eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
✍آنچه مبرهن است اصلاحاتی‌ها عمدا زندگی مردم رو سخت می‌کنند که علیه حاکمیت شورش کنند! اصولگراها هم منتقدینِ دولت را با برچسب تندرو و خوارج تخریب می‌کنند! اصولگراهای ساکت، جاده‌صاف‌کنِ اصلاحاتی‌های خائن و شریک جرم اونها‌ هستند. پ‌.ن: تصویر تزئینی است!
انالله وانا الیه راجعون اعضای محترم شورای اصولگرا در یک حادثه وفاق با جریان اصلاحات به رحمت خدا پیوستند شادی روح شان فاتحه مع الصلوات دوستان عزیز خاطرات ودلنوشته های خودتان را از علل سقوط تا سکوت را بنویسید نسل جوانی که دوران آنها را درک نکردند مطلع شوند🙏 بدون مرز
مردم عزیز ایران! به این عکس خوب نگاه کنید و هیچ وقت آن را فراموش نکنید. چون در حالی که قیمت دلار از ۹۵ هزار تومان نیز عبور کرد، رئیس جمهور ترجیح داد به جای جلسه با وزیر اقتصاد، رئیس بانک مرکزی، رییس سازمان برنامه و بودجه و سایر مسئولان اقتصادی دولت به دیدار خاتمی در بیمارستان برود. این اتفاق نمادین، به وضوح نشان میدهد که نظام اولویت بندی مسائل کشور توسط پزشکیان چقدر معیوب است. لذا کار ما در مجلس نیز همینقدر سخت است، چون با دولت و رئیس جمهوری طرفیم که در یک دنیای موازی دیگر سیر میکند و هنوز بعد از یک سال، نه فقط راه حلی برای مشکلات پیدا نکرده بلکه حتی اقدامات خودش باعث بسیاری از مشکلات است. البته برخی اصولگرایان نیز هنوز روی شان نمیشود در توجیه این ماجرا بگویند رییس جمهور شهادت طلب! این دیدارش را با رهبرانقلاب هماهنگ کرده! وگرنه حتما میگفتند و شاید هم دنبال پیدا کردن توجیهات جدید هستند تا وفاق با نفاق استمرار یابد... امیر حسین ثابتی
هدایت شده از  صالح راد
بسم الله الرحمن الرحیم اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم. 🖊 هوشنگ صالح راد 🔴.رزمایش موشکی و پهبادی نیروهای مسلح پیام اقتدار و بازدارندگی به دشمن مخابره نمود. 💢.نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که حافظان واقعی کشور در مقابل متجاوزین هستند با رزمایش موشکی و پهبادی خود به دشمنان پیام آمادگی و اقتدار و بازدارندگی مخابره نمودند آنچه شاهد آن بودیم قدرت و آمادگی جان برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که به دشمنان نشان دادند اگر خطایی از آنها سربزند با قدرت و کوبنده جواب خواهند گرفت آنهایی که دنبال تضعیف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش هستند بداند که این نیروهای مسلح اسلام هستند تک تک این عزیزان در سپاه و ارتش سربازان امام زمان و نیروهای حافظ مکتب عاشورا هستند و با سخنان افراد و احزاب معلوم الحال هرگز تضعیف نخواهند شد سخن گفتن با هدف تضعیف سپاه و ارتش سخن اضافه و کمک کردن به اهداف دشمنان است و صدور چنین بیانیه های چیز جز غلط اضافه از طرف صادر کنندگان چنین بیانیه‌های نیست تضعیف نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران کمک به دشمن صهیونیست است صدور چنین بیانیه‌های از طرف اصلاح طلبان و بندهای آن بخصوص بند تضعیف نیروهای مسلح محکوم و مردود است سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران با رزمایش موشکی و پهبادی خود نشان داد که تقویت قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح باعث حفظ کشور از حملات دشمنان اسلام خواهد شد نمایش قدرت موشکی کشور معادلات و محاسبات غلط دشمنان را بهم خواهد ریخت . 💢جمعیت رزمنده مدافع انقلاب اسلامی استان خوزستان آزمایش موفقیت آمیز موشک جدید و قدرتمند آخر ازمان را به نیروهای مقتدر جمهوری اسلامی ایران تبریک می گوییم و بر استمرار و تقویت قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح تاکید می نماییم بدون شک تقویت قدرت بازدارندگی کشور معادلات منطقه و محاسبات دشمنان را بهم خواهد زد جمعیت رزما خوزستان ضمن اعلام پشتیبانی کامل خود از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران این جمعیت با توجه به شاکله نیروهای خود که پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس و جوانان متعهد و انقلابی و متخصص هست در هر زمان و مکان با همه توان و ظرفیت در کنار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای دفاع همه جانبه اعلام آمادگی می نماید براندازان خیانتکار و وطن فروشان و عوامل موساد بدانند که این کشور صاحب دارد و صاحب آن امام عصر ارواحنا فدا است و امروز امام خامنه ای پرچمدار این انقلاب است و سربازان ولایت در جمعیت رزما خوزستان هرگز دست از ولایت فقیه و امام خود بر نخواهند داشت عناصر منحرف بدانند که سکوت ما در مقطعی بخاطر ملاحظات کشور است و لا غیر تحمل اینکه تربیت شدگان غرب و سرویسهای اطلاعاتی انگلیس بخواهند برای سپاه تعیین تکلیف بکنند یا در فکر براندازی باشند سخت است ما از همه احزاب انقلابی و جریانات انقلابی و خواص انقلابی درخواست می کنیم در دفاع از ولایت و رهبری و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک لحظه درنگ نکنند هر گونه درنگ خواص انقلابی کمک به جبهه برانداز است نباید اجازه بدهیم حادثه کربلا تکرار شود نرسیدن به واقعه عاشورا و کمک نکردن به حسین زمان پشیمانی بهمراه خواهد داشت امروز روز یاری امام خامنه ای در مقابل همه ترفندهای و نقشه جنایتکارانه و خیانتکارانه داخلی و خارجی است اگر ولایت مدار واقعی هستی و عاشق اسلام و کشور و رهبری هستید بسم الله. ما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم ۳۱مرداد ۱۴۰۴
هدایت شده از  صالح راد
بسم الله الرحمن الرحیم آيه 11 سوره رعد كه می‌فرمايد: «إِنَّ اللّهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ 🖊 هوشنگ صالح راد ♨️جبهه انقلاب نباید در مقابل بیانیه خیانتکارانه اصلاح طلبان سکوت نماید . 🔹.سکوت خواص و تشکیلات جبهه انقلابی در مقابل بیانیه خیانتکارانه و سازشکارانه جبهه اصلاحات قابل قبول نیست بجز جمعیت رزما کشور و جبهه پایداری و چند تشکل دیگر و بعضی از افراد که آتش به اختیار عمل نمودن بعضی از چهره‌ای خواص انقلابی تا این لحظه در مقابل این بیانیه موضع نگرفتن و این قابل قبول نیست آنها که با این انقلاب و نظام به خواص رسیدن و دبیر کل یک حزب انقلابی هستند و در تهران از نام انقلاب و نظام به خواص رسیدن چرا سکوت اختیار نمودن ؟همانگونه که این جریان سازشکار و غرب زده افکار مردم را مورد هجوم قرار دادن لازم است احزاب و تشکلها سیاسی جریان انقلاب بدون درنگ در دفاع از انقلاب و کشور بیانیه بدهند سکوت یعنی جا ماندن از غافله سکوت یعنی کمک به جریان براندازی سکوت یعنی تنها گذاشتن رهبری هیچ توجیه و سیاست بازی و ملاحظه قابل قبول نیست با این سیاست بازی و ملاحظه کاری اجازه دادید امروز مناسب و دولت در دست این طیف قرار بگیرد و کشور به این روز دچار شود دفاع از اسلام و انقلاب و نظام و نیروهای مسلح و مظلوم زمان اما مقتدر و پیروز امام خامنه ای بر همه جبهه انقلاب و جریان انقلابی یک تکلیف است اگر پذیرفتید که در جبهه انقلاب و جریان انقلابی باشید لازم است در وسط میدان جهاد تبیین باشید و از ارزشها و آرمانها و خط امامین انقلاب دفاع کنید سکوت معنی ندارد اگر ملاحظه وحدت و یکپارچگی می کنید بدانید که آنها دنبال این نیستند وفاقی که از آن سخن می گویند چیزی نیست جز دروغ و شعار باید پیاده نظام داخلی دشمن را برای مردم نشان داد امروز همه عاشقان ولایت و کشور و نظام باید به میدان بیایند آنهای که بعنوان خواص در تهران نشستن و سالها بعنوان جبهه انقلاب و جریان انقلابی پستهای و تشکیلات سیاسی را در دست دارندباید بدانند که سکوت شما قابل قبول نیست هیچ توجیهی هم قبول نیست وقتی بطور علنی بیانیه می دهند و خواستار تغییر هستند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مورد حمله قرار می‌دهند دیگر ملاحظه و سکوت در مقابل این طیف جریان معلوم الحال چه معنی دارد آیا مشاهده کردید برای دیدن سران فتنه چگونه و عیادت چگونه بصف شدن اینها جریان نفاق و براندازی هستند اجازه دادن به این طیف خیانتکار جهت عرض اندام خلاف مصالح کشور است بر این اساس لازم است همه قلم بدستان جبهه انقلاب و خواص جریان انقلابی در میدان جهاد تبیین قرار گیرند و با صداقت و اخلاص از انقلاب و نظام دفاع نمایند انشالله . والسلام ۳۱مرداد ۱۴۰۴
45.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️راز فقر در ایران ثروتمند به روایت دکتر سید یاسر جبرائیلی ✍رهبر انقلاب فرمودند اگر جریان تحریف شکست بخورد جریان تحریم حتماً شکست خواهد خورد‌. این توضیحات دکتر جبرائیلی میخ آخر بر تابوت جریان اصلاحات و تحریف است که می‌خواهد مشکلات اقتصاد ایران را به تحریم نسبت دهد و بگوید راهکار، تسلیم در برابر آمریکاست. لطفا هم وقت بگذارید ببینید و هم در انتشار کمک کنید. 📌 بزرگترین کانال خبری تحلیلی در ایتا @fori_sarasari
MP3 Recorderانتقال پدافند به اسرائیل.mp3
زمان: حجم: 7.1M
چرا آمریکا سامانه های پاتریوت و تاد را به اسرائیل می فرستد؟ 🔸️رزمایش ارتش در دریای عمان و اقیانوس هند چه ارتباطی با جنگ آینده دارد؟ 🔸️چرا آمریکا پدافندهای پایگاه العدید قطر را به اسرائیل منتقل می کند؟ 🔸️آیا آمریکا در جنگ آینده ورود مستقیم می کند؟ 🔸️چرا چین و روسیه اعلام کردند فعال کردن مکانیسم ماشه غیرقانونی است؟ 🔸️چرا احتمال پایان جنگ در اوکراین پایین است؟ 🔸️چرا روسیه پالایشگاه آذربایجان را بمباران کرد؟ 📌 برای یافتن پاسخ سوالات بالا این فایل صوتی را با دقت گوش کنید @taghaviniaa
🔺پتانسیل تخریبی کدامیک بیشتر است؟ مذاکره یا موشک بالستیک قاره پیما؟ ✍آنچه بر ملت ما و منافع ملی ما در برجام گذشت این بود که با دست خودمان چندین دهه کشور را به عقب برگرداندیم و حاصل ده ها سال تلاش شبانه روزی را با مذاکرات و توافق برجام با دست خودمان نابود کردیم بدون آنکه هیچ چیزی به دست آورده باشیم. 🔺خیانت و بدعهدی ذات آمریکاست! 🔺و کشورهای اروپایی هم تابع آمریکا! 👈باید به این حقیقت اذعان داشت که در واقع قدرت تخریبی یک مذاکره از موضع ضعف که با تهدید بر ما تحمیل شده باشد و هدف آن تسلیم و تعطیلی غنی سازی است، به برجامی خواهد انجامید که به مراتب خسارتبار تر از برجام ننگین و نافرجام قبلی است! چون همان ترامپی که برجام را توافق بد میدانست و از آن خارج و آن را پاره کرد، همان شخص اکنون میخواهد به توافقی دیگر با ایران برسد که از برجام برای او بهتر باشد، اما آیا برای ما هم بهتر خواهد بود؟؟؟ قطعا خیر! فایده برجام برای ما چه بود که مجدد به بدتر از آن راضی شویم؟ آنهم با همان عهدشکن! با نگاهی به گذشته و برجام و قراردادهای ننگینی که ایران در طول تاریخ داشته و خاک این سرزمین کهن از دست رفته خواهید یافت که: 👌قدرت نوک یک خودکار، برای امضای توافقی خفّت بار، میتواند از قدرت نوک کلاهک هسته ای چند تنیِ یک موشک بالستیک قاره پیما هم! به مراتب ویرانگرتر باشد! چه بسا با نوک همان خودکار، توافقی امضا شود که تمام موشک‌هایمان را هم با دست خود تخریب کنیم❗️ مذاکره با آمریکا دیگر فقط خسارت محض نیست❗️ بلکه خیانت محض و آشکار هم هست❗️ https://eitaa.com/DadSetanKojayi