسی دراز به دراز بیوفتد سینه قبرستان و رسماً از دست برود؛ بله درست است. هیچ‌کس بعد رفتن کسی نمرده! اما نمی‌دانم، اینکه یک نفر بعد از رفتن دیگری هنوز قلبش می‌تپد، هنوز نفس می‌کشد، راه می‌رود و حرف می‌زند، اما خیلی وقت است که تمام شده، جسمش مانده و روحش مدت‌هاست دفن شده؛ اسمش چیست؟! <@jonoon_ETA>
هدایت شده از •|وصـٰال|•
میخواست ادب را نشان دهد یک روز بعد از برادر آمد..
ولی شب ولادٺ مشڪل گشاهاے روزاے سختمونھ🤍🎊🎈
رسیده ماه ولی جای شب سحر شده است ابوتراب از امشب ابو قمر شده است(:
نوشته بود: مادر بزرگ خیال می کند هر چه بیشتر برایش قرص بنویسند بیشتر زنده می ماند! مثل من که خیال می کنم ، هر چه بیشتر برایت شعر بگویم بیشتر عاشقم می شوی:) <@jonoon_ETA>
- من بدون تو مثل ‹ شاملوی بدون آیدام › <@jonoon_ETA>
پدربزرگم سواد زیادی نداشت ولی یه بار ك خیلی ناراحت بودم ی حرفی رو بهم زد ك سالهاست تو سرمه میگفت : بعضی وقتا مشکل از خود ماست ، واسه کسی ك یه قدم برامون برمی‌داره دو کیلومتر پیاده می‌ریم ! چقدر عمیقه این جمله . . <@jonoon_ETA>