eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از  صالح راد
بسم الله الرحمن الرحیم آيه 11 سوره رعد كه می‌فرمايد: «إِنَّ اللّهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ 🖊 هوشنگ صالح راد ♨️جبهه انقلاب نباید در مقابل بیانیه خیانتکارانه اصلاح طلبان سکوت نماید . 🔹.سکوت خواص و تشکیلات جبهه انقلابی در مقابل بیانیه خیانتکارانه و سازشکارانه جبهه اصلاحات قابل قبول نیست بجز جمعیت رزما کشور و جبهه پایداری و چند تشکل دیگر و بعضی از افراد که آتش به اختیار عمل نمودن بعضی از چهره‌ای خواص انقلابی تا این لحظه در مقابل این بیانیه موضع نگرفتن و این قابل قبول نیست آنها که با این انقلاب و نظام به خواص رسیدن و دبیر کل یک حزب انقلابی هستند و در تهران از نام انقلاب و نظام به خواص رسیدن چرا سکوت اختیار نمودن ؟همانگونه که این جریان سازشکار و غرب زده افکار مردم را مورد هجوم قرار دادن لازم است احزاب و تشکلها سیاسی جریان انقلاب بدون درنگ در دفاع از انقلاب و کشور بیانیه بدهند سکوت یعنی جا ماندن از غافله سکوت یعنی کمک به جریان براندازی سکوت یعنی تنها گذاشتن رهبری هیچ توجیه و سیاست بازی و ملاحظه قابل قبول نیست با این سیاست بازی و ملاحظه کاری اجازه دادید امروز مناسب و دولت در دست این طیف قرار بگیرد و کشور به این روز دچار شود دفاع از اسلام و انقلاب و نظام و نیروهای مسلح و مظلوم زمان اما مقتدر و پیروز امام خامنه ای بر همه جبهه انقلاب و جریان انقلابی یک تکلیف است اگر پذیرفتید که در جبهه انقلاب و جریان انقلابی باشید لازم است در وسط میدان جهاد تبیین باشید و از ارزشها و آرمانها و خط امامین انقلاب دفاع کنید سکوت معنی ندارد اگر ملاحظه وحدت و یکپارچگی می کنید بدانید که آنها دنبال این نیستند وفاقی که از آن سخن می گویند چیزی نیست جز دروغ و شعار باید پیاده نظام داخلی دشمن را برای مردم نشان داد امروز همه عاشقان ولایت و کشور و نظام باید به میدان بیایند آنهای که بعنوان خواص در تهران نشستن و سالها بعنوان جبهه انقلاب و جریان انقلابی پستهای و تشکیلات سیاسی را در دست دارندباید بدانند که سکوت شما قابل قبول نیست هیچ توجیهی هم قبول نیست وقتی بطور علنی بیانیه می دهند و خواستار تغییر هستند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مورد حمله قرار می‌دهند دیگر ملاحظه و سکوت در مقابل این طیف جریان معلوم الحال چه معنی دارد آیا مشاهده کردید برای دیدن سران فتنه چگونه و عیادت چگونه بصف شدن اینها جریان نفاق و براندازی هستند اجازه دادن به این طیف خیانتکار جهت عرض اندام خلاف مصالح کشور است بر این اساس لازم است همه قلم بدستان جبهه انقلاب و خواص جریان انقلابی در میدان جهاد تبیین قرار گیرند و با صداقت و اخلاص از انقلاب و نظام دفاع نمایند انشالله . والسلام ۳۱مرداد ۱۴۰۴
45.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️راز فقر در ایران ثروتمند به روایت دکتر سید یاسر جبرائیلی ✍رهبر انقلاب فرمودند اگر جریان تحریف شکست بخورد جریان تحریم حتماً شکست خواهد خورد‌. این توضیحات دکتر جبرائیلی میخ آخر بر تابوت جریان اصلاحات و تحریف است که می‌خواهد مشکلات اقتصاد ایران را به تحریم نسبت دهد و بگوید راهکار، تسلیم در برابر آمریکاست. لطفا هم وقت بگذارید ببینید و هم در انتشار کمک کنید. 📌 بزرگترین کانال خبری تحلیلی در ایتا @fori_sarasari
MP3 Recorderانتقال پدافند به اسرائیل.mp3
زمان: حجم: 7.1M
چرا آمریکا سامانه های پاتریوت و تاد را به اسرائیل می فرستد؟ 🔸️رزمایش ارتش در دریای عمان و اقیانوس هند چه ارتباطی با جنگ آینده دارد؟ 🔸️چرا آمریکا پدافندهای پایگاه العدید قطر را به اسرائیل منتقل می کند؟ 🔸️آیا آمریکا در جنگ آینده ورود مستقیم می کند؟ 🔸️چرا چین و روسیه اعلام کردند فعال کردن مکانیسم ماشه غیرقانونی است؟ 🔸️چرا احتمال پایان جنگ در اوکراین پایین است؟ 🔸️چرا روسیه پالایشگاه آذربایجان را بمباران کرد؟ 📌 برای یافتن پاسخ سوالات بالا این فایل صوتی را با دقت گوش کنید @taghaviniaa
🔺پتانسیل تخریبی کدامیک بیشتر است؟ مذاکره یا موشک بالستیک قاره پیما؟ ✍آنچه بر ملت ما و منافع ملی ما در برجام گذشت این بود که با دست خودمان چندین دهه کشور را به عقب برگرداندیم و حاصل ده ها سال تلاش شبانه روزی را با مذاکرات و توافق برجام با دست خودمان نابود کردیم بدون آنکه هیچ چیزی به دست آورده باشیم. 🔺خیانت و بدعهدی ذات آمریکاست! 🔺و کشورهای اروپایی هم تابع آمریکا! 👈باید به این حقیقت اذعان داشت که در واقع قدرت تخریبی یک مذاکره از موضع ضعف که با تهدید بر ما تحمیل شده باشد و هدف آن تسلیم و تعطیلی غنی سازی است، به برجامی خواهد انجامید که به مراتب خسارتبار تر از برجام ننگین و نافرجام قبلی است! چون همان ترامپی که برجام را توافق بد میدانست و از آن خارج و آن را پاره کرد، همان شخص اکنون میخواهد به توافقی دیگر با ایران برسد که از برجام برای او بهتر باشد، اما آیا برای ما هم بهتر خواهد بود؟؟؟ قطعا خیر! فایده برجام برای ما چه بود که مجدد به بدتر از آن راضی شویم؟ آنهم با همان عهدشکن! با نگاهی به گذشته و برجام و قراردادهای ننگینی که ایران در طول تاریخ داشته و خاک این سرزمین کهن از دست رفته خواهید یافت که: 👌قدرت نوک یک خودکار، برای امضای توافقی خفّت بار، میتواند از قدرت نوک کلاهک هسته ای چند تنیِ یک موشک بالستیک قاره پیما هم! به مراتب ویرانگرتر باشد! چه بسا با نوک همان خودکار، توافقی امضا شود که تمام موشک‌هایمان را هم با دست خود تخریب کنیم❗️ مذاکره با آمریکا دیگر فقط خسارت محض نیست❗️ بلکه خیانت محض و آشکار هم هست❗️ https://eitaa.com/DadSetanKojayi
هدایت شده از  صالح راد
بسم الله الرحمن الرحیم آیه 119 سوره توبه: «یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَکُونُوا مَعَ الصَّادِقِینَ 🖊. هوشنگ صالح راد ♨️.رصد مشکلات مردم و تلاش برای رفع آنها خنثی کردن توطئه‌های دشمنان است . 💢.آنچه امروز نیاز کشور است تقویت روحیه و پایگاه مردمی نظام است رصد مشکلات مردم از نزدیک و تلاش درجهت حل مشکلات مردم خنثی کردن توطئه‌های دشمنان است عدم توجه به مشکلات مردم و وضعیت موجود کمک به ایجاد نارضایتی در بین مردم است رصد میدانی نشان میدهد که موضوعات مختلفی زندگی را بر مردم سخت نموده و دولت چهاردهم باید در رفع این مشکلات تلاش نماید دشمن برای رسیدن به اهدافش و ایجاد نارضایتی و اغتشاش راههای زیادی را در معرض امتحان قرار داده تا بتواند جو نارضایتی و اغتشاش را در بین جامعه گسترش دهند یکی از این راهها دامن زدن به کمبودهای موجود در جامعه است از جمله مشکلات ناترازی برق ،آب،گرانی ،و غیره.... در این مطلب می خواهم به دولتمردان دولت چهاردهم بگویم که اگر کمی به عقب برگردیم به خاطر خواهیم آورد که سید محرومان شهید مظلوم است الله رئیسی چگونه روزهای پنجشنبه و جمعه در بین مردم بودنند و مشکلات مردم را از نزدیک رصد می کردند در وسط مردم بودنند در نزدیکترین نقاط و دورترین نقاط کشور می رفتند و مشکلات رصد می کردنند در سیستان و بلوچستان و در بدترین وضعیت جوی برای خدمت به مردم حرکت می کردنند شبانه روز برای حل مشکلات مردم تلاش می کردند هیچ وقت عنوان نمی کردنند نداریم،نمی شود،ناترازی داریم،بحران داریم و..... پس حال چرا اینگونه برای حل مشکلات مردم تلاش نمی شود؟آیا شانزده میلیون رای دهنده چنین وضعیتی را از دولت چهاردهم می خواستن؟ فکر نمی کنم آن شانزده میلیون رای دهنده که به شما رای دادنند چنین وضعیتی را می خواستند که مردم از برق و آب محروم باشند و دشمنان قسم خوردی ما به عدم وجود آب و برق ما را مورد تمسخر قرار دهند در حالی که شما پشت درهای بسته چرم گرفته در اتاقهای خود نشسته و یا در صف عیادت عازم بیمارستان باشید آنچه مبرهن است اصلاحاتی‌ها عمدا زندگی مردم رو سخت می‌کنند که علیه حاکمیت شورش کنند! اصولگراها هم منتقدینِ دولت را با برچسب تندرو و خوارج تخریب می‌کنند! اصولگراهای ساکت، جاده‌ صاف‌کنِ اصلاحاتی‌ های خائن و شریک جرم آنها هستند چرا باید ملت بخاطر ناترازی مدیریت فشل در رنج قطعی برق و آب و گرانی افسار گسیخته اجناس باشند این مشکلات کشور حاصل تفکرات غربگرایان و ضد ارزشی ها و ضد نظام و انقلابی‌های است که خواستار تسلیم کشور و انقلاب هستند آنهایی که در تهران با بودجه ملت در ساختمانهای بزرگ و مجلل نشسته و دفتر فتنه و براندازی در آن ساختمانها تشکیل می دهند دفاتری که در اختیار این غربگرایان قرار گرفته به محلی برای نقشه های بر علیه نظام تبدیل شده سخن اینجانب نیاز به دلیل مدرک نیست همه چیز در تهران معلوم و مشخص است این غربگرایان با تأسیس شرکتهای بزرگ و راه اندازی دفاتر و استفاده از امکانات و امروز با مهره چینی در داخل دولت و مراکز اجرایی قصد دارنند که افکار خود را گسترش دهند و اهداف خود را محقق نمایند. 💢.امروز بر جریان انقلابی تکلیف است برای حفظ ارزشهای نظام و کشور هوشیار باشند و در حفظ انقلاب و کشور تلاش کنند امروز دست هایی در کار است که می خواهند با تشدید مشکلات معیشتی مردم سازش و تسلیم را بر مردم تحمیل نمایند این تفکر امروز مناسب اجرایی کشور را در دست گرفتن و بجای خدمت و رصد مشکلات مردم و وقت گذاشتن برای مردم به صف می شوند تا به بیمارستان و عیادت فردی بروند که در وضعیت و مشکلات مردم سهیم است آنهایی که امروز بر پستهای دولت و اجرایی کشور تکیه زده‌اند باید بدانند که این انقلاب و نظام حاصل خون صدها هزار شهید گلگون کفن است و هر گونه کم کاری و عدم توجه به حل مشکلات مردم خیانت به کل کشور و خون شهیدان است .آیا با گفتن نمی شود ،نداریم ،قابل حل نسبت و غیره... مشکلات مردم حل می شود ؟اگر قدرت حل مشکلات مردم را ندارید چرا جلو آمدید و اینگونه درجا می زنید شما که نه حاضر به تلاش برای حل مشکلات مردم هستید و نه میدان را به اهلش بسپارید می خواهید به کجا و کدام سمت بروید آیا در بین مردم رفتید وضعیت از وضعیت زندگی ملت خبر دارید آیا تاب آوری مردم را سنجید اگر واقعا دل سوز انقلاب و نظام هستید از همین حال باید شبانه روزی در فکر کنم کردن مشکلات مردم و ناامید کردم دشمنان باشید در غیر این صورت تاریخ شما را بد نام خواهد برد که امیدواریم چنین چیزی نشود انشالله . اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا والسلام ۳۱مرداد ۱۴۰۴
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
سلام این مباحث حقوقی را در کانال کمیته حقوقی رزما بارگذاری کنید. این کانال برای مطالب تحلیلی راهبرد
سلام علیکم، متاسفانه علیرغم تذکرات و توضیحات متعدد بطرق متعدد و تفهیم اینکه ما در وضعیت جنگی و انواع تحرکات خصمانه نرم افزاری و سخت افزاری هستیم و باید سطوح راهبردی برای مقابله با برنامه های دشمن را که بارها بشرح زیر 🔻بر شمردیم بازهم بعضی دوستان راه و روش خود را در این کانال پیش می‌برند در حالیکه رزما برای هر موضوعی گروه مجازی ویژه ای راه اندازی و پیشنهاد داده است، تا جائیکه ناگزیر شدیم در عضویت بعضی ادمینها تجدید نظر نمائيم، به هر حال بار دیگر محورهای مهم محتوایی در نبرد روایت‌ها را که مختص این کانال هست متذکر می‌شویم انشاءالله انتظار داریم در این راست‌ها همکاری شود، در غیر اینصورت در عضویت مجدد بعضی دوستان بعنوان ادمین تجدید نظر خواهد شد،🏴🔻🏴 ⭕محتوای محورهای راهبردی ۲۵ گانه: 🔻 @تحقیق_رصد_و_تبیین_امور:🔻 /هیبریدی/ادراکی:   - ماهواره_ای ..... 🆔️@J.RAZMAA                   @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما ابرگروه ویژه شماره ۲ 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 کانال شماره ۴ رزما در سکوی بله🔻 ble.ir/join/NWJjNzczNT 🔻کانال شماره ۵ رزما در روبیکا https://rubika.ir/jrazmaa پایگاه شماره ۶ رزما در تلگرام 🔻 https://t.me/+SCwSxw0BCUdjNjlk لینک کمیته اقتصاد مقاومتی رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/4094165636Ce817d17d78 لینک کمیته جوانان  ج.رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/2786656856C4148c8d4eb لینک کمیته اجتماعی ج. رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/238223978C07eeceb8fb لینک کمیته پژوهشی ج. رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/539492998C14128bd279
🔻جنگ اطلاعاتی به همه‌ی عرصه‌های فعالیت دولت‌ها نفوذ کرده و به ابزاری نیرومند برای اثرگذاری بر جنبه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و نظامی تبدیل شده است. 🔹 در شرایط امروز، زمانی که درگیری‌های مستقیم نظامی می‌تواند بسیار پرخطر و ناکارآمد باشد، عملیات اطلاعاتی و جنگ‌های ترکیبی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شده‌اند. https://eitaa.com/cheshmandazsaeid
🔻یکی از شاخص‌های جنگ ترکیبی، بهره‌گیری از بازیگران متنوع به‌عنوان ابزار تأثیرگذاری است. 🔹 بازیگرانی همچون: ▪️رسانه‌های جمعی، ▪️سازمان‌های تروریستی، ▪️گروه‌های مسلح افراطی، ▪️اپوزیسیون سیاسی رادیکال و ▪️ساختارهای شبه‌نظامی شورشی که همگی برای دستیابی به اهداف از پیش تعیین‌شده به خدمت گرفته می‌شوند. https://eitaa.com/cheshmandazsaeid
30.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ارگــاســم ســیــاسـی جـریــان اصــلاحــات در حـرمــسـرای آمـریــکــایــی و تــــمنـای تـجــاوز دوبــاره با تــرفــنـد اشــتــی مــلــی امــیــن جــهــانــشــاهــی نــســب @گردان_تکنفره_ج_رزما @GORDANTAKNAFARE313 🆔️@J.RAZMAA @تبیین_امور_سیاسی_راهبردی_جنگهای_ترکیبی_شناختی_وابستگان_نظام_سلطه_صهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa ابرگروه ویژه شماره ۲ 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754