eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از  صالح راد
بسم الله الرحمن الرحیم آیه 119 سوره توبه: «یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَکُونُوا مَعَ الصَّادِقِینَ 🖊. هوشنگ صالح راد ♨️.رصد مشکلات مردم و تلاش برای رفع آنها خنثی کردن توطئه‌های دشمنان است . 💢.آنچه امروز نیاز کشور است تقویت روحیه و پایگاه مردمی نظام است رصد مشکلات مردم از نزدیک و تلاش درجهت حل مشکلات مردم خنثی کردن توطئه‌های دشمنان است عدم توجه به مشکلات مردم و وضعیت موجود کمک به ایجاد نارضایتی در بین مردم است رصد میدانی نشان میدهد که موضوعات مختلفی زندگی را بر مردم سخت نموده و دولت چهاردهم باید در رفع این مشکلات تلاش نماید دشمن برای رسیدن به اهدافش و ایجاد نارضایتی و اغتشاش راههای زیادی را در معرض امتحان قرار داده تا بتواند جو نارضایتی و اغتشاش را در بین جامعه گسترش دهند یکی از این راهها دامن زدن به کمبودهای موجود در جامعه است از جمله مشکلات ناترازی برق ،آب،گرانی ،و غیره.... در این مطلب می خواهم به دولتمردان دولت چهاردهم بگویم که اگر کمی به عقب برگردیم به خاطر خواهیم آورد که سید محرومان شهید مظلوم است الله رئیسی چگونه روزهای پنجشنبه و جمعه در بین مردم بودنند و مشکلات مردم را از نزدیک رصد می کردند در وسط مردم بودنند در نزدیکترین نقاط و دورترین نقاط کشور می رفتند و مشکلات رصد می کردنند در سیستان و بلوچستان و در بدترین وضعیت جوی برای خدمت به مردم حرکت می کردنند شبانه روز برای حل مشکلات مردم تلاش می کردند هیچ وقت عنوان نمی کردنند نداریم،نمی شود،ناترازی داریم،بحران داریم و..... پس حال چرا اینگونه برای حل مشکلات مردم تلاش نمی شود؟آیا شانزده میلیون رای دهنده چنین وضعیتی را از دولت چهاردهم می خواستن؟ فکر نمی کنم آن شانزده میلیون رای دهنده که به شما رای دادنند چنین وضعیتی را می خواستند که مردم از برق و آب محروم باشند و دشمنان قسم خوردی ما به عدم وجود آب و برق ما را مورد تمسخر قرار دهند در حالی که شما پشت درهای بسته چرم گرفته در اتاقهای خود نشسته و یا در صف عیادت عازم بیمارستان باشید آنچه مبرهن است اصلاحاتی‌ها عمدا زندگی مردم رو سخت می‌کنند که علیه حاکمیت شورش کنند! اصولگراها هم منتقدینِ دولت را با برچسب تندرو و خوارج تخریب می‌کنند! اصولگراهای ساکت، جاده‌ صاف‌کنِ اصلاحاتی‌ های خائن و شریک جرم آنها هستند چرا باید ملت بخاطر ناترازی مدیریت فشل در رنج قطعی برق و آب و گرانی افسار گسیخته اجناس باشند این مشکلات کشور حاصل تفکرات غربگرایان و ضد ارزشی ها و ضد نظام و انقلابی‌های است که خواستار تسلیم کشور و انقلاب هستند آنهایی که در تهران با بودجه ملت در ساختمانهای بزرگ و مجلل نشسته و دفتر فتنه و براندازی در آن ساختمانها تشکیل می دهند دفاتری که در اختیار این غربگرایان قرار گرفته به محلی برای نقشه های بر علیه نظام تبدیل شده سخن اینجانب نیاز به دلیل مدرک نیست همه چیز در تهران معلوم و مشخص است این غربگرایان با تأسیس شرکتهای بزرگ و راه اندازی دفاتر و استفاده از امکانات و امروز با مهره چینی در داخل دولت و مراکز اجرایی قصد دارنند که افکار خود را گسترش دهند و اهداف خود را محقق نمایند. 💢.امروز بر جریان انقلابی تکلیف است برای حفظ ارزشهای نظام و کشور هوشیار باشند و در حفظ انقلاب و کشور تلاش کنند امروز دست هایی در کار است که می خواهند با تشدید مشکلات معیشتی مردم سازش و تسلیم را بر مردم تحمیل نمایند این تفکر امروز مناسب اجرایی کشور را در دست گرفتن و بجای خدمت و رصد مشکلات مردم و وقت گذاشتن برای مردم به صف می شوند تا به بیمارستان و عیادت فردی بروند که در وضعیت و مشکلات مردم سهیم است آنهایی که امروز بر پستهای دولت و اجرایی کشور تکیه زده‌اند باید بدانند که این انقلاب و نظام حاصل خون صدها هزار شهید گلگون کفن است و هر گونه کم کاری و عدم توجه به حل مشکلات مردم خیانت به کل کشور و خون شهیدان است .آیا با گفتن نمی شود ،نداریم ،قابل حل نسبت و غیره... مشکلات مردم حل می شود ؟اگر قدرت حل مشکلات مردم را ندارید چرا جلو آمدید و اینگونه درجا می زنید شما که نه حاضر به تلاش برای حل مشکلات مردم هستید و نه میدان را به اهلش بسپارید می خواهید به کجا و کدام سمت بروید آیا در بین مردم رفتید وضعیت از وضعیت زندگی ملت خبر دارید آیا تاب آوری مردم را سنجید اگر واقعا دل سوز انقلاب و نظام هستید از همین حال باید شبانه روزی در فکر کنم کردن مشکلات مردم و ناامید کردم دشمنان باشید در غیر این صورت تاریخ شما را بد نام خواهد برد که امیدواریم چنین چیزی نشود انشالله . اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا والسلام ۳۱مرداد ۱۴۰۴
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
سلام این مباحث حقوقی را در کانال کمیته حقوقی رزما بارگذاری کنید. این کانال برای مطالب تحلیلی راهبرد
سلام علیکم، متاسفانه علیرغم تذکرات و توضیحات متعدد بطرق متعدد و تفهیم اینکه ما در وضعیت جنگی و انواع تحرکات خصمانه نرم افزاری و سخت افزاری هستیم و باید سطوح راهبردی برای مقابله با برنامه های دشمن را که بارها بشرح زیر 🔻بر شمردیم بازهم بعضی دوستان راه و روش خود را در این کانال پیش می‌برند در حالیکه رزما برای هر موضوعی گروه مجازی ویژه ای راه اندازی و پیشنهاد داده است، تا جائیکه ناگزیر شدیم در عضویت بعضی ادمینها تجدید نظر نمائيم، به هر حال بار دیگر محورهای مهم محتوایی در نبرد روایت‌ها را که مختص این کانال هست متذکر می‌شویم انشاءالله انتظار داریم در این راست‌ها همکاری شود، در غیر اینصورت در عضویت مجدد بعضی دوستان بعنوان ادمین تجدید نظر خواهد شد،🏴🔻🏴 ⭕محتوای محورهای راهبردی ۲۵ گانه: 🔻 @تحقیق_رصد_و_تبیین_امور:🔻 /هیبریدی/ادراکی:   - ماهواره_ای ..... 🆔️@J.RAZMAA                   @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما ابرگروه ویژه شماره ۲ 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 کانال شماره ۴ رزما در سکوی بله🔻 ble.ir/join/NWJjNzczNT 🔻کانال شماره ۵ رزما در روبیکا https://rubika.ir/jrazmaa پایگاه شماره ۶ رزما در تلگرام 🔻 https://t.me/+SCwSxw0BCUdjNjlk لینک کمیته اقتصاد مقاومتی رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/4094165636Ce817d17d78 لینک کمیته جوانان  ج.رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/2786656856C4148c8d4eb لینک کمیته اجتماعی ج. رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/238223978C07eeceb8fb لینک کمیته پژوهشی ج. رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/539492998C14128bd279
🔻جنگ اطلاعاتی به همه‌ی عرصه‌های فعالیت دولت‌ها نفوذ کرده و به ابزاری نیرومند برای اثرگذاری بر جنبه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و نظامی تبدیل شده است. 🔹 در شرایط امروز، زمانی که درگیری‌های مستقیم نظامی می‌تواند بسیار پرخطر و ناکارآمد باشد، عملیات اطلاعاتی و جنگ‌های ترکیبی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شده‌اند. https://eitaa.com/cheshmandazsaeid
🔻یکی از شاخص‌های جنگ ترکیبی، بهره‌گیری از بازیگران متنوع به‌عنوان ابزار تأثیرگذاری است. 🔹 بازیگرانی همچون: ▪️رسانه‌های جمعی، ▪️سازمان‌های تروریستی، ▪️گروه‌های مسلح افراطی، ▪️اپوزیسیون سیاسی رادیکال و ▪️ساختارهای شبه‌نظامی شورشی که همگی برای دستیابی به اهداف از پیش تعیین‌شده به خدمت گرفته می‌شوند. https://eitaa.com/cheshmandazsaeid
30.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ارگــاســم ســیــاسـی جـریــان اصــلاحــات در حـرمــسـرای آمـریــکــایــی و تــــمنـای تـجــاوز دوبــاره با تــرفــنـد اشــتــی مــلــی امــیــن جــهــانــشــاهــی نــســب @گردان_تکنفره_ج_رزما @GORDANTAKNAFARE313 🆔️@J.RAZMAA @تبیین_امور_سیاسی_راهبردی_جنگهای_ترکیبی_شناختی_وابستگان_نظام_سلطه_صهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa ابرگروه ویژه شماره ۲ 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754
" بنام خدا " ✍دکتر هادی ثروتی: وزارت خزانه داری آمریکا درچهارچوب سیاست های خصومت امیز، تحریم و براندازی ایران مستقل ، برای هزارمین بار برخی نهادها و شرکتهای ایرانی را درلیست تحریم های خود وارد کرد. بیانیه دهندگان اصلاحاتی ساختار شکن که سالهاست به بهانه مذاکرات برجام و... با خوش خیالی همراه با خیانتکاری خود ، اخیرا شعار ترک تخاصم و مذاکرات جامع و مستقیم با امریکا و پایان دادن به تنش زایی و انزوای بین المللی را برای ایران مقاوم تجویز میکنند و ایران انقلابی را به افراط و تفریط متهم میکنند ، به مردم عزتمند ایران پاسخ دهند که این حرکت دشمن و این تشدید تحریم ها را چگونه تحلیل و ارزیابی میکنند و طرفداران نداشته آنها نیز بفرمایند که در این سطح دشمنی آمریکا و غرب، ایران چه سهمی دارد؟ شاید با طرح این سوالات و مبهمات ، بیانیه دهندگان از خواب بزک کردن دشمن بیدار شده و از توجیه عملی دشمن دست بردارند و مردم را به انحراف نکشند. حماقت و خود فریبی و خیانت هم حدی دارد @کمیته_عالی_راهبردی_ج_رزما 🆔️@J.RAZMAA
هدایت شده از Tanha110
هوالحبیب بازداشت موقت امرور سران جبهه اصلاحات، بهتر از مجازات اعدام انها در آینده است. هنگامیکه بدنبال اسامی تهیه کنندگان بیانیه خائنانه جبهه اصلاحات بودم ، به اسامی عناصر اصلی جبهه اصلاحات و اعضای اصلی بنیاد باران و... رسیدم. (لیست انها در کانالم هست) عموم اینها افرادی هستند. که در لبه برخورد با نظام در حرکت بوده و اکثرشان حتی تا مرز دستگیری و محکومیت در فتنه ها، جاسوسی ، موارد اخلاقی و افتصادی پیش رفته و چنین سوابقی دارند. این یعنی؛ ساده انگاری است که بخواهیم این حرکت انها را در امر تضعیف و بر اندازی نظام ندانیم . یا گمان کنیم در حوادث بعدی با دشمنان قدار داخلی و خارجی همکاری مستقیم براندازانه نخواهند داشت . بهرحال ؛ همانطور که در زمان های خاص سازمان‌های امنیتی و اطلاعاتی و قوه قضائیه. افرادی را که دارای سابقه و زمینه ارتکاب جرایم خطرناک دارند را احضار و تحت مراقبت بیشتر و حتی بصورت موقت در حبس قرار می‌دهند، پیشنهاد دارم ؛ همین نگاه را نسبت به اعضای جبهه اصلاح طلبان داشته باشند . بهرحال با ابن اقدام نه خودشان بخودشان آسیب می زنند و با خیانت به نظام و مردم به دار مجازات آویخته می شوند و نه نظام ضرر می کند، چون از وجود اینها کمتر آسیب می بیند . ممنون علیرضا تنهای کیسمی ۳۱ مرداد ۱۴۰۴ https://t.me/alirezatanha_110 https://eitaa.com/alirezatanha110 Instagram.com/tanhaie_ir
🔪.. خنجر فرو رفته از پشت در کمر و قلب 👚.. از کجا معلومه که، محمد خاتمی بدون هیچگونه عارضه ای به بیمارستان منتقل شده و علایم حیاتی او کاملا طبیعی باشد..؟ 👚.. به فرض که، انجام یک آنژیو ساده، صحت داشته باشد..! 👚... میتواند، نمایشی باشد برای خارج کردن خودش از انزوا...؟ 👚.. یا نمایشی باشد برای خارج کردن اصلاحاتچی ها از انزوا....؟ 👚.. یا نمایشی برای اعلام کد و رمز تحرکات پیش بینی شده؟ 👚... یا نمایشی برای خروج از چالش بیانیه هماهنگی با جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا علیه مردم...؟ 👚... استفاده از رنگ و لباس زنانه 👚 صورتی، که فرم مخصوص پوشش بیماران زن است 😂 👚... یا نمایشی برای، بیعت اعضای دولت غرب پرست پزشکیان و سایر غرب پرستان نفوذی. 👚.. از تم صورتی و زنانه هم استفاده کرده 👚.. افراد زیرک میدانند که: ‏رنگ صورتی اشاره به انقلاب زنان دارد؛ قبل از اغتشاش ززآ، رنگ صورتی و کد ‎ کلیدواژه و پیش درآمد فتنه مهسا بود؛ اینکه خاتمی خلاف عرف با لباس صورتی زنانه، در بیمارستان ظاهر شده اتفاقی نیست؛ اینرا در امتداد همان بیانیه تسلیم ببینید؛ 👚ــ. اصلاحاتچی های مورد اعتماد رژیم صهیونیستی، در ادامه کودتای نافرجام ۲۳ خرداد ۱۴٠۴، وام دار آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند و قطعا و یقینا باید ماموریت و پازل تکمیلی خود در به فرجام رساندن، نتیجه کودتای ۲۳ خرداد ۱۴٠۴ را ادامه دهند. 👚... امید نتانیاهو به غرب پرستان نفوذی در حاکمیت و حکمرانی نظام است که متاسفانه با رویکرد حاکمیت نظام، سالهاست همچون خنجری از پشت در کمر و قلب انقلاب اسلامی و نظام اسلامی و مردم فرو رفته است.. 🔪🔪 ⚠️ (از طریق تایید صلاحیت کاندید غرب پرست برای کاندیداتوری ریاست جمهوری) 🔪... تایید صلاحیت غرب پرستان برای کاندیداتوری ریاست جمهوری توسط حاکمیت ، خنجری فرو رفته از پشت در کمر و قلب انقلاب اسلامی و نظام اسلامی و مردم میباشد... 🔪
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
سلام. #یادداشت روز ۲۸ صفر #جهل مردم وسکوت علی وقتی ابوسفیان از جریان سقیفه و بیعت ابوبکر مطّلع شد،
سلام. روز ۲۸ صفر اسلامی وسقیفه گران سقیفه، از ابعاد مختلف خود محل اعتنا و مسئله روز ما هم است. ضربه مهمی که ما از اولِ تاریخ خوردیم؛ «تحریفِ باورهاست» است. حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم جنگیدند، نبرد کردند، زخم برداشتند، خونِ دل خوردند و فرمودند: هیچ پیامبری به اندازه من آزار و اذیت ندید.ولیکن زمانِ ایشان یک‌طرف حق (مسلمان) و طرف دیگر باطل (بت‌پرست) بود، منافقین ضربه می‌زدند ولیکن قدرت مشروعیت بخشی به اباطیل خود را نداشتند. منافقین؛ مرجف و خطاکار بودند، توی دل مردم را خالی می‌کردند، ضرر می‌زدند و دودستگی ایجاد می‌کردند ولیکن اگر از جانب خداوند متعال یا حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم روایتی، متنی، تصریحی می‌رسید لاجرم مصلحتاً سکوت می‌کردند. متأسفانه این فرهنگ نه تنها در جهان اسلام بلکه در فرایند انقلاب اسلامی هم رواج دارد. یکی از مهمترین شاخص‌ها در مسیر بصیرت، رهبری است که می‌تواند انسان را راهنمایی کند. چنانچه که پیامبر اسلام(ص) به امیرالمؤمنین(ع) فرمودند «وَ لَوْلا أَنْتَ یا عَلِىُّ لَمْ یُعْرَفِ الْمُؤْمِنُونَ بَعْدى» یا علی اگر تو میان امتم نبودی اهل ایمان بعد از من شناخته نمی‌شدند. بنابراین وجود و برای عبور از فتنه‌های صعب‌العبور لازم و ضروری است. سران سقیفه بعد از انقلاب اسلامی، با اقدامات خود، تلاش کردند تا جامعه اسلامی را از مسیر ولایت منحرف سازند. این اقدامات، نه‌تنها به اسلام و مسلمانان آسیب رساند، بلکه منجر به بروز اختلافات و درگیری‌های طولانی‌مدت در جامعه اسلامی شد. در فتنه 88 تمام دشمنان انقلاب بر سر نابودی نظام اسلامی متحد شدند و سران سقیفه نیز در دام دشمن افتاده و به تعبیر مقام معظم رهبری کشور را تا مرز خطر پیش بردند، اما مردمی که با محوریت ولایت، بصیرت خود را حفظ کردند، باطن سقیفه گران را برملا و مردم را آگاه ساختند و حادثه بزرگ 9 دی را رقم زدند. در شرایطی که میهن عزیزمان پس ازجنگ تحمیلی ۱۲ روزه و تجاوز آشکار و ددمنشانه رژیم صهیونیستی و حامیان غربی آن، با تکیه برتوان دفاعی مقتدرانه و اتحاد و انسجام ملی بار دیگر اقتدار خود را به نمایش گذاشت، جبهه اصلاحات (شقیقه گران ) ایران با استیصال، بیانیه‌ای در ۱۱ بند منتشر کرده است که نه‌تنها در راستای منافع ملی نیست، بلکه با عبور از سیاست‌های کلان نظام و خطوط قرمز حاکمیت، به جای منافع ملی بر مطالبات جناحی تمرکز کرده و اتهاماتی خلاف واقع و هنجارشکنانه به نظام جمهوری اسلامی وارد کرده است. این اقدام که بوی فتنه سیاسی جدیدی از آن به مشام می‌رسد، نتیجه اش جز تضعیف جبهه مقاومت، برهم‌زدن انسجام داخلی و کاهش عزت ملی نیست. يكي از اصحاب سقيفه با بيان اظهاراتي عمق فاصله خود را با نظام جمهوري اسلامي به نمايش گذاشته و تعريف غرب نسبت به تحولات منطقه وكشورهاي اسلامي را رسما قبول كرد. سيد محمد خاتمي اين عضو اصحاب سقيفه همچنين عمق نگاه خود را به نظام جمهوري اسلامي بروز داده و در خصوص تحولات منطقه ومحورمقاومت گفته،ما كه در خودمان ديكتاتوري داريم و در شرايطي كه آن ها با ديكتاتورها قصد مقابله دارنند،چگونه بگوئيم كه بيايند ازما الگو بگیرند، اگر امروز از ايران صداي اصلاحات شنيده مي شد،این همه جنگ و درگیری وجود نداشت. برای مقابله با این انحرافات، باید فرهنگ ولایت‌مداری در جامعه نهادینه شود. همچنین افزایش سطح آگاهی و بصیرت دینی مردم می‌تواند از وقوع فتنه‌ها و انحرافات جلوگیری کند و لازم است با نفوذ دشمنان در جامعه و تلاش آنها برای ایجاد تفرقه و اختلاف، مقابله جدی کرد. ولایت، رکن اساسی اسلام و ضامن بقای نظام اسلامی است. حفظ و تقویت ولایت، وظیفه تمام مسلمانان و به‌ویژه مسئولین نظام است. با شناخت توطئه‌های دشمنان و افزایش بصیرت دینی، می‌توان از انحراف جامعه از مسیر ولایت جلوگیری کرد و آینده‌ای روشن برای کشور رقم زد. حسن فرقانی. تهران،منطقه ۴،حکیمیه
هدایت شده از  صالح راد
بسم‌الله الرحمن الرحیم و افوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد 🖋 هوشنگ صالح راد ♨️.سخنان براندازانه و خیانتکارانه را نباید بی جواب گذاشت . 💢.سخنان عناصر منحرف و غربزده داخلی که در خط دشمنان انقلاب و همصدا با آنها حرکت می کنند باید توسط جریان انقلابی پاسخ و در نطفه خفه شود میدان دادن به این عناصر برانداز باعث انحراف افکار مردم و پیشروی این عناصر خیانتکار و برانداز خواهد شد می خواهم به دو سخن ازدو عنصراصلاح طلب اشاره نمایم 💢.اخیرا زیبا کلام گفته اگر طبق بیانیه‌ حزب اصلاحات سازمان اطلاعات سپاه و سپاه قدس منحل‌ شود مشکل‌ منطقه حل خواهد شدو مردم‌ فلسطین بابت سیاست‌‌ های ایران دررنج قرارگرفته‌اند چنین سخنانی از چنین عنصر نباید بی جواب بماند درجواب این عنصر معلوم الحال باید گفت که افکار شما و امثال شما چیزی جز ذلت و تسلیم و نوکری برای غرب و آمریکا نیست چرا که دست روی قدرت بازدارندگی کشور می گذارید و برای نابودی ارکان مهم نظام تلاش می کنید چگونه چنین طرحی را مطرح می کنید همه می دانند که سپاه قدس نقش مهم و تاثیر گذاری در تقویت محور مقاومت و دفاع از کشور در خارج از مرزها دارد اگر سپاه قدس در خارج مرزها با داعش نمی جنگید امروز شاید داعش در کوچه‌های شهرهای ما بود و در مرزها و شهرهای کشور باید با داعش می جنگیدیم سپاه قدس بازوی مهم و تاثیر گذار نظام در خارج مرزهای کشور است که لرزه بر اندام دشمنان انداخته برای همین است که سرباز پیاده نظام داخلی دشمن حرف از تضعیف سپاه قدس می زنند و در این مسیر گام بر می دارنند و با دشمنان سپاه قدس همصدا شدند در مورد سازمان اطلاعات سپاه هم اینگونه است سازمانی که ازفرزندان مخلص نظام تشکیل شده و شبانه روز برای امنیت کشور در تلاش است باید مورد حمله و هجوم زیبا کلام و امثال آن قرارگیرد سازمان اطلاعات سپاه حافظ امنیت کشور و نظام است و سدی محکم در مقابل براندازان و خیانتکاران است برای همین است مورد هجمه خیانتکاران و وطن فروش قرار می گیرد این عناصر منحرف شبانه روز درحال طرح و نقشه جهت تضعیف ارکان نظام هستند تا شاید به هدف براندازی خود دست پیدا کنند و از نظام عبور کنند. 💢.مطلب دیگر در مورد پروانه سلحشوری است این خانم بطور علنی و خیلی راحت در قلب پایتخت جمهوری اسلامی ایران در حال فعالیت برعلیه نظام و اجرای دستورات اربابان اسرائیلی خود است و هیچ نهادی هم در کشور وجود نداردکه این مزدوررا سرجایش بنشاندودهنش راببندد شاید باورتون نشه ولی همسر این فرد با دستور یکی از وزرای دولت پزشکیان مسئولیت بالایی در دولت آقای پزشکیان گرفته است افساد طلبان نه تنها تغییر مثبتی در راستای حفظ منافع کشور نمی‌کنند بلکه از نسلی به نسل دیگر ضد انقلاب تر و مزدور تر می شوند (از فاطمه حقیقت جو تا پروانه سلحشوری) از همه اینها مهمتر اینکه با پوشش ظاهری چادر سعی در فریب مردم دارند !! این خانم در اظهار نظری جدید که با رادیو فردا مطرح نمودن خواستار گذر مسالمت آمیز از جمهوری اسلامی ایران شده و با مطرح کردن رفراندم خواستار تغییرات شده این فرد با این تفکر و افراد همفکر ایشان در جمهوری اسلامی ایران بعنوان سرطان نظام و کشور هستند و باید جراحی و دور ریخته شوند اینها دنبال چه نظامی هستند آیا نظام ولایت فقیه و اسلام برای این جماعت دل چسب نیست؟آیا این جماعت دنبال اسلام آمریکایی یا اینکه با اسلام و حکومت اسلامی و ولایت فقیه مختلف هستند ؟آیا هجوم میلیونی مردم به خیابان‌ها و دفاع آنها از رهبری و نظام رفراندم نیست ؟یا اینکه کسب شانزده میلیون رای قومیتی و تحریک قومیتها برای رای گرفتن شما را مغرور کرده و فکر کردید که جبهه انقلاب و ولایت فقیه تضعیف شده ؟جبهه برانداز بارها در محاسبات خود اشتباه کرده و نظام و مردم هنوزخوب نشناخته آینده ثابت خواهد کرد که چگونه مردم شماعناصرنامطلوب رازیرپالگدمال خواهندکردسزای خیانت به کشور و انقلاب و در مسیر دشمن حرکت کردن در مقطع کنونی چیزی نیست جز اینکه توسط مردم مجازات شوید انشالله . 💢.در پایان سخنی با جریان انقلابی سراسر کشور دارم و آن اینکه باید توجه کنیم و هوشیار باشیم که دشمنان قسم خورده خارجی و عناصر داخلی آنها قسم خورده نظام و انقلاب هستند و هدف آنها براندازی نظام اسلامی و عبور از ولایت فقیه است و علنی مطالب خود را مطرح می کنند باید همه جریان انقلابی آتش به اختیار در میدان جهاد تبیین حرکت کنیم و از نظام و ولایت فقیه دفاع کنیم انشالله یا ایها الذین آمنوا ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم.. ۱شهریور ۱۴۰۴