eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
تمام کنی که سفره مردم را تنگ تر از این نکنی وبرق را مرتبا قطع نکنی و هی بر طبل خشکسالی نزنید و مردم رابه دلهره بیهوده نیندازید ، راستی می‌شود بگوئی این کارشناسان بیسواد شما در زمان شهید خدمت رئیسی کجا بودند و چه می کردند که خشکسالی و قطع برقها، وکرونای قاتل ملت را که در دوران شیخ بنفش تسلیم طلب، به دشمنان ملت ایران نمیتوانست حل کند را شهید رئیسی حل کرد، خوب است عقل محاسبه گر شرعی خود را بکاربگیری وبسوی مردم ساده اندیشا که به تو اعتمادکردندبازگردی تا سرنوشت بنی صدر را برای خودت رقم نزنی ذره‌بین حقیقت
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥تلاش آمریکایی ها برای ترور نیکلاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا برای صدمین مرتبه ناکام ماند. 🔸لحظه اقدام به تـرور را می بینید.. 🆔️@J.RAZMAA    @رصد_امور_امنیتی_راهبردی_جنگهای_ترکیبی_شناختی_نظام_تروریزم_بین_الملل_محورآمریکای_مرکزی_کمیته_عالی_فجازی کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
هدایت شده از امت بیدار
🔴 اصلاحات زمان‌بر است،آهسته اما پیوسته پیش می رویم.... دکتر پزشکیان ـــ ـ ـ ـــ ـ ☫ @TABEIN_313
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
رأس فتنه یه آنژیو کرده تمام دولت صف کشیدن برای دیدنش کاشکی میدادن حداقل خود پزشکیان عملش می‌کرد. وفاقی‌ها نمیرن عیادت؟ جانمونن یوقت😐 هنوزم میگن دولت کامل با آقا هماهنگه؟ نکنه آقا گفته بدوید برید عیادتش. یادتونه چندسال قبل آقا بستری شده بودن؟ خاتمی هرکاری کرد بیاد عیادت، آقا اجازه ندادن. چون تکلیف با خاتمی مشخصه. خاتمی کسیه که رأس اون فتنه بزرگ بود که کلی مردم بی‌گناه کشته شدن، بعدش یه معذرت خواهی کوچیک هم نکرد. این بغی همچنان با صدور بیانیه های مشعشع ادامه دارد،،، 🆔️@J.RAZMAA          @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
❗️اینقدر اصرار بر مذاکره با امریکا چرا؟ 🔺مگر شیطان بزرگ تاکنون به کدام عهد خود وفا کرده که خواهان مذاکره با او هستید؟ 🔺مگر برجام را پاره نکرد! 🔺مگر وسط مذاکره وارد جنگ نشد؟! ✍دولت سوم روحانی یا خاتمی هرچه که اسمش را بگذاریم ماهیتش یکی است با این تفاوت که خطرناکتر از این دو برای نظام ظاهر شده و چه به بهانه جنگ و چه به بهانه تحریم و یا احتمالا هر دو! گویا این دولت شدیدا به دنبال تحمیل مذاکره با آمریکا و سپس تحمیل برجامی دیگر بر ملت ایران است و بس!!! و چه شرایطی فراهم تر از الان که ملت را با بحران سازی از مکانیسم ماشه و برگشت تحریم ها از یک سو و تهدید و بیم جنگ از سوی دیگر بهراسانند تا به برجامی دیگر تن دهیم! آیا شعار دولت سوم روحانی به ملت ایران چیزی جز اینست که: یا می پذیرید مذاکره و توافقی بدتر از برجام را... یا تحمل کنید همین وضع و جنگ و زهرِ جام را... ❗️بی هیچ ملاحظه ای مجلس و قوه قضاییه باید جلوی این دولت بایستند ولو با استیضاح و رأی به عدم کفایت یا حکم به محکومیت و در نهایت عزل پزشکیان بدون هیچ مصلحت سنجی ای! 👈مگر رهبری نفرمودند هیچ مصلحتی بالاتر از قانون نیست پس چرا وفاق آقایان! مکررا این قانون را که بر هر مصلحت سنجی مقدم و بالاتر است شدیدا لگدمال می کند!!! تصمیم با شماست انتخاب اجرای قانون یا سکوت در برابر مصلحت وفاق؟؟؟ ❗️دادستان کجایی که به اسم وفاق، قانون را ذبح کرده اند... @DadSetanKojayi https://eitaa.com/DadSetanKojayi
8.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺قانون را رعایت کنیم یا مصلحت را در نظر بگیریم ؟! ❗️مصلحت بالاتر است یا قانوووووون؟ 👈رهبر انقلاب: فقط باید معیار را معیار قانون قرار داد، مُرّ قانون باید رعایت بشه! گاهی ممکنه انسان به نظرش برسه که اینجا بر طبق قانون اگر عمل کنیم مصلحت نباشه، در همانجا رعایت قانون از رعایت اون مصلحت، بالاتر است لازم تر است. چون اگر چنانچه بنا شد که با نظر اشخاص و افراد و مصلحت اندیشی این و آن، معیارها و ضابطه ها به هم بخوره، دیگر ضابطه ای باقی نخواهد ماند. یک روز یک کسی یک جور مصلحت میداند یک روز دیگر کسِ دیگری جور دیگری ممکنه مصلحت بداند یا در یک روز دو نفر دو جور مصلحت بدانند. دیگه قانونی باقی نمی مونه ضابطه ای باقی نمیمونه. ضابطه (قانون) مقدم است بر هر مصلحت اندیشی بر هر نگاه و دید و بینش! 📌تذکرات صریح رسایی در پاسداری از قانون ❗️دادستان کجایی که به اسم وفاق، قانون را ذبح کرده اند... ⚠️اجرای قانون را فریاد خواهیم زد😡 @DadSetanKojayi https://eitaa.com/DadSetanKojayi
دم خروس بیرون زد! تقسیم کار کرده اند تا: یک عده از مکانیسم ماشه و تحریم بهراسانند ملت را و یک عده از جنگ! تا به نتیجه تحمیل مذاکره و برجامی دیگر بر ملت برسند! لعنت بر این جماعت دون! که نقاب از چهره نفاقشان افتاده است... 👌دقیقا! ما به جناب ظریفِ نه چندان شریفشان همانقدر اعتماد داریم که گفتند مکانیسم ماشه در برجام وجود ندارد، همان ظریفی که یحتمل خودِ او به فرانچسکو گفت ماشه تو برجام خوبه که باشه اصن جون فرانچسکو دقیقا همونجا جاشه برنداریا بذار که باشه... ❗️این بار فرق میکند...
🔻اشتباه نکنید کانال آمد نیوز یا اینترنشنال نیست کانال رسمی نزدیکان دولت است که مدعی است با رئیس جمهور و اعضای کابینه در ارتباط است 🔹ملاحظه کنید چگونه نظام و حاکمیت را تهدید می‌کند 🔹تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل ✍آیا این تهدید و تبلیغ علیه نظام و مصداق ماده ۵۰۰ قانون تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده نیست؟ آیا تشکیل کانالی با بیش از ۸۰ هزار نفر در تلگرام برای توطئه ای چنین آشکار مصداقی از ماده ۴۹۸ در فضای مجازی نیست!؟ یکی از نتایج یله و رها بودن فضای مجازی همین! است بی دلیل نیست بر طبل رفع فیلترینگ کوبیدنشان دادستان کجایی؟! دقیقا کجایی؟ ⚠️اجرای قانون را فریاد خواهیم زد😡 @DadSetanKojayi https://eitaa.com/DadSetanKojayi